Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 281 van 678 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
281
Gastenscore: 8 - Goed. 288 van 678 beoordelingen" "
8 - Goed
288
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 678 beoordelingen" "
6 - Redelijk
76
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 678 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 678 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Barbara
Zakenreiziger
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, beautiful hotel and excellent food
Barbara
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 18 sep 2023
Dear Barbara,Thank you for this positive review of your stay.We are thrilled to hear that you found our team to be nice and our hotel beautiful. It's great to know that you enjoyed the excellent food at our Summum Restaurant-Bar, where we take pride in offering fresh Mediterranean cuisine with Catalan roots.We look forward to your next visit.Best regards,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met partner
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel in een rustige buurt. Mooie, schone kamer en vriendelijk personeel.
Barbara
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
Reisde met partner
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel nabij metrostation. In 20 minuten ben je in hartje Barcelona. Nette kamers, goed ontbijt. Prima restaurant. Parkeergelegenheid onder het hotel (mits beschikbaar).
Jan
3 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Pieter
26 mei 2022
Pieter
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
A.J.
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel om een paar dagen te verblijven. Ruim opgezet, schone kamers met redelijk comfort. Ontbijt was prima, het restaurant voor diner en lunch was minder: weinig keus, de hoeveelheden karig, nauwelijks of geen groente en voor wat je kreeg prijzig. Metro was heel dichtbij voor een snelle verbinding van de stad. Hotel had een eigen inpandige parkeerplaats voor de auto (wel parkeergeld betalen)
A.J.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Laura, afdeling reserveringen op 19 jun 2019
Geachte A.J, bedankt dat u een paar minuten hebt besteed aan het beoordelen van uw ervaring, ons personeel en onze vestiging. We zijn blij om te weten dat uw verblijf aangenaam was. Ons ontbijt is compleet, gevarieerd en gezond, we betreuren het niet dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We wensen je een fijne zomer en hopelijk zien we je binnenkort weer. Laura, afdeling reserveringen
10/10 – Uitstekend
veerle, Serskamp
Reisde met partner
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Twas super proper en goed van ontbijt en ander eten.
Vriendelijk, behulpzaam,
Mooie kamers..
Juist spijtig v ligging en geen zwembad.
veerle
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Arvind, Den Haag
6 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij metrostation.
Mooi hotel, wel uit de stad, maar met de metro, die op 50 meter van het hotel ligt, is de stad rechtstreeks te bereiken.
Arvind
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Laura op 12 apr 2018
Goedemiddag Arvind,
Bedankt dat je enige tijd hebt besteed aan het waarderen van ons personeel, de oprichting en je verblijf in het algemeen.
Voor ons is het erg belangrijk om uw indrukken uit de eerste hand te kennen.
We wensten dat de reis naar huis goed was.
We hopen dat we je binnenkort zien.
Oprecht,
Laura - Gastrelaties
4/10 – Matig
Monique
30 nov 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matig voor een vier sterren hotel
Ik vond het geen vier sterren hotel. De bedden zijn doorgezakt. Ik kreeg last van mijn rug.
De verwarming in ons kamer was kapot. Ik heb het doorgegeven aan de receptie, de monteur kwam pas na twee dagen om het te repareren. Er zijn geen dekbedden dus in de avond was het best wel koud. Verder had ik een kamer vlakbij de snelweg. Het verkeer vond ik storend.
Ik kan niet oordelen over het ontbijt omdat ik geen gebruik had gemaakt van deze faciliteit.
Desondanks heb ik een leuke vakantie gehad in Barcelona. Het is voor herhalingsvatbaar. Maar ik zou niet opnieuw kiezen voor dit hotel.
Monique
4 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Laura - Guest relations op 5 dec 2017
Hallo Monique,
Bedankt dat u enige tijd hebt besteed aan het beoordelen van uw verblijf en ons hotel in het algemeen.
