Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Adirama Beach Hotel

3 out of 5
Adirama Beach Hotel
Jl. Raya Singaraja - Seririt, Kaliasem - Lovina Beach, Banjar, Bali

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 69 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne grote kamer, prettige sfeer, heerlijk zwembad en mooi op zee uitkijkend terras. Weinig lig ruimte bij het zwembad en dicht aan een drukke weg waardoor je het geluid blijft horen buiten.
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Aly

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer Dure suites die niet schoon zijn
Vaker hier overnacht maar nog nooit zo smerig aangetroffen. Langdurig niet schoon gemaakt. Vuil van vorige gasten nog in de afvalbak. Airco niet goed werkend. Bloedheet binnen. Na toevoegen freon wat beter. Onze komst was per mail bevestigd dus waarom onze airco niet aanstond omdat wel bekend was dat hij niet goed werkte. Bij onze medereizigers(ook suite) werkte de airco wel en was ook aan bij binnenkomst en dus lekker koel. Zoals het hoort. Spinnenraggen aan plafond overal. Vloer vol rommel en vuil. De plinten met dikke stofbollen. Gemeld bij receptie. Sorry... maar er werd niet alsnog schoongemaakt. Bij uitchecken wederom gemeld en de supervisor ging kijken. We hadden toch wel een compensatie verwacht. Maar nee. Sorry!! Dure suites die zo vervuild zijn. Wat zonde. En veel geld betalen voor de beste kamers was een grote teleurstelling. Het was voor ons de vijfde keer in Adirama. Ik schaamde me ook voor onze medereizigers. Ik had dit geboekt omdat we hier altijd prettig verbleven hebben. Voor een derde van deze prijs hadden we hiervoor in een eenvoudig hotel in het westen geslapen. Heel schoon terwijl daar nauwelijks toeristen komen. Zeep bij de wastafel tandenborstels douchekapjes enz. In Adirama bij de wastafels geen zeep. Enige voorziening zeep en douche dispensor in douche. Na wc bezoek wil je toch wel je handen kunnen wassen met zeep. Dit had ik al eens gemeld. Maar daar wordt dus niks mee gedaan. En dat voor "luxe" suites. Bed was gelukkig wel schoon

8/10 – Goed

Ferry

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een klein paradijs
we hebben genoten van de vriendelijke bediening het heerlijke eten en de fantastische ligging

8/10 – Goed

ahmed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
waiting to extend my visa
nice place, with a swimming pool, perfect if you wait to extend your visa. there is a fridge. for me the problem was that you can't open the window, I had to let the door open at night. there is no mosquito net and there are mosquitoes. the beach is not praticable, I used the swimming pool. not much around but there is an Ikan bakar nearby with good fresh fish.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huge Family room
We booked a family room and wow it was huge, we only had a couple of nights as we were moving down to Kuta after our Balinese frriend married. Had our own courtyard. Pool was lovely, food was nice. Staff friendly, Breaky was a choice of set menu Indo, American, English, Continental but very nice. A fair way out of town but there is a shuttle for Rp30 000 that will take you and pick you up.Right on the beach
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
最高のロケーション、フレンドリースタッフ。古いが手入れの行き届いた設備。近くに安いイカンバカールレストラン。私にとっては全て愛せるホテルです。
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

janine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon emplacement
Très bel hotel , très bon emplacement pour le snorkelling sur le reef juste devant l'hotel
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sri / Marketing op 22 okt 2019
Dear Mr/s Janine. Warmest greeting from Adirama Beach Hotel Spa & Restaurant, Lovina. North Bali. Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our customer service and ongoing upgrades. Our staff are trained to provide only the best in customer service, and we are pleased that you found value and hospitality during your stay. Our commitment to investing in our property will continue this winter with renovations to our banquet and convention areas. We look forward to seeing you on your next trip to Lovina-Bali. Kind regard Adirama Team

