Ingang binnen

Beoordelingen van Grand Business Inn

3 out of 5
Grand Business Inn
2/4, 2/11 Sukhumvit 11, Sukhumvit Road, Wattana, Bangkok

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 177 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 301 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 111 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 637 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 637 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bram, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to skytrain.
Nice hotel with clean rooms and friendley staff. Very close to nigthlife and skytrain. Good value for money
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Hiroshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

SHIN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
良いホテルだと思いますよ。
駅から近く食事やショッピングにも便利な場所。 値段も安くスタッフも笑顔で親切でした。 残念なのが浴槽の栓が緩くお湯が溜まらなかった。
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Tommy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

TC

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

robert

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Will be back
Very nice ... bathroom with either shower or tub ... large king size bed ...
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Shigeo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食無料とあったが有料になっている。
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Tara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One night stay in Bangkok
I stayed at the Grand Business Inn for 1 night. It was absolutely perfect. The staff at the front desk were very nice and kind. The room was clean and a perfect size. Bed was a little too firm but good enough. Bathroom was very good and very clean - brand new shower curtain. The location of this hotel is great - pretty much immediate access off of Nana BTS station, it is at the very start of Soi 11 so this is nice. I did not eat at their restaurant but it looked very good and has a good reputation. I would stay here again in future.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Carl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Anucha op 18 sep 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and rate our hotel with full satisfaction. We are looking forward to see you again soon. Warm regards.

8/10 – Goed

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean good value.next to sky train.would stay again.good value
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Anucha op 8 sep 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and glad that you are satisfied with the hotel. We are looking forward to see you again in the near future. Warm regards.

10/10 – Uitstekend

John, Jomtien

Positief: Netheid, personeel en service
Great spot with fair price. Easy access to BTS, malls and entertainment. The hotel staff made us feel safe and respected!
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Anucha op 4 aug 2020
Dear Guest, We all appreciate for your stay at our hotel and your satisfiaction towards our staff and location as well as the fair price. We are looking forward to welcome you again to stay at our hotel in the near future. Thank you.

8/10 – Goed

Ilada

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Anucha op 29 jul 2020
Dear Guest, Thank you for staying at our hotel and kindly give us the preference marks. We are looking forward to serve you again in the near future. Warm regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Anucha op 7 jul 2020
Dear Guest, Thank you for your rating and we are sorry for your unsatisfactory stay at our hotel. If possible, kindly give your comments on the specific point that made you unsatisfied which we shall use to correct it.

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand Business Hotel - a very good choice!
A stay at the Grand Business Hotel is absolutely recommendable. Very friendly staff, very good service, all facilities clean, various choices of breakfast types, very good location, just a few steps fromt BTS station Nana, some shopping centers in walking distances, plenty of restaurants close by.
2 nachten verbleven in mei 2020
Reactie van Anucha op 5 jun 2020
Dear Guest, Please accept our appreciation for your stay at our hotel and we are glad that you like our service, location, staff, cleanliness and breakfast. We are looking foward to see again soon. Warm regards.

8/10 – Goed

Jiratchaya

1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Anucha op 1 jun 2020
Dear Guest, Thank you for your review and rating our hotel. We are looking forward to see you again soon. Warm regards.

10/10 – Uitstekend

Yasumasa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Anucha op 24 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate for your stay at our hotel and your rating with full satisfaction. We are looking forward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Shigeru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
BTSのNANA駅に近いのは、抜群に便利だと思います。 しかも付近にセブンイレブンが深夜迄営業しているのは、 心理的に安心出来ると思います。 施設は新築でないので、古く感じる方もいましょうが、 コスパ重視の方ならば、是非に!! リピーターも多いと思うので、日本人ならば是非、この グランドビジネスインにバンコク滞在はチョイス下さい。
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Anucha op 13 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and thank you for your preference rating for our hotel. We are glad that you like our hotel and give good comment inviting others to stay at our hotel.

10/10 – Uitstekend

Chester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding
Staff is wonderful Rooms are nice for the money. Location is great
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Anucha op 12 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your kind stay at our hotel and rating your preference for the hotel. We are glad that you like our room and location. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

NY, 日本

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
バンコク滞在の常宿にしてます。繁華街の真ん中で駅近く、ロケーション最高!部屋にセキュリティBOXが無いことと、インターネット接続にやや難があることがマイナス点。ただ次回も利用すると思います。
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 9 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and glad that you like the location. Thank you for your feed back which we will try to work on it.

