Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 641 van 1029 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
641
Gastenscore: 8 - Goed. 259 van 1029 beoordelingen" "
8 - Goed
259
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1029 beoordelingen" "
6 - Redelijk
74
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1029 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1029 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
21
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
dirk
Reisde met partner
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen boven het station Sants, mooie kamers maar nu al sporen van slijtage en soms gebrekkig periodiek onderhoud. Ontbijt goed maar ook niet meer.
dirk
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dirección / Hotel Management op 13 okt 2023
Beste Dirk,We danken u voor uw fijne feedback.We zijn blij te horen dat u de locatie van ons hotel boven het station Sants en de mooie kamers waardeert. Onze unieke, futuristische stijl is ontworpen om gasten een intergalactische ervaring te bieden.We betreuren het echter te horen dat u sporen van slijtage en gebrekkig periodiek onderhoud heeft opgemerkt. We stellen uw feedback op prijs en zullen dit zeker meenemen in onze toekomstige verbeteringen. Wat betreft het ontbijt, we streven ernaar om een gevarieerd aanbod aan te bieden en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Uw opmerkingen zullen worden gedeeld met ons team om de kwaliteit van onze diensten verder te verbeteren.Hartelijke groet,Dirección / Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Wesley
Reisde met familie
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke Barceló bedden, vriendelijk personeel bij receptie, goede locatie boven station Sants. Ruime parkeergelegenheid
Wesley
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dirección / Hotel Management op 7 aug 2023
Beste Wesley,Hartelijk dank voor uw review.We zijn blij te horen dat u genoten heeft van onze comfortabele Barceló bedden en de vriendelijke service van ons receptiepersoneel. Het is fijn om te weten dat u de locatie van ons hotel boven station Sants en de ruime parkeergelegenheid waardeert. Onze ligging biedt inderdaad uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer en gemakkelijke toegang tot de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dirección / Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Robin
7 jun 2023
Robin
5 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Han
Reisde met familie
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
perfect for travelling not for holidays, quite noisy
Han
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 26 mei 2023
Dear Han, Many thanks for your feedback.We are sorry to learn that you experienced some noise disturbance and wish you had informed a member of our reception team at the time so that these issues could have been dealt with. We'll always do all we can to make sure that you're as comfortable as possible.It would be a pleasure to welcome you again. Kindest regards,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Camilla
Reisde met familie
30 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camilla
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Rashni
Reisde met een groep
21 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rashni
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Norberkys Esther
Zakenreiziger
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Norberkys Esther
4 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Super leuke Hotel.Personeel is super aardig en behulpzaam en de locatie en uitzicht is super.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Juan Carlos, lerdo
Reisde met partner
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien solamente el desayuno se vuelve repetitivo.
Juan Carlos
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Martha
21 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the bed and the room in general!!
Martha
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 22 apr 2024
Dear Martha,Thank you for your positive feedback.We're delated to hear that the comfort of our specially designed mattresses and the overall ambiance of your room met your expectations and contributed to a memorable stay!We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Richeena
Reisde met een groep
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice.
Richeena
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 21 apr 2024
Dear Heena,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Francisco Javier
Reisde met familie
17 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En estación de Renfe
Francisco Javier
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 25 apr 2024
Estimado Francisco Javier,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barceló Sants para su visita a Barcelona y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace saber que ha encontrado la limpieza de la habitación y el estado del hotel a su total satisfacción, así como los servicios en la habitación. Gracias por resaltar estos aspectos que son fundamentales para nosotros y que, como menciona en la información sobre nuestro establecimiento, nos esforzamos en cuidar al máximo para garantizar una estancia placentera y cómoda para nuestros huéspedes.Nos gustará volver a recibirle, según nos anuncia en sus comentarios. Reciba un saludo muy cordial.Guest Experience Assistant
8/10 – Goed
Jamil
Reisde met partner
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Venlig personale , godt beliggenhed , kan kun anbefale .
Jamil
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 20 apr 2024
Kære Jamil.Tusind tak for din anmeldelse af jeres ophold.Det glæder os at høre, at personalet har været venlige, og at du fandt hotellets beliggenhed god. Vi værdsætter din anbefaling højt og er stolte over den perfekte scorer, du har givet for renligheden af værelset, hotellets stand, servicen og værelsets faciliteter.Vi håber at få lov til at byde dig velkommen igen en anden gang her på Barceló Sants.Guest Experience Assistant
6/10 – Redelijk
Chau Pang
Reisde met familie
14 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
i don't realize breakfast included in our room rate and staff didn't mention about we have breakfast.
my friend have another booking through other booking site, they have ask us if we want to add breakfast & tell us the cost. so we thought we need to pay, so sad i just realize we miss the free breakfast until I submit this review.