In aanmerking nemend dat de gemiddelde lengte 4 is, zie 2, zijn we erg teleurgesteld.
Maar we zijn nog steeds meer teleurgesteld om te weten dat het niet op zijn gemak was.
Normaal gesproken waarderen we onze matrassen zeer positief, maar het is duidelijk dat het een zeer persoonlijke mening is. Het spijt ons dat u niet op uw gemak bent blijven liggen.
We zullen het incident ontdekken dat ons vertelt dat de technicus twee dagen nodig had om door zijn kamer te gaan, want als het koud was en niemand zou passeren zoals hij zegt, hadden we de kamer moeten veranderen.
Hoewel het waar is dat we een weg naast het hotel hebben, waar veel auto's passeren, moet er ook gezegd worden dat er 's nachts bijna geen verkeer is.
We zullen ervoor zorgen dat de ramen waarvan het uw kamer was (524) goed sluiten.
We hopen dat de terugreis naar uw mooie land in orde zou zijn.
We kijken er naar uit om je binnenkort te zien.
10/10 – Uitstekend
J
13 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Mooi en net hotel, parkeren is erg duur...
Buiten is parkeren gratis maar bijna geen plek te vinden. Staff is aardig en behulpzaam
Grote supermarkt op loopafstand
J
4 nachten verbleven in november 2017
Bedankt dat je bij ons bent gebleven. We werken er hard aan om onze gasten blij te maken en stellen uw feedback op prijs!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel met goede metro verbinding
goede ervaring! we hebben dit last minute geboekt en het was beter dan verwacht.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Charlotte
12 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi nieuw hotel in een rustige buurt.
Mooi nieuw hotel in een rustige buurt. Naast de uitgang van metrolijn L3. Moderne inrichting. Ontbijt was netjes, maar niet erg uitgebreid.
Charlotte
8/10 – Goed
Suzan
17 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel
Nette hotel met vriendelijk personeel. Prima locatie net buiten het centrum. Metro en supermarkt om de hoek. We misten wel koffie op de kamer :)
Suzan
8/10 – Goed
helma, nerderland
30 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, heerlijk ontbijt....
perfecte ligging.. vlakbij een metrostation.
goed hotel, prima kamer en een heerlijk ontbijt.
helma
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zaken hotel dichtbij metro
Het hotel is schoon, mooi, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Metro station op 3 minuten loopafstand. Met de metro ben je binnen een kwartier in het centrum.
Supermarkt op 5 minuten loop afstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
James, Cuijk
19 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een redelijke (Expedia) prijs.
Goed hotel, voor een redelijke (Expedia) prijs, zeer dichtbij een metro station. Binnen 15 minuten ben je in het centrum van Barcelona.
Staat ook in een nette, buurt.
James
10/10 – Uitstekend
marie, sint niklaas
17 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij metrostation
Goede keuken
ontbijt kan in hotel maar ook bij de studenten
Hotel is verbonden met hotelschool
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
marie
10/10 – Uitstekend
cathy, oostkamp
21 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen
Goed onthaalt, vriendelijk te woord gestaan, fantastisch personeel
cathy
6/10 – Redelijk
Molenaars
22 sep 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Hotel lag wel ver van centrum, maar goed bereikbaar met Metro ligt 5 min lopen ervandaan. Medewerkers waren behulpzaam als je wat vroeg. Het is duidelijk een zakenhotel, het enige minpunt was slechte wifi verbinding, in een zakenhotel verwacht je hier wel een goede gratis verbinding in de lobby. Verbinding was zeer gebrekkig tot niks.
Molenaars
4/10 – Matig
Liesbeth, Schijndel, Nederland
1 nov 2010
Negatief: Netheid, personeel en service
Liesbeth
10/10 – Uitstekend
YOSHIKO
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was spacious and comfortable. The hotel seems new and located nearby metro station and that made visiting many places so easy. I highly recommend this hotel.
YOSHIKO
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 9 mei 2024
Dear Yoshiko,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We are thrilled to hear that you found your room spacious and comfortable, reflecting the high standards we strive to uphold at Alimara Barcelona Hotel. Our team takes great pride in the hotel's upkeep, and your recognition of its condition is most encouraging. The convenience of our location, just a stone's throw away from the metro, is something we are glad you appreciated, as it is ideal for exploring the beautiful city of Barcelona. It is also heartening to know that the service provided by our staff met your expectations and contributed positively to your experience.We are especially grateful for your recommendation, as it is the highest compliment we can receive. Rest assured, we will continue to dedicate ourselves to providing an exceptional experience for all our guests.We look forward to welcoming you back.Kind regards,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met familie
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Quarto muito bom amplo, hotel próximo de supermercado e metrô!!!
Barbara
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 13 mrt 2024
Estimada Bárbara,agradecemos o seu generoso comentário.Ficamos muito contentes em saber que apreciou a amplitude e o conforto das nossas acomodações.Além disso, é gratificante ter conhecimento que a nossa localização foi conveniente para suas necessidades, próxima a diversos pontos comerciais e à rede de transportes públicos, facilitando o acesso às diversas atrações de Barcelona.Esperamos que possa voltar em breve.Atenciosamente,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
Fernando
Reisde met familie
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La atención del personal es excelente
Fernando
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 1 feb 2024
Estimado Fernando,Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Le enviamos nuestros mejores saludos,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Javier
Zakenreiziger
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente en la zona del hospital vall d´hebron
Tras una intensa reforma, el hotel está con un importante y adecuado lavado de cara.
El personal es muy amable y su restaurante es excelente.
El desayuno es sencillo, quizás por contraste con otros hoteles de precio y características similares. Pero muy correcto.
Las habitaciones son amplias y modernas. Todo muy funcional. La cama es muy cómoda y amplia. Las almohadas parecen nuevas y también muy confortables.
Javier
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 2 jan 2024
Estimado Javier,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros en esta plataforma.Nos complace saber que considera nuestro personal muy amable y que nuestro restaurante ha cumplido con sus expectativas. Es un honor recibir elogios sobre las habitaciones, destacando su amplitud, modernidad y la comodidad de la cama y almohadas. Lamentamos que el desayuno no haya superado completamente sus expectativas; sin embargo, nos esforzamos en ofrecer una variedad balanceada y rotativa de productos de calidad, como se describe en nuestra oferta de servicio. Apreciamos sus comentarios positivos sobre la limpieza y el estado del hotel, reflejo de nuestro compromiso con la excelencia en el servicio.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión. Un saludo cordial y nuestros mejores deseos en esta Navidad,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
Takehito
11 dec 2023
Takehito
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 18 jan 2024
Dear Takehito,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future.Wishing you a wonderful 2024!El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
CARLA
Reisde met familie
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muito bom hotel. Seguro, limpo e proximo ao metro
CARLA
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 9 nov 2023
Cara Carla,agradecemos o seu simpático comentário.Ficamos muito satisfeitos por, de modo geral, termos ido ao encontro das suas expectativas.Esperamos poder voltar a recebê-la para mais uma excelente experiência. Com os melhores cumprimentos,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
6/10 – Redelijk
V A
Reisde met familie
5 nov 2023
Positief: Personeel en service
V A
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 7 nov 2023
Dear Guest,Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We're sorry your experience hasn't been fully satisfying.We would like to know how we could improve your experience with us.We hope that we have the opportunity to see you again soon. Kind regards,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nos ha gustado como para repetir
Nos ha gustado mucho el hotel lo único que sería de agradecer que el chico de recepción fuera menos seco. La chica de recepción y el personal del restaurante súper simpáticos y amables. Recomendamos 100% cenar en él.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 30 okt 2023
Estimado huésped,Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y que nuestro personal del restaurante fue amable y simpático. Agradecemos sus comentarios positivos y su recomendación para cenar en nuestro hotel.Lamentamos que haya encontrado al chico de recepción menos amable de lo esperado. Apreciamos sus comentarios y trabajaremos en mejorar la calidad de nuestro servicio en todos los aspectos. Nuestro objetivo es brindar una experiencia excepcional a todos nuestros huéspedes.Esperamos con ilusión tener la oportunidad de volver a darte la bienvenida en futuras ocasiones.¡Hasta pronto!
