Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Ciutat de Sant Adria

2 out of 5
Ciutat de Sant Adria
C/ Santa Caterina 38, Sant Adria de Besos

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 109 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 293 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 293 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs kwaliteit verhouding! Hotel ligt in buitenwijk van Barcelona met metro station op 10 minuten lopen en voetgangerszone mey restaurants en cafe’s op 5 minuten lopen. Kamrrs zijn welliswaar klein maar met lange ! Bedden en goede douche wel lekker om te slapen en op te frissen. Hotel ligt onder viaduct. Op balkon zitten is dus niet lekker maar door goede schuifdeur heb je er met slapen weinig tot geen last van. Mensen erg aardig en 24 uurs bezetting bij receptie. Kortom uitstekende uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken en je kan in de plaats zelf ook super eten voor veel minder geld dan dat je in Barcelona kwijt bent! Gezellig tussen de locals!
8 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Mark, Haarlem

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Prima, verwacht geen luxe
Vanaf het hotel is het centrum van Barca prima te bereiken met de tram. de muren van de kamers zijn erg dun, je hoort gemakkelijk je buren praten. De beveiliging kan beter, tijdens de 2de nacht stond er ineens iemand anders (dronken) in onze kamer die beweerde dat het zijn kamer was, foutje van de receptionist! Deze had van een dronken persoon maar aangenomen dat het kamernummer wat hij noemde correct was en zijn keycard ingesteld om onze kamer te kunnen openen... SLECHT!

6/10 – Redelijk

Heghine

Hotel needs to be renovated. Rooms have been cleaned every day, but everything was itself very very old (not retro). Metro station was about 8 minutes of walk, there was also shop near the hotel. My room was on 3rd floor, but elevator takes till 2nd.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Leslie Crystal Effie

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
The staff says they know english, but yes is the only word they know.
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Chris

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room we were given was only accessible by stairs and had a flooded floor and water damage. The second roo. We were given was in the basement with no windows and we found bed bugs. Disgusting hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Javier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien !
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ana Sofia Jiménez, Barva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones limpias, el personal de recepción muy atento Las paredes de la habitación son muy delgadas, se escucha mucho cuando las personas de limpieza trabajan en otras habitaciones o pasillos
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Francisco José

4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

jacinthe

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mauvaise odeur dans la chambre. Personnel serviable. Très bruyant
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Grecia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto!
Nos encantó!! La ubicación está genial, estaciones de tranvía, autobús y Metro muy cerca, al rededor hay bastantes opciones para comer algo o simplemente tomar un trago.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lucas

1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mylene

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Moreno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nel complesso va bene. Punti negativi: 1. Doccia proprio piccola. Ma piccola piccola. 2. La proprietà dovrebbe far rispettare di più il silenzio dopo una certa ora. Gente che sbatteva porte per entrare e uscire dalla camera, saliva le scale con passo da elefante e parlava a volume alto... Certo, alcune persone sono maleducate ma non ho visto alcun cartello per prevenire questo tipo di problema.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Tugay

4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Raffaele

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Essenziale ma ottimo
Albergo essenziale, pulito e ordinato. C'è l'aria condizionata funzionante. La zona è tranquilla, piena di piccoli bar/forni è vicina ad un mercato coperto. Ci ho pernottato solamente ma si può anche mangiare. I mezzi sono vicini (Tram T5 a 100 mt, metro L2 a 5 minuti e tram T4 a 15 min).
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Mauricio

Reisde met familie
Podría mejorar
Precio vs calidad está bien hubo un chico de mantenimiento de nombre Luis que se porto muy bien
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo perfecto!
Muy recomendable! Todos muy amables. Volveré!
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

ROSA MARIA

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

SEAH Teck

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel located beside a major highway and it was noisy. The fan in the room was so low and blowing out warm air, could not feel the fan, so the room gets stuffy. Asked the owner he said he can't do anything. I didn't sleep very well during the 5 nights i stayed there. It was cool during the night but i could not open the balcony door as it was too noisy. Its in a good location, not too far from Barcelona central (10 stations away to be exact) and much cheaper. I wish the room ventilation was better or at least allow guest to turn on the air conditioning.
5 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Severine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

María Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buena estancia
Fuimos a la Copa del Rey y elegimos este hotel por su ubicación. Es un hotel sencillo, pero su limpieza y amabilidad lo hace perfecto para la estancia estos cuatro días. Lo recomiendo
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

MARIA ISABEL RIBAU

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Encarni

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Isidro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Economico
estancia normal
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Dan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Judit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

michel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chambre chauffé et confortable,wifi marche mal et probleme de reseau téléphonique
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Halil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

luis, Medellín

3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

gilbert

Positief: Netheid, personeel en service
Très difficile pour se garer....prévoir de la marche.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

claude

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

FRANCOISE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satisfaite du séjour
Très bon accueil Chambre correcte , salle de bains propre,
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inadmissible
Le séjour a été annulé. L’hôtel m’a confirmé le remboursement par mail mais toujours aucunes nouvelles de votre part. Aucun remboursement effectué. Impossible d’avoir une réponse de votre part. Votre service client ne sert à rien.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Gina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Abi

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiner kann englisch reden, das war total Katastrophe. Ich habe einen Zimmer mit Double-Bett, obwohl ich vor 4 Monaten einen Zimmer mit großen Bett gebucht habe. Sie begründen es damit, dass das Hotel 1 Sterne und voll gebucht ist. Wollte mich Beschwerden, gab es aber keinen Manager oder irgendjemand m, der Ein bisschen englisch reden kann. Das Bett im Zimmer war die andere Katastrophe. Sowas von unbequem, man hört mit jeder Bewegung alle Feder drin, man kann nicht vernünftig schlafen. NIE WIEDER
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jordi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima accoglienza. Stanze piccole ma dotate di ogni confort richiesto. Consigliato
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Gianluigi

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Mohend

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
C'est cher pour ce que c'est
À côté d'une autoroute bruit des voitures aux environs dans un quartier populaire le lit fait énormément de bruit comme dit dans le titre c'est cher pour ce que c'est mais bon c'est les prix à Barcelone Pas de petit frigidaire pour tenir au frais ses boissons
4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien de bien c'était nul et pas a l'honneur de l'image
8 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable and good value with a little bit of noise.
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel confortável e com ótimo custo-benefício.
A estadia foi ótima. O funcionário do check-in foi educado. O quarto era muito confortável e limpo. O hotel apesar de pequeno possui recepção 24h e um restaurante. A localização não é das melhores, pois não é no centro da cidade ou perto dos pontos turísticos. Porém é a 7 minutos andando de um ponto de metrô e o transporte de Barcelona é muito eficiente. Não foi um problema. Vi relatos de barulho devido a autoestrada ao lado, porém não dava para ouvir do quarto. Indico para quem busca um bom local para ficar e com preço acessível.
2 nachten verbleven in juli 2019