Palm Garden Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een healthclub, op loopafstand van Hua Ho Warenhuis

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Palm Garden Hotel

Zitruimte lobby
Restaurant
Exterieur
Voorkant van accommodatie
Buitenzwembad

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een kluis
  • 25 m²
  • Uitzicht op de woestijn
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een kluis
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
LOT 45238, SIMPANG 88, Bandar Seri Begawan, Brunei-Muara, B1518

In de buurt

  • Jame'Asr Hassanil Bolkiah-moskee - 11 min. lopen - 1.0 km
  • The Mall - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Kampong Ayer - Venetië van het Oosten - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Gadong Night Market - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Sultan Omar Ali Saifuddien-moskee - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Bandar Seri Begawan (BWN-Internationale luchthaven Brunei) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Thien Thien Kiulap - ‬4 min. lopen
  • ‪Jollibee - ‬6 min. lopen
  • ‪J & Lof Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Yang Seng Restaurant & Catering - ‬6 min. rijden
  • ‪TuckShop Kopitiam - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Palm Garden Hotel

Hotel in de buurt van Sultan Omar Ali Saifuddien-moskee
Palm Garden Hotel bevindt zich in de buurt van Hua Ho Warenhuis en Jame'Asr Hassanil Bolkiah-moskee en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen en een healthclub. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor lang parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Gratis kranten, hulp bij uitstapjes/tickets en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Palm Garden Hotel beschikken over verschillende faciliteiten, van gratis wifi en kluisjes tot minibars en gratis mineraalwater.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Beperkte schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Indonesisch en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis lang parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur

Restaurants ter plaatse

  • Energy Kitchen

Dingen om te doen

  • Fitnesscentrum

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (beperkt beschikbaar)

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Gebouwd in 2007
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Palm Garden Hotel Brunei Bandar Seri Begawan
Palm Garden Hotel Brunei
Palm Garden Brunei Bandar Seri Begawan
Palm Garden Brunei
Palm Garden Hotel Hotel
Palm Garden Hotel Brunei
Palm Garden Hotel Bandar Seri Begawan
Palm Garden Hotel Hotel Bandar Seri Begawan

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij Palm Garden Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt plaatsen voor lang parkeren.

Waar ligt Palm Garden Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Bandar Seri Begawan, binnen 15 minuten lopen van Hua Ho Warenhuis en Jame'Asr Hassanil Bolkiah-moskee. Ook The Mall en Royal Regalia Museum liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Palm Garden Hotel

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 82 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

TokyoJose, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location amongst nearby shops and modestukj priced restaurants, cooperative desk staff , big rooms and good hard beds ( as found in China) , try the Bruneiwide well known Palm Garden Hotel .
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

ogin

Positief: Personeel en service
値段相応のホテルです。 ただ、公共交通機関とタクシーが全く機能しておらず、頑張れば観光名所に歩いて行ける立地はいいと思います。
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Elle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great facilities provided with reasonable priced shuttle services, complementary use of gym and has a very healthy restaurant. Within walking distance to regent square for more food selection. They can also assist to contact car rental with very reasonable price from authorised rental. Informative about where to go eg the ulu temburong trip was amazing! Only had one minor hiccup is the hotel shuttle vehicle was making strange noise. After discussed with the driver regarding to the shuttle vehicle, the vehicle was no longer in use. Good and quick action taken. They provides another shuttle vehicle.
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Value for money and friendly staffs

Love the hotel! Staffs are friendly and services are excellent! Gym next door is awesome! Love my stay here. I have stayed at 3 different hotels in Brunei and this is by far the best!
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

空港送迎は基本できないと考えておいた方がいいです。

空港送迎があるということで、このホテルを予約したが、予約直後ホテルへ送迎依頼をしたところ、フライトの到着時間にスタッフがいないということで、送迎はできないのでタクシーで来いとのこと。 結局、遅延もあり空港に着いたのは深夜1時で、タクシーも1台もなく、止むを得ずホテルまで約2時間(約5km)、スーツケースを引っ張って徒歩で移動。(ホテルへはAM3時にチェックイン) 着いてすぐチェックインできたが、初めに案内された部屋が電気が途端に消え、部屋をチェンジ。チェンジした部屋は問題なかったが、部屋は古く、テレビも今どきアナログでチャンネルは2つしか映らない。当然NHKどころかBBC等も映らない。歯ブラシはあるが中国製で歯磨き粉が変な味がする。シャワーは水しか出ず、ボディーソープ・泡立たない石鹸はあるが、シャンプー等はない。 トイレのペーパーも1ロールしかなく、ティッシュペーパーもない。 エアコンも古く、点けたら寒すぎる。 おまけに、帰りも当然の如く空港への送迎はなし。 スタッフがいないという言い訳だが、フロントにスタッフは沢山いて談笑しているという矛盾。 そもそも、2泊したが他の宿泊客とロビー等で会ったのは1回くらいで、自分しか客がいないのではないかと思うくらいひっそりしていた。 敢えていいところを言うなら、徒歩5分くらいのところに小さいショッピングモール、徒歩20分くらいのところに大きいデパート(高速道路を横切る必要があるが、フロントの人は徒歩では無理と言っていたが、徒歩で行くことも可能。ただ十分注意が必要。)があり、食事はそこで済ませられる。 とにかく、値段は値段とはいえ、コスパが悪いと感じた。 ホテル選びは慎重に行ってください。
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Neil, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel close to shops

