Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 501 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
501
Gastenscore: 8 - Goed. 397 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
397
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
74
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
20
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Gino
Zakenreiziger
23 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlot bereikbaar, heel centraal en toch rustig
Gino
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van David Torres op 6 dec 2022
Dear Gino,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met familie
13 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en goed
Prima hotel, net tegen het centrum aan. Sympathiek en professioneel personeel. Enige minpuntje is de gehorigheid (vanuit de kamerdeur naar de gang) terwijl de stadsgeluiden goed afgeschermd zijn.
Alexander
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van David Torres op 15 mei 2022
Dear Alexander,
We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.
We really look forward to welcoming you again soon.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van David Torres op 27 sep 2019
Dear Guest,
We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.
We are really looking forward to welcome you again soon.
Best regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear guest,
We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your comments and great ratings.
We are really looking forward to welcome you again soon.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer. Dure minibar. Goed ontbijt. Zwembad is erg klein...
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van David Torres op 23 aug 2019
Dear Guest,
We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your comments and great ratings.
We are really looking forward to welcome you again soon.
Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van David Torres op 7 apr 2019
Dear Guest,
We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your great ratings.
We are really looking forward to welcome you soon.
Best regards,
8/10 – Goed
Anoniem
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was goed en schoon. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ligt centraal en met openbaar vervoer kun je overal heen.
Anoniem
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van David Torres op 19 dec 2018
Firstly I would like to thank you for taking the time to advise of your recent stay at our hotel H10 Casanova. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed , where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests.
We remain at your entire disposal and we hope to receive you very soon.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie, gezellig dakterras. De schoonmaak kon wat beter.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van David Torres op 31 aug 2018
Dear guest,
We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and comments that are essential for the constant improvement of our hotel and services as we strive daily to give you the best attention and services, so it is always a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us.
Whilst standing at your entire disposal, we hope to receive you very soon.
Best regards,
8/10 – Goed
Fen
21 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal hotel
Fijn hotel centraal gelegen in Barcelona met veel vd bezienswaardigheden op loopafstand. Daarnaast stikt Barcelona van de leuke eet tentjes dus aan keuze geen gebrek.
Fen
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Laia Martínez - Reservations dpt. op 23 jul 2018
Dear M. Fen
Thanks very much for your comments.
Have a nice day!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van David Torres. op 11 jun 2018
Dear Guest,
We thank you for choosing us for your visit in Barcelona, also for your time and your great ratings. We hope to receive you very soon.
Best regards,
8/10 – Goed
Ilse
5 apr 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ilse
Reactie van David Torres op 20 mei 2018
Dear M. Ilse,
We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and also for your great comments. We hope to receive you very soon.
Best regards,
8/10 – Goed
R.C.T.
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met een super slecht ontbijt!
Prima hotel, behalve het ontbijt. Dit was erg slecht! Zeker niet eten daar, zeker niet voor die prijs!
R.C.T.
Reactie van David Torres op 30 aug 2018
Dear M. R.C.T,
We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and comments that are essential for the constant improvement of our hotel and services as we strive daily to give you the best attention and services, so it is always a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us.
We receive our best online reviews on our staff and breakfast service. We feel sad that you did not appreciate it as we intented. Notes have seriously been taking of your appreciated remarks regarding the pricing and whilst standing at your entire disposal, we hope to receive you very soon.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
anoniem, Oss
8 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel
Mooi nieuw hotel, op loopafstand van het centrum. Goed personeel en ruime schone kamers.
anoniem
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van David Torres op 30 aug 2018
Dear Anoniem,
We thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and comments that are essential for the constant improvement of our hotel and services as we strive daily to give you the best attention and services, so it is always a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us.
Whilst standing at your entire disposal, we hope to receive you very soon.
Best regards,
10/10 – Uitstekend
ozge, Genk
23 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel vriendelijk.
Personelen van hotel waren heel vriendelijk.
En kamer waren mooi en heel proper.
De liging van hotel was heel goed overal bereikbaar.
