Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Royal Ivory Sukhumvit Nana

3 out of 5
Royal Ivory Sukhumvit Nana
73 Sukhumvit Soi 4 Road, (nana), Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 911 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 297 van 911 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 281 van 911 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 91 van 911 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 61 van 911 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ronald

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs is prettig verder alles heel oud
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer slecht
Kamer zeer slecht vol stof en overal schimmel. De douche kraan was zwart. Schemerlampje op het nachtkastje was gebroken en er lag een dikke laag stof op. De gordijnen helemaal beschimmeld. Binnen enkele minuten werd ik ziek. Loopneus niezen en bronchitis. We hadden de kamer voor 3 nachten geboekt. De langste 3 nachten van mijn leven. We hadden dit hotel gekozen omdat de referenties goed waren en de fotos zagen er veel belofend uit op de site. We hadden de superior driepersoonskamer geboekt. De fotos spreken voor zich.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Paniti T. Assistant Manager, Distribution op 10 okt 2019
Thank you for your review, we look forward to welcome you again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed the hotel
Enjoyed my time here, it was also the first time in Thailand so staying in their traditional hotel was very interesting. We were happy with the room and the hotel has a good location,too. It was easy to get to touristy places.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Even though it took us a while to find it, the experience was definitely worth the money. Beautiful big room, comfy bed and the location is also very convenient if you want to get to the hot spots in the city.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

marinus cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed verblijf voor 2 nachten
goede lokatie leuke buurt voor man alleen uit recenties negatiefe reacties gelezen maar was zelf zeer tevreden over alle serviece kamer ziet er wat ouder uit maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door serviece en ook het ontbijd

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Average
Lobby and staff are regular for this price. The bed is hard as stone with an aircon directly pointed towards it. Not good. Pool not so clean and lack of maintenance.

10/10 – Uitstekend

Joseph, Cyprus,Nicosia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was superb!
Very nice modern design, Pool view, Good in house restaurant, Location in center of Patong, Very nice in general.

10/10 – Uitstekend

B. Shearer, Netherland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liked it a lot!
Perfect location and the Staff was very competent. Good quality restaurant. Breakfast is simply perfect with everything you can dream about!

10/10 – Uitstekend

Javier R. Miran, Amsterdam,NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel for visiting Bangkok!
Room was very spacious and clean. Definitely recommended, a good starting point for everything you want to see.The hotel manager was very attentive and offered us spontaneously that we could check out later. I like to come back here again.

6/10 – Redelijk

Rianne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel in Sukhumvit nabij BTS
Ruime en schone kamers incl keukentje. Hotel en inrichting gedateerd. Basic maar goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ligging nabij BTS en metro. En zelfs een tuktuk service naar het BTS station of main road. Goede prijs kwaliteit verhouding!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Rudy, Nijmegen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sukhumvit, Nana, Soi 4: Zeer centraal
De locatie is zeer centraal: Vanaf skytrain station Nana is alles goed bereikbaar. Lopend kun je ook veel plaatsen goed bereiken. Alleenzame heren: In Soi 4 bevindt zich vooraan in de straat een 'red light district'. Een internetcafe, wasserijen, massagesalons en goedkope goede restaurants (Swan Beer Bar!) volgen; je moet wel even een eindje de straat inlopen om het hotel te bereiken. 2 Halve literflesjes water gratis/dag. Koelkast, kluisje, zeep & shampoo. Goed bed.
Veel ruimte
Entree
Douche
Vandiedingen

6/10 – Redelijk

Dan

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
ok for prisen
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Navin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with excellent service.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

pierre

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel vieillissant direction n'est pas thai mais indienne la chambre à l'arrivée etait simplement dégueulasse, il y avait des cheveux long partout au sol et dans le lit il restait de la nourriture pas très fraiche et déballée dans le frigo j'ai trouvé également des cafards de grosses tailles dans la cuisine, pas beaucoup, seulement 3
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Clifford

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outstanding Servis
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hayden

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room stunk like smoke in no smoking and the pool was broken not stated on any booking sights
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

YUMA

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

carlo

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gran posto
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Jaekyung

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
나나 유흥가 바로 근처 호텔입니다. 가족이나 커플여행객은 완전 비추예요. 호텔 상태 등 전반적으로 만족스럽지 못 합니다
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Jani

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Henry

Positief: Netheid, personeel en service
Good value for a budget
God value. Very good location. On the quite end of restaurants and entertainment hub Light train within 15 minutes walk.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

shinnichi

Positief: Netheid
ある程度我慢すれば良いホテル
一泊目の朝に部屋を出た時、ドアガードが勝手に閉まってしまい暫く部屋に入らなかった。隙間からバスを外してもらい1時間ちょっとで入れました。そのあとはテープで閉まらない様にしていました。備品がに老朽化しています。
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hébergement , presonnels serviables , je regrette juste que l'eau de la piscine ne soit pas mieux traitée.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Mikael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Bra läge. Nära till skytrain. Bra service .ed dagsturer utflykter osv
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

JANE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel mal cuidado
Quarto com aparência ruim, móveis velhos, vazamento na pia do banheiro , acomodação pra 3 pessoas, só tinham 2 toalhas, foi pedido mais toalha na recepção e não levaram a terceira toalha no quarto, difícil comunicação.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Lars

Reisde met familie
Detta hotell har sin beskärda del av suspekta gäster, både ”arbetande tjejer” och ensamma män så var beredd på både det ena och andra. Billigt visst men lägg några hundra till på ett bättre hotell.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ulf

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Zoe

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The images of this hotel are unfortunately very unreliable, as the condition of the hotel is extremely worn down. It was very hard to sleep and relax as the street is extremely noisey and the the hotel seemed to be used for a lot of “visitors” at night. The room was a large size, however it was dirty, the bathroom was very poor and it was advertised as non smoking, however everyone was smoking. This hotel is located close to a lot of shopping centers and the train, however it was not worth the price we paid and not suitable for families. We will not be returning to this hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bien placé, service suffisant, les infrastructures vieillissent un peu, et c est dommage. Mais j y retournerai encore.
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Gary

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room I booked was not the same room I paid for online. They told me the other rooms were taken and could not refund me for the smaller room because I had already paid Expedia.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Royal Ivory Nana Bangkok Hotel op 2 okt 2023
I see you've booked Superior room on your reservation. You've stayed in room 224 which is also a Superior room, the same type of room you've booked. In this case we gave you the same room type you've booked and did not do a Free Upgrade, we're so sorry we're unable to do an Upgrade for you :(Thank you again for choosing Royal Ivory Nana HotelHave a safe & wonderful travels,Royal Ivory Nana 4 Bangkok Hotel

6/10 – Redelijk

Bulent

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

JUVONEN

Swimming pool ladder broken. Difficult to go up
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marcel

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

kim ho

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

ELIZABETH

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t book hotels from the pictures on websites ( specifically in Thailand) Because it is not the same from website, we were disappointed and unhappy.
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

somjai

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in 4 persons but gave 2 towels no shampoo and no soap provided
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Royal Ivory op 10 aug 2023
Dear Khun Somjai,Thank you for bringing this to our attention. We apologize for any inconvenience you've experienced. For Deluxe Family rooms, we will promptly provide the additional towels you require. Please call 0 to reach Reception for assistance.Regarding shampoo and soap, each room is equipped with wall-mounted pump dispensers for your convenience. Kindly check your room for these amenities.If your reservation is for a standard Deluxe King room, designed for 2 adults, and you are accommodating 4 persons without prior notice, the provision of 2 towels aligns with our standard policy. However, it seems you are following the proper procedure by reaching out to us. We appreciate your understanding and hope you have a pleasant stay.Best regards,Royal Ivory Nana Hotel

6/10 – Redelijk

Beely

Negatief: Netheid, personeel en service
Normal hotel in Nana. Good only big room
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Valentin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Valentin

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Shinjo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jason

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money, staff aren’t overly friendly though
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Nigel

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The propertt is very run down with major repairs needed. Room was neat not clean. Aircon made a hammering noise and killed multiple cockroaches during my 2 night stay. Shower and sink kept running could not turn off.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Andy at Royal Ivory op 26 apr 2023
Hi Nigel, Thank you for choosing Royal Ivory. We are so sorry about the experience you've had at our Hotel. This is a rarity that should Not happen which room did you stay in so we can fix the room asap.Regards,AndyManagement @ Royalivory.com

4/10 – Matig

Andreas

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolut verdreckt
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

John

5 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ali

7 nachten verbleven in november 2022