Interieur

Beoordelingen van Ivy Thonglor 55

4 out of 5
Ivy Thonglor 55
No. 889/446 Sukhumvit Soi 55 (Thonglor), Klongton Nue, Wattana, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 193 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 193 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Kim Yong

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
old place, no intl multiplug, place is dusty, no phone in room to contact recep, made me paid 1800thb for stained bedsheets which Im not sure if its mine.
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, voorzieningen
One of my favorite properties to stay at

10/10 – Uitstekend

Sam

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Angie

Positief: Netheid, comfort kamer
Nice apartment
Overall it was an okay place, little farther from the main sights. For a luxury apartment I was a little disappointed in the service (housekeeping every other day, note “front desk” is really only open during the day for concerns, no dish soap provided despite the kitchen, also shuttle that was advertised was non existent). Staff did respond via what’s app fairly quickly when asked questions. We had to leave a deposit in cash first day and that was returned after their walk thru on last day. Space was a good size and washing machine worked great. Grab app helped us getting around.
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
I use it often every time I come to Bangkok, but the more I go, the more I don't clean & manage the facilities. The wallpaper is torn and dirty. The water keeps dripping from the air conditioner. This time there is even a small trash in the trash can. The accommodation staff are kind, the facilities are good, and the room is spacious. It's a good accommodation.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

AYAKA

5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Monthar

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
18 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

GEUMJAE

4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jose, Fall River

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at this hotel was very pleasant. Staff was friendly, and the area was great near restaurants and stores for easy and convenient shopping. Otherwise quite a bit of a walk to the train station but an overall great place to stay highly recommend it
14 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

RICHARD

Positief: Netheid, comfort kamer
Fantastic place! Look forward to staying again!
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Derek

Positief: Netheid, comfort kamer
28 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Mitsuo

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen
ジャグジー付きのバスタブから黒いゴミがでて湯舟には浸かれませんでした。また冷蔵庫も故障(冷えない) TVは、ホテルの人を読んで設定しないと見れませんでした。 部屋の広さは、一人では十分の広さでした。

6/10 – Redelijk

yoshio

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
最寄りの駅(トンロー)まで歩くと遠い。 2日に1回の清掃が入るが、備え付けのバスタオルが古く清潔感に欠ける。 チェックイン初日のゴミ箱にはゴミが山ほど残っていた。

2/10 – Ontzettend slecht

Atilla

3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

MASASHI

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
静か。施設内のセキュリティがしっかりしている。プールはあるが、旅行者は使用できないもよう。ホテルの所有者のみの使用と聞く。
24 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Takashi

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
洗濯機があって便利。Wifiが弱くて不便。駅からちょっと遠いがバイタクやバスを使えば問題無し。
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
私は二度と泊まらない
夜便での到着でカウンターに誰も居ない。 ガードマンに連絡してもらい事なきをえましたが、部屋のエアコンがつかない、冷蔵庫が冷えない、ティッシュがない、テレビはつかない、部屋にアリがいるでリラックス出来た滞在は出来なかった。 エアコン、テレビ復旧は2日後、しかもテレビのリモコンも近くで使わないとつかない状態。 3日後に冷蔵庫、エアコンがつくようになった。 アリはずっと居るのでスーツケースを開けてもアリがいるのですぐ閉める。 私は二度と泊まらないかな。
8 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

YOSHIHITO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kanchana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
11 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Ahmet Sedat

Negatief: Comfort kamer
Worse management l’ve seen in my life
Apartment location and facilities was good but it was very bad management because in 11 days they didn’t fixed very noisy Aircondation plus they complained small stain on linen , they threatened me if l don’t pay they will call the police ,of course l didn’t pay that was worse people l’ve seen in hospitality business, l wasn’t enjoy my stay there
10 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

narumi

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
フロントが18時までしか空いてないので、遅いチェックインの時は連絡が必要です。
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Pasiree

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Tay

Negatief: Netheid, comfort kamer
Good location and nice staffs. Hotel room is old and run down. Cigarette buds were left behind by the previous guest. Microwave was dirty with food from the previous guest. Shower water has no pressure and defective shower head that spray water to every directions. One soap for the entire 3 days stay. TV in the room was removed.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Justin op 14 jul 2020
Thank you very much for your kind feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Justin op 19 mei 2020
Thank you for your stay with us

