Lobby

Beoordelingen van Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok by Compass Hospitality

3 out of 5
Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok by Compass Hospitality
155/17-21 Sukhumvit Soi 11, BTS Nana, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 134 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 65 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 492 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blijf hier weg !
Het slechtste hotel waar ik tot nog toe verbleven heb in Thailand .... en dat zijn er al heel wat ! Vies, vuil, lawaaierige airco, slechte service, zo goed als geen warm water, niks was goed !!!!
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Phichat op 13 feb 2019
We sincerely regret to learn of your disappoint during your stay with us. The Management is fully aware the status of the property and process in underway to improve especially on the accommodation. Striving to offer pleasant and convenience to our guests is certainly our objective, please rest assure we will emphasize further on employee training to ensure all guest are met with most enjoyable stay. On your next visit to Bangkok please do contact me directly and allow us to welcoming you back. Kind regard

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Needs renovation
Needs renovation and some caring. A lot of things broken or missing. Not very clean. Neighbourhood: if you like Sukhumvit it is perfect, in a quiet side street just 100 meters from Sukhumvit.

6/10 – Redelijk

Gael, Chiang mai

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, great location
Title said it all.

8/10 – Goed

john

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jean marc

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Kenji

5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location with plenty of access to: train, ground transportation, dining options, terminal 21 mall within walking distance, etc… like most hotels, it was updated and remodeled with a friendly staff. Only take aways include: needing new sheets, pillow cases and towels as they looked very worn, some with holes in them. Also the shower curtain had mildew on the bottom. It either needs to be changed or like other hotels to just have the glass window divider option.
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

RYUICHI

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
仲間と4室の宿泊だったが特に壁がひどくシャワーも入る気にはなれなかったゴルフ場で利用したのでがまんした
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

kaoru

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
夜中2時頃まで音楽がうるさい、反対に賑やか。好き嫌いに分かれる。 色街だから楽しいのは楽しい。 17年代の新宿のドヤ街みたい^_^
8 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Vincent

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

RYO

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

MEI YEE

2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

marc

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location but the room is poorly maintained and could do with updating,the room cleaning was poor. They were going to charge 500 baht for a small blood stain on the sheet till we explained the cut happened on the edge of the bed base.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Seng loong

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good central location
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Joseph

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Kian Leong

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Wakana

値段に見合った設備、清潔さのホテルです。
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kenneth

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front Staff lazy, Housekeeping non existent unless a complaint was raised !! Overall poor and disappointing
10 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Taher, jeddah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not clean at all neither rooms or facility. The only advatage tge locTion close to skytrain station.

6/10 – Redelijk

Wolfgang

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Francescopaolo, Bethesda

Positief: Netheid, personeel en service
The room I was given initially was not exactly what I booked but the concierge was very friendly and resolved the situation in a professional and timely manner.
2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Diana

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is disgusting, Filthy. It's a bit like they went to the local discount store to decorate the rooms. The shower has holes in the wall. Dirt behind the door is 1/4" thick. Shower filled with mold. Not one time did the staff clean the room. The safe is not secured to the wall or floor. So a thief could just pick up the safe and walk away with it. I asked about cleaning the room. Was told to push the clean my room button. Non of the buttons work. I guess they never asked the cleaning staff to clean. Furniture falling apart. The staff was friendly but unprofessional. Location is great. The sad part is this could be a great property. very sad. I'm in the hospitality business and at every level this was a huge disappointment. Very sad

2/10 – Ontzettend slecht

Joshua Ket-Mien

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely disgusting building, area is horrible too. Hookers around the area like cockroaches, building, and room smells horrible and the elevator is the tiniest thing I’ve stepped foot in. Highly do not recommend.
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

marc

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to BTS,bars and restaurants. Little bit slower check-in than other hotels seems to be more paper work.Nice room for the price,all good.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Woody op 28 sep 2022
Dear Mr. Marc,I was most concerned to learn from your comment of the slow check in at the hotel counter reception during stay at Citin Sukhumvit11. May I express my most unreserved apologies for the shortcomings you experienced. As a hotel, we take pride in providing efficient service with the friendly manner. Unfortunately, that was not what you experienced and for that we must apologize. These matters have been discussed with all concerned. Please be ensured that such shortfalls are taken seriously and appropriate action had been taken to avoid similar occurrence in the future.Mr.Marc, we once again apologize for the inconveniences and do hope that the unpleasant experiences will not deter your from returning to our hotel in the future.Sincerely yours,Wudtichai KeawmeesriFront Office Manager

