Lobby

Beoordelingen van Hesperia Presidente

4 out of 5
Hesperia Presidente
Avinguda Diagonal 570, Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 475 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 412 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

ng

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good job
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sergio op 22 mei 2023
Thank you so much for taking the time to leave a review, it's much appreciated! See you hopefully again soon.Sincerely.

8/10 – Goed

anoie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Heerlijk hotel, kamers elke dag schoon gemaakt etc. Heerlijke douche. Fijne locatie dichtbij bushaltes. Enige minpunt was dat er geen wc borstel te vinden was op het toilet
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Sergio Garcia op 10 jul 2018
Dear Guest, Thanks for your comments. King regards.

10/10 – Uitstekend

Djamil, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
100% Happy Stay
The location of this beauty hotel is near all best places in Barcelona. Very friendly staff, large comfort beds and the room is very clean... the price is acceptable for happy stay. i’ll be back again for 100%.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

8/10 – Goed

Leontien , sliedrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk centrale ligging, mooi hotel.
Mooi hotel, heerlijke kamers met geweldige douche. Wel hoge prijzen voor ontbijt of kopje thee.

8/10 – Goed

Pim, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay, proper 4 star hotel for great price
Great value, stayed in a junior suite which is very spacious with a nice hall, seating area, decent furniture and lovely big kingsize bed. Bathroom is nice and spacious as well. The only thing I missed was a bathtub and my room was situated on the street side of the hotel which can be a bit noisy even though it is pretty well isolated.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommendation!
Great service, good quality and clean

8/10 – Goed

nicolette, t

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, vriendelijk personeel.
We zaten niet al te dicht bij het centrum en strand. Wel hebben we alles lopend gedaan zodat we ook veel hebben gezien .fietsen door barcelona met Cruising Barcelona is een aanrader ! Als je niet veel wil lopen : de metro en hop on hop off bus zijn vlakbij.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

goed , wat ver van het centrum
ontbijt was niet inbegrepen , geen info over bereikbaarheid door openbare vervoer

6/10 – Redelijk

Jing, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just Fine
Advantage: very friendly staff, the location is convenient(the bus stop is just at the hotel), room is clean with air conditioner. Disadvantage: The WIFI is very bad, signal is weak and unstable. The room is noisy, although it has two-layer windows, the cars and motobikes can still be heard.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel, prima ligging
Vanwege het gebrek aan internet verbinding zou ik dit hotel aan niemand doorverwijzen. Naast dat een prima hotel

6/10 – Redelijk

Helma en Piet

Positief: Netheid
Goed hotel tegen een redelijke prijs. Locatie OK.
Superior kamer wat aan de kleine kant maar wel met prima douche en geweldig groot queen size bed. Ontbijt bij te boeken bij aankomst voor eur 12 p/p. Geen wijn in de minibar maar wel een goede fles op de kamer te bestellen voor maar eur 10. Aanrader! Personeel hulpvaardig bij receptie.Beeld kwaliteit van kleine TV is matig. Let op bij het openen van de glazen toiletdeur: kan niet naar buiten open vreemd genoeg.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie t.o.v. centrum. Alles binnen loopbereik. Taxi voor de deur, bus om de hoek. Mooie single bar aan de overzijde, met forse prijzen, dat wel. 10 minuten lopen van de Ramblas en Passeige de Gracia.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel
We hebben er erg prettige overnachtiging gehad. Ruime kamers, goede service, uitgebreid ontbijtbuffet, het ontbijt wel een beetje prijzig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. goede, schone kamers en prettig, hulpvaardig personeel. Op ca. 10 min loopafstand van metrostation Diagonal!

10/10 – Uitstekend

Margaret, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly
We arrived early and did not expect the room to be ready but the staff checked and said they had our room and it was very comfortable.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Huub, amsterdam, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prrrima en niet duur..
Was 1 van de goedkoopste hotelopties voor het weekend dat ik boekte, heel fijn en sjiek hotel.. (Is pas recent een hesperia/Nh hotel georden, weet niet hoe het daarvoor was)

10/10 – Uitstekend

Ruben Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bello
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 29 apr 2024
Querido Rubén,Nos alegra enormemente que su experiencia en nuestro hotel haya sido tan positiva como para merecer esta calificación. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y nos esforzamos por superar las expectativas de nuestros huéspedes en todos los aspectos de su estancia.

8/10 – Goed

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 29 apr 2024
Querida Rachel,Nos alegra enormemente que su experiencia en nuestro hotel haya sido tan positiva como para merecer esta calificación. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y nos esforzamos por superar las expectativas de nuestros huéspedes en todos los aspectos de su estancia.

10/10 – Uitstekend

Rommel, Elmhurst

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location and convenience
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 26 apr 2024
Muchas gracias por su gran comentario¡¡¡

2/10 – Ontzettend slecht

franck

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Personnel désagréable. Suite à une erreur lors de ma réservation, nous sommes arrivés avec notre chien et les animaux n'étaient pas accepté. Ils n'ont montré aucune empathie, et refusent de nous rembourser ! Ils nous ont laissé seuls chercher un autre hôtel pour le soir même.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 24 apr 2024
Dear Frank,We understand your concern and apologize for any confusion, but we never checked you in at our hotel. We greatly appreciate the opportunity to clarify this matter. We are pleased to inform you that our hotel is PET FRIENDLY and we are always delighted to welcome reservations from guests who wish to travel with their pets. We look forward to your response and hope you can verify the comment.Kind regards.

8/10 – Goed

Luis

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
El hotel está ubicado en una zona inmejorable. El staff fue sumamente amable y útil con recomendaciones. El único problema, es que estaba en construcción por mejoras.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 22 apr 2024
Estimado Luis,Agradecemos sinceramente su comentario y nos complace saber que disfrutó de nuestra ubicación privilegiada y que nuestro personal pudo brindarle un servicio amable y útil durante su estancia.Lamentamos mucho cualquier inconveniente causado por las obras de mejora en nuestro hotel. Estamos comprometidos en proporcionar un ambiente cómodo y acogedor para todos nuestros huéspedes, y entendemos cómo las obras pueden afectar la experiencia de los mismos.Valoramos su comprensión durante este período de renovación y mejoras. Su retroalimentación es muy importante para nosotros y nos ayuda a garantizar que futuras estancias sean aún más placenteras.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y demostrarle los resultados de nuestras mejoras.Atentamente,

8/10 – Goed

ARINDAM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 22 apr 2024
Estimado Arindam,Agradecemos sinceramente tu breve pero alentador comentario. Nos alegra saber que tu experiencia con nosotros merece una calificación notable.Si hay algo específico en lo que podemos mejorar para que tu próxima estancia sea aún mejor, no dudes en hacérnoslo saber. Estamos aquí para garantizar que disfrutes de una experiencia excepcional cada vez que nos visites.Esperamos tener el placer de darte la bienvenida nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our second time staying here. Friendly, clean modern rooms. Great breakfast. Alec was especially helpful with check in and purchasing train tickets. We give him 5 Stars for customer service. Thank you
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sergio op 22 apr 2024
Dear Deborah,Thank you so much for choosing to stay with us again and for taking the time to share your experience. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay once again and that our friendly staff, clean and modern rooms, and delicious breakfast met your expectations.We're delighted to hear that Alec provided you with exceptional service during your check-in and assisted you with purchasing train tickets. We will be sure to pass along your kind words to Alec and recognize him for his outstanding customer service.Thank you for your continued support and for awarding Alec with 5 stars for his assistance. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,

6/10 – Redelijk

Georgia

Positief: Netheid, personeel en service
Wir hatten eigentlich drei Einzelbetten gebucht, bekamen jedoch ein Zimmer mit einem großen Bett und einer Schlafcouch, die war recht ungemütlich und der Schlaf dadurch nicht sehr erholsam. Zwar ging man auf unsere Beschwerde gleich ein, die Alternative war aber nicht besser, deshalb sind wir in dem anfänglich angebotenen Zimmer geblieben.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 22 apr 2024
Dear Georgina,Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the issue with your room allocation.Ensuring that our guests have a comfortable and restful stay is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. We understand how important a good night's sleep is, and we apologize for any discomfort experienced due to the bedding arrangements.We appreciate your patience and understanding as we addressed your concerns, and we regret that the alternative provided did not meet your needs. Please know that your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services and prevent similar issues from occurring in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfactory experience in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Athanasios

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They had a renovation at the lobby and the 1st floor but they did not bother our stay. Everything was great
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 2 apr 2024
Dear Athanasios ,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that despite the ongoing renovations in the lobby and the 1st floor, your stay was not affected, and you enjoyed everything about your experience.Ensuring that our guests have a pleasant and undisturbed stay is a top priority for us, and we're glad to know that our efforts to minimize any inconvenience were successful.We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Warm regards,

4/10 – Matig

Lauryn

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is under major construction. We were never notified ahead of time, and or compensated. Be sure to call ahead, loud noise, no lobby, poor service.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 2 apr 2024
Dear Lauryn,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the ongoing construction during your stay.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we understand that we fell short in this regard.We apologize for any oversight on our part. We take guest feedback seriously and will review our procedures to ensure that guests are properly notified and compensated for any inconvenience caused by construction activities. We are paints and we change the decoration in all hall, only in this area. We appreciate your understanding and patience during this time of improvement. Please know that we are actively working to address the issues you have raised to ensure a better experience for our guests in the future.Warm regards,

8/10 – Goed

Lauren

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
This place was nice andnso were the staff, but there was no door for the shower/whole bathroom which was not nice.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Manager op 1 apr 2024
Dear Lauren, Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful score! We are thrilled to see that you had good experience during your stay at our hotel.Your high score means a lot to us, and it's truly rewarding to know that we were able to meet your expectations and provide you with a fantastic experience.We can't wait to welcome you back for another exceptional stay in the near future!Warm regards,

2/10 – Ontzettend slecht

JOSE, miami

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated hotel under renovation works
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 22 mrt 2024
Querido José,Lamentamos antes que nada la impresión que te hayamos podido ofrecer acerca de nuestro hotel. Efectivamente tal como indica estamos haciendo cambios en nuestra decoración para poder mejorar en la modernización de nuestras instalaciones.Atentamente.

10/10 – Uitstekend

Vladiroman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 15 mrt 2024
Dear Vladiroman,Thank you so much for your excellent review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay at our hotel.We look forward to welcoming you back soon for another exceptional experience.Warm regards,

8/10 – Goed

KATHERINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe neighborhood and nice location. Close to high end shops, Casa Batillo and Casa Mila.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 13 mrt 2024
Dear Katherine,Thank you for your positive review. We're delighted to hear that you felt safe in our neighborhood and enjoyed our hotel's convenient location, close to high-end shops, Casa Batlló, and Casa Milà.We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay with us in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Lynda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice staff
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 13 mrt 2024
Dear Lynda ,Thank you for your kind words regarding our staff. We're thrilled to hear that you found them to be accommodating and friendly during your stay. Providing exceptional service and ensuring our guests feel welcomed and comfortable is always our top priority.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Elaine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location to everything, staffs at the front desk are very helpful and they answer all of our questions very detailed, I like the showers and the toilet are separated room, there is a sofa and coffee table, coffee and tea bags were provided, this is very good, we stayed in the premium room. Will stay here again if I come back next time!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 11 mrt 2024
Dear Elaine,Thank you for sharing your positive experience at our hotel! We're delighted to hear that you found our location to be convenient and that our front desk staff were helpful in addressing all your inquiries in detail.We're pleased to know that you enjoyed the amenities in our premium room, such as the separate shower and toilet rooms, as well as the provided coffee and tea facilities. It's wonderful to hear that you found these features to be very good.We look forward to welcoming you back on your next visit to the area! If there's anything specific you'd like us to arrange for your next stay, please feel free to reach out.Warm regards,

6/10 – Redelijk

Janeth Karina

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 26 mrt 2024
Thank you very much for taking the time to review the hotel.

