Driepersoonskamer | Verduisterende gordijnen, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Hostal Athenas

2.5 out of 5
Hostal Athenas
C/ Andreu Soler, 2, Sant Adria de Besos

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 95 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hostel, een echte aanrader! Het inchecken via de machine gaat prima, kamers zijn netjes en de voorzieningen in de buurt liggen allemaal op loopafstand.
6 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Sylvia, Bergen op zoom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Receptionist was zeer behulpzaam en sprak goed Engels. Super hostel!
Reactie van General Manager op 18 nov 2016
Vielen Dank

6/10 – Redelijk

??????

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dont worth this money. Problems with hot water, to far from center...
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alessia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Armin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

María Magdalena

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Había un aparato de aire frío /calor sin mando para que no pudiese ponerlo el agua por la mañana casi no era caliente , tenías que tener el discutir puesto no había cortinas y se veía del edificio de enfrente , la salida a la terraza obstruida por un mueble de cocina , pague 138 € para este desastre , no alquilare más .
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Agata

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Abbiamo soggiornato in questa struttura a gennaio e ci siamo trovati molto bene, grazie alla macchinetta abbiamo potuto effettuare il check in senza problemi di orario e in modo funzionale e veloce. La stanza era comoda e pulita, unica pecca bagno molto piccolo ma tutto sommato non ha rappresentato un problema, lo consiglio
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rosa - recepción op 26 mrt 2024
Grazie mille per averci scelto e per averci lasciato la tua opinione. Ci auguriamo che abbiate passato una buona vacanza e che ci rivedremo in futuro.

10/10 – Uitstekend

Harun

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

MOURAD

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geoffrey

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
L'hotel ne dispose pas de parking contrairement à ce qu'ils indiquent, ils orientent vers un parking payant mais il y a des places gratuites à Sant Adria .... Pas de personnel le dimanche enregistrement difficile sur une machine je n'avais pas reçu le numero de reservation.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

María Carla

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mirela

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Seyhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für diejenigen, die nur Barcelona besichtigen und die Zeit nicht im Hotel verbringen wollen, ist das Hotel ideal. Es liegt in der Nähe der U-Bahn, Stadtmitte in 10 Minuten zu erreichen. Das Personal war freundlich, das Zimmer war sehr sauber. Nur das Reception nicht immer besetzt ist, war nicht gut.
4 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Miguel

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Edison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is so tiny , to much small , even you have to walk by the side to fit in. The pics of the place mislead the size and comfortability of the hostels. I really don't recommend this place especially if you have any condition. The baths is so small makes very difficult to take a decent shower, very slippery and dangerous so the person can easily fall in. It a shame for part of Expedia recommend this place and present to the client in the way you do. The light in the room is very poor. This place make me to think two times before use Expedia for my trips in any way.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Xavier op 19 okt 2023
We are sorry that we find the room and its facilitie small. remeber that we are not a Hotel but a Hostal. The dimensiond of the rooms are regulated by Catalan law.

8/10 – Goed

HIROTO

3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Alexandre

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No merci
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ana Mariela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Luke

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Xavier op 26 jul 2023
Muchas gracias por su puntuación

6/10 – Redelijk

Everts

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Daniel

3 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Raquel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Estaba muy sucio y habían bichos en plaga por el cabecero.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Xavier op 22 mei 2023
No estamos de acuerdo con su comentario, Y ciertqamente no hay ninguna plaga ya que tomamos medidas preventivas y se controla regularmente.

10/10 – Uitstekend

Danja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer war sauber, jeden Tag fridche Handtücher U-Bahn nur 2 min vom Hotel entfernt Wände sind etwas dünn
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Xavier op 22 mei 2023
Vielen Dank für Ihren Kommentar

8/10 – Goed

Pagis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien situé
Hôtel très bien placé pour visiter Barcelone sans être dans le centre, métro à 400m, pas besoin d'utiliser la voiture. Parking sécurisé à proximité et tarifs avantageux pour les clients de l'hôtel. Nous avions la chambre familiale, soir 2 chambres communicantes, idéal avec les enfants. en plus il y a un coin kitchenette très pratique pour le petit déjeuner.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Xavier op 22 mei 2023
Merci

8/10 – Goed

ibtissem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Xavier op 5 mrt 2023
Thak you

4/10 – Matig

Carlos

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Conocian de antemanos problemas con nuestras llaves de acceso y no nos informaron, tuvimos que llamas a emergencias a las 2 de la mañana por ese tema y, siendo fallo suyo que ya conocian, nos atendieron de malas maneras.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Xavier op 9 feb 2023
Lamentamos que no le informaran del problema con las llave. Tomamos medidas para solucionarlo y no pudimos contactarles para informarles. En cuanbto a las malas maneras, siempre atendemos a los clientes con respeto y educación.

