Receptie

Beoordelingen van Hesperia Sant Just

4 out of 5
Hesperia Sant Just
Carrer de Frederic Mompou, 1, Sant Just Desvern

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 210 van 579 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 262 van 579 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 579 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 579 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 579 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 28 nov 2023
Apreciado Pedro,Nos alegra enormemente recibir su excelente valoración . Es un alago para nosotros saber que hemos cumplido con sus expectativas.Esperamos poder volver a darle la bienvenida en un futuro próximo.Reciba un cordial saludo

8/10 – Goed

Trees Eleonoor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We hebben er vaker gelogeerd. Een prettig hotel. Het 9ntbijt is wel karig.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hesperia Sant Just op 30 sep 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hesperia Sant Just Hotel during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with your feedback.We hope to welcome you back.Best Regards

10/10 – Uitstekend

mohamud

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, een aanrader voor langer verblijf, kindvriendelijk en zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Susanne

2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van General Manager op 16 mei 2022
Dear Guest, Thank you for such a positive review, which has put a smile on our faces for the rest of the day! We look forward to welcoming you back. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Schoon en heerlijke bedden. Echt een zaken hotel maar voor een doorreis een zeer goede optie
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel, but needs updating. Breakfast is good. Hotel is 15 minutes taxiride away from city center.
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

R, Gelderland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel.
Prima hotel. Minpunten - tapijt versleten in de kamer - kitranden slecht in badkamer - duur ontbijt (maar er naast zit een barretje, kun je voor 5 euro ontbijten)
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Johan, Hoogeveen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Keurig hotel.
Keurig hotel met vriendelijk personeel. Wel wat ver verwijderd van het centrum, maar met het openbaar vervoer is het centrum uitstekend te bereiken.

8/10 – Goed

Sisse, Turnhout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK, maar ver ...
Hotel gelegen op 100m van bus L46, afstappen aan Metro Ildefons (blauw). Het is wel ver van het centrum. Daarom ook rekening houden met de uren van de bus (laatste rond 21u45). Indien later, taxi! Voordeel is wel dat de toegangskaart voor de Metro ook van toepassing is op de bus.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms are not clean and comfortable and has no water Heater or tea. This is not a 4 star hotel, more a 1 star.

8/10 – Goed

Dimitri, Middelburg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Functione
Prima geregeld. Zelfs naast de kamer van mijn collega gezet voor het gemak. Rookkamers wel te verstaan. Zeer gastvrij!

4/10 – Matig

sam, Den haag

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel te ver en verouderd
Hotelkamer is verouderd. Tapijt is beige met zwarte vegen en de badkamer heeft mankementen en ziet er uit dat het wel een opknap beurt kan gebruiken. Wifi heeft bijna nooit voldoende bereik. Het bed slaapt wel erg lekker. Centrum is een uur reizen met openbaar vervoer. Kortom geen aanrader als je lekker van barca wilt genieten.

6/10 – Redelijk

Me, den haag

Positief: Personeel en service
Fijn hotel, wel ver van het centrum
Als je het niet erg vind om 40 minuten vanaf het centrum te zitten da is dit hotel wel aan te raden.

8/10 – Goed

guus, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service
Goede prijs kwaliteit verhouding aardig personeel
Vlakbij een tram halte die je richting de stad brengt(wel overstap op Metro ong.30/40 min) of naar de halte van de "toeristen bus"(open dubbeldekker). Prima hotel verder en een supermarkt om de hoek.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima verblijf gehad
het is jammer dat het hotel net even buiten de stad is dus ook een extra kaart nodig voor de tram. vanaf het Ramlas ongeveer een klein uurtje nog reizen voordat je bij het hotel bent met de wachttijden erbij.

6/10 – Redelijk

Dex, Nieuwegein, Nederland

Positief: Personeel en service
Prijs is redelijk, afstand tot centrum valt tegen.
Ik zou het liever 3 sterren geven dan wat wordt gewardeerd op 4. Verder een voldoende cijfer voor het geld wat je betaald.

4/10 – Matig

Pieter, Amsterdam

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Het leek een aardig hotel, maar dit viel tegen
Niet tevreden, ik heb een ander hotel geboekt en ben eeerder weg gegaan

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Far but good!
The hotel was neat, clean and the staff was very friendly and helpful. The hotel was about 30 minutes from the city centre (take metro to Palau Reial and then tram T3 to St. Marti de L'erm, or metro to Cornella centre and then tram to St. Marti de L'erm). It's quite a bit longer to the beach through. Even though this is a long way to travel, it was easy enough to reach because the public transport is very cheap and easy (however, no public transport between 12.00 and 05.00!!) and we thought the quality and price of the hotel were worth the travelling.

8/10 – Goed

Silvia, Monster

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bereikbaarheid
Hoewel dit hotel een aardig eindje van de binnenstad van Barcelona is afgelegen, zijn de mogelijkheden met het openbaar vervoer optimaal

10/10 – Uitstekend

m, almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel in barcelona
vriendelijke personeel, mooie kamers, en niet duur wel ver van het centrum, maar we hadden eigen vervoer

10/10 – Uitstekend

Wanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe and quiet town far from the congested city center
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Gökhan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 22 apr 2024
Dear Guest,Thank you so much for your assessment.We hope to see you back soon.Best Regards

6/10 – Redelijk

Lisa

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This could have been a good choice. The hotel is undergoing a renovation, which is fine, but let the guests who are expecting a lounge and restaurant know this will not be available. There is nothing in a walkable vicinity except for a grocery. But my biggest issue was that the AC didn’t work- it pumped out heat. When I asked the front desk i was told that it was winter- turn of the AC and open the window. Seriously? It’s the end of March and the temperature that day was over 26c. When I did open the window, I had to open the drapes, which allowed the street lights to illuminate my room. Needless to say, not a restful night. When I mentioned all of this when I checked out, I got a shrug.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 25 mrt 2024
Dear Guest, Thank you for having taken some of your valuable time to send us your feedback about some points of our hotel. We are sorry if your experience with us was not as pleasant as we wish and if our service didn’t reach all your expectations. We do our best to exceed our guest expectations and we are sorry to know that we have not reached yours. We will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product. We would be glad to have the opportunity to receive you once again in our hotel and change your last impression.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Claudia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una buena opción para un viaje de negocios.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 25 mrt 2024
Apreciada Claudia,Nos alegra saber que ha disfrutado de su reciente estancia en el Hesperia Sant Just.Esperamos volver a darle la bienvenida en un futuro cercano.Saludos Cordiales

10/10 – Uitstekend

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 25 mrt 2024
Apreciada Silvia,Muchísimas gracias por alojarse con nosotros y por dedicar un tiempo a compartir su valoración de nuestros servicios.Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena y amplia habitación
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 5 mrt 2024
Apreciado Alex,Nos alegra enormemente recibir tanto su valoración como sus comentarios. Es un alago para nosotros saber que hemos cumplido con sus expectativas.Esperamos poder volver a darle la bienvenida en un futuro próximo.Reciba un cordial saludo

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Too noisy
Very noisy and vibrated from early morning to late at night.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 24 jan 2024
Dear Richard,Thank you for your opinion in reference to our hotel.All the hotel team work hard every day to offer the best service. Let's try to find out what could have happened.We hope to receive you again and give you a better experience.Sincerely

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 24 jan 2024
Dear Guest,Thank you so much for your assessment.We hope to see you back soon.Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 28 nov 2023
Apreciado Cliente,Gracias por elegir Hesperia Sant Just para su reciente estancia en Barcelona.Estaremos encantados de darle nuevamente la bienvenida.Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Harish

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 31 okt 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hesperia Sant Just Hotel during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with your feedback.We hope to welcome you back.Best Regards

8/10 – Goed

Miguel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 31 okt 2023
Estimado Miguel,Quiero darle las gracias por su valoración.Nos alegramos de que su estancia haya sido agradable y esperamos volver a recibirle de nuevo muy pronto.Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to downtown by tram and bus. Area was quiet which was much needed after the very busy tourist areas. That was much appreciated.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marta Casco - Hotel Manager op 31 okt 2023
Dear Joanne,Thank you for your review. We are really happy to know that you enjoyed your stay at Hotel Hesperia Sant Just and our wonderful location to know the city.We hope to see you again.Best Regards

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hesperia Sant Just op 30 sep 2023
Apreciado Marc,Muchas gracias por tomarse un tiempo para dejarnos su valoración.Esperamos volver a recibirle muy pronto.Saludos cordiales

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious room. part of the Holiday Inn.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hesperia Sant Just op 30 sep 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hesperia Sant Just Hotel during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with your feedback.We hope to welcome you back.Best Regards

10/10 – Uitstekend

STANLEY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, Quiet, Great Staff
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hesperia Sant Just op 30 sep 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hesperia Sant Just Hotel during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with your feedback.We hope to welcome you back.Best Regards

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marta Casco. Hotel Manager Hesperia Sant Just op 25 jul 2023
Apreciado Cliente,Muchas gracias por tomarse un tiempo para dejarnos su valoración.Esperamos volver a recibirle muy pronto.Saludos cordiales

8/10 – Goed

Yun Sang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is friendly and helpful. The room is clean. The breakfast is good.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marta Casco. Hotel Manager Hesperia Sant Just op 25 jul 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hesperia Sant Just Hotel during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with your feedback.We hope to welcome you back.Best Regards

8/10 – Goed

Shelie, Victorville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice. Clean. Good sized rooms. Lobby bar was pleasant. Staff was very courteous. Only negative is, it’s far from any major attractions or landmarks, and limited dining options nearby.
Reactie van Marta Casco. Hotel Manager Hesperia Sant Just op 25 jul 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Hesperia Sant Just Hotel during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with your feedback.We hope to welcome you back.Best Regards

8/10 – Goed

David, El Dorado Hills

Reisde met partner
Good property- clean ample sized room- out of the way not near central city activities or attractions. Few restaurant choices. Hotel restaurant not open on Friday or Saturday not sure why. Limited breakfast buffet available. Though missing some amenities property did work out for our trip.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van am op 16 mei 2023
Thank you for your time and for your assessment.We are pleased that you enjoyed your stay.Restaurant closed Friday and Saturday for weekly rest but we have the option of a small menu in the cafeteria

10/10 – Uitstekend

Noemí

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van am op 16 mei 2023
Thank you for your time and for your assessment.We are pleased that you enjoyed your stay.

8/10 – Goed

Martina

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Deborah

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very clean, modern with exceptional service. It was close to Fira Cornella which is why we stayed in this neighborhood.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Marta Casco. Hotel Manager Hesperia Sant Just op 15 mrt 2023
Dear Guest,Thank you so much for the pleasant review about your recent stay with us.We're glad you enjoyed your stay at the Hotel Hesperia Sant Just.We look forward to welcome you back soon.Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Marta Casco. Hotel Manager Hesperia Sant Just op 23 jan 2023
Dear Guest,Thank you so much for your assessment.We hope to see you back soon.Best Regard

10/10 – Uitstekend

Senaa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Marta Casco. Hotel Manager Hesperia Sant Just op 23 jan 2023
Dear Guest,Thank you so much for your assessment.We hope to see you back soon.Best Regards

8/10 – Goed

Sergi

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Valeria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Laura

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022