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sergio op 4 mrt 2024
Estimado Alex,Muchísimas gracias por nota excelente.Esperamos verle de nuevo. Un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

JANETH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel, buena ubicación, personal amable y habitaciones limpias y cómodas.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sergio op 29 feb 2024
Estimada Janeth ,¡Gracias por compartir tu opinión sobre tu reciente estancia en nuestro hotel! Nos complace enormemente saber que tu experiencia fue excelente y que disfrutaste de nuestra ubicación conveniente, nuestro amable personal y nuestras habitaciones limpias y cómodas.Nos esforzamos por ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia inolvidable y nos alegra saber que cumplimos con tus expectativas. Tus amables palabras son un verdadero estímulo para todo nuestro equipo, quienes trabajan arduamente para asegurarse de que cada huésped se sienta bienvenido y cómodo durante su estadía.Agradecemos sinceramente tu recomendación y esperamos darte la bienvenida nuevamente en un futuro próximo. ¡Esperamos verte pronto de nuevo!Saludos cordiales,

8/10 – Goed

CHARLES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful area
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sergio op 13 feb 2024
DearThank you so much for taking the time to leave a review, it's much appreciated! See you hopefully again soon.Sincerely.

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Personeel en service
9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sergio op 11 jan 2024
Muchas gracias por su puntuación ¡¡

8/10 – Goed

Arto

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sergio op 11 jan 2024
Muchas gracias por su puntuación ¡¡

10/10 – Uitstekend

Mira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sergio op 9 jan 2024
Muchas gracias por su nota

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe expérience
Hôtel bien placé, personnel sympathique et chambre spacieuse !
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sergio op 9 jan 2024
Muchas gracias por su nota

10/10 – Uitstekend

Daniel Felipe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sergio op 9 jan 2024
Muchas gracias por su nota¡

6/10 – Redelijk

Isabell

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sergio op 9 jan 2024
Muchas gracias por su nota.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing views!
Great view of the city on the 15th floor! Wonderful customer service. Hotel is in a great location with plenty to do!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sergio op 8 jan 2024
Muchas gracias

10/10 – Uitstekend

Cristabel, Huixquilucan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena ubicación y personal amable
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sergio op 30 nov 2023
Querida Cristabel,Muchísimas gracias por tomarte el tiempo en darnos su opinión. Nos llena de alegría leer su comentario sobre la estancia en nuestro Hotel, que haya disfrutado de nuestra ubicación, servicios, calidad y hospitalidad, se lo diré a todo el equipo, se pondrán muy contentos!.. Para nosotros es muy importante la opinión de nuestros huéspedes, para mejorar cada día más. Muchísimas Gracias! Esperamos verla nuevamente en su próxima visita a Barcelona.Atentamente.

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were wonderful! Esmeralda helped us a number of times, she was always so helpful and pleasant. All of the staff were equally as lovely.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Manager op 17 nov 2023
Dear Brenda, thank you very much for reviewing your recent stay in our poperty. We are delighted to read your comments. We will pass your comments to them so they can see that a job well done gets ints rewards.We hope to see you again soon on your next visit to Barcelona!Kind regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Rohan, New York

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Checked in to one suite . The smell there was terrible was burning my eyes : went down to change rooms . They put me in another room . Same strong smell almost like bleach , was actually coming from the wall papers all around the room , same smell in my other partners room as well . Had to leave windows open 24/7 just to get some fresh air in. Also had to go up and down 7 times within 2 days just because keys stopped working .
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HH Presidente op 17 nov 2023
Dear Rohan, thank you very much for your feed-back. We are sorry about your experience in the hotel. I will take care personally on this matter to try discover what could have happened because it is very strange that all the rooms you mention had the same issue.Anyhow, thank you very much for your comments.Yours sincerely

6/10 – Redelijk

Daryl

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sergio op 15 nov 2023
We appreciate your comments that help us improve. We hope to greet you again on your next trip to Barcelona.

6/10 – Redelijk

Susanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neu renoviert, dabei aber die Fenster vergessen!
Das Hotel an sich ist sehr schön. Leider hatte ich ein Zimmer, in welchem die Fenster nicht richtig schließen, und somit der Wind ordentlich gepfiffen hat. Ich konnte die halbe Nacht nicht richtig schlafen. Schade, für den Preis (die Jahreszeit berücksichtigt) hatte ich eigentlich ein super Zimmer erwartet wo es nichts auszusetzen gibt. Da ist leider von der Hotelleitung bei der Renovierung ein wichtiges Element verpasst worden.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sergio op 6 nov 2023
Dear Susanne,Thank you for your opinion in reference to our hotel. We apologize for the problems you have described. All the hotel team work hard every day to offer the best service, we are attentive to all the details,We are going to study it to see that it has been able to fail in your case. We hope to receive you again and give you a better experience.Sincerely,