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, comfort kamer
good spot to chill during the lockdown
so far our stay here has been very pleasant. the kitchen and utensils have come in handy as I was missing my wife's cooking. super market within walking distance. despite the lockdown service has been spot on. only here because of the lockdown but I would definitely recommend.
7 nachten verbleven in april 2020
Reactie van Justin op 19 mei 2020
Dear Mr. John, Greetings of the day! Thank you for your kind feedback. We are pleased to know that you were satisfied with our service and location. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jariya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องพักสะอาด น่าพักมากคะ มีเครื่องครัวพร้อมแต่ไม่มีอุปกรณ์สำหรับทำความสะอาดถ้วยชาม พนักงานน่ารักทุกคนเลยคะ
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Jib/Management op 7 apr 2020
Thank you for staying with us and taking the time to sharing your feedback. We look forward to welcoming you back to Ariva Ivy Servizio Thonglor in the near future.

10/10 – Uitstekend

Young sun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
너무 만족합니다.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Jib/Management op 7 apr 2020
Thank you for staying with us and taking the time to sharing your feedback. We look forward to welcoming you back to Ariva Ivy Servizio Thonglor in the near future.

10/10 – Uitstekend

Young sun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치도 나쁘지않고 만족합니다
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Jib/Management op 7 apr 2020
Thank you for staying with us and taking the time to sharing your feedback. We look forward to welcoming you back to Ariva Ivy Servizio Thonglor in the near future.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seriously disappointing
Basically I liked this residence so I have stayed many times this property because it is a convenient location at Thonglor central area and budget price with a spacious room. It is a little out-of-the dated facility and there are sometimes missing kitchen wares but I think it is acceptable because simply it is affordable price. however this time I really disappointed at this property, not because of out-of-the dated facility but there were many insects that include cockroaches. I found over 10 cockroaches at the kitchen, living area, and bathroom. no matter what price, I think insects' problems are neither negotiable nor understandable matter for like this residence hotel because it is simply very basic issue.
9 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Jib/Management op 7 apr 2020
Thank you for staying with us and taking the time to sharing your feedback. We are truly sorry to hear about his unpleasant experience, we can assure you that we value your feedback and his feedback has been utilized to improve our service and communication.

8/10 – Goed

KOGA

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
感想
洗濯機のノブが壊れていて使用できなかった。 ソファーの汚れが気になった。 クリーニングの掃除は早いがちょっと雑でした。 照明の灯りが消えかかっていました。 これらがなければ快適でした。
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Tsuyoshi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
普通に生活できる!
Check IN ・Check Outは特に時間が掛かった訳ではなく、3分程度で終了した。部屋は多少古さを感じるが滞在には問題ない。テレビは部屋毎にチャンネル数が違う様で日本のNHK・民放が視聴できる部屋と視聴できない部屋が存在する。 また、簡易キッチンが付帯せれていて、器具類(鍋・フライパン等)・食器類(皿・箸・フォーク・スプーン等)もあり、簡単な料理も作ることができる。また、部屋にスリッパが無いのが残念。 バルコニーに乾燥機能付き洗濯機が設置されていて、便利。
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Tsuyoshi

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
普通に過ごせる!
チェックイン・チェックアウトは普通。部屋は多少古さは感じるが問題なく滞在できる。部屋にトースター炊飯器・食器・鍋・フライパン等があり、簡単な調理は可能。また、ベランダに乾燥機能付き洗濯機が設置されているので、ゴルフウエアー等選択できるのはありがたい。ただし、部屋にはスリッパが無い。
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Laundry machine in room was broken, no extra towels or hand towels or face towels. Called down to get extra towels and they told us to leave the towel so they can pick them up and give us new ones. Didn’t expect to wait a full day for new towels to take shower. Hotel is very misleading be warned
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Laura

