Snackbar

Beoordelingen van Coronado

1 out of 5
Coronado
C/ Nou de la Rambla 134, Barcelona

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 43 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 43 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

peter

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud Wc zat los Bad was vies en slecht afgewerkt Wastafel was gebarsten Bedden en kussen stellen niks voor Duur voor dit in deze staat
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van DIRECCION op 21 aug 2023
Goedemorgen, het spijt ons zeer voor uw ervaring, u had het ons kunnen laten weten en we zouden een oplossing kunnen vinden, zoals een kamerverandering als het niet naar uw zin was.GroetenAntonia

10/10 – Uitstekend

Louis-Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Glen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Hotel ist sehr hellhörig. Man hört wenn jemand im Nachbarzimmer oder eine Etage über einem auf Toilette ist oder duscht. Die Matratzen sind etwas durchgelegen.
5 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Fanny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Nicolás Alejandro

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Carlos julio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good. Simple
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

LUCY

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was the most scariest hotel I ever stayed in! We heard banging and loud noises all night

8/10 – Goed

jesus Maria Olite

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nashwan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Asif

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

MARIA GLORIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar tranquilo. A mejorar las almohadas, para mi gusto son un poco duras ya que tengo el cuello delicado.
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

George

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Issue with shower, staff simply did not care
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Pia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Hanif

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
The hotel was overall basic in its facilities, but clean with comfortable beds. Location is relatively convenient for walking or taking the metro to most central attractions in Barcelona. Downsides were: - Sink in bathroom clearly suffered from clogging. A tradesman associated with the hotel did attempt to fix this, with some success, but it appeared clear that the problem is likely to return quite quickly. The receptionist whom I had mentioned this problem to was unapologetic about the fact the sink was in such condition. - The receptionist was unwilling to commit to arranging for the clearing of the sink, and at least in my time at the desk she did not make a note in writing of the problem. It was therefore probably only by way of good luck that the tradesman working for the hotel had a good work ethic. - Related to the above issue, when I asked about changing the room to one where the sink drained adequately, I was given inconsistent information by different receptionists, leading to confusion and it becoming impossible to make the change. - As many other guests have commented the practice of obliging guests to give their key back to reception everytime they leave the hotel is very unusual and difficult to understand. The practice does not even seem to make access to the rooms more secure, because my friend returned home one evening to find that a complete stranger was asleep in his bed!
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Suvi

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Douglas

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Karen

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Bruce Pavel

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

JACQUELINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location and great customer service .
5 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Timo

4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jorge L

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marius

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Samer

2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

YOKO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の鍵解錠がしにくい。二重回しなんて知らない。説明受けてない。 部屋の床が綺麗に清掃されていない。 シャワーの出が弱め。 全身シャンプーのアメニティが付いてる。
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

jose

3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Victor miguel

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

i-jen

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
地點好 設備老了點
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

MONICA

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hector

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was one of my best trips ever! Fell in love with the service and hands down Nora was the best and sweetests house keepers ive ever met in my life. If i ever head back to Barcelona, i would stay here again!
6 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Humid and stinky
Room was so humid and stinky. Price was also different from Hotels.com (more expensive). I really tried to spend as little time un the room as possible. Very depressing
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena relación Precio - Calidad
Buena relación precio-calidad, zona concurrida con bares por lo que al acceso se encuentra rodeado de un ambiente pesado en especial en las noches o madrugadas (hora en la que hicimos check in), nos brindaron posibilidad de cuido de maletas, cercanía al metro y buses. Recomendado para un par de días, se paga por lo que se obtiene
1 nacht verbleven in december 2022