Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 911 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
181
Gastenscore: 8 - Goed. 297 van 911 beoordelingen" "
8 - Goed
297
Gastenscore: 6 - Redelijk. 281 van 911 beoordelingen" "
6 - Redelijk
281
Gastenscore: 4 - Matig. 91 van 911 beoordelingen" "
4 - Matig
91
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 61 van 911 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
61
7,2/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Ronald
30 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs is prettig verder alles heel oud
Ronald
2 nachten verbleven in april 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Mohamed
Reisde met familie
9 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer slecht
Kamer zeer slecht vol stof en overal schimmel. De douche kraan was zwart. Schemerlampje op het nachtkastje was gebroken en er lag een dikke laag stof op. De gordijnen helemaal beschimmeld. Binnen enkele minuten werd ik ziek. Loopneus niezen en bronchitis. We hadden de kamer voor 3 nachten geboekt. De langste 3 nachten van mijn leven. We hadden dit hotel gekozen omdat de referenties goed waren en de fotos zagen er veel belofend uit op de site. We hadden de superior driepersoonskamer geboekt. De fotos spreken voor zich.
Mohamed
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Paniti T. Assistant Manager, Distribution op 10 okt 2019
Thank you for your review, we look forward to welcome you again
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed the hotel
Enjoyed my time here, it was also the first time in Thailand so staying in their traditional hotel was very interesting. We were happy with the room and the hotel has a good location,too. It was easy to get to touristy places.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Chantal
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Even though it took us a while to find it, the experience was definitely worth the money. Beautiful big room, comfy bed and the location is also very convenient if you want to get to the hot spots in the city.
Chantal
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
marinus cornelis
29 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed verblijf voor 2 nachten
goede lokatie leuke buurt voor man alleen uit recenties negatiefe reacties gelezen maar was zelf zeer tevreden over alle serviece kamer ziet er wat ouder uit maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door serviece en ook het ontbijd
marinus cornelis
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 apr 2016
Negatief: Comfort kamer
Average
Lobby and staff are regular for this price. The bed is hard as stone with an aircon directly pointed towards it. Not good.
Pool not so clean and lack of maintenance.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Joseph, Cyprus,Nicosia
24 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was superb!
Very nice modern design, Pool view, Good in house restaurant, Location in center of Patong, Very nice in general.
Joseph
10/10 – Uitstekend
B. Shearer, Netherland
5 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liked it a lot!
Perfect location and the Staff was very competent. Good quality restaurant. Breakfast is simply perfect with everything you can dream about!
B. Shearer
10/10 – Uitstekend
Javier R. Miran, Amsterdam,NL
26 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel for visiting Bangkok!
Room was very spacious and clean. Definitely recommended, a good starting point for everything you want to see.The hotel manager was very attentive and offered us spontaneously that we could check out later. I like to come back here again.
Javier R. Miran
6/10 – Redelijk
Rianne
4 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel in Sukhumvit nabij BTS
Ruime en schone kamers incl keukentje. Hotel en inrichting gedateerd. Basic maar goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Prima ligging nabij BTS en metro. En zelfs een tuktuk service naar het BTS station of main road.
Goede prijs kwaliteit verhouding!
Rianne
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 dec 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Rudy, Nijmegen, Nederland
21 mrt 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sukhumvit, Nana, Soi 4: Zeer centraal
De locatie is zeer centraal: Vanaf skytrain station Nana is alles goed bereikbaar. Lopend kun je ook veel plaatsen goed bereiken. Alleenzame heren: In Soi 4 bevindt zich vooraan in de straat een 'red light district'. Een internetcafe, wasserijen, massagesalons en goedkope goede restaurants (Swan Beer Bar!) volgen; je moet wel even een eindje de straat inlopen om het hotel te bereiken. 2 Halve literflesjes water gratis/dag. Koelkast, kluisje, zeep & shampoo. Goed bed.
Rudy
6/10 – Redelijk
Dan
28 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
ok for prisen
Dan
7 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Navin
Reisde met een groep
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with excellent service.
Navin
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
pierre
Reisde met partner
18 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel vieillissant
direction n'est pas thai mais indienne
la chambre à l'arrivée etait simplement dégueulasse, il y avait des cheveux long partout au sol et dans le lit
il restait de la nourriture pas très fraiche et déballée dans le frigo
j'ai trouvé également des cafards de grosses tailles dans la cuisine, pas beaucoup, seulement 3
pierre
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Clifford
Reisde met familie
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding Servis
Clifford
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Hayden
9 feb 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room stunk like smoke in no smoking and the pool was broken not stated on any booking sights
Hayden
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
YUMA
1 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
YUMA
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
carlo
26 jan 2024
Positief: Personeel en service
carlo
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Alessandro
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gran posto
Alessandro
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Jaekyung
18 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
나나 유흥가 바로 근처 호텔입니다. 가족이나 커플여행객은 완전 비추예요. 호텔 상태 등 전반적으로 만족스럽지 못 합니다
Jaekyung
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Jani
15 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Jani
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Henry
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Good value for a budget
God value. Very good location. On the quite end of restaurants and entertainment hub Light train within 15 minutes walk.