8/10 – Goed

Greg, Perth Western Australia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The absolute beach front location is awesome. Staff are gorgeous.Restaurant food was great. Distance from main center could be an issue for some, but i didnt mind..scooter ride in 2 or 3 minutes..or walk slong the beach.. Room was quite big and comfortable. Bathroom a bit dated and in need of a bit of work.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Agnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique hôtel en bord de plage
Chambres confortable avec belle vue sur piscine ou mer. La plage est sur place on ne peut pas être plus près pour voir le coucher de soleil ou prendre le bateau et aller voir les dauphins à l'aube. Le spa est superbe. Le restaurant très bon et pas cher. La piscine sublime et propre Nous y sommes restés 3 nuits Nous aurions aimé poursuivre notre séjour.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また利用します。最高に良いホテル!
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Bryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peaceful, beautiful
A beautiful setting. I thought it would be noisy being so close to the road, but my room was quiet, and the restaurant, being right by the beach was very peaceful. My free breakfast exceeded expectation. I like a softer bed, that being said I had no trouble sleeping. I will stay here again.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Camilla

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rummen på nedre plan luktar mögel.. Vänlig personal som gjorde allt för att hjälpa oss... Fick ett rum på övreplan som var bra.. Poolen var jättefin..
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

🌹Rose, China

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice, peaceful Hotel right at the Lovina Beach. With 3 children an awesome place to have holiday!!!
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room close to beach great facilities and easy access
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Azusa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Too wonderful hotel!!
凄く素敵なホテルで、門を通り抜けるととても綺麗ながらバリらしさも忘れていないどこか懐かしさを感じる広々としたロビーでウェルカムドリンクを出して頂いてチェックイン。 深夜の到着にも関わらずとても素敵な笑顔でスタッフの皆さんが出迎えてくれて、英語すらほとんど分からない私にとても丁寧に根気強く色々説明してくれました。 荷物もカーゴがあるのですが、すごく重い荷物も任せて!と言って乗せてくれるし、私がフロントでチェックインがスムーズでなく話している間もずっと見える位置で待ってくれていました。 そしてすぐに敷地中央にあるスタイリッシュなデザインのプールの横を通り、お部屋まで案内して頂いたのですが、そのスタッフさんは優しく笑顔を絶やさない方で、皆さん営業ではない心からの笑顔で大丈夫?不自由は無い?分からなければいつでも呼んでねと仰ってくれました。 部屋は広いダブルベッドに、収納スペースは沢山ありますので長期滞在にも凄くおススメです!金額的には入り口の門の所に警備員さんは絶対に居ますし、セキュリティもしっかりしているのに安いからどこか不自由があっても仕方がないという気持ちで行きましたが、それはとても失礼な話で、深夜に熱すぎるくらいのお湯が出るのでシャワーのみですがバリでは水自体、お湯自体が出ない所も多いですし冷え性なので安定して高温のお湯が出るのはとても助かりました。 湯船に浸からなくてもシャワーだけで身体が芯から温まりました。 お部屋の前にはプールの方を向いてテーブルとシングルのソファが2つ設置されており、小さい子を含め皆がプールではしゃいでいる声や音を心地よく聞きながら、灰皿も完備いたので空き時間に煙草を吸っていましたが、今回は用事があって難しかったですが次に行く時は是非その環境で読書をしたいと思いました。恐らくホテルの飼い猫ちゃんが膝に乗って来て甘えてくれてとても可愛かったです! 海側にレストランがあり、その横を降りるとすぐ海岸です。その海岸から早朝からイルカが見られるツアーがかなり安くであるらしく、予約もいらず行けば良いとの事だったので心惹かれましたが起きれなかったのでまた次回チャレンジしてみたいと思います。 日本語を話せるスタッフは恐らくほとんど居ませんし、不安かもしれませんが、特にここのホテルの方は親切で丁寧ですし、全員の方が英語はきちんとお話されるので、不安でも翻訳アプリや指さし会話帳などを持って行けば万全だと思います。何か言おうとするときちんとこちらの言いたい事を頑張って聞こうとしてくれます。マッサージも安くてお上手ですし、皆さんとても優しくてフレンドリーです。このサービスでこの金額はとても安過ぎてびっくりしています。 唯一の難点は空港から遠い所ですが、ほぼ車しか移動手段がありませんので、酔いやすい人は通り道にウブドがありますので、到着してから昼間ならウブドに寄って一旦休憩してホテルに向かうなり、夜間なら、クタやレギャン辺りでマッサージを受けて移動中は寝ながら向かうなんていうのも良いかと思います。近くのpetitというスーパーは23時までやっていますのでココナッツやマンゴー、マンゴスチン等がかなり良心的な値段で売っていますし、シャンプーコンディョナー等も持って行かなくても現地で格安で手に入ります。ホテルの方も無料で自転車かバイク(?)をレンタルして下さいますし、困った事があれば英語が出来なくてもお部屋に飛んできてくれて、何でも至れりつくせりでお姫様気分です。絶景の海を目の前に是非お勧めのホテルです!
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Günter, Ebersberg

