Tweepersoonskamer, 1 queensize bed, terras | Terras

Beoordelingen van BYPILLOW House

1 out of 5
BYPILLOW House
Carrer de Rubió i Ors, 3, Barcelona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 207 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie prijs-kwaliteit
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Saskia, Zoetermeer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Receptie is bemand van 14.00 tot 22.00 uur. Wij hadden een onlangs gerenoveerde kamer; niet heel groot maar in prima staat en dus alles prima in orde. Prima bed, maar dunne kussens. Een heerlijke douche en er is een goede föhn aanwezig. Wel echt een nadeel vonden wij dat het enorm gehorig is. Overal ligt laminaat en combi met luidruchtige gasten niet heel prettig en maakte dat we diverse keren wakker werden van overlast; 's nachts en 's morgens vroeg in de ochtend
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van House by Pillow Team op 26 feb 2020
Dear Saskia, Thank you for your comment! We are so glad to know you like the new room and you enjoy the commodities that we offer. On the other hand, we remind you that we can’t control the other guests’ behaviour but even so, we hope you had been able to rest.

8/10 – Goed

G, Belgie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ vriendelijke ontvangst, veel uitleg over wat je kan doen in Barcelona. Alles netjes onderhouden. koffie en thee op de kamer. kleinschalig. dicht bij de metro! - dunne muren, wat niet optimaal is als de buren lawaaierig zijn.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van House by Pillow op 1 jun 2019
Gewaardeerde G, Heel erg bedankt voor uw beoordeling en score. We zijn erg blij dat uw verblijf in het algemeen zeer goed is geweest, dat u het gratis snackdetail dat wij aanbieden aan al onze gasten, leuk vindt en dat het personeel alle plaatsen heeft aangegeven die u in Barcelona kunt bezoeken. Het spijt ons dat andere gasten uw rust niet hebben gerespecteerd zoals zou moeten. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede service en lekker geslapen. metrostations zijn vlakbij centrum van barcelona makelijk bereikbaar en op loopafstand van la sagrada de familia
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van House by Pillow op 6 mei 2019
Dear guest, Thank you very much for your review! We are happy to know that your stay has been great and you felt comfortable at House by Pillow. Hope to see you soon! Best regards, House by Pillow team

8/10 – Goed

kipj, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig schoon en rustig gelegen hotel
Om alles te kunnen doen shoppen, eten, strand etc. in en rondom het centrum Barcelona, gem. 20 min per metro, van alles vandaan. Maar reizen per metro is niet vervelend. Keurig schoon, behulpzaam personeel en rustig straatje. Heerlijk ontbijttentje (vraag de receptie) en ook metrostation Maragall ligt op 5 min.lopen. Vanaf t vliegveld met de metro L9 sud en overstappen op L5 naar Maragall is héél relaxed, uurtje onderweg maar dat ben je met de airobus en metro ook en toch een stuk minder relaxed. Wi-Fi werkte meer dan prima. Er was n waterkoker, oploskoffie, thee, Maria kaakjes om de ergste trek tot aan t ontbijt buiten de deur te stillen. En er was n klein koelkastje waar 3 flessen limonade en wat kleine flesjes water in konden. Eén minpunt, de airco werd steeds uitgezet ondanks dat wij de timer hadden ingesteld een uurtje vóór thuiskomst en dus was het (36° buiten overdag) warm bij binnenkomst. Airco (in 1 kamer in de andere een staande ventilator) werkte prima dus het was snel koeler. Wij hadden de familie kamer en die was ruimer dan ik verwacht had, prima bedden en dito douche. Ik miste alleen een stoeltje ofzo op t balkon, dat had nog wel fijn geweest. Kortom prima hotel voor deze prijs wanneer je liever iets buiten het centrum (nog steeds zone 1) logeert.
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van House by Pillow op 17 aug 2018
Beste Kipj, Heel erg bedankt voor het delen van een dergelijke uitgebreide beoordeling van uw verblijf! We zijn blij dat je ervaring bij House by Pillow heel goed is geweest, dat je de ruimte waar we zijn hebt goed hebt gevonden en dat je je op je gemak voelt op je kamer :) We hopen je snel weer te zien! Een groet van het hele House by Pillow-team

