Pongsakorn Boutique Resort
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van King Mongkut's Institute of Technology Ladkrabang
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Pongsakorn Boutique Resort





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior Room with Airport Transfer laden

Superior Room with Airport Transfer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Twin Bed Room With Round Trip Airport Transfer laden

Twin Bed Room With Round Trip Airport Transfer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Twin Bed Room laden

Twin Bed Room
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Kledingkast of kast
Misschien vind je dit ook leuk

Pipa Hotel Bangkok Sukhumvit 11
Sukhumvit
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

81/7-8 Soi Luang Pang 2, Tab Yao, Lad Krabang, Bangkok, 10520
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Cottage Suvarnabhumi
The Cottage Suvarnabhumi
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. THB 250 voor volwassenen en ca. THB 250 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 200 per kamer (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: THB 100 (enkele reis), (tot 5 jaar oud)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pongsakorn Boutique Resort Bangkok
Pongsakorn Boutique Bangkok
Pongsakorn Boutique
Pongsakorn Boutique Bangkok
Pongsakorn Boutique Resort Hotel
Pongsakorn Boutique Resort Bangkok
Pongsakorn Boutique Resort Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Pongsakorn Boutique Resort
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 apr 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
10/10 – Uitstekend
John, Bradford
Reisde met partner
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Batu
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Batu
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sherman
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sherman
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
joseph
15 mei 2025
joseph
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Uchenna
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uchenna
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Sreenath
8 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sreenath
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Shinobu, KYOTO CITY
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not for aonger stay.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jamar
24 mrt 2025
Jamar
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
inderdeep s
13 mrt 2025
inderdeep s
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tayeb
Reisde met een groep
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tayeb
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Priska
7 mrt 2025
Priska
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MASAHIRO
Zakenreiziger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAHIRO
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Clark
27 feb 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clark
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Whan
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Whan
6 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Amy
20 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not great
Amy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kanchana
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanchana
8/10 – Goed
Kanchana
7 feb 2025
Kanchana
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gordon
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gordon
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gordon
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gordon
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
25 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Guy
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Claudia
14 jan 2025
Positief: Personeel en service
Claudia
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Guy
13 jan 2025
Positief: Netheid
Guy
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sunny
4 jan 2025
Sunny
17 nachten verbleven in december 2024