8/10 – Goed

junichi

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 6 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and provide us with hotel rating. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

OSAMU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 4 mrt 2020
We appreciate your stay at our hotel and provide us your rating.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
場所、設備、スタッフ 良いですね。 これで部屋にセーフティボックスが有れば良いのだけど。
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and glad to learn that you are satisfied with our facility, location and staff. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初めてでしたが、ほぼ満足しました。
ロケーションが抜群に良く、朝食はブッフェじゃないですが、ボリュームがあり満足でした。
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 27 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and glad to learn that you like the location and breakfast. My apology that we do not serve breakfast in buffet style as it is set menu for breakfast.

8/10 – Goed

Nakamura

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 26 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay and provide us with the satisfactory rating.

8/10 – Goed

Munehiro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 26 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and give your satisfactory rating .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 19 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your kind rating our hotel which shows our satisfaction during your stay at our hotel.

6/10 – Redelijk

やせたかなし

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
4連泊しましたが、トイレットペーパーの補充がなく、不便に感じました。
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha Tiwari op 17 feb 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and provide us your feedback. We shall look into your problem and fix it so that it will not happen in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel confortevole di media categoria situato sulla Sukhumvit, all'inizio della soi 11, in una posizione strategica e vicino alka sazione bts Nana. Non molto tranquillo e a mio avviso poco adattato a famiglie con bambini per vua della vira vita notturna ma ottimo per chi si vuole divertire fino a notte tardi!
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 17 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and give us your comment together with rating.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
立地条件は抜群ですが…
ナナ駅から徒歩5分、ソイ11を入って20メートル先右手にあるホテルです。駅から近く、コンビニも目と鼻の先にあり、立地条件は抜群です。しかし、ソイ11沿いの部屋だったせいか、BTS下のスクンビット通りやソイ11を走るタクシー、バイタク、トゥクトゥクのエンジン音や夜屋台に集う人々の話し声等が部屋に聞こえてきて、熟睡できませんでした。
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha Tiwari op 17 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and give us your feedback. My aplogy for the inconvenience during your stay which we shall try to fix it

8/10 – Goed

SHINICHI

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 17 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and provide us your kind rating.

10/10 – Uitstekend

TMZ, 日本

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
シャワーは固定なしで水圧も良い。ドライヤーはリクエストしないとないので注意。予約時にリクエストした方がいい。値段の割にコストパフォーマンスに優れているので、タイ観光初心者にもお薦めします。立地的に男性だけの利用がいいと思うが、女性グループの利用も問題ないと思う。 ホテル裏のタイ食堂はかなりのお薦め。何を食べても美味しい。グランドスイートは窓がないと思うのでその下のクラスでもいいと思う。アメニティーを気にする人は準備した方が良い。総合的には大満足。
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 13 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and you like the location and service of hotel. We are looking forward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

TMZ, 日本

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常に立地が良い。何処へ行くにも駅が近く、タクシーもすぐ呼べる。スタッフの方も親切で日本語を話せる方もいるので安心できる。ホテルの裏には口コミ評価の高いタイマッサージがあり、同じ通り沿いに安価で食べられるタイ食堂がある。ここの食堂は滞在中に各場所で食べたタイ料理の中で一番美味しい。 メリットの方が多いのだが、値段相応なので設備は古い。タオルもくたびれている。一番残念だったのが、採光が入る窓がないのは残念だった。写真では伝わらないが、窓が有ると思ってグランドスイートにしたが、あかりの入らない吹き抜けの窓だった。総合的には大満足。
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 12 feb 2020
Dear Guest, We appreciate for your stay at our hotel and give us your comments which is much valuable to us. We are glad that you like the staff our food and location. We are looking forward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

KAN, japan,fuk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
初めての海外旅行、しかも1人旅立ったので不安も有りましたがスタッフの方々とても親切で本当に助かりました! お部屋も広く、綺麗に掃除されており、冷蔵庫の中の水はもちろんスイカも入っていて無料で食べてくたいとのことだったので着いてすぐ頂きました★ 部屋からは全く景色が見えなかった事と、チェックイン時に何も説明無く部屋に案内されたので、朝食の事などは後で確認しましたが、最初に説明をして頂けるとありがたいなと思います。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 12 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and glad to learnt that you like the the room and serevices. Your comment will be forwarded to concern person to fix it. Looking forward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

