Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen van Grand President Bangkok

4 out of 5
Grand President Bangkok
16 Sukhumvit Soi 11, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 170 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 327 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 262 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 132 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 110 van 1001 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nicolaas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Simon op 25 mrt 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay with us at Grand President Bangkok Hotel. We are delighted to hear that you had a pleasant stay. We are delighted to learn you had a positive experience while staying at the Grand President Bangkok. I will share your comments with our team, I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staffs as we strive to continuously improve the quality of our services. We’re looking forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Simon

6/10 – Redelijk

Eric

Positief: Personeel en service
verbouwing
Hotel wordt nog steeds verbouwd. Moest tijdens 2e verblijf verhuizen van toren2 naar toren1. Tevens geur van lijm en verf aanwezig in receptie toren2,
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van simon op 26 feb 2020
Dear Value Guest, We sincerely thank you for taking the time to give us your feedback. We regret to learn that you were not satisfied with the matter you mentioned, we would like to apologize for any inconvenience caused. However we have taken notes of your feedback and we will do everything possible to take additional steps to improve and enhance our guest experience. We look forward to your next visit in the future. Best regards, Simon Front Office Manager

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel een beetje onpersoonlijk
Goede locatie iets gehorig als je op tijd wilt gaan slapen
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Grand President op 14 jan 2019
Dear Sir, First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in Bangkok. And thank you so much for the valued comment. We appreciate your sharing your concern, it's our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Looking forward to welcoming you back to Grand Preisident

8/10 – Goed

Eric

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige kamer verder redelijk schoon.
Receptie werkt niet snel en al snel redelijke wachtrijen. Voor de rest prima
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Grand President op 10 feb 2018
Dear Sir, First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in Bangkok. And thank you so much for the valued comment. We appreciate your sharing your concern, it's our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Looking forward to welcoming you back to Grand President Best regards

6/10 – Redelijk

Hans, holland

Positief: Personeel en service
Otel ok, staff very friendly
The hotel is excelent or disapointed, its all depending in witch tower you find your room, before my room was very, very nice, this time, same room, more expencif, but other tower, that means very disapointed about the room. Have to think twice if i want to stay there again, difference between towers is to big.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Grand President op 11 nov 2017
Dear Sir, First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in BKK. And thank you so much for the valued comments. I do apologize for any inconvenience caused. We appreciate your sharing your concerns, and it's our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Rudiger, Temse Belgie

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Tower 3 van Hotel niet comfortabel en breakfast plaats te druk , koffie is niet te drinken
5 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

j.c.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk luxe
Geweldig luxe suite, heerlijk om even bij te komen voor je weer naar huis gaat.Prima ontbijtbuffet, uitstekend internet, en niet alleen thaise zenders op de tv.

2/10 – Ontzettend slecht

Louis Philippe

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
staff is rude
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms had roaches. There was a roach in the refrigerator when we got into the room, then we saw one ran from under the bed I woke in the middle of the night and there were roaches running on the toilet seat and they were in the bath. When I contacted the front desk all they said they could do is use bug spray. I asked about a refund even for one night they said no madam not at this time. I would not recommend this hotel. The whole hotel needs to be fumigated.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alexander

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was infested with roaches, the first one I saw was in refrigerator then we saw some running from under the bed. I woke to use the bathroom there was a roach running around on the toilet seat in the shower. I reported this 2 times the only thing they offered to do was to spray the room with bug spray. I have bad allergies and I could not be locked in a room with bug spray. I had family staying in another room and they said the towels smell like bug spray. I would not recommend this hotel not even for my dogs
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Julie

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement au top
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Israel

Negatief: Netheid
On my first night I saw a few cockroaches in the bathroom. One by the sink and a few near the toilet area. Overall I would not stay here again.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Personeel en service
Great on a budget.
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Atthapong

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The area was ok, if your into clubbing and bars this is the area to be. A lot of night life. The room we got was the Grand Superior twin room. There is nothing grand or superior. The room had no window! We also had to kill a cockroach as soon as we walked into the room. No body soap. I would never stay here again or recommend this hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Phillip

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff,accommodations. Large and spacious rooms
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Pierre, Pointe-Lebel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était ok
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Theodore

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The hotel staff was very nice. However one significant issue was bug infestation (cockroaches) in my room. I reported it and staff sprayed my room. This did not solve the problem. This was completely unacceptable. I would never re-book this hotel.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ash

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grand president is always my go to hotel.this time I went busy period Chinese lunar new year , Pami the ever smiling lovely lady at reception have me early checking even reception staff milk another excellent staff always willing to help . Rooms are super clean supper breakfast. Nong at the concierge super. Grand president see you again soon.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
soi 11 is not as typical as it was few years ago. it not an interesting soi anymore
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Olli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sumanta

2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Travis

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water again. Don’t think I’ll be staying here again.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chan

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

gorazd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kind staff ...
4 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Jesper

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
En noget træt omgang
Hotellet er godt nok slidt ned .. Internettet virker ikke der og ej heller på wifi De fortalte i receptionen at GP skulle gennem renoveres i april hvilket det i den grad og trænger til
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

gorazd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Grant

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

TAKASHI

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

gorazd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great spacious rooms, kind staff
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

ben

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice place but old design and furniture
Overall nice place to stay. Furnishings are dated and old, but in ok condition. Shower was the best I've used in Thailand. There were scribbles on the walls and furniture was chipped and damaged in places. Room is quite large and comfortable.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alan

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

TOSHIHIRO

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
ロケーション
繁華街に近く、飲食する場所に困らないが 夜がうるさく眠れない。
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alan

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tasaddooque

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Masataka

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
繁華街から近く、夜中までうるさい。
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

TOSHIKAZU

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Robert

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

pakagamol

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rodney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a problem connecting to the Internet, but when I informed them, they sent a technician to work on the modem and got it working to my satisfaction.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Danny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

TETSUGO

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
衰えたプレジデントグループ
プレジデントグループは以前よく使っていたが、久しぶりに泊まってみて、設備投資や人件費をだいぶ削減しているように思う。 館内のあちこちに老朽化が目立つし、室内スリッパはペナペナの紙ですぐにダメになる。ドアマンもいなくなりスタッフも少ないので、セキュリティも少々心配なレベル。
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Rasmus

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kai

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was old and the rooms are out of date. Beds were clean but I killed three roaches during my stay.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

RONY

Positief: Netheid
8 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Tabassum

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property needs renovation, otherwise very good.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Robert

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023