Chau Pang
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
Dear Chau,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that there was a misunderstanding regarding the breakfast included in your room rate. We always strive to provide clear and complete information to our guests, and we apologize if this was not effectively communicated to you. Regarding your comments on room cleanliness and service, we are committed to maintaining high standards and will take your feedback into serious consideration. It's pleasing to note, however, that you found our hotel's condition and room amenities to meet your expectations to some extent.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Hotel Management
8/10 – Goed
Aris
10 apr 2024
Aris
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nisha
6 apr 2024
Nisha
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Milica
Reisde met familie
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No
Milica
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 7 apr 2024
Dear Milica,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Assistant
8/10 – Goed
Daniel, San Diego
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central location
Daniel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 1 apr 2024
Dear Daniel, Thank you very much for your kind feedback.We are sorry that certain aspects of your stay did not meet your expectations, particularly in terms of room cleanliness. We take pride in our hotel's condition and are glad to hear that you found it to be satisfactory. Additionally, it's rewarding to know that you appreciated the service provided by our team. We also hope that our room amenities contributed positively to your overall comfort during your stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Santiaga
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es muy bonito y acogedor, esta super bien comunicado con el metro y accesible
Santiaga
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 1 apr 2024
Estimada Sra. Santiaga,Nos gustaría expresar nuestro agradecimiento por los comentarios que ha realizado sobre su reciente visita, puesto que nos ayudan a entender como nuestros huéspedes disfrutan de su estancia con nosotros.Nos complace saber que encontró el hotel bonito y acogedor, y que la ubicación fue conveniente para acceder al metro y otros medios de transporte. Celebramos que la limpieza de la habitación, la condición del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación hayan sido de su total agrado y hayan cumplido con sus expectativas al 100%.Ha sido un placer para nosotros recibirla y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Kenia
28 mrt 2024
Kenia
5 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Jillian, Philadelphia
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jillian
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Ricardo
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien pero mucho ruido las personas que limpian
Ricardo
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dirección del Barceló Sants op 19 mrt 2024
Apreciado Ricardo,En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Barceló Sants y por compartir su opinión sobre su experiencia con nosotros.Lamentamos que haya experimentado ruido durante las labores de limpieza; siempre buscamos asegurar la tranquilidad y comodidad de nuestros huéspedes, y nos disculpamos si esta vez no ha sido así.Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones en buen estado y que el servicio ofrecido por nuestro equipo estuvo a la altura de sus expectativas.En su próxima visita a Barcelona, nos gustaría muchísimo que volviera a brindarnos su confianza.A la espera de poder darle de nuevo la bienvenida, reciba un cordial saludo. Dirección del Barceló Sants
10/10 – Uitstekend
Fernando
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hospedagem, com estação de trem e metrô ao lado, fácil locomoção e ambiente agradável com decoração de Astrologia, vale a pena
Fernando
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 18 mrt 2024
Caro Fernando, agradecemos o seu feedback.É gratificante saber que a localização do hotel, com fácil acesso à estação de trem e metrô, contribuiu positivamente para a sua locomoção pela cidade. Ficamos felizes que o ambiente e a decoração temática lhe proporcionaram uma estadia agradável. A satisfação com a limpeza do quarto e as condições do hotel é um reflexo do nosso compromisso com a qualidade e o bem-estar de nossos hóspedes. Quanto ao serviço, lamentamos que não tenha atingido os 100% de sua expectativa e garantimos que estamos sempre em busca de aprimoramento para oferecer a excelência que nossos clientes merecem.Teremos muito gosto em recebê-lo novamente. Cumprimentos,Hotel Management
6/10 – Redelijk
emi
17 mrt 2024
Negatief: Voorzieningen
宇宙をイメージした内側は面白いが、エレベーターや客室フロアなど全体的に証明が暗くて使い辛かった。
emi
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El alojamiento es muy cómodo por la ubicación en la estación de sants. Me gusta la decoración tipo nave espacial.
Juan Manuel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 14 mrt 2024
Estimado Juan Manuel,Le damos las gracias por compartir su opinión sobre su estancia en el Barceló Sants. Es maravilloso leer que fuimos capaces de hacer especial su estancia.Lamentamos si los servicios de la habitación no cumplieron con todas sus expectativas. Nos comprometemos a ofrecer una estancia cómoda y satisfactoria, y sus comentarios son fundamentales para nosotros. Nos complace saber que la decoración temática de nuestro hotel y la ubicación estratégica sobre la estación de Sants fueron de su agrado y contribuyeron a una experiencia positiva durante su estancia.Nos gustará volver a recibirle, según nos anuncia en sus comentarios. Reciba un saludo muy cordial.Guest Experience Assistant
8/10 – Goed
??
13 mrt 2024
??
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
yolanda, Sherman Oaks
12 mrt 2024
yolanda
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hendri
Reisde met familie
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the hotel location is great, walking distance & the room was clean
Hendri
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Dirección / Hotel Management op 9 mrt 2024
Dear Hendri, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that the convenient location of our establishment met your expectations and that the cleanliness of your room was up to the mark. It's also great to know that you were satisfied with the condition of the hotel, the quality of service provided, and the amenities in your room. Your positive feedback is a testament to our team's dedication to ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Dirección / Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Jason
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Jason
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Victor
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
B
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
B
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 23 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Guest Experience Assistant
8/10 – Goed
Syedali
Reisde met partner
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel!
Syedali
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 19 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Tanya
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Sergi
17 feb 2024
Sergi
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Michael
15 feb 2024
Loved the convenience. Staff excellent. No soap in shower. No tissues in room.
Michael
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 16 feb 2024
Dear Michael,Thank you for your review.We are sorry to hear about the missing amenities in your room; this is certainly not the standard we aim to uphold. Your comfort is our priority, and we usually ensure that all personal hygiene items are available upon request at reception to align with our environmental policy. It's wonderful to know that you appreciated the convenience of our location and found our staff to be excellent. We take great pride in our team's dedication to providing exceptional service.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They went all in with the space theme. Very fun hotel. Great location for traveling to local areas.
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 15 feb 2024
Dear Andrew, Thank you very much for your kind feedback.It's delightful to hear that you enjoyed the unique space theme of our hotel and appreciated the prime location for local travel. We're also thrilled that the cleanliness of our rooms, the condition of the hotel, the service provided by our team, and the room amenities all met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Guram, Tbilisi
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good
Guram
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 17 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We are thrilled to hear that you had a good stay with us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Nestor
Reisde met partner
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff, great location, spacious rooms, and a comfortable bed!
Nestor
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 29 jan 2024
Dear Nestor, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that our team made a great impression and that our strategic location contributed positively to your stay. It's rewarding to know that the spaciousness of our rooms and the comfort of our specially designed mattresses met your expectations. Your appreciation for the room cleanliness, hotel condition, and the service provided by our team is truly valued.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Assistant
8/10 – Goed
Mateusz
27 jan 2024
Positief: Personeel en service
Mateusz
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Gautam
Reisde met familie
22 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent facilities.
No direct access from the Station.
Gautam
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 23 jan 2024
Dear Gautam,Thank you for your review.We are sorry that certain aspects of your stay did not meet your expectations. We strive to provide direct and convenient access from Sants Station and regret if this was not apparent during your visit. Our team is dedicated to maintaining high standards of cleanliness and service, and it seems we have room for improvement based on your feedback. We are pleased to hear that you found our facilities to a satisfactory level and appreciated the amenities we offer.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Claire
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We’ll be back!
A reliably comfortable hotel, in an excellent location.
Claire
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 22 jan 2024
Dear Claire,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel to be comfortable and appreciated its convenient location. It's wonderful to know that the cleanliness and condition of our hotel met your expectations and that you were satisfied with the service and room comfort. Our team strives to provide a memorable experience, and your recognition of our efforts is greatly valued.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Guillermo
Reisde met familie
20 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is VERY UNIQUE: its decor was exceptional. We actually felt like we were in space our son LOVED IT!!!! The rooms were gorgeous. We felt like royalty.