kazunari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 14 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and rating our hotel. We are looking forward to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Shigeru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バンコク出張はココ
BTSナナ駅や両替店、セブンイレブン、タイマッサージ、等 周辺環境に優れています。
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 10 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and glad to know that you like the place and location. We are looking foward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Shigeru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バンコク出張はココ
アットホームなフロントスタッフの対応に、安心出来ると 思います。日本語でのコミュニケーションもいいし、何より BTSナナ駅との距離も最高です。セブンイレブンも、両替 も、近く、公私渡航にはオススメです。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Anucha op 10 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your stay and glad to know that you like the place and staff as well as location. We are looking forward to see again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
交通方便,鄰近BTS NaNa 站,房間陳舊,但尚算整潔,風筒要問receptions 攞,,隔音設備不太好。
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 6 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your rating and feed back on some problems which will be checked and fixed accordingly.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUST READ BEFORE YOU BOOK
Cheats, Dirty and Noisy. Do not be misled by the pictures shown on the booking sites. They are all lies. I was misled to believe that I will get the room according to the descriptions. I booked their top of the range room which is the biggest and most expensive one called Grand Suit . Guess what, on arrival I realised that it has NO WINDOW !! Can you imagine that?! The pictures showed nice bright suits with curtains and the descriptions never mentioned that the rooms have no windows, such a crucial information was withheld from us. The room was dark, gloomy, highly humid, depressive and definitely not suitable for human habitation. I protested to the staff and they said : " ALL Grand Suits come with no windows, didn't you know that? " . They also said that only some of the rooms in this hotel have windows. They offered me to downgrade to Executive Room which comes with a window. I had no choice but to accept the downgrade. I spent 12 miserable nights in this hotel as the room was dirty and humid with no ventilation to get the steam out of the bathroom. The so called window was dirty with dirty curtains and dusty net and far from being sound-proved, so the room was noisy even with the window closed as it faces the main street. No proper lighting, just few lamps scattered in the room. Towels and sheets provided were dirty every single time with blood and human secretions staining. Breakfast was awful and dishonest. I WILL NOT BOOK A ROOM AT THIS HOTEL EVEN FOR FREE, TRUST ME
Dirty towels 1
Dirty towels 2
Dirty towels 3
12 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 4 feb 2020
Dear Guest, Our appreciation for your stay at our hotel and provide us your feedback. Please accept our sincere apology for your inconvenience and disssatisfactiion during your stay. We shall monitor and try our best to fix the problems you mentioned that you faced during your stay. We shall treat this as valuable advice to our organization and it is required to be fixed accordingly.

8/10 – Goed

SHIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 31 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your kind rating on our hotel services. We are looking forward to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Pekka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family
Bra
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 27 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and glad that you liked the place and give us you kind rating. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
ドライアーが部屋に無く、頼んでも2から3日無い状態が続いた。
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 28 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your stay and feed back. We shall fix the problem about hair dryer which is usually available upon request at the reception counter. Please accept our apology for the inconvenience.

10/10 – Uitstekend

Pekka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 27 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and glad you like it and give your kind rating. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
BTSナナ駅至近でレストランは24時間営業、コンビニエンスストアも近くにある。今回はウェルカムドリンクとフルーツがサービスされた。
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 24 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and give your rating for our location and service. We wish to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
BTSナナ駅から徒歩1分で立地が良い、レストランは24時間営業で何かと便利、コンビニエンスストアも近くにある。
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 24 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your kind stay at our hotel and your rating towards hotel location and services. We wish to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

OSAMU

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 24 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and give your rating at full mark. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 22 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at Grand Business Inn and give your preferences rating.

10/10 – Uitstekend

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 24 jan 2020
Dear Guest, We appreciate your stay at our hotel and give us full mark for our hotel. We are looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kein Safe im Zimmer finde ich immer schlecht. Die Angestellten sind sehr hilfsbereit. Für 3 Tage ganz ok.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 24 jan 2020
Dear Guest, We appreciate you stay at our hotel and glad to know that you are satisfied with our staff services. Looking forward to see you again soon.

8/10 – Goed

HIRO, KOBE

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
久しぶりに泊まったが鍵がカードキーになっていた。 バスタブ付きの部屋だったのでゆっくり休めてよかった。
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 24 jan 2020
Dear Guest, We appreciate you stay at our hotel and provide us with comment and rating. We are glad that you like the place and location.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anucha op 22 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel and provide us your preferences rating.