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very disappointed
I’ve stayed here 3 times before this. Never had a problem. This time was disappointment. One if the main reasons I stay here is because of the pool. Pool was closed because they’re renovating the building. Some days you could swim with a giant tarp over it (No thank you) the elevator was shut off for 5 hours one day, simple things like getting toilet paper took 3 calls and I still didn’t get it. When I called for customer service all I got was “I’m not sure” as an answer. I checked out 3 night early and got no refund because of policy but I just felt so cheated. I booked the Somerset hotel down the street for my last 3 nights in Bangkok and it was amazing
23 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

TSUYOSHI

Positief: Personeel en service, comfort kamer
日本での普段通りの生活ができる
室内のスリッパが無くて困った。また、バスタオル・バスマットがセットされてない日があった。
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

sanggee

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
편리시설
위치가 좋고 편리하나 수건이 너무 수량이 적고 슬리퍼도 없고 티비도 로컬방송만 나와서 아쉬웠다.모기약도 없어서 ㅠㅠ
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will not use this hotel again because amenities are not support everyday, air conditioner is water leaking during I stay that hotel even I claimed they didn’t fix it. I am so angry about it.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
เครื่องอำนวยความสะดวก (เครื่องซักผ้า) ไม่สามารถใช้งาน / พอติดต่อเจ้าหน้าที่ โรงแรม กลับได้รับการแก้ปัญหาว่าให้ไปซักที่ห้องอื่น / เราเลยบอก จนท ว่า ให้เปลี่ยนจากห้องที่จะให้ไปซัก มาไว้ที่ห้องพัก
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Jib/Management op 6 dec 2019
Thank you very much for your feedback and sorry for your inconvenience about washing machine. We will improve on this matter. Look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Matig

Ken

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
フロント対応が残念でした。あとはタマダー。
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Justin op 4 dec 2019
Thank you very much for your kind feedback. Your comments will surely be noted for our future improvement and we apologize for any inconvenience. Hope we have a chance to serve you better next time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good Residence
Stayed in two bed suite for 3 nights. The staffs are very supportive and helpful. Also the location is very good with many restaurants and bars. But the couch was dirty and needs to be changed at least it's cover. Only 4 pieces of towel was provided daily and can not be requested more. It can be understood because it's a residence with limited housekeeping services - not a hotel. It maybe not the best one but it values for the price.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Justin op 4 dec 2019
Thank you very much for your kind feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設自体は清潔で高級感があり、スタッフの対応もよく快適に過ごせます。 トンローの駅から徒歩での移動には少し距離がある為、バイクタクシーなどの利用が便利です。 タイ料理はもちろん、日本食や洋食、マッサージや温泉など様々なお店も充実しておりで利便性も良い。 唯一の欠点はシャワー。 部屋によるのかもしれませんが、水量が少なく温度調節が難しい。 とは言えトータル的にコストパフォーマンスは、高い施設と言えます。
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Justin op 4 dec 2019
Thank you very much for your kind feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was good. A little far from bts Station but great that they provide free tuktuk service to station
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Justin op 4 dec 2019
Thank you very much for your kind feedback. We are looking forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bath tub isn't working
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Justin op 4 dec 2019
Thank you very much for your kind feedback. Your comments will surely be noted for our future improvement and we apologize for any inconvenience. Hope we have a chance to serve you better next time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
お風呂のお湯が最初が熱くて3分位経つと緩くなってしまう。 日曜日は、熱めのお湯すら出なかった。 改善して欲しいですね。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Jib/Management op 8 okt 2019
Thank you for your valuable feedback. We regret that this incident left you with a negative impression. Hot water issue will be addressed to all concern. We look forward to hearing from you, giving us another opportunity to serve you better.

8/10 – Goed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
以前と比べ格段と対応が良くなってきています
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Daizen op 29 sep 2019
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Hyun sang, 통로

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Daizen op 3 sep 2019
Thank you very much for your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daizen op 15 aug 2019
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
バスタブ付きでしたが、お湯が出ませんでした。その旨ホテルスタッフに伝えると、すぐにお湯の出る部屋に変えていただきました。
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Justin op 16 jun 2019
Thank you very much for your feedback and sorry for your inconvience about hot water. We will improve on this matter. Look forward to welcoming you back soon.