Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 360 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
360
Gastenscore: 8 - Goed. 456 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
456
Gastenscore: 6 - Redelijk. 125 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
125
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
31
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
30
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Gerardus
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige kamer en heerlijke mensen die alles voor je willen doen.
Gerardus
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
YUKI
22 mei 2024
Positief: Netheid
YUKI
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Kullanit op 23 mei 2024
Dear K.YukiThank you for your time completing guest satisfaction survey. We are happy to have provide such a service to you. We are look forward to welcome you back on your next trip.Best Regards,Rooms Division Manager
8/10 – Goed
radharani
20 mei 2024
radharani
10/10 – Uitstekend
Sadaaki
Reisde met familie
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
何処へ行くのにも、便利な立地です。
Sadaaki
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Muhammad Amirul Ihsan Bin
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the train station and terminal 21 shopping centre. Convenience store a minute away from hotel. Rooms are clean. Staffs provide great service. Good place for a short stay.
Muhammad Amirul Ihsan Bin
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Takashi
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goodlocation,goodsurvice,i like.
Takashi
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Sakorn
1 mei 2024
Sakorn
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
danilo
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sor and the whole staff made the stay very pleasant.
danilo
9 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Liddon
Reisde met een groep
20 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
I became very sick because of my hotel room due to black mold inside of the air vent. Fortunately after I discovered it the staff immediately gave me another room that didn’t have black mold in it’s air vent. However, the gym equipment at the hotel was also faulty. One of the dumbbells even broke and nearly crushed my brother‘s foot.
The very friendliness and professionalism of the staff is what ultimately kept me at that hotel throughout the duration of my vacation.
Liddon
13 nachten verbleven in april 2024
Reactie van J. op 20 apr 2024
Dear K. Liddon, I hope you are doing wellThank you for your time completing guest satisfaction survey . We have read through your comment especially the air conditioner and I have passed the comment to concern department for some improvement We are look forward to welcome you back on your next trip.Best Regards,Kullanit S.Rooms Division Manager
4/10 – Matig
Andrew
9 apr 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I used to stay here a lot but vv disappointed this time. I had booked for 3 nights and on check in I was informed that my room would only be cleaned 1 time. If this is a new policy it should be communicated at time of booking. When does a 4 star hotel only offer 1 day of cleaning. If this is the case it should be reflected in the room rate. FuramaXclusive needs be careful as they are operating in a v competitive market and things like this will affect customer satisfaction and return business. I for sure will not return again.
Andrew
3 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yorichika
Zakenreiziger
29 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Although it was not written in the hotel reservation, they do not clean or make the bed until the 4th day. It's very unsanitary. On the third day, I asked, ``I've put up with it until now, but the sheets are sticky so I'd like you to change them,'' but they didn't respond.
Yorichika
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
KING TAT
Reisde met partner
26 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I saw a 20cm long mouse wandering in the restaurant during breakfast time.
KING TAT
4 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Hideo
7 mrt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen
施設は古く、あまり清潔感がなかった
Hideo
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Song Giin
Reisde met partner
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my second stay in this hotel. I like most is convenience. Walking distance to BTS and MRT. Staffs in hotel very friendly and helpful. I even have a surprise that the hotel upgrade my room. 😊👍
Song Giin
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
hyundam
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near by shopping center terminal 21
And a too many restaurants
hyundam
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
バンコクでは常宿です
DAISUKE
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Masaki
Zakenreiziger
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location especially if coming or going
This is our new favorite hotel for either first-arrival or pre-departure from Suvarnabhumi (BKK) airport. Room is very comfortable including a great bed, and the central location on Asoke is a quick walk to the Sukhumvit MRT station or the Makasan Airport Link station.
Frederic
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Hiroto
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiroto
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gy
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
ALVISE
14 jan 2024
ALVISE
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Michael
9 jan 2024
Michael
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Celina
6 jan 2024
Celina
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed my stay
The room I got was 1 bedroom so it was very roomy. It's located near two train stations so it was very convenient.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff super friendly. Was going to move to anotger hotel but decided to stay since the location and staff were super nice
Michael
3 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Kentaro
3 jan 2024
Kentaro
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has been one of my favourites for many years. It has attractive, clean rooms and friendly staff. In particular, the dining options in this area are excellent (as is dining in the hotel itself). It is conveniently located a short (2-3 minutes) walk from both Asok BTS and Sukhumvit MRT.
Martin
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
yasue
31 dec 2023
yasue
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
ALVISE
22 dec 2023
ALVISE
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Serene Gen Su
Reisde met familie
20 dec 2023
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Considering that it says is 4 stars hotel it feels like only a budget hotel that provides you with just a bath towel. Pool is just a tub and gym has no air con. Was shocked during check in when hotel staff informed housekeeping only done alternating days. Room was dirty and walls were thin
Serene Gen Su
5 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kok Wai
12 dec 2023
Kok Wai
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Norbert
Reisde met partner
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ok
Norbert
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
KAZUSHIGE, SPARTANBURG
27 nov 2023
KAZUSHIGE
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Graeme
Reisde met familie
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
An excellent position nut traffic is horrendous at peak times.
Graeme
5 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
HISAYOSHI
21 nov 2023
HISAYOSHI
5 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
tan seoh poh
16 nov 2023
tan seoh poh
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Nasuha
Reisde met een groep
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten