Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een spabad, een stoombad

Beoordelingen van Grand Hyatt Barcelona

5 out of 5
Grand Hyatt Barcelona
Plaza de Pio XII, 4, Barcelona

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 519 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 94 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 688 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 688 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

siky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estamos muy agradecidos y sumamente contento con el servicio que hemos conseguido volveremos pronto !!!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel SOFIA Barcelona op 4 nov 2023
Estimado siki,Nada nos puede hacer más felices que leer su comentario. Todo el equipo del Hotel SOFIA trabajamos para que nuestros huéspedes se sientan como se ha sentido usted con nosotros.Le agradecemos mucho su opinión y esperamos verle de nuevo muy pronto.

10/10 – Uitstekend

Egberdina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, vriendelijk behulpzaam personeel.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel SOFIA Barcelona op 23 aug 2023
Dear Egberdina,Thank you so much for the top rating and sharing your lovely compliments with other travelers.Our main goal is to make all our guests feel taken care of and make them all come back again; your compliments are wonderful to us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Maria, Culemborg

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel SOFIA Barcelona op 22 jun 2023
Dear Maria,Thank you for your top rating.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Rafael

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel SOFIA Team op 10 mrt 2023
Dear Mr. Rafael,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Adique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL SOFIA BARCELONA IS THE BEST
Fantastische hotel , uitstekende service en supper modern en netjes ik ga er het liefst wonen
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Olga Moral, Marketing Manager, SOFIA Barcelona - i op 7 feb 2023
Dear Mr. Adique,We are glad to know that you have enjoyed your experience with us at the Sofia Barcelona and we thank you for your good scores and comments, which we have shared with our entire Team. Thank you for staying with us at the Sofía Barcelona and we hope to see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

natalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Blanca Sarrias, Quality Manager, SOFIA Barcelona - op 19 dec 2019
Dear Natalie, Thank you for the good rating. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service niveau en personeel erg behulpzaam. Bedden zijn heerlijk.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Blanca Sarrias, Quality Manager, SOFIA Barcelona - op 17 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling. Wat fijn dat we u konden bekoren met onze service en lekkere bedden. Met vriendelijke groet, Blanca Sarrias, Quality Manager, SOFIA Barcelona - in the Unbound Collection by Hyatt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was fantastic! Its a beautiful hotel, very comfortable and clean and the staff is super friendly
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Blanca Sarrias, Quality Manager op 12 nov 2018
Dear Guest, Thank you for such a great review! The satisfaction of our guests during their stay among us is very gratifying for our team and we are pleased to hear that everything about our hotel and your time with us were to your liking. We look forward to welcoming you back to Hotel SOFIA, Barcelona. Best wishes, Blanca Sarrias, Quality Manager

10/10 – Uitstekend

Luis, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hotel ever and the best crew
All is perfect, starting from the entrance to everywhere really awesome. Thank you all staff ;) greetings Luis Luna
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Guest Assistance Department op 30 aug 2018
Dear Mr. Luna, I just would like to thank you for your beautiful comments about your stay in general, but especially for your nice words about the good service that you received from our staff. Of course all comments from our guests are really importat for us and we like to share it with our team. Thank you very much again, and sorry for the delay in our reply. Best regards, Laura Mellado

8/10 – Goed

p

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Ladina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
❤️
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GRAND HYATT Barcelona op 4 mei 2024
Dear Ladina,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Have a wonderful day!Sincerely,GRAND HYATT Barcelona

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GRAND HYATT Barcelona op 5 mei 2024
Dear Mrs Espinosa,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,GRAND HYATT Barcelona

10/10 – Uitstekend

Octavio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything was perfect
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van GRAND HYATT Barcelona op 4 mei 2024
Dear Octavio,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,GRAD HYATT Barcelona

6/10 – Redelijk

Jimmy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The property is close to the airport. For those who want to visit major attractions in Barcelona (other than FC Barcelona), the location is inconvenient.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 1 mei 2024
Dear Jimmy, First of all, we would like to thank you for choosing Grand Hyatt Barcelona for your last stay with us. We are sorry to hear our location was inconvenient for you and we would like to have the pleasure of welcoming you on another occasion to provide you with the best experience and have the possibility to show you we are much closer to Barcelona's attractions than you think.Best wishes,Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will come back to this hotel every time I am at Barcelona. Love it
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 1 mei 2024
Dear Ricardo,Nothing can make us happier than reading your comment. The entire team at Grand Hyatt Barcelona works so that our guests feel as you have felt with us.We really appreciate your opinion and hope to see you again very soon.Thank you so much.Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GRAND HYATT BARCELONA team op 2 mei 2024
Dear Nicholas, It has been such a pleasure to read your lovely feedback. We are so delighted to know that you felt well taken care of, as well as, you noticed the true passion we have for hospitality and service. We would love to have the honor to welcome you back soon and to provide you with another unforgettable experience. Please do not hesitate to contact us directly if there is anything that our team can assist you with. Best regards,

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is amazing
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 1 mei 2024
Dear Mr. John, We are glad to know that you have enjoyed your experience with us at the Grand Hyatt Barcelona and we thank you for your good scores and comments, which we have shared with our entire team.Thank you for staying with us at the Grand Hyatt Barcelona and we hope to see you again.Best wishes

8/10 – Goed

Tuerkan

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr schön und Modern. Die Lobby und die Restaurants sind sehr schön eingerichtet. Wir hatten ein Premium Zimmer gebucht und haben ein falsches Zimmer bekommen. Erst nach meiner Nachfrage, ob das Zimmer auch stimmt wurde nochmal geprüft, ob wir das richtige Zimmer bekommen haben. Der Mitarbeiter an der Rezeption hatte uns auch noch gefragt, ob wir auf eine Junior Suit upgraden wollen- deshalb glaube ich nicht, dass die richtige Zimmerkategorie übersehen wurde! Den Fehler wollten die Mitarbeiter aber erst einsehen nachdem ich wirklich auf die Prüfung bestanden habe.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GRAND HYATT BARCELONA team op 2 mei 2024
Dear Tuerkan, Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We deeply apologize for the inconvenience you experienced with your room assignment and any discomfort it may have caused. Your comments have been duly acknowledged, and we are committed to ensuring a more memorable experience for you upon your return. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back and exceed your expectations.

10/10 – Uitstekend

Garima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 30 apr 2024
Dear Garima,Thank you for your lovely review and for staying with us in Barcelona.We are pleased to know that you had such an amazing stay with us. Knowing that our guests have a positive and memorable experience is very rewarding for our team and we are thrilled to hear that we make the grade for you.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

louis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location easy to get transportation anywhere Hotel is super modern and staffed properly All eager to assist Rooms very modern and spacious Close to train station
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rafaela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Came to Barcelona to celebrate my 60th birthday. As soon as we got out of our Taxi a staff member was welcoming us and grabbing our bags. Front desk Ana gave us excellent service. Concierge staff was extremely helpful with our plans for Barcelona. Paul and Isac are the best in giving you the best ideas to see the city. We had a wonderful time and will come back to this hotel.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 29 apr 2024
Dear Rafaela,Thank you so much for the top rating and sharing your lovely compliments with other travelers.Our main goal is to make all our guests feel taken care of and make them all come back again; your compliments are wonderful to us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing more to add
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 25 apr 2024
Dear Grace, We are glad to know that you have enjoyed your experience with us at the Grand Hyatt Barcelona and we thank you for your good scores, which we have shared with our entire team.Thank you for staying with us at the Grand Hyatt Barcelona and we hope to see you again.Best wishes

10/10 – Uitstekend

SARAH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved everything about my stay and would only stay here again in Barcelona
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 23 apr 2024
Dear Sarah,Thank you so much for the top rating and sharing your lovely compliments with other travelers.Our main goal is to make all our guests feel taken care of and make them all come back again; your compliments are wonderful to us.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best regards,Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

