Zitruimte lobby

Beoordelingen van Sunny Residence

3 out of 5
Sunny Residence
428 Ladkrabang Soi3, Ladkrabang, Suvarnabhumi Airport, Bangkok, Bangkok

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 222 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was in de kamer 507 gespoten met een naar kamfer ruikend bestrijdingsmiddel tegen “rats”. Men spoot , na onze klacht wel met rozengeur, maar dat verdween na de half uur. De volgende morgen kwam een specialist die onder de sondering keek en weer spoot. De nacht daarop NIET geslapen. Advies aan balie gegeven, kamer eerst in orde brengen dan weer verhuren. Wij hadden gerekend op een andere kamer, en die waren er.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, goede service.
Heerlijk hotel, goede prijs. Vriendelijke bediening.
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Gordon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
It was close to the airport and for the price it was perfect.
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Laurie

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
No bar or food service, isolated location
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

LUYCKX

Positief: Netheid
Payed extra for airport pick up but they didnt and when i called them they said "dont have". Restaurant wasnt open, breakfast served in plastic to eat in the room. No wifi in the room. And for wifi in the lobby you have to pay !!!
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Khemmitsara

1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Khemmitsara

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
เช็คอินช้ามาก จองเตียงเดี่ยวได้เตียงคู่แย่มากๆ
1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Marja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvä hotelli
Erittäin hyvä hotelli. Lentokenttä lähellä.
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

hiroyuki

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
さ再利用
以前に一度利用してトランジットとしてしては快適だったので、再利用しました。直前の予約で深夜チェックインにもかかわらずスムーズにチェックインでき快適でした。ただ、今回はwifi が部屋で使えませんでした。
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Indcheck var ingen succes, idet vi først fik det bestilte værelse i tredje forsøg..først `upgrade` til mindre værelse uden balkon, så værelse med balkon uden byudsigt, og først i tredje forsøg fik vi det bestilte værelse.
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Maria

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inget vidare. Hemsk frukost, undvik.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
There is absolutely no free wifi at this hotel. Additionally there is no gym here either, aside from a stair master machine and a couple of free weights. Very disappointed as both of these things are listed as "included" on the hotel's Expedia page.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas de connection wifi au 5eme etage
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Preis-Leistung: sehr gut
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Jerry, St.Louis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean and service was excellant.This hotel was a great value.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nous avons attendu la navette pour l'hôtel.. 1h à l'aéroport...
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice view and very quiet place, good for releasing tension
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Wing, Hong Kong

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service from bellboy, he brough our luggages to our room. Nice lobby, but building 2 is a bit old and poor wifi connection, no wifi in the room. Saw the photos of snooker before, that's why I booked this hotel. But finally everything needs extra charges. No dental kits provided. Bedsheat a bit dirty. Close to the airport, and they have shuttle bus service. But the fee is a bit expensive, getting a taxi is cheaper.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van NK op 30 okt 2019
*** Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. With much appreciation, By Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like that it’s close to the airport and very clean and quiet
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van NK op 30 okt 2019
*** Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. With much appreciation, By Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van NK op 30 okt 2019
*** Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. With much appreciation, By Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
28 nachten verbleven in september 2019
Reactie van NK op 30 okt 2019
*** Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. With much appreciation, By Management

8/10 – Goed

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van NK op 30 okt 2019
*** Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel. With much appreciation, By Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

shaynana

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Paid for return transfers but tried calling many many times but the line was engage and no body picking up. Emailed twice about the airport transfers but there was no response. Rude response from the male staff, no apology when asking about the paid shuttle to pick us up from airport and the no response email / non- pickup call. Not coming here ever again.
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no wifi in rooms but listing says there was wifi in rooms , misleading customers .I had my airport transfer included in the package and even tried to make contact with the property couple of weeks ago , but no response from property and had to take a cab , staff was very rude and not polite
4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
施設は新しくキレイ
深夜便で到着してそのままタクシーでホテルに向かいました。空港からは15分ほどでチェックインはパパッと済んだのですぐに休むことが出来ました。値段を考えると寝るための部屋としては広くて綺麗で満足だったと思います。 不満をあげるならバスタオルがなんだかボロボロだったことと、フロントの方が素っ気なかったことです。 周辺は歩いていないので分かりません。
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

HIROYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
送迎利用時片道150B、コンビニは少し遠い
お部屋は建物新しいので快適です。欠点はホテルと空港の送迎。事前に有料であることを明記してあれば良かったけど、送迎を利用すると150Bかかります。往復だと300B。安いから良いけど、事前に明記してほしい。立地は深夜着の為、あまりわからないけど、近くのコンビニまで歩いたら20分はかかると思う。空港のコンビニで必要なものを事前購入することをお勧めする。
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Joacim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas inte
Smutsigt, riktigt dålig frukost. Otrevlig personal. Vill bara tjäna pengar, lurendrejeri. Beställde taxi via hotellet. Dom skulle ha 1000bath. Tillbaka tog vi privat taxi o betalade 300bath för samma sträcka. Inte ens värt det billiga priset, kommer ALDRIG bo där igen.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Louis, Montréal

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Dommage! Bel hôtel spacieux, propre et moderne, mais tellement bruyant! C’est comme si cet hôtel était une énorme caisse de résonance... le moindre bruit se répercute à travers tous les étages... insupportable! Et le personnel semble à peine sorti de l’adolescence... pas très dégourdi... et il faut qu’ils se mettent à l’anglais!
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
โดยรวมดี แต่ไม่โอเคที่ประตูห้องน้ำเป็นกระจก จะให้เห็รเวลาขับถ่ายเพื่อ????
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid
Preis-/Leistung voll in Ordnung. Haben das Hotel als Zwischenübernachtung gebucht.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was nice and gave us a room upgrade. However the air conditioning was not working The hot water in the shower was hard to use and we showered cold water
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Sarod

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
โรงแรมโดยรวมถือว่าโอเคครับห้องพักสะอาดอุปกรณ์พร้อมเพียง พักผ่อนสบาย ตินิดเดียวครับน้ำไหลน้อยมากเลยครับ
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had to wait for close to 2 hours for the free shuttle. We arrived at 11:20 PM and the van to take us to the hotel did not arrive until 1:10 AM. Also when we arrived at the hotel the booking for 1 room and 2 beds was changed to have 1 room and 1 bed since all the rooms with 2 beds were filled even though I had a reservation for a room with 2 beds. The breakfast was cold and tasteless.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Pradit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ที่พักสะอาด มีรถรับส่ง
ที่พักสะอาดดี มีรถรับส่งสนามบิน
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for airport
I was sceptical when reading reviews about this hotel. We didn’t have much time to look and most places near the airport were fully booked as it was the Chinese NY, so we had to go for this hotel. We only needed somewhere to stay for transit, between 6am-3pm. It was a nightmare to find anything for that period. All the hotels we rang didn’t do short stay, including Sunny Residence. So we had to book 2 nights stay! The price was quite cheap, so we didn’t mind. The room they gave us was very decent, clean and comfortable. Had everything we needed. Service was good, checking in was easy. Staffs were polite and helpful. The free buffet breakfast that came with the room was ok, can’t really complain when the room was that cheap. The location was great for Suvarnabhumi Airport. Can’t comment on the local area as we didn’t go out to explore. All in all, we would stay here again.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

william

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
proche aeroport et tres propre
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Choneu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just having a nap is ok
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My whole entire Room experience was Excellent. Room is clean and supplies are very sufficient.
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Greie forhold til prisen å være. Godt mellomstopp i flyreisen
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TV noise from next door room. Room clean. Bed and shower nice
2 nachten verbleven in januari 2019