Aan te raden om te gaan naar barcelona H10 CASANOVA te logeren!!
ozge
5 nachten verbleven in november 2017
Reactie van DAVID TORRES. op 23 nov 2017
Dear Ozge,
Thank you sharing the great review of your recent stay at H10 Casanova,
We look forward to have the pleasure of welcoming you back!
With my warmest regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Theo B.
13 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed hotel voor fijne citytrip
Er valt over het hotel niet echt iets negatiefs te vertellen, behalve dat de WIFI eerder beperkt (twee devices) is en het gebruik er van wat omslachtig (code op papier voor beperkte duur).
Het ontbijt in het hotel is top, alleen hadden wij dit graag verrekend gezien in de hotelprijs. Het personeel was zeker behulpzaam en vriendelijk, en de kamers waren zeker goed. Hierover kunnen we dus zeker positief zijn.
Theo B.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 okt 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super gelegen, maar zeker geen 4* hotel.
Er zit geen liefde in het hotel. Incheck duurde bijna een half uur. De receptie was zeer onderbezet. De jongeman aan de receptie moest allerlei dingen tegelijk doen. Daardoor moest ik erg lang wachten. Geen bar personeel waardoor de bar zeer ongezellig was.
Kamer was opzich prima, lekker bed, geen stoel om even in te zitten behalve aan het bureau. Had makkelijk een fauteuil kunnen staan. Verder qua onderhoud echt slecht. Voegen in de badkamer slecht, geen goed licht bij de spiegel. Weinig plek om je toiletspullen kwijt te kunnen. Veel plekken waar er even een lik verf op kon.
Kortom qua onderhoud zeker geen 4*. Gelukkig had ik bij Expedia mijn Expedia+ punten ingezet voor korting. 368 euro voor 2 nachten was het niet waard.
Locatie was wel echt prima!
Geverifieerde reiziger
Reactie van Rodolphe Pottier op 2 nov 2015
Dear Guest,
Thank you for commenting about your stay at H10 Casanova.
We appreciate your suggestions in order to improve our service.
Thank you again and I hope to welcome you again,
Sincerely,
6/10 – Redelijk
ihm eijs
1 sep 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Stedentrip
Het is een prima hotel. Ligging is goed en redelijk centraal. Ligging wel aan drukke weg maar je hoort bijna niets van het verkeer. Ontvangst was gastvrij, glaasje bubbels bij aankomst. Alleen het ontbijt was voor ons duur €15,00 p.p., omdat wij geen grote eters zijn.
Wij zijn in een tentje naast het hotel gaan ontbijten. Verder geen negatieve punten.
ihm eijs
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jun 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen hotel
Prima hotel dicht bij metro en op loopafstand van Ramblas, strand en oude stad.
Wel aan drukke weg gelegen en dat hoor je ook in de kamer het verkeerslawaai.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Rodolphe Pottier. op 2 aug 2015
Dear Guest,
Thank you for leaving your feedback about your recently stay with us.
It is a pleasure to know that you had a good experience.
We are improving every day to provide incredible stays for our guests!
I hope to welcome you again,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
great for a citytrip
This hotel is very convenient for a citytrip. However, the housekeeping staff is rude to move your personal things everyday, so everyday you return to your room you have to organise your stuff allover again.
Geverifieerde reiziger
Reactie van David op 29 jul 2015
Dear Guest,
We really appreciate your great review about our hotel.
We are really glad you enjoyed your stay in Barcelona and we hope to see you very soon.
Kind regards from all the team,
Rodolphe Pottier.
10/10 – Uitstekend
Dayana, van der Tak
4 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
super hotel
Het is een fantastisch hotel met heerlijke bedden en Prettige service. Het ligt zeer centraal midden in het centrum. Vanaf hier kun je alle kanten op. De kamers zijn dubbel geïsoleerd waardoor je werkelijk niets hoort in je kamer. Terwijl het buiten druk is van het verkeer. Echt een aanrader!
Dayana, van der Tak
10/10 – Uitstekend
De Kolonel
3 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Absolute aanrader op toplocatie!