Romina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay, breakfast was amazing
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 22 apr 2024
Dear Romina,We are glad to know that you have enjoyed your experience with us at the Grand Hyatt Barcelona and we thank you for your top scores and for highlighting the quality of our breakfast.Thank you for staying with us at the Grand Hyatt Barcelona and we hope to see you again.Best wishes, Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay, great facilities and friendly, professional staff. One of the best hotels I've stayed in.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 22 apr 2024
Dear Victor,Thank you for taking your valuable time to share this lovely review and for staying at Grand Hyatt Barcelona.We feel especially proud to know that you loved the facilities, the service provided by our staff and that you consider us one of the best hotels you have stayed in.I will for sure pass on your compliments to the entire team. Hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Wishing you a great day!Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the nicest hotels we have ever stayed in! From the moment you arrive, the staff seem genuinely friendly, helpful and caring. The rooms were clean and spacious. Like I told my wife, “I could live here”!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 21 apr 2024
Dear Daniel,Thank you for taking your valuable time to share this lovely review and for staying at Grand Hyatt Barcelona.We feel especially proud to know that you loved the service provided from all of us and that you were amazed by the hotel rooms.I will for sure pass on your compliments to the entire team. Hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind regards,Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

Juan Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 20 apr 2024
Dear Mr. Juan Antonio,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,Grand Hyatt Barcelona Team

8/10 – Goed

MASAO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 19 apr 2024
Dear Mr. XXXDear Mr/Ms. Masao,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,Grand Hyatt Barcelona Team

10/10 – Uitstekend

aracely

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 22 apr 2024
Estimada Aracely,Muchas gracias por tu top rating! Esperamos recibirte nuevamente en tu próxima estadía en Barcelona.Saludos cordiales,Equipo de Grand Hyatt Barcelona

8/10 – Goed

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at the Grand Hyatt was ok. Nothing out of the ordinary. It’s a good hotel with pleasant staffs. The only disappointing fact was the lack of lunch and dinner options. The menu and the food at the current main (and only) restaurant was not so great. However the coffee shop within the hotel was pretty good but the only good options are sandwiches and salades. It looks like the hotel will soon open two new restaurants which should resolve the issue. I wouldn’t mind returning then. I would recommend if you have to stay in that area.
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 17 apr 2024
Dear Mrs. Esther, First of all, we would like to thank you for choosing Grand Hyatt Barcelona for your last stay with us. We are glad to know that you have enjoyed your experience with us, and we want to thank you for your good scores. We apologize for not being able to meet your expectations. We take a note of your comments related to our restaurant and we will transfer this to the proper department.We would like to have the pleasure of welcoming you on another occasion to provide you with the best experience and provide you the service for which we are renowned.Kind regards,

8/10 – Goed

rania

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GRAND HYATT Barcelona op 4 mei 2024
Dear rania,Thank you so much for the top rating, shared with other travelers.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,GRAND HYATT Barcelona

10/10 – Uitstekend

Yannick Raphaël

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
À conseiller sans hésitation, merci à Carlos à l’accueil personne très chaleureuse avec un bon français
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Equipo GRAND HYATT Barcelona op 9 apr 2024
Cher Yannick Raphaël,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre expérience avec nous au GRAND HYATT Barcelona et nous vous remercions pour vos excellents scores et commentaires, que nous avons partagés avec toute notre équipe, en particulier avec Carlos. Merci de votre séjour parmi nous et nous espérons vous revoir bientôt.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Alfonso Mauricio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal, hotel, ubicación, tamaño de las habitaciones, comidas, tenía todo.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Equipo GRAND HYATT Barcelona op 8 apr 2024
Apreciado Sr. Alfonso Mauricio,¡Muchas gracias por la máxima calificación! Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita a Barcelona. Los mejores deseos,Atentamente

6/10 – Redelijk

JUSTIN

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Equipo GRAND HYATT Barcelona op 8 apr 2024
Dear JUSTIN,Thank you so much for the review.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Kirubakaran

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Except for food prices all great
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van SOFIA Team op 6 apr 2024
Dear Kirubakaran,Thank you so much for the review.We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 5 apr 2024
Dear Mr. Alexander,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No complaints
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 5 apr 2024
Dear Mr. Daniel,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel SOFIA Barcelona op 3 apr 2024
Dear Mrs. Cassandra,Thank you so much for the top rating! We look forward to welcoming you back on your next visit to Barcelona.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

YUEN SUM

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and stylish hotel. Spacious hotel room,all staffs are helpful. The buffet breakfast is wonderful.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van SOFIA Team op 1 apr 2024
Dear YUEN SUM,Nothing can make us happier than reading your comment. The entire team at Hotel Sofia works so that our guests feel as you have felt with us.We really appreciate your opinion and hope to see you again very soon.Thanks so much.

