Arte Hotel Bandar Lampung

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een binnenzwembad in Bandar Lampung

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Arte Hotel Bandar Lampung

Een binnenzwembad
Vergaderfaciliteit
Serveert ontbijt, lunch, diner, Indonesische gerechten
Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een kluis
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een kluis
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Een kluis
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Grand Deluxe

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Hollywood

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Jendral Ahmad Yani No. 21, Bandar Lampung

In de buurt

  • Winkelcentrum Kartini - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Adipura Monument - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Pahoman Stadion - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Krakatau Monument - 3 min. rijden - 3.9 km
  • Universiteit van Lampung - 7 min. rijden - 7.5 km

Lokaal vervoer

  • Tanjungkarang Station - 6 min. rijden
  • Bandar Lampung (TKG-Luchthaven Radin Inten II) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Begadang II - ‬5 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen
  • ‪Mie Lampung II - ‬6 min. lopen
  • ‪New Town Coffee - ‬1 min. lopen
  • ‪Sate Serasi Padang Batu Sangkar - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Arte Hotel Bandar Lampung

Hoogtepunten van de accommodatie
Arte Hotel Bandar Lampung biedt faciliteiten zoals een businesscentrum en een restaurant aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een binnenzwembad
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een lift, een rookvrije accommodatie en vergaderruimtes
  • Een balzaal
Kamervoorzieningen
Alle 133 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 90.000 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Sky Dining

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 17 etages
  • Balzaal
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. IDR 90000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Whiz Prime Hotel Ahmad Yani Lampung Bandar Lampung
Whiz Prime Ahmad Yani Lampung Bandar Lampung
Whiz Prime Ahmad Yani Lampung
Arte Bandar Lampung
Arte Hotel Bandar Lampung Hotel
Whiz Prime Hotel Ahmad Yani Lampung
Arte Hotel Bandar Lampung Bandar Lampung
Arte Hotel Bandar Lampung Hotel Bandar Lampung
Whiz Prime Hotel Ahmad Yani Lampung CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Is Arte Hotel Bandar Lampung voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Arte Hotel Bandar Lampung?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Arte Hotel Bandar Lampung van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 27,03, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Arte Hotel Bandar Lampung?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Arte Hotel Bandar Lampung te parkeren?

Bij Arte Hotel Bandar Lampung kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Arte Hotel Bandar Lampung?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Arte Hotel Bandar Lampung uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Arte Hotel Bandar Lampung?

Dit hotel in Bandar Lampung ligt binnen 10 minuten lopen van Adipura Monument en Winkelcentrum Kartini. Ook Pahoman Stadion en Ash-Shifa Maternity Hospital liggen binnen 3 km afstand. Tanjungkarang Station ligt op 24 minuten lopen.

Beoordelingen over Arte Hotel Bandar Lampung

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 15 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

redjo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
great food but poor quality of the room Staffs are great and friendly
5 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sumarike

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

FELI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia mengecewakan. Di penawaran disebutkan termasuk sarapan. Ternyata tidak termasuk. Customer terjebak
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

willy

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was another warm hotel stay in Whiz Prime Hotel Ahmad Yani Lampung from 18 to 20 February 2019. Very warm welcome came from Mr Alan, Mr Dicky, Ms Febyka and Ms Indri on 18 February. I truly felt great. I had a wonderful breakfast, with Ms Febyka, at 17th floor on 19 February morning. Besides great food, we had a fantastic chit-chat as we are really very good friends. Ya, not forgetting Mr Dicky and Ms Indri assisted me, beyond their call of duties, in the re-booking of my flight back to Jakarta (due to booked Airline flight cancellation by the airline). They repeatedly, with their good patient, calling the Airline telephone number... I was impressed. Without their help, I might unable to obtain my new flight booking as I am having the deficiency of Bahasa Indonesia. Thank you. My hotel room, Room number 7017, was a comfortable room where I had very good night rests. The room was clean and neat. The swimming pool was good, I swam daily. The pool water was clean and cosy. I urge other people, like you, to join me to stay and enjoy in Whiz Prime Hotel. This hotel is not only a hotel but it is a warm "Home Hotel".
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was, again, my return to Whiz Prime Hotel. From 8 Dec 2018 to 10 Dec 2018. There was the familiar welcome from the hotel. Mr Furika, served us with his friendly smile. My mother was impressed with the hotel cozy room and the " homely " environment. She would not forget the awesome Sky Restaurant at 17th floor. We have no regrets staying in Whiz Prime Hotel. A hotel we will continue coming back in when we return Bandar Lampung.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

NG, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I Always Return

Whiz Prime Hotel, needless to choose other hotels, I returned on 31 July 2018. Warm and friendly welcome when I just stepped into the hotel with smiling faces. All check-in procedures had already completed and the room key was ready for my collection. Ms Sari and Ms Widya were at the reception receiving me. My feeling was truly good. The hotel room 309 cleanliness, lighting and air-condition system had maintained at high standard continously. And the room was truly comfortable. Within a half an hour, a plate of fruits was sent to my room... I was feeling great. The resturant food at 17th floor was good; and the dining area was perfectly clean. The swimming pool, 2nd floor, was wonderful. The pool water was clean thought it was chilly cool. Again, I will return Whiz Prime Hotel
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Christian Martin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Nice hotel close to eateries.

The room was fine, although the phone in my room was not working. They had apologize about it and told the reason of delayed modular. Others are just okay. No fancy stuffs about this hotel, but one thing my daughter was excited about was the roof top dining place. You can view the city quite enough from here.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

NCK, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Return to HOME

I returned to Whiz Prime Hotel, in Lampung, for the third time. My true feeling was good as I knew had returned home again on 12 March 2018 afternoon... When the hotel main door opened, I was astonish to see all staffs (at the reception), greeted me with their lovely smiles. They remembered me. I was utmost happy to see Sari, Nova and Widya. They are (already) my friends. Allow me to highlight again... hotel room was clean and comfortable. Swimming pool water was clean. The hotel atmosphere was fantastic. Another memorable time... 13 March 2018 morning, in the 17th floor hotel restaurant, I am was approached by a young beautiful lady... Miss Rebyka. She is one of the hotel office staffs. Miss Rebyka is polite and nice and she spoke PERFECT English. She showed her concern about my staff in this hotel. She listened patiently to my sharing while we had breakfast together. That was one of the best time I had for this visit. I will return to Whiz Prime Hotel Lampung soon.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Letaknya Strategis dekat pusat kota

Hotel ini posisinya sangat strategis, sangat cocok dijadikan tempat menginap bagi yang melakukan perjalanan di kota Lampung

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

a So - So Deal.

One thing that i could remember right away; When I entered the hotel for the 1st time, it was kind of smelly. I don't know from where it came from, and i don't really want to know; i was way too exhausted that i could sleep right away the moment i could find a pillow. Overall it was a so-so deal for the price.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Below standard hotel in central Bandar Lampung

For a brand new hotel (opened last month) it was disappointing. The construction finish is bad and the room Spartan. They did not have a record of my hotels.com booking. There are only two elevators which meant a lot of waiting around. The restaurant on the top floor has great views but poor food and was not staffed when I went to see if dinner was available at 8pm