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig hotel met super-goede service
Dit hotel heeft 1 ster, maar verdient er zeker 4 voor het zeer vriendelijke en service-gerichte personeel. De kamer is bescheiden maar fris en modern ingericht. De airco was zeer welkom. Goede wifi.
3 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van House by Pillow op 13 jun 2017
Dank u voor uw vriendelijke reactie Marc u! We zijn blij om te lezen dat u behulpzamer zijn en u zult vinden wat je nodig had in de buurt van ons hotel. Wij hopen u snel te zien !! groeten, House by Pillow Team

8/10 – Goed

Madelon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zelfstandig en net hotel
Vooraf goed contact gehad met de receptie van het hotel. Er werd netjes gemaild over het vervoer van vliegveld naar het hotel en hoe we later konden inchecken dan 22.00 uur. Al met al heel fijn en goed meedenkend personeel, dat prima Engels spreekt. Maar wel een hotel waar je jezelf goed kan redden en niet elk uur van de dag personeel achter de receptie aanwezig is. Bij aankomst laat op de avond konden we de kamer prima in en alles was schoon en netjes voor elkaar. Grote kamer, met nette badkamer en groot terras. Het enige wat we uiteindelijk als minpuntje hebben kunnen ervaren, is dat de deuren vrij gehorig dichtslaan en je weet wanneer er andere hotelgasten zijn of thuiskomen. Dus ietwat gehorig is het wel. Het hotel ligt wel een stukje van het centrum van Barcelona af, maar is slechts een paar haltes met de metro. Het dichtstbijzijnde metrostation is maar een paar minuten lopen. Het hotel ligt in een zeer rustig gelegen buurt, waar je lokaal prima een hapje en een drankje kan scoren voor weinig. Zelf heeft het hotel geen ontbijt, maar ze geven wel opties voor lokale restaurantjes. Verder had de kamer alles erop en eraan en was het netjes en schoon, elke dag weer. Al met al, erg tevreden over het verblijf!
Dear Madelon, Dank u voor uw opmerkingen en mening u! We zijn blij om te lezen dat u zich comfortabel in ons hotel hebben gevoeld. We zullen in het achterhoofd hebben uw advies! Wij hopen u snel te zien. Met vriendelijke groet, House by Pillow Team

8/10 – Goed

manon, v

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen!dicht bij de metro
Prima hotel! Jammer dat er geen mogelijkheid was tot een hotel maar supermarktjes zijn dicht in de buurt evenals de metro en busstation,het hotel ligt in een woonwijk waarbij je de sfeer van de buurt ook een beetje meemaakt! De kamers zijn schoon en ruim! Wel een fohn van huis meenemen

8/10 – Goed

romy en Mart, hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aardig personeel en verzorgd hotel!
House by pillow is ons erg goed bevallen We hebben er een week geslapen en nergens iets op aan te merken. Het personeel is erg aardig en wil je overal mee helpen. Legt je uit waar je.echt naar toe moet gaan.en als je iets wilt.weten.zoeken.ze het voor je op! De kamer is ruim genoeg en de badkamer is top inorde. Elke dag als je.terug komt is alles heerlijk schoon en.opgeruimd! Wij hebben genoten.en.het is een.top.hotel! 15 minuten van het centrum en op.vier minuten lopen van maragell metro station.

10/10 – Uitstekend

Melanie Kristina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gisela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alojamiento discreto y limpio
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We got in super late due to the plane arriving late and just called them and they were on their way to pick us up at the airport! Amazing service!!!
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

audrey nelly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Aucune accueil après 22 heures. Pas d’indication pour l’arrivée Hôtel très bruyant. Pas de petit déjeuner
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Yevhenii

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, everything was great. Great food and nice cafes and bakeries in the area. Also, you can reach the center quite fast. However, the digital lock didn't work properly. It took us 4-5 tries every time to open the room because the buttons were malfunctioning, which was quite irritating. Therefore, I would suggest changing the lock soon. Other than that, everything was great. Highly recommended.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Unai op 18 mrt 2024
First of all thank you very much for trusting our hotel on your visit to Barcelona. Thank you for telling us about the problem with the lock, we will take it into account for future bookings and for the improvement of the hotel.Thank you very much,