2/10 – Ontzettend slecht
Agustina
28 okt 2023
Agustina
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 30 okt 2023
Estimada Agustina,Gracias por el tiempo que ha invertido en enviarnos su testimonio acerca de su estancia en nuestro hotel.Le pedimos disculpas si su experiencia no ha cubierto sus expectativas.Nos hubiese gustado saber qué aspectos han podido motivar su puntuación.Reciba un saludo cordial,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Martina
19 okt 2023
Martina
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 9 nov 2023
Querida Martina,Su magnífica valoración nos ha llenado de satisfacción.Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Será un placer que nos considere su hogar en Barcelona en futuras visitas a nuestra ciudad. Atentamente,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
6/10 – Redelijk
DAISY
Reisde met familie
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est agréable. L'hôtel est bien équipé et confortable par contre même la fenêtre fermée on entend beaucoup la route.
Le petit déjeuner n'est pas fameux ...
Enfin nous avions un coffre-fort qui ne fonctionnait pas pendant tout le séjour, nous aurions apprécié que l'on nous propose une autre chambre
DAISY
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 19 okt 2023
Chère Daisy,Merci pour votre commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre équipe et le confort de notre établissement. Par ailleurs, nous avons récemment changé toutes les fenêtres de l'hôtel pour améliorer l'isolation phonique. Nous sommes désolés si cela n'a pas été suffisant pour votre séjour et aurions été heureux de vous proposer un changement de chambre si cela avait été signalé.De plus, nous sommes également désolés pour le désagrément concernant le coffre-fort.N'hésitez pas à signaler ce genre de problème à notre réception, notre équipe est toujours prête à vous assister.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour 100 % réussi.Bien à vous,
10/10 – Uitstekend
Marie
Reisde met familie
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La idea del hotel es buenísima, es la extensión de una una universidad de turismo, aquí los estudiantes hacen sus prácticas.
Muy buen servicio, limpio, delicioso el Desayuno y tiene un paradero de taxi afuera, lo que lo hace muy practico.
El edificio es muy lindo el arquitectónicamente, con figuras caprichosas en sus elevadores y buen mobiliario. Lo recomiendo
Marie
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 19 okt 2023
Estimada Marie,Nos alegra saber que disfrutó del servicio, la limpieza y el delicioso desayuno que ofrecemos. Apreciamos sus comentarios sobre la arquitectura y el mobiliario del hotel, así como la practicidad de tener un paradero de taxi justo afuera.Será un placer que nos considere su hogar en Barcelona en futuras visitas a nuestra ciudad. Atentamente,
10/10 – Uitstekend
jose antonio
Reisde met partner
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuvimos una noche. Nada negativo que objetar.
jose antonio
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 19 okt 2023
Estimado José Antonio,Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado una experiencia tan positiva.Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Esperamos volver a recibirle en su próxima visita. Saludos cordiales,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Esra
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esra
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 13 okt 2023
Dear Esra,It was a pleasure to receive this great review.We are delighted to know that you had a pleasant stay with us.We hope you will return for another memorable stay.Best wishes,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
nicola
Reisde met familie
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albergo perfetto con fermata della metropolitana a 50 metri hotel pulito personale preparato ed accogliente ottima colazione dolce e salata
nicola
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 4 okt 2023
Gentile Nicola,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti di sapere che ha apprezzato la pulizia delle camere e l'accoglienza del nostro personale. È fantastico, inoltre, che ha trovato ottima la nostra colazione dolce e salata, pensato per poter rispondere al meglio alle necessità di ciascun ospite.Ci fa piacere che abbia apprezzato la vicinanza della fermata della metropolitana, che rende facile l'accesso alle principali attrazioni di Barcellona.Saremo lieti di poterla accogliere di nuovo presso l'Alimara Barcelona Hotel in futuro. Nell'attesa, le porgiamo i nostri cordiali saluti.