10/10 – Uitstekend

Uwe

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr einfach und sauber. Genau richtig für eine kurze übernschtung
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Xavier op 3 feb 2023
Vielen Dank

8/10 – Goed

Margarita

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hostal Athenas op 3 okt 2022
Hola Margarita,Muchas gracias por elegirnos para su estancia y la calificacion asignada.Ha sido un placer atenderle.Un saludo del equipo de Hostal Athenas

2/10 – Ontzettend slecht

SAMIR

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nada
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hostal Athenas. op 17 okt 2022
Buen dia Samir.Lamentamos saber que no ha tenido una agradable estancia, nos hubiera gustado saber más al respecto, ya que esto nos permite mejorar en pro de la satisfacción de nuestros clientes.Un saludo del equipo de Hostal Athenas.

8/10 – Goed

Claudio

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le foto non corrispondono all'attuale stato dell'hotel, poca pulizia. Comodo alla stazione metro e ai servizi: bar, ristoranti e negozi.
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hostal Athenas op 15 sep 2022
Buona giornata; Claudio, grazie mille per aver dedicato del tempo per valutare i nostri servizi e strutture, speriamo di vederti la prossima volta.Saluti dal team dell'Hostal Athenas

10/10 – Uitstekend

Fatih

4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hostal Athenas op 15 sep 2022
Buen día, Fatih.Muchas gracias por elegirnos para su estancia y por la calificación asignada, ha sido un placer tenerle con nosotros.Un saludo del equipo Hostal Athenas

8/10 – Goed

Xavier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Surface de la chambre un peu petite, mais suffisante pour y passer la nuit et profiter un maximum de Barcelone.
3 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Para una noche y poco más
Es un hostal en el centro, viejo, sin servicio de recepción física, es mediante videollamada y whatsapp (que funciona muy bien, eso es cierto) pero el horario es de 9-12 y de 16-21 creo recordar. No habia agua caliente, el baño necesita una reforma a lo bestia. No hay mesa en la habitación. En fin, una cama cómoda y ya.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien
Todo muy bien. Lo unico quebse nos rompió el telefono de la ducha al moverlo.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Xavier op 14 jun 2021
No se preocupen. Ya hemos reemplazado el difusor de la ducha. Nos alegra que hayan tenido una buena estancia.

8/10 – Goed

CIRA

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Josefa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Xavier op 21 mei 2021
Gracias por su puntación

2/10 – Ontzettend slecht

Vanesa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergonzoso
Me parece vergonzoso que se aprovechen de ka situqcuon en que estamos viviendo. Claramente no volveremos nunca.
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Stéphane, rouen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Le ménage laisse à désirer, des moutons sous les lits, de la poussière sur la tête de lit, des tâches sur les portes et une télécommande de TV qui a des piles oxydées et qui ne fonctionne pas. Ensuite dans une des 2 chambres, la ventilation ne fonctionnait pas une forte odeur d'urine et d'égout (mais là il semble que cela vienne de la ville par ces grandes chaleurs).
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Xavier op 14 jul 2020
Nous sommes désolés que les chambres ne soient pas à la hauteur de nos normes, sachez que nous venons d'ouvrir et que nous avons été fermés pendant trois mois en raison du covid-19..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
La salle de bain était très petite, et les pieds du lit de travers
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Anaïs

Reisde met een groep
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Marine, Japan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible Bugs’s house!! In the first night, my brother and I got bit by bed bugs. There’s still some scars on my face:( the second night, there was problem with door lock, we were lock outside for around 50 minutes in the cold mid-night. That was a night mare experience!!
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Reynante

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buenos actos
La estancia muy positiva, amabilidad, simpatía, en definitiva muy buena acogida.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Ce qui ete appreciable c que le menage etait fait tous les jours !
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Xavier op 5 sep 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanze pulite,personale molto cordiali Consigliato
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Xavier op 5 sep 2019
Thank you

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
J'ai préféré prendre un autre hôtel qui pouvait me répondre. En effet j'ai contacté cet hôtel par téléphone à plusieurs reprises et je n'ai jamais pu avoir un correspondant. A mes nombreux messages souvent assez long et demandant plusieurs réponses je n'ai eu que des oui. Je regrette d'être passé par votre site qui fournit l'hôtel mais sans vraiment conseiller le client et pourtant on m'avait prévenu. Le service clientèle à été pour ma part très moyen, du commercial sans un réel empathie. Cordialement Mr Collet
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
You get beer in the wendingmachine at the floor one!
7 nachten verbleven in mei 2019