Synsiri 2 Ladprao 98 1
Hotel in de buitenwijken met gratis parkeerplaatsen bij een treinstation/metro in Bangkok
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Synsiri 2 Ladprao 98 1





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standard laden

Standard
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe laden

Deluxe
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Courtyard by Marriott Bangkok
Stadscentrum
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13 Soi Ladprao 98/1, Ladprao rd, Wandthonglang, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10310
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Siam Palace Hotel
Siam Palace Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 89 beoordelingen
De prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
26 jul - 27 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 500 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Synsiri 2 Ladprao 98/1 Aparthotel Bangkok
Synsiri 2 Ladprao 98/1 Aparthotel
Synsiri 2 Ladprao 98/1 Bangkok
Synsiri 2 Ladprao 98/1
Synsiri 2 98/1 Aparthotel
Synsiri 2 98/1
Synsiri 2 Ladprao 98/1
Synsiri 2 Ladprao 98 1 Hotel
Synsiri 2 Ladprao 98 1 Bangkok
Synsiri 2 Ladprao 98 1 Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Synsiri 2 Ladprao 98 1
Beoordelingen
7,0
Goed
7,2/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Maneerat
11 mrt 2025
Maneerat
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Robert
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mohammad
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammad
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sasikan
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sasikan
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
tomas
Reisde met een groep
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tomas
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and safe, value for money
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
wirunerat, เชียงใหม่
Reisde met een groep, Zakenreiziger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wirunerat
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Gita
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gita
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Takahiro
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takahiro
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Sven
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Real Thai people area
Sven
4 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องพักสกปรกมากๆ..เก่า...ตอนจองในเนตห้องดูสะอาดโอ.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Phiphat
4 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Phiphat
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 dec 2017
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 sep 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Robin, Denver
1 jun 2015
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Synsiri 2 is not a hotel
Robin
2/10 – Ontzettend slecht
mel, australia
8 jan 2015
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten