Exterieur

Beoordelingen van Rembrandt Hotel & Suites Bangkok

4.5 out of 5
Rembrandt Hotel & Suites Bangkok
19 Sukhumvit Soi 18, Klong Toei, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 556 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 316 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1007 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 21 dec 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Alexander van der

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel at a very good location. Great staff, very friendly. Unfortunately they closed the Executive Lounge at the 24th floor, we miss the lounge how it was before.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 3 dec 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

Alexander van der

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This hotel is a little bit old, but the location is very good. Before, the best rooms got lounge access, but unfortunately there is no lounge anymore. The best of the hotel is the staff. Very friendly and excellent service.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 15 nov 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis
Hotel Rembrandt is nog steeds een fijne locatie en uitvalsbasis voor Bangkok. Maar de kamers mogen wel een update hebben. Sloop het bad eruit en maak er een fijne douche ruimte van. Ook lag er op de kamers totaal geen info over het hotel. Waar is het zwembad, de ontbijt ruimte en tijden etc? Het touchscreen paneel deed het ook niet helemaal. Gemis was een koffer plek dus nu maar de koffers op de grond. Toch blijven wij hier terug komen. Ook top service van mr Toubby de bell-boy.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 27 jun 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Redelijk

Anand

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Kamer en het hele hotel was erg gedateerd. Mogelijk dat Corona periode debit was aan aan uitblijven van opknapbeurt. Waterafvoer in douchegedeelte werkte slecht waardoor je tijdens het douchen in een laag water stond.
10 nachten verbleven in april 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 11 mei 2023
Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel and we all look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Roland

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Rembrandt Management Team op 7 feb 2023
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Uitstekend

Alexander van der

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, goede locatie.
Reactie van The Management op 19 dec 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Uitstekend

Alexander van der

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, goede locatie.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Management op 19 dec 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Uitstekend

Alexander van der

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Management op 12 dec 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments towards improvement of our services and product. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

10/10 – Uitstekend

Roland

3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van The Management op 7 nov 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused and rest assured we have taken note of your comments towards improvement of our services and product. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

8/10 – Goed

Satish

4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van The Management op 18 aug 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back in the near future. Best regards, The Rembrandt Management Team

8/10 – Goed

Roland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Goede locatie. Aanbevolen
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Rembrandt Management Team op 17 jul 2022
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. Rembrandt Hotel takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay. Once again, thank you very much for having chosen our hotel and all of us are looking forward to welcoming you back soon. Best regards, The Rembrandt Management Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Clive op 25 mrt 2020
Apologies for not meeting your expectations. Best regards The Rembrandt Management Team

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
とにかく、シャワーの水圧が弱い
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gideon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and price. But the breakfast was very weak. Rooftop bar closed. Rooms need renovation. The room above had some sort of construction noise all day.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

KOHICHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルは綺麗で良かったです! 駅まで少し遠いのが気になりましたが 歩けない距離ではないです。 帰国日も荷物を帰る直前まで預かって いただき、大変助かりました。 帰国日の荷物を引き取って駅に向かう際、 ホテルから駅の手前までトゥクトゥクで 送迎サービスがあり とても嬉しかったです(^^) ミスター、リン、ありがとう🎵
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jesus

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is outdated, limited dining and activities.
12 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 20 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were very clean. Staff was very kind and helpful.
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Intakhab

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good property. Rooms can be updated with Smart TVs. Bed very comfortable. Concierge staff Mr. Din was very helpful and courteous. Reception staff also very helpful. Over all experience was quite good. Regards, I Baloch.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 19 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Redelijk

Kazuo, Saka-town,Aki-gun

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
グレードアップしていただいて有り難かったのですが、改装の程度が非常にお粗末で、床はザラザラ、浴室のタイルはデコボコ、バスタブはあっても栓はなく、スタッフが非常に良いだけにとても残念でした。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

8/10 – Goed

Marcus

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teilweise saniertes Hotel der Touristen Klasse. Ein Teil der Zimmer sind bereits saniert. Das Pool ist sehr schön. Für 1 oder 2 Nächte für nicht all zu hohe Ansprüche durchaus zu empfehlen.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Patti

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is clean. It is located in a quiet area and is walkable to many shopping malls. The staffs are very kind and helpful.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Geoff

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly and helpful
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Redelijk

Nabeel

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable and comfortable stay in Bangkok. Property is getting dated. Lots of traffic at busy intersection nearby makes getting to and from property challenging at times.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Sima

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly. Location is great. Enjoy Bangkok:)
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Minoru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

Sage L, Seattle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

seiya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
施設の方へタクシー配車お願いしたところ配車されていなくて待たされた。
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

YASUMICHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
古いが綺麗にされている。 トイレのウォッシュレットなかったのが一点だけ残念です。
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

Masato

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
thankyou!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Morris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was great and the staff was attentive to out needs.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Mohammed

4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mint

It’s far from a train.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Steve Charles, Ormond Beach

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IThe staff was exceptional and so friendly. The place has a classic look rich with wood and brass.
12 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Morris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property with attentive staff.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

hyundam

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

michelle

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent for the price.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Fabrizio, Prestons

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel Friendly staff Safe and clean
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

8/10 – Goed

Vivian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Building is a bit dated but it's clean. The room for 3 twin beds was spacious. Choices for the buffet breakfast is not as much as other Bangkok hotel we stayed previously
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Keith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice spacious rooms and clean. The hotel is in a great location with lots of restaurants and shopping centres nearby.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 29 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Myra, Trophy Club

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Convenient hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 29 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Francis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really easy to stay staff were excellent
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 24 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

4/10 – Matig

Madeline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a great location. Facilities are old and in need of remodeling. Dirty carpets and poor lighting in bathrooms. One of the bathrooms was clogged and had no hot water. It was notified and corrected promptly.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 24 apr 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

8/10 – Goed

TOSHIO, ATAMISI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋着が部屋によってないです。
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 24 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Mario

8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 16 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

10/10 – Uitstekend

Rowena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 22 apr 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

2/10 – Ontzettend slecht

Cholgyong

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 22 apr 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon

10/10 – Uitstekend

Ruel

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Rembrandt Management Team op 10 mei 2024
Thank you so much for choosing to stay with us here at the Rembrandt Hotel & Suites Bangkok and for taking the time to post your feedback. we all look forward to welcoming you back in the near future

6/10 – Redelijk

Pamela

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is dated with odd smell in corridors. Clean linens, ok breakfast.
Reactie van The Rembrandt Management Team op 22 apr 2024
Rembrandt Hotel & Suites takes great pride in ensuring guests always feel the warmth of our hospitality during their stay, we apologize for the inconvenience caused, and rest assured we have taken note of your comments regarding the improvement of our services and product. Once again, thank you very much for choosing our hotel. We look forward to welcoming you back soon