2/10 – Ontzettend slecht
evelyn
24 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
evelyn
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 16 okt 2023
Dear Evelyn,Thank you for taking the time to share your feedback,While we do carry out maintenance whenever necessary to ensure that our facilities are up to date, we have noted your comments. Also, our rooms are cleaned daily and we ask that guests make us aware of any shortcomings so that we may have these immediately addressed.We certainly hope that we can welcome you back again. Best regards,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
Jose Luis
24 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel, aunque al personal de le nota un poco “exprimido” y se aprecia a veces en el trato.
Jose Luis
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 26 sep 2023
Estimado José Luis,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros y dejarnos una favorable valoración.Nos alegra saber de su satisfacción con nuestras instalaciones y apreciamos su comentario sobre el hotel.Lamentamos que haya percibido cierta presión en el personal durante su estancia. Nos esforzamos por brindar un servicio de alta calidad y un trato amable a todos los huéspedes. Tomaremos en cuenta su observación para mejorar en este aspecto y asegurar que los futuros clientes tengan una estancia aún más positiva.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en su próxima visita a Barcelona. ¡Hasta pronto!El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
OLGA
17 sep 2023
OLGA
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 19 sep 2023
Estimada Olga,Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Será un placer que nos considere su hogar en Barcelona en futuras visitas a nuestra ciudad. Atentamente,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
María Ángeles Delfin
Reisde met familie
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vamos a este hotel porque está muy cerca del hospital Vall d* Hebron. Es un hotel tranquilo y el personal amable.
María Ángeles Delfin
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 11 sep 2023
Apreciada María Ángeles,Nos hace muy felices comprobar a través de sus excelentes comentarios que ha quedado tan satisfecha con su experiencia en el Alimara Barcelona Hotel.Nos alegra saber que ha encontrado nuestro hotel tranquilo y que ha apreciado la amabilidad de nuestro personal. Entendemos que la cercanía al hospital Vall d’Hebron es un factor importante para usted y nos complace ser una opción conveniente para sus visitas.Será un placer que nos considere su hogar en Barcelona en futuras visitas a nuestra ciudad. Atentamente,
10/10 – Uitstekend
CLAUDIA MARIA
Reisde met familie
8 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un lugar muy agradable. Recomendado...!
CLAUDIA MARIA
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 11 sep 2023
Apreciada Claudia María,Nos hace muy felices comprobar a través de sus excelentes comentarios que ha quedado tan satisfecha con su experiencia en el Alimara Barcelona Hotel.Su inmejorable valoración nos transmite que su estancia ha sido satisfactoria. Nos alegra que nuestra ubicación haya sido de su conveniencia y que todo estuviera a la altura de sus expectativas durante su visita. Nos esforzamos para lograr la satisfacción de nuestros clientes y haberlo conseguido, en su caso, es nuestra mejor recompensa.Será un placer que nos considere su hogar en Barcelona en futuras visitas a nuestra ciudad. Atentamente,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
Diane
Reisde met partner
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was okay except the shower handle that didn’t hold in place so we needed to shower and hold the handle throughout the whole time. There is no free parking available around the hotel. The green zone parking is available be need to be paid from 8am to 9pm. Other than that, it was an okay hotel.
Diane
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 9 sep 2023
Dear Diane,Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are glad to hear that you found our hotel to be okay overall. However, we apologize for the inconvenience you faced with the shower handle. Our maintenance team has been notified to address this issue promptly.Regarding the parking situation, we understand that finding free parking can be challenging. While we do offer on-site parking at a reasonable rate, we also want to mention that there is a possibility to park in the street around the hotel for free. We hope this information is helpful for your future stays.We appreciate your feedback and hope to welcome you back for an even better experience. Kind regards,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 sep 2023
Negatief: Comfort kamer
Décevant pour du 4*
Mal insonorisé. On entend tout l'environnement extérieur. Le bruit de la circulation car la route est juste à côté et ce soir là, un évènement. Le lit est catastrophique pour du 4* Au moindre mouvement, il bouge. Nuit horrible
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 6 sep 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel.Nous sommes désolés que votre séjour parmi nous ne se soit pas déroulé dans les meilleures conditions et nous vous présentons nos plus sincères excuses. Bien que notre hôtel dispose de fenêtres à double vitrage, nous comprenons que cela n'a pas été suffisant pour vous.Si vous êtes sensible au bruit, nous vous invitons à nous en faire part lors de la réservation afin que notre équipe vous attribue une de nos chambres les plus calmes.Nous sommes désolés si le confort du lit n'était pas à la hauteur de vos attentes et nous vous remercions de nous en avoir informé.Nous espérons avoir l’opportunité de vous revoir afin de changer votre perception concernant notre établissement.Cordialement,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Arnel
Reisde met familie
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnel
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 5 sep 2023
Hei,tusen takk for den fantastiske anmeldelsen!Vi er glade for å høre at du hadde et fint opphold.Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til Alimara Barcelona Hotel snart. Ha en flott dag,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Francesco
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bello, pulito e personale gentilissimo
Francesco
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 30 aug 2023
Gentile Francesco,La ringraziamo per il suo commento sul nostro hotel.E' sempre bello quando i nostri ospiti sono soddisfatti del nostro lavoro. La ringraziamo, inoltre, per aver menzionato la cortesia del nostro personale, che la ringrazia e la saluta.Speriamo di avere il piacere di accoglierla di nuovo in futuro.Cordiali Saluti,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Paolo
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione per spostarsi con metro e taxi
Paolo
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 9 sep 2023
Gentile Paolo,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Ci fa molto piacere che il suo soggiorno sia stato bello e che abbia apprezzato i comfort della nostra struttura.Apprezziamo il fatto che abbia messo in evidenza l'ottimo collegamento garantito dai mezzi pubblici nella zona dell'albergo, grazie ai quali è possibile raggiungere in breve tempo i principali luoghi di interesse della città.In attesa di poterla accogliere di nuovo presso l'Alimara Barcelona Hotel, le porgiamo i nostri cordiali saluti.El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
Youren
19 aug 2023
Positief: Personeel en service
It’s ok
Youren
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 21 aug 2023
Dear Guest,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you in the future.Kind regards,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
8/10 – Goed
ANTONIO
Reisde met familie
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANTONIO
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 21 aug 2023
Cher Antonio,Merci pour votre commentaireNous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met een groep
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jennifer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van El Equipo del Hotel Alimara Barcelona op 21 aug 2023
Apreciada Jennifer,Estamos muy contentos de recibir sus magníficos comentarios y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.Será un placer que nos considere su hogar en Barcelona en futuras visitas a nuestra ciudad. Atentamente,El Equipo del Hotel Alimara Barcelona
10/10 – Uitstekend
Jayne
Reisde met familie
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was easy access for the metro into Barcelona. The room was great and not noisy at all. The breakfast was delicious.
Jayne
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 21 aug 2023
Dear Jayne,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you found our location convenient with easy access to the metro, allowing you to explore Barcelona with ease. It's great to know that you enjoyed the comfort and quietness of your room, as we have recently upgraded our windows to improve noise isolation and energy consumption.We appreciate your kind words about our breakfast, and we are glad that you found it delicious. Our buffet offers a wide variety of options to cater to different tastes and preferences.We hope to see you again soon.Kind regards,