Positief: Personeel en service
Bad ist dringenst zum sanieren. Es geht so gar nicht.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Teguh op 11 dec 2018
Dear Sir/Madam Warmest greetings from Adirama Beach Hotel Thank you very much for stayed with us. And thank you very much for your positive reviews. on 2019 we are start to make some renovation of our Hotel. We are really hope you will be stay with us again in the future. Best Regards // Made Teguh Pribadi Adirama Beach Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Teguh op 11 dec 2018
Dear Sir/Madam Warmest greetings from Adirama Beach Hotel Thank you very much for stayed with us. And we are really hope that you will be stay with us again on the future. Best Regards // Made Teguh Pribadi Adirama Beach Hotel

10/10 – Uitstekend

Janina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very relaxing stay in a wonderful beachfront suite
We stayed in a wonderfully designed, relaxing beachfront suite. The staff was extremely friendly, which common to Bali and is one of the reasons, why so many people love coming to Bali.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

soeren

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Skøn pool og dejligt billigt hotel
Dejligt sted. Fin pool, god restaurant med udsigt over havet. Delfinturen bestilte vi på stranden foran hotellet. Uden at skulle handle for meget om prisen, fik vi en båd til vores familie på 4 til 350.000 rp (ca. 175 kr) Man kunne opgradere til at snorkle på delfinturen også, dette valgte vi fra, men svømmede ud til revet fra hotellet. Så en havskildpadde og en masse flotte fisk. Lovina er en kedelig lille by, men der ligger et billigt supermarked tæt på hotellet (gå ad stranden) og det var et godt sted at få pulsen ned. Vi boede der 4 nætter. Brugte en dag på en snorkeltur til Menjangan Island. Igen få priser på stranden og i byen. Det er billigere. Kostede for os 400.000 rp (200 kr) pr. person incl mad. Han var hurtig til at sige ja, så måske skulle vi have presset lidt mere. Transport til Lovina, her brugte vi www.ladydrivertourubud.com billigt og søde mennesker. De viste os øen på vores flyttedage. Templer, vandfald og rismarker. Fantastisk.
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Solfrid

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rimelig men slitt.
Grei renhold på rom. Hyggelig resepsjon og servitører. Fint uteområde med stort basseng. Lite å finne på i lokal området, lei en scooter og dra til Lovina Beach og finn god mat. Stedet og spesielt rommene ser gammelt og slitt ut. Stedet har et tema med bruk av draget, og lignende, overalt. Personlig smak, men vi synes det ble for mye, spesielt en skulptur som stod over skapet og så på deg i sengen. God frokost.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
todo divino
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended, fourth time.
My fourth visit over the past decade. Comfortable accomodations although a bit tired and in need of refreshment, welcoming staff, wonderfully relaxed. No fireworks or wows here but a great place to just modestly escape in attractive, unpretentious environs. Great value allows extended stays.
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Sri Utami op 16 apr 2018
Dear Mr David. Warmest greeting from Adirama Beach Hotel. Thank you very much for your feedback, come and stayed with us. Hoping unforgettable moment to carry out while you stayed with us. in stead of convenience stay We trying to do some refresh property and hopefully this year will fix. Have a nice day Adirama Team.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The hotel is old. Lot of furniture already broken. No kettle supply in the room. Request from F&B with high charges. Location is good with sea front view.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Mimi, Tokyo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prepare mosquito repellent
The hotel was close to the beach and hotel staff were friendly so over all our stay was nice. However, because the room didn’t have mosquito repellent, I got lots of mosquito bites while I was sleeping and taking shower every night although cleaning staff applied spray in our room to kill mosquitoes after first night. It’s better to buy mosquito repellent by yourself and use in a room if you don’t want to get mosquito bites.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