8/10 – Goed

Angélica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonito y cómodo pero si ubicación no es la mejor q da todo muy lejos
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Unai op 18 mrt 2024
Lo primero de todo muchas gracias , por confiar en nustro hotel en su visita a Barcelona. Esperamos volver a vernos en futuras visitas.Muchas gracias,

10/10 – Uitstekend

Mireya

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien pero llegar antes de las 22
Comento primero un aviso importante y que a nosotros no nos avisaron: Si llegas después de las 22:00 no hay nadie en recepción, con lo que tienes que entrar con un código que nunca recibimos. Llamamos al teléfono que indica el cartel de la entrada, no vimos otro, pero nadie atendía. Nos veíamos teniendo que pillar otro hotel para poder pasar la noche. Tuvimos suerte que unas clientas que entraban nos dejaron pasar y ya dentro pudimos llamar al teléfono de emergencia que atienden 24h y ya nos proporcionaron el código de acceso a la habitación. Como consejo para el hotel, iría bien que ese teléfono de urgencia estuviera en la puerta de entrada porque, si no hubiéramos tenido la suerte de que coincidimos con otras clientas, hubiéramos tenido que pagar otro hotel y perder la reserva hecha. Quitando este punto la experiencia fue genial porque encima nos llevamos la sorpresa que nuestra habitación tenía una miniterracita para poder fumar y fue una grata sorpresa porque nos habían dicho que no la tendríamos. El hotel súper silencioso, la cama comodísima, la habitación súper limpia, el baño es un poco pequeño pero no le quita nada de lo bueno que tenía la habitación. No era muy amplia pero con lo necesario para poder pasar una buena noche. Eso sí, también se hubiera agradecido algún papel dentro de la habitación con la contraseña del wifi, ya que al no encontrar a nadie en recepción, y para no volver a llamar al telf de emergencia, fuimos tirando de datos (nada grave tp) 😉
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Unai op 20 mrt 2024
En primer lugar, muchas gracias por confiar en nosotros para su visita a Barcelona. En segundo lugar muchas gracias por su reseña, nos alegra mucho saber que le ha gustado el hotel y la habitaciín, fue un placer para nuestro equipo darle la bienvenida.Tendremos en cuenta poner el nuemro de telefono fuera, para estos casos.Muchas gracias!!

10/10 – Uitstekend

Joseph

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rhada

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Fnu

It is like locked everything.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Pavlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good stay
6 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hisham, Beirut

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nonchalant receptionist, noisy rooms and A/C malfunction is real!
5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Massimo

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ramoulatu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Abdelmagid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kritsakon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The property is safe and clean with friendly receptionist
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

chi kwong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a pleasant stay
staff is friendly and value for money for the location of the hotel.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

iliana

2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
La terraza no se puede disfrutar te ven todos Los vecinos te
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Eloy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Daniela

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Tania, El Paso

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was pretty nice. Close to two metro stations 🚉 (Congres and Maragas) which was a plus. Room was clean. They have lockers so if you arrive early before check in, you can leave your carry on 🙌🙌 Area looks spooky at first, but all good. Walked during the night and no issues.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Thank you op 20 feb 2023
Hi Tania! Thank you very much for your review! We are happy you enjoyed your time with us! Hope to see you soon again in the city :)Kind regards

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El cuarto muy bonito aunque un poco estrecho. Tanto la limpieza como el servicio del personal fue excelente. El hotel esta muy bien ubicado, con acceso fácil a estaciones del tren y de zonas comerciales.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Gracias op 28 jan 2023
Muchas gracias Luis por tu fantástico comentario. Nos alegra mucho que hayas disfruta de tu estancia y esperamos volver a verte pronto.Saludos

10/10 – Uitstekend

FRANCESCO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura era localizzata a 600/700 m dalla fermata metro, tenuta bene e pulita, la persona molto cordiale, in particolare quello delle pulizie che ringrazio per avermi fatto lasciare i bagagli prima dell'ora prevista per l'ingresso. Non molto vicina al centro ma ci tornerei
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Gracias op 1 jan 2023
Ciao Francesco!Grazie mille per il tuo gentile commento. Siamo molto felici che ti sia piaciuto il tuo soggiorno con noi e speriamo di rivederti presto in città.Saluti

