Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 170 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
170
Gastenscore: 8 - Goed. 327 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
327
Gastenscore: 6 - Redelijk. 262 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
262
Gastenscore: 4 - Matig. 132 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
132
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 110 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
110
6,4/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Nicolaas
Reisde met een groep
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolaas
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Simon op 25 mrt 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay with us at Grand President Bangkok Hotel.
We are delighted to hear that you had a pleasant stay. We are delighted to learn you had a positive experience while staying at the Grand President Bangkok.
I will share your comments with our team, I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staffs as we strive to continuously improve the quality of our services.
We’re looking forward to welcoming you back in the near future.
Best Regards,
Simon
6/10 – Redelijk
Eric
25 feb 2020
Positief: Personeel en service
verbouwing
Hotel wordt nog steeds verbouwd. Moest tijdens 2e verblijf verhuizen van toren2 naar toren1. Tevens geur van lijm en verf aanwezig in receptie toren2,
Eric
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van simon op 26 feb 2020
Dear Value Guest,
We sincerely thank you for taking the time to give us your feedback. We regret to learn that you were not satisfied with the matter you mentioned, we would like to apologize for any inconvenience caused.
However we have taken notes of your feedback and we will do everything possible to take additional steps to improve and enhance our guest experience. We look forward to your next visit in the future.
Best regards,
Simon
Front Office Manager
8/10 – Goed
Andreas
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel een beetje onpersoonlijk
Goede locatie iets gehorig als je op tijd wilt gaan slapen
Andreas
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Grand President op 14 jan 2019
Dear Sir,
First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in Bangkok. And thank you so much for the valued comment. We appreciate your sharing your concern, it's our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Looking forward to welcoming you back to Grand Preisident
8/10 – Goed
Eric
8 feb 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige kamer verder redelijk schoon.
Receptie werkt niet snel en al snel redelijke wachtrijen. Voor de rest prima
Eric
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Grand President op 10 feb 2018
Dear Sir,
First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in Bangkok. And thank you so much for the valued comment. We appreciate your sharing your concern, it's our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Looking forward to welcoming you back to Grand President
Best regards
6/10 – Redelijk
Hans, holland
16 sep 2017
Positief: Personeel en service
Otel ok, staff very friendly
The hotel is excelent or disapointed, its all depending in witch tower you find your room, before my room was very, very nice, this time, same room, more expencif, but other tower, that means very disapointed about the room. Have to think twice if i want to stay there again, difference between towers is to big.
Hans
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Grand President op 11 nov 2017
Dear Sir,
First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in BKK. And thank you so much for the valued comments. I do apologize for any inconvenience caused. We appreciate your sharing your concerns, and it's our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Best regards
2/10 – Ontzettend slecht
Rudiger, Temse Belgie
27 jun 2017
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Tower 3 van Hotel niet comfortabel en breakfast plaats te druk , koffie is niet te drinken
Rudiger
5 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
j.c.
10 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk luxe
Geweldig luxe suite, heerlijk om even bij te komen voor je weer naar huis gaat.Prima ontbijtbuffet, uitstekend internet, en niet alleen thaise zenders op de tv.
j.c.
2/10 – Ontzettend slecht
Louis Philippe
Zakenreiziger
28 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
staff is rude
Louis Philippe
3 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Alexander
Reisde met familie
19 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms had roaches. There was a roach in the refrigerator when we got into the room, then we saw one ran from under the bed I woke in the middle of the night and there were roaches running on the toilet seat and they were in the bath. When I contacted the front desk all they said they could do is use bug spray. I asked about a refund even for one night they said no madam not at this time. I would not recommend this hotel. The whole hotel needs to be fumigated.
Alexander
3 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Alexander
Reisde met familie
19 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was infested with roaches, the first one I saw was in refrigerator then we saw some running from under the bed. I woke to use the bathroom there was a roach running around on the toilet seat in the shower. I reported this 2 times the only thing they offered to do was to spray the room with bug spray. I have bad allergies and I could not be locked in a room with bug spray. I had family staying in another room and they said the towels smell like bug spray. I would not recommend this hotel not even for my dogs
Alexander
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Julie
Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement au top
Julie
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Israel
1 apr 2024
Negatief: Netheid
On my first night I saw a few cockroaches in the bathroom. One by the sink and a few near the toilet area. Overall I would not stay here again.
Israel
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Bruno
31 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Great on a budget.
Bruno
3 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Atthapong
Reisde met familie
17 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The area was ok, if your into clubbing and bars this is the area to be. A lot of night life. The room we got was the Grand Superior twin room. There is nothing grand or superior. The room had no window! We also had to kill a cockroach as soon as we walked into the room. No body soap. I would never stay here again or recommend this hotel.
Atthapong
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Phillip
17 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff,accommodations. Large and spacious rooms
Phillip
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
Peter
6 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Pierre, Pointe-Lebel
Reisde met een groep
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était ok
Pierre
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Theodore
27 feb 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The hotel staff was very nice. However one significant issue was bug infestation (cockroaches) in my room. I reported it and staff sprayed my room. This did not solve the problem. This was completely unacceptable. I would never re-book this hotel.
Theodore
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ash
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grand president is always my go to hotel.this time I went busy period Chinese lunar new year , Pami the ever smiling lovely lady at reception have me early checking even reception staff milk another excellent staff always willing to help . Rooms are super clean supper breakfast. Nong at the concierge super.
Grand president see you again soon.
Ash
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Robert
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
soi 11 is not as typical as it was few years ago. it not an interesting soi anymore
Robert
7 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Olli
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olli
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Sumanta
21 jan 2024
Sumanta
2 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Travis
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water again. Don’t think I’ll be staying here again.
Travis
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Chan
12 jan 2024
Chan
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
gorazd
Reisde met partner
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind staff ...
gorazd
4 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Jesper
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
En noget træt omgang
Hotellet er godt nok slidt ned ..
Internettet virker ikke der og ej heller på wifi
De fortalte i receptionen at GP skulle gennem renoveres i april hvilket det i den grad og trænger til
Jesper
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
gorazd
Reisde met partner
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gorazd
4 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Grant
2 jan 2024
Grant
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
TAKASHI
2 jan 2024
TAKASHI
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
gorazd
Reisde met partner
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spacious rooms, kind staff
gorazd
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
ben
28 dec 2023
ben
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice place but old design and furniture
Overall nice place to stay. Furnishings are dated and old, but in ok condition. Shower was the best I've used in Thailand. There were scribbles on the walls and furniture was chipped and damaged in places. Room is quite large and comfortable.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alan
22 dec 2023
Alan
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
TOSHIHIRO
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Personeel en service
ロケーション
繁華街に近く、飲食する場所に困らないが
夜がうるさく眠れない。
TOSHIHIRO
2 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alan
19 dec 2023
Alan
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Tasaddooque
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tasaddooque
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Masataka
16 dec 2023
Positief: Personeel en service
Masataka
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 dec 2023
Positief: Personeel en service
繁華街から近く、夜中までうるさい。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
TOSHIKAZU
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKAZU
7 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Robert
11 dec 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
pakagamol
11 dec 2023
pakagamol
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Rodney
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a problem connecting to the Internet, but when I informed them, they sent a technician to work on the modem and got it working to my satisfaction.
Rodney
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Danny
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danny
7 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
TETSUGO
3 dec 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer