DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO
Hotel in de buitenwijken met een koffiebar/café en een restaurant
Fotogalerie voor DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor City tweepersoonskamer, uitzicht op heuvels laden

City tweepersoonskamer, uitzicht op heuvels
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, uitzicht op zee laden

Familiekamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Soekarno Hatta, Labuan Bajo, West Manggarai, East Nusa Tenggara, 86554
Over deze accommodatie
DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO
Vergelijkbare accommodaties

ZASGO HOTEL
ZASGO HOTEL
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 83 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dejavu 2 0 Labuan Bajo Komodo
DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO Hotel
DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO Labuan Bajo
DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO Hotel Labuan Bajo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over DEJAVU 2.0 HOTEL LABUAN BAJO KOMODO
Beoordelingen
7,4
Goed
8,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Freddy
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freddy
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Anne
28 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jordan
27 okt 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Monruthai
Reisde met een groep
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monruthai
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Adele
Reisde met partner
18 aug 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Adele
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In centro a Labuan Bajo
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bao Jie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bao Jie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Izwan
Reisde met een groep
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Izwan
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yohanna
Reisde met familie
25 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yohanna
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sophie
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adresse sympathique
Sophie
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Amy
Reisde met een groep
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HONG CHOO
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HONG CHOO
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
P
6 mrt 2025
P
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Niclas
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super godt sted
Niclas
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
wooram
Reisde met een groep
26 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wooram
2 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kamel
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Passez votre chemin
Kamel
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Assiba
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Assiba
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alberta
11 dec 2024
Positief: Netheid
Alberta
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Clara García
Reisde met familie
24 nov 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clara García
2 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Einar Guillermo
19 nov 2024
Einar Guillermo
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
tina
Reisde met partner
5 nov 2024
tina
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Amber
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Amber
3 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Marcus
Reisde met partner
30 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcus
2 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jesús
24 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jesús
1 nacht verbleven in augustus 2024








