2 outdoor pools

Beoordelingen van Hotel Arts Barcelona

5 out of 5
Hotel Arts Barcelona
Marina 19–21, Barcelona

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 666 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 179 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

felice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, big clean rooms, top Location but if you go for the pool , far far to Little beds near the pool. Not Goodmorning that money, Mini bar extremely expensive, most expensive ever seen
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 8 jul 2019
Thank you for taking the time to review your stay

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 8 jul 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi zwembad, fijne kamer, goede lokatie bij t strand, goede service. Eten en drinken wel heel duur!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 8 jul 2019
Thank you for taking the time to review your stay

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 6 mei 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 1 apr 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

AF

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel. Zeer luxe!!! Grote en prachtige kamer met fantastisch uitzicht over de stad en zaa
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 1 apr 2019
Thank you!

6/10 – Redelijk

maria, amatwrdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig hotel !! Slechte service bij receptie
We kregen een hele mooie kamer met heel slecht uitziicht ! Er werd mij vertrekt dor de manager dat dit de slechtste kamer van het hotel was en dat ze dat wisten , maar niets voor mij konden doen , daar het hotel vol zat. Mochten er andere vragen zijn konden wij bij hem terecht , vervolgens hebben wij 3 kwartier op de afstands bediening van de tv moeten wachten na 3x vragen ( beetje jammer tijdens een wk voetbal) dag van vertrek wilden wij 3 uurtjes kater uitckecken, manager die mij zijn kaartje gaf wilde ins niet te woord staan !! En moesten toen 399 euro bij betalen voor een kamer tot 16.00 !! Ben teleurgesteld in hoe wij behandeld zijn door het personeel bij de receptie !! Hele slechte service !! Bij de pool waren alle stagiaires even aardig ! Ik zou niemand aanraden om hier te gaan slapen , we hebben een hoop gespendeerd en zijn niet heel gastvrij behandeld !!!
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Hotel Arts Barcelona op 9 aug 2018
Thank you for taking the time to write about your experience. On behalf of the Ladies and Gentlemen at Hotel Arts Barcelona, please accept our apologies. We hope to have the chance to welcome you back. Warm regards, Brunella Zinato Hotel Manager Hotel Arts Barcelona

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, drankjes erg duur
Geweldig hotel, mooie buurt. Jammer dat de wifi niet kosteloos is en drankjes erg duur. Zo wil je niet eens een fanta of water bestellen. Jammer, drankjes disproportioneel duur. Verder mooi hotel en geweldig personeel. Erg vriendelijk en spreken hun talen.
3 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Whitney, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Goed getraind personeel. Hiermee bedoel ik dat ze echt getraind zijn op vriendelijkheid en gastvrijheid. Ze zijn super vriendelijk en ontzettend behulpzaam. Het hotel is in de super gezellige Marina gelegen om de hoek aan het strand dus via een heerlijke wandeling over de boulevard sta je na 40 minuten aan de Ramblas.

10/10 – Uitstekend

erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, alles is top! Prima kamer, dito voorzieningen. Wel tikkie duur als je wat gaat drinken in de bar. Sauna echt geweldig met uitzicht over zee vanaf hoogste verdieping.

10/10 – Uitstekend

bruno, oud-heverlee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles netjes heel lekker ontbijt inkom is wel wat eigenaardig : vanaf de straat moet je langs de garage binnengaan en 1 verdiep stijgen tot aan de receptie

10/10 – Uitstekend

Familie R.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super hotel
Super hotel en super personeel. Altijd even welkom en behulpzaam. We komen elke keer weer graag terug. Zowel met als zonder kinderen hotel regelmatig bezocht.

10/10 – Uitstekend

Marc, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel!
Tophotel! Topkamers, topbediening!

10/10 – Uitstekend

Marc, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel!
Schiiterend hotel. Zeer vrindelijke en perfecte service. zeer goede ligging nabij de olyplische jachthaven. Enige minpunt zijn de zeer hoge prijzen van de dranken en de maaltijden in de bars en restaurants van het hotel.