Great hotel 2 min walk to shopping centre, theatre etc. staff great 👍
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Brian Friis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Elina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great gym and a health food restaurant. Some kind of art course place too, which I had no time for. The average hotel guest wants something else but my experience was, as if someone had built a hotel just for me. In many cities I spend time looking for good gyms and restaurants with the kind of food I like to eat. I dont care for luxury and Palm Garden Hotel doesnt have any. I would stay there again if I had any reason to visit Brunei again which is highly unlikely.
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Atsushi, bangkok

Positief: Netheid, personeel en service

スタッフの対応はとても親切ですが、施設はビミョー。

スタッフはとても親切に対応してくれます。また、空港とホテル間の送迎も無料でしていただきました。これらの点は大変満足しているのですが、ホットシャワーが出なかったことや、部屋の電気が暗いのが少し気になりました。
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Not for Fussy Travellers

A decent hotel with a pool and a large fitness gym next to the hotel which you can frequent. There’s also a clean eating restaurant. Next to many shops and eateries. Near Masjid Jame. Need to take a bus (1 Ringgit) if you want to go to the city aka Bandar. Note that this hotel is not for fussy travellers. And loud music music can be heard at night till the wee hour. Since i love music and i am not disturbed by the loud songs, i did not find this a problem. Like i say, not for fussy travellers. Thanks Palm Garden!
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Jukka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

口コミの親切な人はどこにいるの?

ここを予約したのは、口コミがいい・ザモールが近い・無料空港へのシャトルがあるからです。ザモールは歩いて行ける距離ですが6車線の交通量の多い道路は横切れずタクシーで10SD、チェックイン時前の人が文句を言っていたので30分待ち、ロビーのソファはびりびりで布をかけてあり裾が真っ黒、部屋のタオルは薄汚れた色に黄色いしみ、3amまで音楽が聞こえ寝られない、前日シャトルの予約、フロントの人が飛行機の出発時間の2時間前に出ればいいというのでその時間に行くと、もう少し30分過ぎ、もう少し、タクシー呼んでと‥その人は交代で帰ろうと、のせてほしいと懇願したが,だめ、次のベテランさんが電話してくれ45分待ち出発、2本しかない便で、それに乗れないと日本に帰れない、どんなにいらいらしてか、どこ吹く風のホテルの人、どこが親切なのか?ひどい目にあった。考えてみると文句言ってた人が帰ると、何あの人という会話、このことも、反省してないでしょうね。
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Kanokwan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

reen, Johor Bahru, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Okay hotel for the price

The food could be a little tastier...because the breakfast served is healthy version...they should give option for people who don’t want to eat healthy.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Have been there many times and will be

I have been staying at this hotel 4 times already and I am sure I will be if I come to Brunei again. 2 thumbs up.
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Choose other hotel

Was very disappointed upon arrival at the Palm Garden Hotel. Mainly because it is surrounded by tropical bush, and advised by my driver to be careful of snakes if walking near the hotel.and this was confirmed by hotel receptionist. You need the hotel's shuttle to take you into town or the shopping mall as it is too long a walk to either. There is a restaurant, gym and pool attached to the hotel which were okay. I wouldn't stay at the Palm Garden again.
3 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Antti

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nuhjuinen hotelli, tunkkainen tuoksu

Nuhjunen hotelli, tupakanhaju tulee käytäviltä sisään huoneeseen. Huoneessa ei aluksi toiminut safety box eikä lukulamppu. Siivooja ei kertaakaan vaihtanut juomalaseja eikä poistanut tölkkejä. Positiivista oli pääsy viereiseen kuntokeskukseen.
5 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Barry, UK

Positief: Personeel en service, comfort kamer

OK hotel, taxi needed to city.

Hotel is ok, has good and bad points. Good - cheapest 3 star in Brunei I found, Modern (bathroom dated n needs better cleaning). Staff friendly. Airport pick up available. Food good in adjacent restaurant. Wifi very good, air con excellent, Area very quiet and room quiet if neighbours don't create noise (walls thin). TV was good with some English speaking channels. Bad - No replies to my many emails for the airport pickup. Expedia intervened n contacted them n they confirmed to Expedia that they had my emails n had arranged pick up. However still no confirmation to me of details despite Expedia's insistence to do so. Arrived at airport n could not find driver anywhere. Got a local taxi to hotel n they said the driver was at airport ....but where ???, as this could have been avoided if they had replied to email n gave me pick up details. They gave me a free ride back to the airport in compensation which I appreciated. Room was spacious n well equipped, however carpet was unclean with bits (paper, fluff etc) over it, saw the cleaner and asked her to vacuum it which she did immediately. Bathroom dated but clean except the grouting in shower and around basin was very dirty with black mould and stained. Very unsightly n unhygienic. I spent 10 mins cleaning it all off with the toothbrush they supplied, totally removing it. Why couldn't cleaner do this as it's basic cleaning. My floor was non smoking but people smoking in rooms n corridor n seen by cleaner but no action taken.
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

rhonda, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Along way from anything. A dated hotel.

There was a vego restaurant nearby. Hotel restaurant was ok. Really not much to say. The shuttle bus driver was a nice guy.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warm hospitality, clean room and good price. There's a nice restaurant to have breakfast near the hotel (10 seconds on foot). Also, you can access to a big supermarket by a few minutes on foot. The only problem was that there isn't a bus stop nearby. You need a taxi or your own car for not wasting the time.
4 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Ying Hsun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2017