YING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean place
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Zahrin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First timers
Old hotel. Lots of mosquito which makes sleeping difficult

8/10 – Goed

Hwai Tiong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet place, nice to relax
Reactie van General Manager op 9 jan 2017
Dear Hwai Tiong Thank you so much that you have been stayed with us. Hopefully will bring unforgettable moment carry out. Wishing will meet u again in another chance. Kind Regard// Management Adirama Beach Hotel.

6/10 – Redelijk

dewa, bali

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is to old
I can"t sleep for all night when i was go to reception that the air conditioner was not working only security there and no body come to fixed the problem so i was not sleep for all night .
Reactie van Sri Utami op 15 nov 2016
Dear Sir/Madam we apologize for your trouble during all night, i can imagine. well..long discusion will not bring your time back. The things we can do is fix the airco and if you would coming back and stay with us...will offer you an extra benefits like 1 hour Balinese massage 2person at our massage room. We really regret about that. Do not hesitate to drop me a line futhermore question.

6/10 – Redelijk

Rosemarie, Wien

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ein Platz zum Entspannen
Vor vielen Jahren war das Hotel sicher luxuriös, die Lage direkt am Strand mit schönem Innenhof, üppigen tropischen Garten. Wir hatten die beste Zimmer Kategorie gewählt, auch die war erschwinglich und es hat sich gelohnt, großer Balkon direkt über dem Meer, sehr großzügige Räume. Aber, näher hinsehen durfte man nicht, da ist vieles sanierungsbedürftig!!! Zum Baden lädt der Strand in der Gegend Nov ein und zum Zentrum, wenn man das so nennen kann, ist es ein ordentliches Stück auf einer verkehrsreichen Straße zu gehen.

10/10 – Uitstekend

Litany Namara, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Work for Adirama Staff
at first we have difficulties at check in because we have booking voucher from Hotels.com but the hotel itself didn't confirmed yet. But the nice staff and their effort to make sure we can stay at their hotel is greatly appreciated, by seeing us for very late check in. Because of the miss communication issue between providers (hotels.com) and Adirama hotel, finally we are upgraded with suite rooms, instead we have standard rooms.

6/10 – Redelijk

Simeon, Stockholm

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great hotel at boring location
The hotel is brilliant. Great service. Pool is good. Beach just outside. Snorkling 100m from shore. However, there is nothing there. Of you want food or drinks you must buy it from the hotel unless you have a scooter or rent a scooter from the hotel. They add a large service charge so their meals are expensive. The food is not great, I ordered their grilled tuna which was like rubber almost impossible to shew. Besides that this would suit a romantic couple who likes a quiet resort.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

離海灘相當近,飯店就在海灘旁邊,整體上還OK有迎賓飲料,住宿對面就是泳池 飯店裡面有蚊子整體還OK
個人覺得整體還OK 櫃檯人員人還滿好的 只是在那邊的素食餐點要特別告知不吃海鮮,不然會被加入有海鮮的食物 在那邊有贈送免費10分鐘的按摩 可以自由選擇按摩地方,也可以增加按摩時間(當然增加的時間是另外付費的)還有免費的下午茶可以喝,早餐吃得不夠,因為對於大份量的我們來說是不多的,每個都小小一份。飯店設施沒有什麼特別就跟一般飯店一樣, 只是我們出來可以看得到泳池,景觀還可以,但蚊子很多。

8/10 – Goed

Melinda, Seoul, Korea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovina Stay
We spent two nights at Adirama hotel. The staff was friendly and courteous. The beach itself is not great, but sunrise dolphin spotting (we saw hundreds) and snorkeling was wonderful. The restaurant at the hotel is delicious and others are within walking distance. Beware that this hotel charges the government tax of 11% as well as a service tax of 10%. This is automatically charged on the bill for extra food as well as tours. You may wish to book your tours through the hotel for convenience purposes; however, you are paying for the service.

8/10 – Goed

Sarah, Uppsala

Positief: Personeel en service
smutsig strand, varm pool
Stranden precis nedanför hotellet var jätte smutsig, där låg allt, blöjor, döda höns och sprutor så där vände vi och gick inte ner. Hotellet hade en ok restaurang men du behövde vara mycket tydlig med eventuella allergier. Spaavdelningen var urusel personalen där var okunnig och känndes inhyrda från gatan. Det var långt från denpasar till hotellet, och vi trodde vi hade bokat hotelltransfer men den var tydligen inte confirmd.

10/10 – Uitstekend

Tatiana Ceimy, São Paulo, Brasil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Descanso e Tranquilidade
O local onde se encontra o hotel é muito tranquilo, para descansar mesmo, tem passeios super gostosos que o hotel oferece e as pessoas que trabalham lá são muito atenciosas! O único ponto desfavorável é que a praia não é muito limpa, assim como quase todas de Bali, não entrei nenhuma vez no mar, mas curtimos bastante o hotel e os passeios. Se quiser relaxar, este é o lugar!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
El hotel está retirado de todo
El hotel cuenta con servicio de traslado al centro pero solo de ida y nunca de noche. Hotel de 3 estrellas aceptable

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
You get what you pay!
Hotel location is not far from Lovina Beach center and there is a quiet beach in front of the hotel. The 2 family rooms we got are at beach front beside the restaurant, just a few steps to restaurant and down to the beach. The rooms are not so clean, especially bathrooms. Water pressure is quite low. There are 2 rooms , first is master bed room with 1 king size bed with mosquitos protection net but no air condition, only ceiling fan. Connecting with small bed room with 2 single beds, no net provide. One bed les are not stable, when I move, the legs are move too, make some sound! There is a small air condition in this room. That is why there is no door between the 2 rooms, so the cool from the small air cond. from the small bed room can go to master bed room! However we just stay one night to see (wild) dolphins , so we recommend it is acceptable for family who has kids.

8/10 – Goed

Jules, Melbourne

Positief: Personeel en service
Great location in Lovina
slightly tired rooms particularly the bathrooms but location great and restaurant excellent... will visit again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Good and affordable
A good and affordable stay with a nice pool and a lovely view of the beach. It could be much cleaner though but must admit that they at least clean their part of the beach while other hotels just a few meters further down don't care about the garbage even floating in the water in front of their part of the beach. And there is A LOT of rubbish going on in Lovina beach sadly.

8/10 – Goed

sophie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コジンマリしてます
目の前からドルフィン・ウオッチングのボートに乗れる。室内のお湯は硫黄臭い。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Fantastisk lille oase
Hyggeligt lille familie drevet hotel. Service og underholdning er helt i top. Hotellet ligger i stille og tourist fattigt område hvilket får det ægte Bali til at skinne igennem. Hotellet emmer af god stemning

8/10 – Goed

sheena, malaysia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
massage balinese good, i like it.
ok. good.

10/10 – Uitstekend

Zuzana, Czech Republic

Negatief: Comfort kamer
nice sunset, friendly staff,pushy sellers all time
Hotel is not in the optimal locality - not nice, far a way from the town, beach is not beautyfull but sunset is wonderful. But all this beauty is gone thanks pushy sellers behind fence. They are unbelivebly pushy without respect to you.

6/10 – Redelijk

Marta, Poznań

Positief: Netheid, personeel en service
Średni hotel
Hotel dość stary. Pokoje czyste, ale remontowane ostatni raz w latach 90. Basen w hotelu niewielki ale czysty i fajny. Leżaki koło basenu dość stare. Plaża bardzo brudna - nie dało się kąpać w morzu. W okolicy nic nie ma, żeby dojść do miejsca gdzie jest kilka restauracji trzeba iść ok. pół godziny w jedną stronę po dziurawym chodniku. Generalnie hotel odpowiedni na to żeby się w nim przespać jedną noc, ale nie będą to wakacje marzeń.