10/10 – Uitstekend

Raam, Schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel niks op aan te merken super service super personeel

10/10 – Uitstekend

Annmarie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Arts was wonderful. The staff always cordial and professional, rooms and hotel clean and just beautiful, food and drinks in hotel delicious as well. Facilities offered at hotel from pool to spa are exquisites. Will be coming back.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel stay I've ever had
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Joe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderfull place to stay, excellent service, and keeds were happy tonstay :)
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Hosana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pablo Alonso

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Giannina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gareth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An excellent stay. Brilliant staff and service. Had a small problem on day one with digging outside causing quite a lot of noise but the team responded straight away and found me another room. They also arranged some help with room bill, and as I was checking out a lady came to ask if I was happy that everything had been sorted, and apologies again even though none of it was the fault of the hotel. I couldnt have asked for more. Thank you.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mitko, Woodland Park

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mitko, Oradell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional service, luxurious amenities, and breathtaking views, pure perfection awaits you!
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yamina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jussi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review our property. We are so delighted to read that you had a fantastic stay with us and we truly hope we can welcome you back soon!Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager

10/10 – Uitstekend

Sanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa
Fantastiskt upplevelse som alltid 😊 jag har bott på 4 olika 5 star hotel här i barcelona och Arts hotel var den som var bäst av dem alla
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your stays in Barcelona. It was a real pleasure having you with us and we look forward to welcoming you back. Please, do not hesitate to reach out might you have anything we can assist you with. Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jasmine

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Good morning, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted you had a fantastic time at the hotel and we look forward to seeing you again.Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager

8/10 – Goed

Djammel

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your time. We are happy to read that you had a great experience. However, I would still love to hear from you what we could have done to make it unforgettable. Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager

6/10 – Redelijk

Igor

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. My name is Martina Gandolfi and I am the Quality Manager at the Hotel Arts Barcelona. It has come to my attention that the service you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Please let me know the best contact number and time to reach you. I look forward to speaking with you in order to restore your confidence in the Hotel Arts Barcelona.Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager

10/10 – Uitstekend

Sanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa hotellet
Det bästa hotellet jag någonsin har varit på förutom att rummet var stort, sängarna riktigt sköna så är personalen riktigt trevliga och hjälpsamma
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Dear Guest, We are delighted to read you had a great time with us at Hotel Arts Barcelona. We are truly happy to hear that you loved the room we assigned and the professional service provided by our Ladies & Gentlemen. We look forward to welcoming you!Kindest regardsMartina GandolfiQuality Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Update Your Computer Systems & Stop Penalizing Us
Hotel Arts got into a cancellation fee dispute with Hotels.com over a date change before I even left America. Neither company could create a work around for their computer systems and the trip never happened. I spent 2 days dealing with both companies repeatedly and neither did the right thing. Think twice about using either company since you are penalized when your child wakes up puking and you cannot board an airplane.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina Gandolfi op 16 jan 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. My name is Martina Gandolfi and I am the Quality Manager at the Hotel Arts Barcelona. It has come to my attention that the service you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize.As I am not aware of what happened, I would be grateful if you could provide me with your availability to be contacted so that I can fully understand. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Please let me know the best contact number and time to reach you. I look forward to speaking with you in order to restore your confidence in the Hotel Arts Barcelona.Martina GandolfiQuality Manager

10/10 – Uitstekend

Danilo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing else to say everything was all right.

8/10 – Goed

Javier

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Dirk

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zimmer eine Katastrophe
Wer auf alte Teppiche im Zimmer und viel Lärm steht…..genau das richtige.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Carlyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Omar

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

NGOZI, TROY

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The custOmer service was outstanding. Really loved the club lounge.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chinyere

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, loooooooooved my stay. The Club Level was worth every penny because of the Club Lounge. I had a fantastic time and would definitely stay at Hotel Arts again when back in Barcelona.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Phillip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 star service
Amazing service and beautiful hotel. The bedding was so comfy. Really enjoyable stay and the staff were so attentive throughout.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Time for a Facelift
The Arts is showing its age. Great location on the waterfront, but the interior, the rooms, etc., need a major overhaul.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Esther

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it!
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel…near the beach….shopping…restaurants. Wonderful hotel!
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

RAFAEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel mit TOP Personal!
Einer der schönsten Hotel in Barcelona mit traumhaften Meerblick und unglaublichen Service. Das ganze Personal sehr nett und hilfsbereit, die Wünsche werden vom Gesicht abgelesen. Der Zimmerservice superschnell und das Frühstück einfach lecker mit extra fresh Smoothie‘s.
5 nachten verbleven in oktober 2023