8/10 – Goed

Serdar

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Salam, ACHERES

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent et super séjour dans un hôtel mérite 5 étoiles, je vous recommande fortement. Merci beaucoup à Pablo
Reactie van Gracias op 1 jan 2023
Bonjour Salam !Merci beaucoup pour votre aimable commentaire. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et nous espérons vous revoir bientôt dans la ville.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Kerst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice. Good location and easy to reach by metro. Friendly service.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Thank you op 5 okt 2022
Hi Kerst!Thank you very much for your positive comments! We are happy you enjoyed your time with us :)Hope to see you soon in the city again!Kind regards

10/10 – Uitstekend

Beatriz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta ubicado discretamente que no parece hotel sin embargo no está lejos de dos estaciones del metro que caminando son fáciles de localizar con maps.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Thank you op 2 okt 2022
Hola Beatriz!Muchas gracias por tus comentarios positivos :)Estamos deseosos de volver a verte pronto en Barcelona!Saludos,Recepción

10/10 – Uitstekend

Monica Natalia

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Thank you op 2 okt 2022
Gracias Mónica por tu puntuación!Esperamos verte pronto en la ciudad :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean
Nice little hotel with friendly people working there. No breakfast, and we didn’t find any good cafés in the area compensating for that need. But then again, food is not something Spain handles very well, if you don’t love squid and goat cheese. Nice and clean hotel, but one thing to consider in the hot seasons: the air cooler in the room was way undersized. Be prepared to swim in your own sweat!
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Luis javier Enríquez

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Que no hay nadie a ciertas horas. El mando a xontrol para encender el aire no habia, por lo que no se pude encender ....hasta el dia siguiente que la recepcion presto escalera para prenderlo manual. Me parece que hay muchos deralles que la hacen ver descuidada
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Raul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena relación calidad precio
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Gracias op 29 jun 2022
Apreciado Raúl, Muchas gracias por tomarte el tiempo de evaluarnos. Nos ha encantado leer que te ha parecido que ofrecemos una buena relación calidad precio. Esperamos volver a verte pronto en House by Pillow. Saludos cordiales, Equipo by Pillow

8/10 – Goed

Melda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Empfang war nett und hilfreich. Die Terrasse ist groß.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Mannschaft by Pillow op 20 jun 2022
Liebe Melda, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu kommentieren und zu bewerten, und dass Sie sowohl unsere Einrichtungen als auch die Freundlichkeit unserer Mitarbeiter zu schätzen wissen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei House by Pillow zu sehen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Tehzib

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for Money
Located close to the public transport. Very clean and well maintained. The receptionist was very warm and helpful. Provided detailed information about public transport and parking options. Value for money
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Thank you op 29 jun 2022
Dear Tehzib, Thank you so much for your rate and comments. We loved to read your stay was worth a 10 and you valued so much our location, cleanliness and staff. We aim to make our guests feel at home and we are very happy to read this was your case. We hope to see you again soon at House by Pillow! Best regards, Team by Pillow

2/10 – Ontzettend slecht

Hoyueh

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Thank you op 29 jun 2022
亲爱的霍悦, 我们对您对我们酒店的评价感到非常惊讶,因为我们尽一切可能确保您有一个舒适的住宿,并帮助您在另一家酒店预订失败。 请与我们联系,就我们如何改进服务提出反馈意见。 我们希望在House by Pillow 再次见到您,这样您就可以改变对我们对待客人的态度。 此致,

10/10 – Uitstekend

María Fernanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Gracias op 29 jun 2022
Apreciada María Fernanda, Muchísimas gracias por tomarte el tiempo de evaluar tu estancia en House by Pillow. ¡Nos complace mucho leer que mereció un 10 ya que nos esforzamos mucho para que nuestros huéspedes se sientan como en casa! Esperamos volver a verte pronto por aquí. Saludos cordiales, Equipo by Pillow

8/10 – Goed

Chra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Espen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

florence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil sympathique, chambre et salle d'eau propres, pas de parking disponible, chambre très très mal insonorisée. eloignée du centre ville.
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Excelente. Muy cómodo, limpio y tranquilo. Té y café gratis en la habitación. El servicio muy simpático. Nada de lo que quejarse.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Consuelo de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maybe to be more environmentally friendly, low the heating (could not find the way to control it) and no need for the plastic on loo seat, maybe paper one? Very pleased otherwise.
2 nachten verbleven in februari 2022