Receptie

Beoordelingen van Hotel Eken Prestige

4 out of 5
Hotel Eken Prestige
Pasabayir Mah. Mehmet Akif Ersoy Cad. 7, Bandirma, Balikesir

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 81 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maurice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het personeel spreekt geen engels. Voor de rest kamers zijn keurig en ontbijt is goed. Zwembad is buiten op de 6e verdieping .
4 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Cüneyt

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Yüksel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay was terrible I don't advise anyone to stay there the reseption guy elmas was very rude, no one help me with bag, the air conditioner was not working in the room I will never get back to this hotel again 😣
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Erdamar

7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Mehmet

Negatief: Comfort kamer
Tumbs DOWN for the MANAGEMENT
Hotel was less than half full, yet, they put us in a room where Construction Workers were working outside our window. When my wife opened the curtain, she was almost face to face with Construction Workers making every kind of noise Just a waste of a good property with a bad management. Instead of spending money for the Bell Boy Costumes, they should upgrade their PILLOWS.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Merve Büyükipçi/Otel Müdürü op 8 mrt 2023
Görüşleriniz bizim için değerlidir. Teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Ali

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Neil

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yüksel Koray

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bandırma Eken Prestige
Bir gecelik konaklama için uygundu.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

fatih

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Ros

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to ferry terminal .
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Merve Büyükipçi/Otel Müdürü op 29 jul 2022
Değerli yorumlarınız bizim için önemlidir. Teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Merve Büyükipçi/Otel Müdürü op 29 jul 2022
Değerli yorumlarınız bizim için önemlidir. Memnuniyetiniz için teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Bostjan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bivanje je bilo odlično, hotel je skoraj v centru mesta, s svojo garažo in odličnim zajtrkom.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Tuncay

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Yusuf

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tek sorun internet !
Benim için otelin tek olumsuz yönü internet sorunu. Odada internet hiç çekmiyordu. (4.kat 215 nolu oda) onun dışında fiyat performans olarak gayet iyi bı yer.
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Derya

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Hamza

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Eken Prestige Ekibi op 6 mei 2022
Düşünceleriniz bizim için çok değerlidir. Olumlu görüşleriniz için teşekkür ederiz.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Just avoid
The guy at reception (Hakan was terrible) He disappeared when the ferry from istanbul came in. I was waiting for 15 minutes. Then instead of checking me in, he decided to check in the couple who arrived after me. He said my check in will take longer. Even though it took similar time. Only hotel in turkey which checks in clients not according to order or arrival but who they feel like checkin in first. Hakan was totally useless and therefore avoid this hotel
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel Eken Prestige Ekibi op 6 mei 2022
Yorumlarınız bizim için değerlidir. Olumlu düşünceleriniz için teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

Ates

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurz Tripp
Es war ein Sauberes und gutes Hotel Für eine Nacht genau richtig... Zimmer sauber und auch geräumig. Für den Preis alles bestens.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Silvia Annette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

ÖZLEM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gayet ferah ve misafirlerinizi bile rahatça ağırlaya bikeceğiniz bir konaklama konforu mevcut.
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Fikri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Ön Büro Müdürü op 13 jan 2022
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Ön Büro Müdürü op 13 jan 2022
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

VLADIMIR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Recep Melih

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Münir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Nilgün

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

KAHRAMAN

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 yıldızla uyuşmayan bir otel..
4 yıldızı ile uyuşmayan vasat bir otel. Odalar ve eşyalar eski, personel yetersiz, restoranları kapalı, kahvaltı çok sıradan.Tek güzel yanı odaların deniz manzarası.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Birkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olumlu
Olumsuz hiç bir durumla karşılaşmadım. Personel ilgili ve yardımcı. Kahvaltı beklentimin üstünde çıktı. Yağda yumurta, rafadan yumurta, sosis, yumurtalı ekmek, patates kızartması, dana jambon, peynir çeşitleri gibi eksiksiz bir kahvaltı. Özellikle belirtmediğim için sigara içilen oda verildi. Resepsiyona gidip sigara içilmeyen oda rica ettim. Anında sigara içilmeyen katta, sigara içilmeyen oda verildi.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Yavor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Rahmi Murat

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yenilenmesi lazım
Otel eski eskiliğini her daim hissetiren koku durum ve hal içinde
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Arda

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Oral

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Salih

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temizlik konusunda 10 uzerinden 9 veriyorum Kesinlikle cok ama cok memnun kaldim çalışanlar kibar, ilgili ve çözüm odakli. Kahvalti servisini yapan calisanlari görünce cok mutlu oldum covit tedbirleri acisindan acik bufe etrafina serit cekilip sizin sectiklarinizi servis yapmalari saglik ve hijyene verdiklari önemi gostermekteydi
2 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Refiye Munise

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En kötü otel listesinin zirvesinde yeri.
Çok kötüydü. 40 derece sıcakta kliması arızalı oda mı satılır reziller. Dünyada son otel kalsın yine buraya gelmem arabada yatarım. Çok pis banyo. Rezalet kahvaltı çay vermediler
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzeldi
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Hotel Eken Prestige op 2 jun 2021
teşekkür ederiz, sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız

6/10 – Redelijk

yusuf

1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Raúl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Hotel Eken Prestige Ekibi op 14 apr 2021
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Hotel Eken Prestige Ekibi op 14 apr 2021
Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

Erhan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyifli
3 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Erhan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyifli
3 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Erhan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Mahmut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eski bina fakat temiz otel.
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Ahmet Emre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Khaled

1 nacht verbleven in november 2019