10/10 – Uitstekend

Kelly

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, convenient location and the staff is so friendly and professional. Very welcoming, and the food is superb.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van SOFIA Team op 23 mrt 2024
Dear Kelly,Thank you for taking your valuable time to share this lovely review and for staying at SOFIA Barcelona.We feel especially proud to know that you loved the service provided from all of us and that you were amazed by SOFIA's universe itself.I will for sure pass on your compliments to the entire team. Hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Wishing you a great day!SOFIA Team

4/10 – Matig

Sok Chamroeun

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Grand Hyatt Barcelona op 15 apr 2024
Dear M. Sok Chamroeun,I hope this message finds you well. I would like to begin by expressing my sincere thanks for taking the time to rate us recently. We greatly value the trust you have placed in us; your feedback is critical to our continued growth and improvement.We are constantly striving to provide the best possible service to our customers, and your feedback is invaluable to us in this process. As such, we would like to ask for your help in identifying areas where we can improve further.Could you please provide us with more details on the areas where you think we have failed? We'd love to hear your specific feedback so we can address those points and ensure an even better experience in the future. You can write to us at BCNUB-Front.Office.Manager@hyatt.comIn addition, we want to assure you that we are committed to continuous improvement and that we value any additional feedback or suggestions you may have for us. Your feedback helps us better understand our customers' needs and allows us to tailor our services accordingly.Best regards,

10/10 – Uitstekend

SALVADOR VILLASENOR

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van SOFIA Team op 13 mrt 2024
Estimado Sr. Villasenor,¡Muchas gracias por la máxima calificación! Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita a Barcelona. Los mejores deseos,Atentamente,Equipo SOFIA

2/10 – Ontzettend slecht

Alberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Después de meses sin visitar este establecimiento por mucho ruido en las habitaciones durante la noche/madrugada, me ha vuelto a suceder. A media noche, cerca de las 5h, se presentan los vecinos de habitación y se ponen de juerga hasta las 8h. Es intolerable que un hotel de esta categoria permita estos comportamientos. Tenía reserva para el dia 3 de marzo y ya la he cancelado.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van SOFIA Team op 23 feb 2024
Estimado Sr. Alberto,Lamentamos sinceramente leer que su experiencia en nuestro hotel no cumplió con sus expectativas. Nos disculpamos por cualquier inconveniente causado por el ruido de otros huéspedes durante su estancia.Tomamos muy en serio la comodidad de nuestros clientes y hemos reforzado nuestras medidas para garantizar que situaciones como esta no vuelvan a ocurrir en el futuro.Valoramos sus comentarios y esperamos poder volver a ganar su confianza en el futuro.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Ifeyinwa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's more beautiful in person. Breakfast buffet was great!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van SOFIA Team op 5 feb 2024
Dear Ifeyinwa,Nothing can make us happier than reading your comment. The entire team at Hotel Sofia works so that our guests feel as you have felt with us.We really appreciate your opinion and hope to see you again very soon.Thanks so much.

10/10 – Uitstekend

Julie, lansing

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was spectacular! Gorgeous suites and great food. Attentive, friendly, helpful and kind staff. They really went above and beyond. The bed was so comfortable and the bathroom was lavish. 💯 recommend!!!! You won’t be disappointed!!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van SOFIA Team op 4 feb 2024
Dear Julie,Nothing can make us happier than reading your comment. The entire team at Hotel SOFIA works so that our guests feel as you have felt with us.We really appreciate your opinion and hope to see you again very soon.Thanks so much.

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very friendly and ready to help with calling a taxi
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel SOFIA Barcelona op 3 feb 2024
Dear M. Jose,Nothing can make us happier than reading your comment. The entire team at Hotel Sofia works so that our guests feel as you have felt with us.We really appreciate your opinion and hope to see you again very soon.Thanks so much,

10/10 – Uitstekend

Ratish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Great stay! Friendly staff. Very clean room. Easy to get to from airport (17 mins) and close to most attractions.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel SOFIA Barcelona op 2 feb 2024
Dear M. Ratish,Nothing can make us happier than reading your comment. The entire team at Hotel Sofia works so that our guests feel as you have felt with us.We really appreciate your opinion and hope to see you again very soon.Thanks so much.