Henry
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
David
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hébergement , presonnels serviables , je regrette juste que l'eau de la piscine ne soit pas mieux traitée.
patrick
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Mikael
Reisde met een groep
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Bra läge. Nära till skytrain. Bra service .ed dagsturer utflykter osv
Mikael
3 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
JANE
Reisde met familie
21 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel mal cuidado
Quarto com aparência ruim, móveis velhos, vazamento na pia do banheiro , acomodação pra 3 pessoas, só tinham 2 toalhas, foi pedido mais toalha na recepção e não levaram a terceira toalha no quarto, difícil comunicação.
JANE
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Lars
Reisde met familie
1 nov 2023
Detta hotell har sin beskärda del av suspekta gäster, både ”arbetande tjejer” och ensamma män så var beredd på både det ena och andra. Billigt visst men lägg några hundra till på ett bättre hotell.
Lars
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Ulf
Reisde met een groep
28 okt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ulf
3 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Zoe
Reisde met partner
7 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The images of this hotel are unfortunately very unreliable, as the condition of the hotel is extremely worn down. It was very hard to sleep and relax as the street is extremely noisey and the the hotel seemed to be used for a lot of “visitors” at night. The room was a large size, however it was dirty, the bathroom was very poor and it was advertised as non smoking, however everyone was smoking. This hotel is located close to a lot of shopping centers and the train, however it was not worth the price we paid and not suitable for families. We will not be returning to this hotel.
Zoe
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Olivier
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien placé, service suffisant, les infrastructures vieillissent un peu, et c est dommage. Mais j y retournerai encore.
Olivier
2 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Gary
Reisde met een groep
1 okt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room I booked was not the same room I paid for online. They told me the other rooms were taken and could not refund me for the smaller room because I had already paid Expedia.
Gary
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Royal Ivory Nana Bangkok Hotel op 2 okt 2023
I see you've booked Superior room on your reservation. You've stayed in room 224 which is also a Superior room, the same type of room you've booked. In this case we gave you the same room type you've booked and did not do a Free Upgrade, we're so sorry we're unable to do an Upgrade for you :(Thank you again for choosing Royal Ivory Nana HotelHave a safe & wonderful travels,Royal Ivory Nana 4 Bangkok Hotel
6/10 – Redelijk
Bulent
1 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bulent
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
JUVONEN
18 sep 2023
Swimming pool ladder broken. Difficult to go up
JUVONEN
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Marcel
17 sep 2023
Marcel
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
kim ho
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kim ho
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sergio
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ELIZABETH
Reisde met familie
15 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t book hotels from the pictures on websites ( specifically in Thailand)
Because it is not the same from website, we were disappointed and unhappy.
ELIZABETH
3 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
somjai
Reisde met familie
10 aug 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in 4 persons but gave 2 towels no shampoo and no soap provided
somjai
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Royal Ivory op 10 aug 2023
Dear Khun Somjai,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you've experienced. For Deluxe Family rooms, we will promptly provide the additional towels you require. Please call 0 to reach Reception for assistance.Regarding shampoo and soap, each room is equipped with wall-mounted pump dispensers for your convenience. Kindly check your room for these amenities.If your reservation is for a standard Deluxe King room, designed for 2 adults, and you are accommodating 4 persons without prior notice, the provision of 2 towels aligns with our standard policy. However, it seems you are following the proper procedure by reaching out to us. We appreciate your understanding and hope you have a pleasant stay.Best regards,Royal Ivory Nana Hotel
6/10 – Redelijk
Beely
10 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
Normal hotel in Nana. Good only big room
Beely
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Valentin
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valentin
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Valentin
25 jun 2023
Valentin
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Shinjo
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shinjo
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Jason
Reisde met een groep
4 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money, staff aren’t overly friendly though
Jason
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Nigel
Reisde met partner, Reisde met familie
9 apr 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The propertt is very run down with major repairs needed. Room was neat not clean. Aircon made a hammering noise and killed multiple cockroaches during my 2 night stay. Shower and sink kept running could not turn off.
Nigel
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Andy at Royal Ivory op 26 apr 2023
Hi Nigel, Thank you for choosing Royal Ivory. We are so sorry about the experience you've had at our Hotel. This is a rarity that should Not happen which room did you stay in so we can fix the room asap.Regards,AndyManagement @ Royalivory.com
4/10 – Matig
Andreas
13 feb 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten