One Bedroom Apartment | Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Tèja Hotel Bangkok at Nana

3 out of 5
Tèja Hotel Bangkok at Nana
167 Soi 4, Sukhumvit Rd., Klongtoey, Bangkok

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 29 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

sugihashi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ウォーターサーバーやコップもあり。お湯も出るのでカップラーメンできます。レンジもあるし、食器もあります。 プールも古いながら十分です。スタッフさんがみんないい人で細かくないので気分的にリラックス出来ます。 日中はフロントかエントランスで椅子座ってる方に言えば近場の駅までトラックソンテウで乗っけてくれます。 家族ならばglabでタクシー使うといいです。一人ならばglabバイクタクシー利用で。少し駅から歩かないとなんで、、2バスルームを利用しました、部屋もすごーく広いし。きちんと毎日クリーニングしてもらえるし、で枕元にチップを置いといたんだけど全日一切受け取らなかった。ローカルな感じがたまりません。凄くいいと思います。 言うこと無しです。
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kobayashi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Narin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room doesn’t get cleaned and extensive water damaged and rusty walls.
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Robert

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and needs refurbished
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mayukh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khun Ne was very helpful as the original room he gave us had bugs and roaches. He changed the room right away.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

SAID

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Quite stay
The check in and out was very smooth. Helpful staff. Good location. Good swimming pool. Spacious rooms. Good Wi-Fi. However, no communication means with the reception, no restaurant and the building a bit old. You need to walk for 10-15 minutes to the restaurants street.
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel doesn’t have any phone number for customers to call. Difficult to communicate with the manager.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Nice big family room with kitchen and two bathroom, plus quiet at night. Would stay again.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Thord

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Wanida

2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

GYEONGHWAN

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Joseph

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Wai Kei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
房間很大的酒店
房間大,三房三衛浴,地點距離Nana Station有點距離,call crab也要點時間,但酒店有接駁服務往來Nana Station。整體很理想
5 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Not for me
Staff very nice and helpful but the property was i need of some maintenance, also i found a coackraoch in the room which was unpleasant.
7 nachten verbleven in april 2021
Reactie van A op 20 apr 2021
We apologize that you had unsatisfying stay at our hotel. We will try to improve in the area we lack and provide a better accommodation for our guest.

8/10 – Goed

Lawrence

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Rooms probably need a facelift. Pool was good and service was very good when needed.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Chan op 6 mrt 2020
Thank you for staying with us.

10/10 – Uitstekend

Neo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are big and clean. I felt good from the first second. The hotel is old, and you can see this. However, everything I discovered so far is functional and ok. The kitchen equipment is better than everything I saw so far in Thailand. Still not European. The table and the chair for eating is brand new. Other furniture looks used, but nothing is broken. The pool looks great. The fitness room is surely usable, however the choice of machines is small. All in all I like it very much and I extended my stay for another 3 nights.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Chan op 8 feb 2020
Thank you for kind reviews. We appreciate your comments.

10/10 – Uitstekend

Aku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Chan op 8 feb 2020
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Heng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
all is satisfied except a little walking to Sukhumvit
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
테자 레이크뷰
전체적으로 깔끔하고 수영장도 좋았습니다. 수건이 더필요해 말씀드렸더니 수건도 제공 해주셨습니다. 호텔보다는 펜션같은 느낌. 다만 예약변경건으로 호텔에 전화연결을 시도하였으나 2틀만에 될 정도로 어려웠고 결국 변경은 못하였습니다. 또한 체크아웃을 비행기때문에 새벽에 했는대 경비? 하시는분이 자신이 점검한다며 같이 방으로가 100,000바트를 요구 하였습니다. 주지 않자 10,000바트까지 내려서 부르다 결국은 주지않았습니다.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van G op 18 jan 2019
Thank you very much. I hope to see you again. Take care.

8/10 – Goed

JUNG YUL

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggelig ansatte :)
Vi er en familie på 4 fra Norge 🇳🇴 Rommet vi hadde betalt for hadde ingen utsikt og var et rom med veldig dårlig standar. Men fikk oppgradert til en mega stor flott leil med god utsikt for en liten «penge»! Meget god service! Ville bodd der igjen!
4 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Mark

Negatief: Netheid, personeel en service
Filthy! They actuallly wanted to paint the room!
Bodily fluids, blood and dirt!
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Jes

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke et sted vi kommer igen
Ganmel lejlighed og bygning. Ret forfaldent. Møblerne, bortset fra sengene, synes at være “containerfund”. Aircon i stuen fungerer, men det lyder som en kanon affyres når kondensatoren udenfor starter op. Aircon i soveværelserbe kan ikke justeres. Afløbet idet ene badeværelse virker ikke.

6/10 – Redelijk

Heidi

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018