Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 556 van 1007 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
556
Gastenscore: 8 - Goed. 316 van 1007 beoordelingen" "
8 - Goed
316
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 1007 beoordelingen" "
6 - Redelijk
78
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1007 beoordelingen" "
4 - Matig
33
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1007 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
24
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 21 dec 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Alexander van der
Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel at a very good location. Great staff, very friendly. Unfortunately they closed the Executive Lounge at the 24th floor, we miss the lounge how it was before.
Alexander van der
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 3 dec 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
Alexander van der
Reisde met familie en kleine kinderen
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This hotel is a little bit old, but the location is very good. Before, the best rooms got lounge access, but unfortunately there is no lounge anymore. The best of the hotel is the staff. Very friendly and excellent service.
Alexander van der
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 15 nov 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Rene
Reisde met familie
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis
Hotel Rembrandt is nog steeds een fijne locatie en uitvalsbasis voor Bangkok. Maar de kamers mogen wel een update hebben. Sloop het bad eruit en maak er een fijne douche ruimte van. Ook lag er op de kamers totaal geen info over het hotel. Waar is het zwembad, de ontbijt ruimte en tijden etc? Het touchscreen paneel deed het ook niet helemaal.
Gemis was een koffer plek dus nu maar de koffers op de grond. Toch blijven wij hier terug komen. Ook top service van mr Toubby de bell-boy.
Rene
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 27 jun 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
6/10 – Redelijk
Anand
Reisde met familie
6 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kamer en het hele hotel was erg gedateerd. Mogelijk dat Corona periode debit was aan aan uitblijven van opknapbeurt. Waterafvoer in douchegedeelte werkte slecht waardoor je tijdens het douchen in een laag water stond.
Anand
10 nachten verbleven in april 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 11 mei 2023
Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel and we all look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 – Goed
Roland
Zakenreiziger
7 feb 2023
Positief: Personeel en service
Roland
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 7 feb 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team
10/10 – Uitstekend
Alexander van der
Reisde met familie en kleine kinderen
18 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, goede locatie.
Alexander van der
Reactie van The Management op 19 dec 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team
10/10 – Uitstekend
Alexander van der
Reisde met familie en kleine kinderen
18 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, goede locatie.
Alexander van der
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Management op 19 dec 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team
10/10 – Uitstekend
Alexander van der
Reisde met familie en kleine kinderen
9 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer vriendelijk personeel.
Alexander van der
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Management op 12 dec 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments towards improvement of our services and product. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team
10/10 – Uitstekend
Roland
1 nov 2022
Roland
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van The Management op 7 nov 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments towards improvement of our services and product. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team
8/10 – Goed
Satish
15 aug 2022
Satish
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van The Management op 18 aug 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team
8/10 – Goed
Roland
Zakenreiziger
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Goede locatie. Aanbevolen
Roland
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Rembrandt Management Team op 17 jul 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back soon. Best regards, The Rembrandt Management Team
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Clive op 25 mrt 2020
Apologies for not meeting your expectations.
Best regards
The Rembrandt Management Team
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
とにかく、シャワーの水圧が弱い
??
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Gideon
Reisde met een groep
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and price.
But the breakfast was very weak. Rooftop bar closed. Rooms need renovation.
The room above had some sort of construction noise all day.
Gideon
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
KOHICHI
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is outdated, limited dining and activities.
Jesus
12 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 20 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were very clean. Staff was very kind and helpful.
Maria
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Intakhab
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good property. Rooms can be updated with Smart TVs. Bed very comfortable. Concierge staff Mr. Din was very helpful and courteous. Reception staff also very helpful. Over all experience was quite good. Regards, I Baloch.
Intakhab
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 19 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
6/10 – Redelijk
Kazuo, Saka-town,Aki-gun
15 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon
8/10 – Goed
Marcus
14 mei 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teilweise saniertes Hotel der Touristen Klasse. Ein Teil der Zimmer sind bereits saniert. Das Pool ist sehr schön. Für 1 oder 2 Nächte für nicht all zu hohe Ansprüche durchaus zu empfehlen.
Marcus
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Patti
Reisde met partner
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is clean. It is located in a quiet area and is walkable to many shopping malls. The staffs are very kind and helpful.
Patti
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Geoff
Reisde met een groep
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly and helpful
Geoff
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
6/10 – Redelijk
Nabeel
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable and comfortable stay in Bangkok. Property is getting dated. Lots of traffic at busy intersection nearby makes getting to and from property challenging at times.
Nabeel
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Sima
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly. Location is great. Enjoy Bangkok:)
Sima
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Minoru
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minoru
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
Sage L, Seattle
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sage L
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
seiya
Reisde met een groep
7 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
施設の方へタクシー配車お願いしたところ配車されていなくて待たされた。
seiya
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
YASUMICHI
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
古いが綺麗にされている。
トイレのウォッシュレットなかったのが一点だけ残念です。
YASUMICHI
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
Masato
Reisde met familie
5 mei 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
thankyou!
Masato
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Morris
Reisde met familie
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was great and the staff was attentive to out needs.
Morris
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Mohammed
3 mei 2024
Mohammed
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Mint
3 mei 2024
It’s far from a train.
Mint
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Steve Charles, Ormond Beach
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IThe staff was exceptional and so friendly. The place has a classic look rich with wood and brass.
Steve Charles
12 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Morris
Reisde met familie
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property with attentive staff.
Morris
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
hyundam
2 mei 2024
Positief: Netheid
hyundam
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
michelle
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
michelle
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Mark
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent for the price.
Mark
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Fabrizio, Prestons
Reisde met een groep
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
Friendly staff
Safe and clean
Fabrizio
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
8/10 – Goed
Vivian
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Building is a bit dated but it's clean. The room for 3 twin beds was spacious. Choices for the buffet breakfast is not as much as other Bangkok hotel we stayed previously
Vivian
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Keith
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice spacious rooms and clean. The hotel is in a great location with lots of restaurants and shopping centres nearby.
Keith
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 29 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Myra, Trophy Club
Reisde met partner
25 apr 2024
Positief: Voorzieningen
Convenient hotel
Myra
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 29 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Francis
Reisde met een groep
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really easy to stay staff were excellent
Francis
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 24 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
4/10 – Matig
Madeline
Reisde met partner
23 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a great location. Facilities are old and in need of remodeling. Dirty carpets and poor lighting in bathrooms. One of the bathrooms was clogged and had no hot water. It was notified and corrected promptly.
Madeline
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 24 apr 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon
8/10 – Goed
TOSHIO, ATAMISI
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋着が部屋によってないです。
TOSHIO
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 24 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Mario
21 apr 2024
Mario
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
10/10 – Uitstekend
Rowena
Reisde met familie
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness
Rowena
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 22 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
2/10 – Ontzettend slecht
Cholgyong
20 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cholgyong
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 22 apr 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon
10/10 – Uitstekend
Ruel
19 apr 2024
Ruel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future
6/10 – Redelijk
Pamela
Reisde met partner
18 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is dated with odd smell in corridors. Clean linens, ok breakfast.
Pamela
Reactie van The Rembrandt Management Team op 22 apr 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon