Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Silom One





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

W Bangkok
Stadscentrum
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 187
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

281/15 Silom 1 Road, Bangrak, Bangkok, Bangkok, 10500
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ibis Styles Bangkok Silom
ibis Styles Bangkok Silom
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 694 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Silom One
Silom One
Silom One Hotel
Silom One Hotel
Silom One Bangkok
Silom One Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Silom One
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
T•on
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T•on
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
T•on
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
T•on
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
masayuki
19 feb 2025
Positief: Personeel en service
masayuki
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
T•on
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T•on
2 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
HIROYUKI
6 jan 2025
HIROYUKI
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
T•on
Zakenreiziger
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T•on
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Krison
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krison
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Akihiko
Reisde met partner
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiko
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kaito
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaito
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Bi Jing
2 feb 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bi Jing
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Chienmin
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chienmin
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Karlkim
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karlkim
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ming Kin
6 aug 2023
Ming Kin
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
CHUA IVAN MIN
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUA IVAN MIN
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
TENKUN
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
首推優質飯店
TENKUN
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Katsuji
13 okt 2019
Katsuji
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019