Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 39 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 39 beoordelingen" "
8 - Goed
14
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 39 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 39 beoordelingen" "
4 - Matig
9
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 39 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
6,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Keira
Reisde met partner
29 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was clean, and the front desk people were very helpful and spoke english. It is close to the train night market which was nice. I just wish our shower curtain and shower walls were washed a bit more throughly.
Keira
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Yuki
Reisde met een groep
10 jan 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuki
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Liang
9 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liang
18 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Chaowalit
26 dec 2023
Chaowalit
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Robert, Cromwell
Zakenreiziger
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was close to my hospital location. The bed was not comfortable but everything else was good. The buffet breakfast was also good. Overall the hotel was an excellent value!
Robert
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Katsumi
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suraphong
2 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
rémy
8 feb 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit déjeuner décevant,propreté, mon dentifrice avait disparu acheté la veille je l’ai retrouvé dans le couloir avec le linge sale, la chambre était nettoyé tout les jours mais pas correctement
rémy
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Bay Hotel Srinakarin op 9 feb 2023
Dear Value Guest,We would like to appreciate your choosing us for your holiday and we all are sorry to know that you were disappointed with our service by rating us 2 stars because of the breakfast and clean.We will provide your comments on improvement and development.Hopefully, you understand and accept our deepest apologies on behalf of everyone at Bay Hotel Srinakarin. We look forward to your warm welcome again in the near future.Respectfully yours,Bay Hotel Srinakarin
4/10 – Matig
Masahiro
Zakenreiziger
19 nov 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アメニティが揃ってなく泊まる際は注意が必要です
Masahiro
15 nachten verbleven in november 2022
Reactie van พนักงานต้อนรับ op 27 dec 2022
お詫びし、改善します。
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly and helpful, location is great.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
vincent
Zakenreiziger
20 mrt 2020
Positief: Personeel en service
THIS HOTEL , RESONABLE TO STAY FOR STOP OVER
vincent
2 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Alyssa, Kuala Lumpur
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The language barrier with front desk makes simple request become pain. The hotel bed felt like concrete. Since The most hotel reviews was made 4 years ago , and it seems to be great , I booked for 12 night . But I left on 7th nights With no refunds .. .I got to get new mattress to place on top of the bed hotel or there is no way in hell you can rest to sleep .. the WiFi is bad. Not stable . The breakfast not friendly to westerner .. no carpet in room too .. seems like 2 star hotel when it claim as 5 star .. sorry for my honesty.
Alyssa
12 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Vipaporn op 12 sep 2019
Dear Value Guest,
Thank you for your time to posting review.
Hope to welcome you back soon.
Best Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Bay Hotel Srinakarin op 28 aug 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing stay with us and take time to comment.
Best Regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Bay Hotel Srinakarin op 28 aug 2019
Dear Guest,
Thank you for choose stay with us and honor review on Expedia.com
Best Regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Film op 11 jun 2019
Thank you very much for your stay with us and be my guest for the next time.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We arrived at the hotel late at night and upon checking in we entered the room and it was so old and furniture looked unclean. The beddings were dirty and the airconditioning made noise. The bed was like rock solid. I had booked the hotel for 5 nights however i checkout the very next day and went to another hotel. The money was ofcourse not refunded. I would never recommend this hotel to anyone. Very disappointed
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Saranyapat Praserssuk op 6 feb 2019
Thank you for comment. We will approve for good clean and renovation soon.
8/10 – Goed
Noi
9 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noi
Reactie van Ower Bord. op 6 jul 2018
Thank you for request. Hope to see you next time for shear good service with my team.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 mei 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
no hot water
hot water in shower did not work, rained hard and water leaked in through window
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Brian, haywards heath
27 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel in SE Asia
This is a horrible hotel. It's 21st century and such a big hotel does not have reliable wifi. We had to call a technician and move room 4 times just to get a signal - just not good enough. The 4th room was like a sauna and the aircon was faulty - it took 5 hours to get to a reasonable temperature. The bathroom was dirty and the toilet didn't flush. I requested a late checkout as I had a late flight but had to pay an extra 1000THB. The hotel is NOT near the airport - it is a 30 minute taxi ride. The hotel is on a very busy road with nothing of interest nearby - the closest restaurant is at Big C about 25 minute walk across a footbridge. An aweful experience at a rundown dump. I will never return and I do not recommend this hotel to anyone!
Brian
6/10 – Redelijk
Kreingsak, กรุงเทพมหานคร
15 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A bit remore from airport
Close to highway and supermarket
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 okt 2014
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 okt 2014
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Siriphone Sakulku, Laos
17 aug 2014
Bay hotel
Nice clean place and value for money. However, was a bit misleading with Suvannaphumy airport tagged at the end, as it is more than 30 Km away.
Siriphone Sakulku
8/10 – Goed
Love Thai, Japan
16 jun 2014
Near to the airport
The hotel is close to the airport, very convenient. Room is wide enough and clean. Room rate is very low & reasonable. Wireless wifi is a bit poor, connection is rather bad. Others are all OK for me.
Love Thai
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jun 2014
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel not too far from airport
chrissy
6/10 – Redelijk
Preeti, Northwood
26 jan 2014
Good place to stay
nice hotel....pleasant staff, only there for one night so was fine really, standard.
Preeti
4/10 – Matig
genomresande, Uppsala
5 jan 2014
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
inte va vi förväntat oss
besöket överensstämmde inte med beskrivningen av hotellet och det hade nog haft sina bättre glansdagar, som det såg ut på bilderna. efter ett dygns resande var det inte vad vi förväntat oss på vår genomresa för vidare transporter dagen efter
genomresande
4/10 – Matig
Sara
8 jun 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sara
10/10 – Uitstekend
anthony, colorado,USA
28 jan 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff made the stay worth it.
be sure to visit the lounge on the 5th. floor,there is no need to leave this Hotel.Everything you need is provided here and everyone is friendly.I will stay there again next time i'm in Bangkok.
anthony
6/10 – Redelijk
Arie, Trondheim
10 jan 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK for en natt
Hotellet opplyser at det ligger 300 m fra flyplassen. Vær klar over at det betyr 30-40 min taxitur. Ellers et helt greit og rimekig alternativ hvis man skal fly videre neste morgen. Bra rom, seng, bad og utsikt. Litt enkel frokost, men OK ettter prisen.
Arie
6/10 – Redelijk
Eric
30 mrt 2010
The best thing I can say about
The best thing I can say about this hotel is that the room was spacious. Otherwise this is strictly a 2.5 star, despte what it might claim. It was in the middle of nowhere, with traffic at least 40 minutes from the airport (don't believe what they tell you on the website). There are a lot of better value hotels closer to the airport if you want something for transit and I can't for the life of me think of any other reason you might want to stay there.