Guillermo
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Management op 21 jan 2024
Dear Guillermo, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that our unique decor transported you and your family to an intergalactic adventure, and that the room's design was a hit with your son. It's wonderful to know that the cleanliness, condition of our hotel, and the amenities provided met your high standards, making you feel like royalty.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Hotel Management
10/10 – Uitstekend
PABLO ENRIQUE
Reisde met familie
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación, bien el menú del desayuno.
PABLO ENRIQUE
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Assistant op 17 jan 2024
Estimado Pablo Enrique, Le agradecemos sinceramente que se haya tomado el tiempo para compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos complace que haya encontrado una buena ubicación y que haya disfrutado de nuestro menú de desayuno. Valoramos mucho sus comentarios positivos sobre la limpieza de la habitación y el servicio proporcionado. Nos esforzamos por ofrecer una estancia confortable y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas en cuanto a las comodidades de la habitación y el estado general del hotel.Nos gustará volver a recibirle, según nos anuncia en sus comentarios. Reciba un saludo muy cordial.Guest Experience Assistant
6/10 – Redelijk
Christina, London
Reisde met familie
16 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to ask about the vip benefit and was told there was no room upgrade because it was the highest category, which according to the categories online is not true
Christina
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 18 jan 2024
Dear Christina,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We apologize for any confusion regarding the VIP benefits and room categories during your stay, room upgrades are always subject to availability, and we understand that in your case this was not possible. We continuously strive to ensure our guests receive the correct information and the best possible service.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Jose Angelo
Reisde met familie
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place and great value
Great place!
Jose Angelo
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 15 jan 2024
Dear Jose Angelo, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that you found our establishment to be a great value and that the room cleanliness, hotel condition, service, and room comfort all met your expectations to a high degree. Your appreciation for the efforts of our team is truly motivating, and we are thrilled that you had a memorable experience during your time with us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
Shane
Reisde met een groep
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Lette Marie
Reisde met familie
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt og praktisk hotell
Praktisk beliggenhet for videre reise dagen etter. God service og comfort
Lette Marie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Assistant op 12 jan 2024
Kjære LetteDet gleder oss å høre at dere fant hotellets beliggenhet praktisk for deres videre reise og at dere satte pris på servicen og komforten vi tilbyr. Vi er stolte av å kunne tilby toppmoderne fasiliteter og et komfortabelt miljø for våre gjester, og det er flott at dette reflekteres i deres opplevelse av romrensligheten og hotellets tilstand.Takk for din tilbakemelding, og vi håper å se deg igjen snart.Guest Experience Assistant
10/10 – Uitstekend
HyunUk
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
바르셀로나 산츠역에서 바로 보이는 곳에 위치해 있어 여행 첫날 숙소 찾기 수월했어요.
시설도 현대적이고 깔끔해서 하루만 묵기에는 좀 아쉬운 느낌이 들 정도....
직원들도 친절하고 조식도 다양하게 잘 나와서 기분이 좋았습니다.
숙박료가 좀 비싼 감은 있으나 산츠역을 이용해 다른 지방을 여행할 분들이라면 적합한 숙소가 아닌가 싶네요.
역 근처라 소음 걱정을 했는데 객실에 머무는 동안 조용하고 편안한 느낌이었습니다. 한 가지 단점을 꼽자면 제가 묵은 방은 창문을 열 수가 없어서 조금 답답했습니다.
다른 방은 어떨지 모르겠지만, 한국 여행객들에게 추천하고 싶을 만큼 대체로 만족스러웠습니다.
HyunUk
Reactie van Hotel Management op 10 jan 2024
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.지내시는 동안 저희 호텔의 객실과 주변 전망에 대해 크게 만족하신 것 같아 다행입니다. 나아가, 저희 직원의 친절함에 대해 특별히 언급해 주신 점 대단히 감사드립니다. 편안하게 휴식을 취하고 가셨다니 저희도 기쁘네요. 다만, 객실 내 창문으로 인해 다소 불편을 겪게 해드린 점 죄송합니다. 투숙 중 경험하신 부분에 대한 조언은 관련 부서와 공유하여 개선하도록 하겠습니다. 소중한 의견 감사합니다. 부디 저희 호텔에서 머무시는 동안 바르셀로나에서 편안한 여행 되셨길 바랍니다.다음에 기회가 된다면 다시 한 번 찾아주세요. 감사합니다.Hotel Management
10/10 – Uitstekend
Bairro
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bairro
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Marcos P
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer