Een buitenzwembad

Beoordelingen van ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong

4 out of 5
ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong
1122 Sukhumvit Road, Phra Khanong Khlong Toei, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 278 van 599 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 241 van 599 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 599 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 599 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 599 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jorden

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
klein zwembad, ligging hotel is ok en het ontbijt was ook goed.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Kae op 14 nov 2019
Thank you for taking the time to share us your experience. I will share it with the team as an encouragement. And we are looking forward to welcoming you back to stay with us in the future. Sincerely, Narueporn Lunbudda Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Seiichiro

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pet friendly! And staff r all very nice. If there r Landry and microwave more convenient and stay long.
8 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hein, Toronto

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Umberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, modern hotel conveniently located for transport to other parts of the city and reasonably close to both airports. The light rail station is less than a minute's walk away. Rooms are spacious and very comfortable. There are many options for eating out within walking distance, though the hotel has its own restaurant if you don't want to go out.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

JONG IL

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was neat and fancy enogh to stay. You have to ask for amenities when you check in which I wouldn't need to. Personally, this place not suitable for business trip! traffic is terrible at any time and right besides the subway crosses very often. But, if you are here for relax in downtown, enjoy the infinite swiming pool on 7th floor. Breakfast was better than others(similar price for staying) in Bang-na.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

MANABU, OSAKA,Kita-ku

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Giuliano

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Been here many times, best compromise for visiting Bangkok for business, with and without family. Takky, the concierge manager, is brilliant and always happy to accommodate all your needs end to end. Neighbourhoods is chill and cool, transportation very convenient.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aimee

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We’ll definitely stay here again. We have a dog and this hotel is pets friendly, super clean!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Kulin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay for one night stay. Breakfast is mostly for Chinese people. Sadly, not much choice if you don’t like Chinese breakfast
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Viggo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Julia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chung Tak Michael

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bonne adresse. Près d’un marché thaï et près du BTR.
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Alexia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Plutôt bien
Le séjour s’est plutôt bien passé dans l’ensemble, cependant la chambre n’était pas propre il y avait des cafards. Nous avons demandés à changés de chambre qui était mieux mais on en a quand même trouvé un. Mais l’hôtel est bien situé, facile d’accès au transport a la station Phra phanong à 4 min à pied.
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Faruk

5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lanie, Las Vegas

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michael D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad BUT a BIT expensive
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air condition was too aggressive, could not lower below low. Windows allowed noise from street to come through in floor 11. Bath with very nice shower. Bed had super cosy topper. Interior is very useful and gives smooth atmosphere. Checkin and checkout took too long. Any extra which seems to cause trouble in process. We additionally booked late checkout which we could not even book upfront. This was a bit disappointing.
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Roslinah

5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Yvette

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My experience was great the breakfast was the best and the views from the hotel was great. The front desk lady Nana was really nice she spoke English and she was very helpful always had a welcoming smile on her face when I would return in the afternoon. The train was very easy to ride it took about 8 stop to get to Siam Paragon.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly
Infinity pool beautiful. Rooftop bar amazing views
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Derryn

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nobuyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最上階のバーが眺めもよく落ち着いてお酒が飲めて非常に良かった。 特に、金曜日の弾き語りが良かった。

6/10 – Redelijk

Peter

5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Cristian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excepcional
Impecável, amamos cada momento e a localização é perfeita, o serviço é excepcional
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Amonlaya

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

HIRONORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
This hotel is not far from BTS station, 5-10 minutes from BTS station by walk. The place is more local but many restaurants and stores.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and provided a late check out which was extremely helpful prior to our departure. Many thanks!
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Justine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonjour, séjour agréable bien placé.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Kosuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Roberto

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were not very clean, Breakfast is not really good, rooms quite small.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

HIRONORI

3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Vegard

7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, close to Skytrain
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kazuhiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel! I really recommend this hotel.
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Davy

7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Bryan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a nice hotel. Only thing is far from everything that’s happening.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Prangkaew Sinsappermpoon op 19 sep 2023
Dear Bryan, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Yours sincerely, Prangkaew Sinsappermpoon Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Stacey

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

MD ARIFUL

Try to keep some more windows for smokers.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Prangkaew Sinsappermpoon op 19 sep 2023
Dear Md Ariful, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Yours sincerely, Prangkaew Sinsappermpoon Front Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Huong, Fox Point

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad staff and service. Location is so far out from the main attractions, 30 mins by bts, nothing around to eat, breakfast buffet was so lousy, staff is so unfriendly.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Prangkaew Sinsappermpoon op 19 sep 2023
Dear Huong, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phra Khanong. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Yours sincerely, Prangkaew Sinsappermpoon Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Prangkaew Sinsappermpoon op 19 sep 2023
Dear David, Thank you for your wonderful review of your stay experience at ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phrakhanong! We are thrilled to hear that you enjoyed the service and had a great time at our hotel.We strive to provide excellent service and a warm welcome to all our guests, It's fantastic to know that our service enhanced your stay experience.Thank you for recommending our hotel. We truly appreciate it. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay experience in the future.Your sincerely, Prangkaew Sinsappermpoon (Ms.)Front Office Manager

8/10 – Goed

harry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good area
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Prangkaew Sinsappermpoon Front Office Manager op 6 sep 2023
Dear Harry, Greeting from ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phrakhanong! We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phrakhanong. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Your sincerely, Prangkaew Sinsappermpoon Front Office Manager

8/10 – Goed

Pik Yee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10mins walk between BTS and hotel
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Prangkaew Sinsappermpoon op 6 sep 2023
Dear Pik Yee, Greeting from ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phrakhanong! We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Bangkok Sukhumvit Phrakhanong. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Your sincerely, Prangkaew Sinsappermpoon Front Office Manager