Mercure Bangkok Sukhumvit 24
Milieuvriendelijke accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/cafรฉ
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mercure Bangkok Sukhumvit 24





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 106
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Room, City View laden

Deluxe Room, City View
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad laden

Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad
9,0 van 10
Fantastisch
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Muse Bangkok, Autograph Collection (Marriott International)
Stadscentrum
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is โฌย 131
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5/1 Sukhumvit 24 Road, Klong Tan, Klong Toey, Bangkok, Bangkok, 10110
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

SKYVIEW Hotel Bangkok
SKYVIEW Hotel Bangkok
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is โฌย 103
inclusief belastingen en toeslagen
5 aug - 6 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: THB 1000 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 494 voor volwassenen en ca. THB 247 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bijย het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mercure Bangkok Sukhumvit 24
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 โ Goed
Theodorus van der
Reisde met familie
28 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theodorus van der
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 โ Ontzettend slecht
Wei
Reisde met een groep
7 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Wei
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Victor
25 jun 2025
Victor
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Leon James
Reisde met familie
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leon James
11 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Siwika
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siwika
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
AKIKO
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIKO
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Takaharu
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takaharu
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROSHI
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Nhi
Reisde met een groep, Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nhi
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Wu Ling
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Wu Ling
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
King, walnut creek
23 apr 2025
King
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Katsuji
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuji
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Raymond
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raymond
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Richard
15 apr 2025
Richard
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Chi Kin
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi Kin
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
takeaki
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
takeaki
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Tsai-Wen
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsai-Wen
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Paul, Skelmersdale
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Ryan
Zakenreiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Ryan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Brian
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
??
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
DE
Reisde met een groep
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
DE
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Sophie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
10 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
stefan, Alcester
Reisde met partner
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stefan
4 nachten verbleven in maart 2025