Het recent gerenoveerde hotel ligt op minder dan 10 minuten wandelafstand van het Placa Catalunya en is daardoor ideal gelegen voor een verkenning van het centrum van Barcelona. Vriendelijk personeel en een glaasje cava bij de ontvangst, mooie moderne kamers en een superontbijt maken daarbij dit hotel een absolute aanrader. Bovendien beschikt het over een gezellige bar, waar aan redelijke prijzen, nog een slaapmutsje kan genuttigd worden voor het slapen gaan!
De Kolonel
10/10 – Uitstekend
Barcelona visitor
23 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor een bezoek aan Barcelona
Goed hotel op prima lokatie voor een bezoek aan Barcelona. Mooie kamers goed bed. Geen gebruik gemaakt van ontbijt, prima locale opties in de omgeving.
Barcelona visitor
10/10 – Uitstekend
Wendy, Groningen
2 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor stedentrip Barcelona
Niks aan te merken op het hotel, zeer vriendelijk personeel en alles keurig netjes!
Wendy
10/10 – Uitstekend
Hermanon, Utrecht
6 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in centrum, vlakbij metro
H10 casanova is een perfect hotel. Vlakbij busstop van de airportbus, en tussen metrohaltes universitat en urgell in. Heel vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer. Prachtige badkamer. Dakterras met geweldig uitzicht over Barcelona, met lounge stoelen, zwembad en bar. Ontbijt prima. Echt een aanrader dit hotel. Wij komen er zeker nog eens terug!
Hermanon
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 aug 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettige locatie, dichtbij de metro en het centrum
Fijn verblijf gehad voor 6 nachten. Zwembadje op het dak is erg klein en ondiep (70cm). Nauwelijks gebruik van gemaakt. Toch wel lekker voor wat verkoeling.
Nadeel dat we bij aankomst tot 14.00uur op onze kamer moesten wachten terwijl we om 8.30 aankwamen en erg vermoeid waren. Heel vreemd dat we tot zo laat moesten wachten.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Anne, Almelo
13 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, comfortabel hotel!
Erg mooi hotel op ongeveer 10 minuten lopen van Placa Catalunya en de Ramblas. Het strand is per bus (lijn 59) goed bereikbaar. De kamers zijn ruim een verkeren in perfecte staat. Helaas is er geen balkon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het dakterras is ons ook erg goed bevallen al vonden wij een drankje of hapje erg prijzig.
Anne
6/10 – Redelijk
Susan
Zakenreiziger
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
The walls in my room desperately need a new coat of paint.
The issue of no bellman available to assist with luggage was disappointing, as I travel with 4-5 bags on every trip due to my work.
Breakfast was great though.
Susan
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
sarah
26 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
En el momento que fuimos sólo había una habitación que quedaba en todo el hotel que nos tocó nos gustó mucho había estado en otra ocasión y me habían dado una mejor
sarah
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van David Torres op 30 apr 2024
Apreciada Sarah,Le agradecemos habernos escogido para su visita en Barcelona, también por su tiempo y su puntuación.Esperamos recibirla de nuevo muy pronto.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Richard, Plano
Reisde met een groep, Reisde met partner
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gri ndlt helpful staff. Wonderful roof top bar. Great central location close to The Rambla and all the keys tourist areas. Very inclusive and friendly and right in the heart of the LGBTQ area if that is important to you. Highly recommend.
Richard
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van David Torres op 30 apr 2024
Dear Richard,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Maggie
Reisde met een groep
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t expect two steps inside the room. You need to walk up the steps when you go to washroom from sleeping area. Extra attention is needed when you need to go to washroom in middle of night.
Maggie
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van David Torres op 30 apr 2024
Dear Maggie,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Lara Crishelle
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and quiet hotel. Location makes it easy to walk to many restaurants, shopping, sights.
Lara Crishelle
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van David Torres op 19 mrt 2024
Dear Lara,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Shane
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van David Torres op 19 mrt 2024
Dear Shane,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Sabrina
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel mit einer sehr netten Dachterrasse. Einziger kleiner Minuspunkt war, dass zum Zeitpunkt unserer Anreise der Eingangsbereich inkl. Lift renoviert wurde und es dementsprechend sehr laut war und gestunken hat. Die Info hätte ich gerne vorab gewusst.
Lage ist sehr gut, da alles zu Fuß erreichbar ist. Gegenüber vom Hotel sind nette Frühstücksloakle.
Sabrina
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van David Torres op 19 mrt 2024
Dear Sabrina,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Jörg
Reisde met familie
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Das Hotel liegt super zentral. Restaurants, Metro und Busstation zu Fuß schnell erreichbar .die Rambla erreicht man in wenige Gehminuten! Die Zimmer sind sauber, personal sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück Büfett ist super, bietet große Auswahl und das Frühstück ist super lecker. Uns hat es super gefallen!!!
Jörg
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van David Torres op 28 feb 2024
Dear Jörg,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Brian Edward
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were doing Reno’s in the lobby that made hanging and having a coffee noisy. Other than that the staff were great and the location is also very good
Brian Edward
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van David Torres op 19 feb 2024
Dear Brian Edward,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
William
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van David Torres op 1 feb 2024
Dear William,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, good location, 15/20 min walk to main square. Metro also close by to venture further around Barcelona.
Breakfast was brilliant so many choices.
Sarah
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van David Torres op 1 feb 2024
Dear Sarah,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Elton
Reisde met een groep
16 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are very helpful.
Elton
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van David Torres op 1 feb 2024
Dear Elton,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met partner
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastiskt personal! Alla var mycket serviceminded, log alltid och mycket artiga och hjälpsamma.
Tyvärr byggdes receptionen om just när vi var där så vi fick ingen ”känsla” för entrén men de hade löst detta bra ändå. Finfin frukost. Det enda som jag som kvinna saknade var en makeup-spegel i badrummet.
Mycket nöjda med detta boende, kommer att rekommenderas.
Anna
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van David Torres op 1 feb 2024
Dear Anna,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
William
2 jan 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good choice
William
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van David Torres op 1 feb 2024
Dear William,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Cathy
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was quiet. Had great bed
Cathy
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van David Torres op 1 feb 2024
Dear Cathy,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Ciara
Reisde met familie
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ciara
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van David Torres op 5 jan 2024
Dear Ciara,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Clemens
Reisde met een groep
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clemens
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van David Torres op 8 dec 2023
Dear Clemens,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Peter, GRANADA HILLS
Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our suite was extremely comfortable. Breakfasts were awesome, and the staff were all welcoming and helpful. Easy walks to Metro stops. Loved the central locale.
Peter
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van David Torres op 22 nov 2023
Dear Peter,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Andrea
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van David Torres op 19 nov 2023
Dear Andrea,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Lanny
Reisde met familie
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved everything about the his hotel! The staff are excellent!
Lanny
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van David Torres op 13 nov 2023
Dear Lanny,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We are thrilled to know that you loved your experience with us; our staff will definitely be happy to read what you wrote.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Gianbattista
Reisde met een groep
12 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Ho scelto questo hotel anche per la spa che non sono riuscito ad utilizzarla nonostante avessi prenotato!
Gianbattista
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van David Torres op 13 nov 2023
Dear Gianbattista,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Richard
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent choice in heart of Barcelona
Excellent location in Barcelona.
VIP service from check in to check out. Restaurant was superb with beautiful breakfast. Beautiful and modern rooms.
Fair price for luxury in heart of Barcelona. Compliments to Jesus at the rooftop bar.
Richard
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van David Torres op 13 nov 2023
"Dear ,Thank you for choosing our H10 Casanova Hotel for your most recent stay in Barcelona, also for leaving us such a wonderful review.We are thrilled to know that you loved your experience with us; our staff will definitely be happy to read what you wrote.We really look forward to welcoming you again soon.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Kenneth
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay on our third visit.
Comfortable room and convenient location for us. Front desk staff very accommodating.
Kenneth
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van David Torres op 26 okt 2023
Dear Kenneth,We would like to thank you for choosing our hotel for your visit in Barcelona, and also for your time and great ratings. We are really looking forward to welcome you again soon.Best regards,