8/10 – Goed

Masakazu

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

hiroyuki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地よくて、コスパいいですね。
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Kian Leong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I need to buy toothpaste n toothbrush
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Harsh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good size room, good location, hot water not consitant, happy I would stay again
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ken op 4 mrt 2020
Dear Mr. John, Thank you for choosing to stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your recent visit and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We acknowledge your comment with hot water unstable and working with our respective teams to rectify this for future stays. We hope for an opportunity to welcome you back to provide the hotel experience many of our guests have come to trust us for. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

6/10 – Redelijk

Lope

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Probably the best hotel on Langkawi
This is probably one of the newest hotels on Langkawi. Rooms are spacious and balconies have amazing sea view. Service is fantastic in fact I have never had such a great experience when staying in a hotel in Malaysia. Breakfast buffet has everything you can with for. We will definitely stay here again
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location Fantastic staff However shower cold and Air-conditioning kept tripping the electric So on off all night
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 31 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While we sincerely wish you had a better experience with us, it is feedback like this that we learn from and use to improve ourselves. We acknowledge your dissatisfaction with our room amenities and are working with our respective teams to rectify this for future stays. We hope for an opportunity to welcome you back to provide the hotel experience many of our guests have come to trust us for. Sincerely Yours, Pisan Tiencomsri ( Mr.) Operation Manager

8/10 – Goed

Frank., Niagara Falls

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mostly a good experience. The Japanese restaurant affiliated with them kept trying to serve me seafood, to which I am allergic.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ken op 16 jan 2020
Dear Mr.Frank, Thank you for sharing your experience with us. It is with feedback from guests like yourself that we continue to improve ourselves. While the Japanese restaurant is outsourced and isolated from a hotel. However, we must offer a genuiene apology and have spoken with them earnestly regarding allergic become important. We hope to welcome you back for an even better experience on your next visit to Bangkok. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 – Uitstekend

Hsiu-Ming

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ken op 31 jan 2020
Dear Hsiu-Ming, Thank you for the great rating of Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Yours Sincerely, Pisan Tiencomsri ( Mr.) Operation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2017
Reactie van Ken op 16 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your wonderful rating of the hotel. We hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your next visit to Bangkok. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was Excellent in every thing
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ken op 15 jan 2020
Dear Mr.Mohamed, Thank you for the wonderful rating. We are delighted to know that you had a memorable stay with us. We hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your next visit to Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 – Goed

KA KIT ERIC

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯
房間整體十分整潔 清潔工人亦十分勤力清潔 前台服務有待加強主動性
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ken op 15 jan 2020
Dear Mr.Ka Kit Eric, Thank you for choosing to stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok on your recent visit to Bangkok and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We strive to provide superior levels of service to our guests and compliments for our HK member staff and hope to welcome you back to Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

6/10 – Redelijk

Risto

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ken op 15 jan 2020
Dear Mr.Risto, Thank you for your kind rating. It is with feedback from guests like yourself that we continue to improve ourselves. We look forward to welcoming you back for another great stay with us at Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Cheo

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ken op 15 jan 2020
Dear Cheo, Thank you very much for taking the time to share your feedback. We regret low rated that you did not enjoy your stay with us. We strive to provide a memorable stay experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. For this reason, please allow us to express our sincerest apologies in regards to the inconveniences caused. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

10/10 – Uitstekend

darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BKK Sukhumvit good location of hotel.
I have stayed here before and has always it's a great stay. The staff are always friendly. The rooms are comfortable.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ken op 15 jan 2020
Dear Mr.Darren, Thank you for continued support us and for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to know that you had a pleasant stay. We strive to provide superior levels of service to our guests and our team will be glad to know we made your time with us so memorable. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 – Goed

Magnus

Positief: Comfort kamer
Helt okay, absolut inte topnotch, men som sagt helt ok, inga problem att bo där igen. Inte Thai i receptionen, dåliga på Engelska... Gångavstånd till där "det" händer o finns...
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ken op 15 jan 2020
Dear Mr.Magnus, Thank you for the great review of Citin Sukhumvit 11 Nana Bangkok. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. With Best Regards, Pisan Tiencomsri Mr. Operation Manager

8/10 – Goed

Sylvain

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Sergio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good hotel at a good price
The hotel is undergoing some refurbishment, I was there few months back and a lot of work has been put into remodelling the rooms, I guess it is still ongoing as some additional improvement can be done. Said that the staff is friendly and welcoming, for the location I would highly recommend this accommodation.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Sergio

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for price and location
The hotel is undergoing some refurbishment, I was there few months back and a lot of work has been put into remodelling the rooms, I guess it is still ongoing as some additional improvement can be done. Said that the staff is friendly and welcoming, for the location I would highly recommend this accommodation.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
非常に快適に過ごせた
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Suthasinee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องพัก
สภาพห้องพักเก่าแต่สะอาด
1 nacht verbleven in oktober 2019