Terras

Beoordelingen van Hotel Badalona Tower

4 out of 5
Hotel Badalona Tower
Avenida de Navarra, 6-8, Badalona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 175 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 207 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 455 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

victor, Alphen aan den Rijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is 10 a 15 minuten lopen van de metro. Het ligt naast de snelweg maar met het raam dicht, geen probleem. Mooie en nette kamer. Bij aankomst voelden we niet echt welkom door de receptionist maar misschien lag het aan ons...
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 29 nov 2023
Dear Mr. Van Hoorn,Thank you for sharing your experience. We're glad you found our hotel within a 10-15 minute walk from the metro and appreciated the cleanliness of the room, even with the proximity to the highway. We apologize if you didn't feel as welcomed by the receptionist upon arrival; we'll address this to ensure a more positive experience in the future. We value your feedback and hope to welcome you back.Sincerely,Management

10/10 – Uitstekend

RPJ

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Fred, Lisse, NL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is goed en heb daar geen opmerkingen over. Alleen het constante geluid van de weg is storend maar ook alle motor die daar flink de gaskraan openzetten.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel's Manager op 12 mrt 2019
Dear guest, Thank you for your review of your recent stay in our hotel. We are pleased to know that you had a good time during your stay. We offer you our most sincere apologies for the noise inconvenience that you faced during your stay, rest assured that we are going to try to improve the comfort of the room. We value your comments and we hope to have the opportunity to serve you again. Kind regards, Hotel's Manager

8/10 – Goed

Werner, Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, quiet place to stay.
You must walk 1 km to the beach and 1 km to the nearest metrostation.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel with excellent rooms. Location is great as well.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Hans, Nijkerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel voor trip Barcelona
Erg mooi en net hotel in Badalona. Kwartiertje lopen naar mooi strand en naar trein. Binnen 20 minuten in hartje Barcelona.

8/10 – Goed

seri, p

Positief: Netheid, comfort kamer
Mooi hotel op een wel goede locatie
Het is een leuk hotel, de supermarkt is makkelijk te vinden en ook het strand is ongeveer een kwartier lopen. Onze kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt en zag er zeker goed uit. Wat wel jammer was is dat je als gast niet op het terras kan zitten, die is er alleen voor speciale gelegenheden. Ook raad ik aan om voordat je vertrekt te kijken bij google maps welke tram/bus je naar het hotel brengt vanaf de luchthaven, wij waren dubbel zo lang onderweg.

10/10 – Uitstekend

john, amersfoort, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel
Heel erg goed hotel, welke een goede ligging heeft om naar Barcelona te rijden. Ontbijt buffet erg uitgebreid en goed verzorgd. Eten in het hotel is meer dan prima en goed betaalbaar. Kamers zijn erg ruim en modern, heerlijke ruime douche en badkamer. Enige minpuntje is dat je moet betalen voor de onderliggende ruime parkeergarage en dat er geen bad in onze kamer zat. Prijs kwaliteit verhouding een hele grote aanrader en zou iedereen welke met de auto naar Barcelona gaat dit hotel aanraden!

10/10 – Uitstekend

Jarno, Waalre, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het nieuw, modern hotel in Badalona
Ik heb een nacht hier geslaapen en was erg tevreden met het hotel. Het hotel liegt dichtbij metro en bussen en metrorij van de dichtbijste station naar Sagrada Familia heeft slechts 15-20 minuten genomen. Het hotel liegt naast de snelweg welke is een voordeel als je met je auto hier rijdt. Het restaurant van de hotel was iets minders zo goed als ik me verwachtet heb maar toch heel oke.

8/10 – Goed

Milca, Den Haag

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barcelona
We hebben 5 nachten geslapen in dit hotel. Het ziet er netjes uit jammer dat de badkamer vloer nat was na een douche wat een probleem is op de meeste kamers zeiden ze bij de receptie, dus helaas dan maar extra handdoeken neerleggen. En de badjas die bij de beschrijving stond nergens gezien.Vlakbij fietsen huren zoals de beschrijving zegt, niet gevonden. De ligging is niet verkeerd even de straat uitlopen en dan kom je bij leuke winkeltjes en het strand en kan je ook eten als je wil. Jammer dat het hotel ons de verkeerde kant opstuurde toen we vroegen waar we fietsen konden huren, totaal niet mogelijk in die buurt waar we heen gestuurd zijn, leuk idee maar helaas geen fiets te huren. Wel in de buurt van de Ramblas bij Rent a Bike aan te bevelen! Eten is goed in de stad en winkelen kan je uitstekend. Hotel is ook prima op paar kleine puntjes die hier boven staan vermeld.

10/10 – Uitstekend

Adriaan Jan, Arnemuiden, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel !
Om middernacht 01.30 u kwamen wij aan. Het personeel (receptie) was er snel bij om ons op te vangen. De personeel waren allemaal aardig en hulpvaardig

8/10 – Goed

H.G., Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanaf het hotel tot centrum Barcelona 30 minuten, 15 min lopen 15 min trein.
Met openbaar vervoer : Vanaf de luchthaven El Pratt kan je met de trein naar Passeig de Gracia ( 4 stations), dan kan je met de metro naar Pep Ventura lijn 2.Je kunt ook vanaf Passeig de Gracia met metro jin 3 naar metro station Catalunya om daar met de Renfe trein naar Badalona te gaan.( trein richting Mataro, Blanes, Calella of Macanet, 4e station is Badalona) . Met een Barcelona kaart kan je onbeperkt gebruik maken van het openbaar vervoer van het vliegveld naar het hotel en in Barcelona.

10/10 – Uitstekend

Lourdes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable room
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Matteo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel piacevole
Hotel piacevole. Camere moderne, non particolarmente spaziose ma confortevoli. Buono il ristorante ed anche la colazione. Il parcheggio è quello pubblico sotterraneo adiacente a prezzo convenzionato.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Management op 13 dec 2023
Dear Matteo,We are delighted to hear you found our hotel pleasant, and our rooms comfortables. We are glad you enjoyed the restaurant and our breakfast. Thank you for your positive feedback, we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Management

10/10 – Uitstekend

Jienan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ricardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
todo ok
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Alistair

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is clean, in a quiet area but close enough to many cafes, shopping and metro. The best thing about this hotel is the staff. Their service is beyond what I have experienced at many other hotels.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 29 nov 2023
Dear guest,Thank you for your kind words. We're delighted to hear you enjoyed our clean and quiet hotel, conveniently located near cafes, shopping, and the metro. We truly appreciate your recognition of our exceptional staff and their commitment to providing outstanding service. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best regards,Management

8/10 – Goed

Rajul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Alberto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience, friendly staff, room service was on point
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dirección op 29 nov 2023
Estimado Alberto,Agradecemos sinceramente sus amables palabras. Nos complace saber que tuvo una gran experiencia, disfrutó del trato amable de nuestro personal y encontró nuestro servicio de habitaciones a la altura de sus expectativas. Será un placer recibirle nuevamente en su próxima visita.Atentamente,Dirección

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Irene

2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Carlos

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Grete

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

juan antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Wensy Gabriel

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jose

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Mal Olor en habitación
El personal es genial, pero la limpieza deja mucho que desear y sobre todo el olor de la habitación era insoportable. Olor muy intento que tuvimos que pedir ambientador a recepción para poder dormir.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Management op 7 sep 2023
Apreciado Sr. Jose, Muchas gracias por enviarnos sus impresiones acerca de su última estancia en neutro hotel.No complace saber que el servicio de recepción le agradó y se sintió cómodo con nuestro personal. Acerca del olor en su habitación estamos investigando lo ocurrido y procederemos a solventarlo enseguida. Esperamos volver a recibirle en el futroReciba un cordial saludo, Dirección

10/10 – Uitstekend

BLANCA CALERO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Luca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soggiorno nel complesso buono….camera per 2 adulti e 2 bambini spaziosissima! Vasca idromassaggio non funzionante…la metro dista a 15 minuti a piedi ed è possibile parcheggiare l’auto nel parcheggio al coperto sottostante l’hotel a 18€ notte! Occhio alle auto con box sopra il tetto…altezza Max 2.1 mt! Comunque soddisfatti nel complesso
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Regis

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel aux portes de Barcelone
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lluis Sanchez

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
He estado pocas horas como para poder valorar mejor.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

David

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ricardo

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Adolf

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

RAFAEL

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Helen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine but a little pricey
Fine hotel but a little expensive for what it is. Rooms small, windows open only an inch, and for us we were initially given a room that smelt awful, they did change it on request though.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good alternative to Barcelona
2 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jorge

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jose

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación, no demasiado alejado de Barcelona, pero en zona de mucho tránsito. Buena relación calidad/precio
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel. Muy buen servicio y atención pero no cumple con la promoción y beneficios que debe para los clientes gold.
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Eirik

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spanish low standard?
Hotel staff was nice. Unfortuantly the same cannot be said about the rooms. First morning i fell out of bed, and I found out the bed had been broken and poorly repaired. Many surfaces in the shower and bathroom was poorly cleaned. We got a new room with a bed that was not broken. Instead the air conditioner was only a noise generator, so we enjoyed a night at boiling temperature instead. Same missing clean surfaces as in the other room. The rooms show many signs it is about time to tear down everything, put it on fire and start fresh.
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

martine

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

MARCOS

2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Célia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joli, moderne, chambres agréables
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk Concierge staff are exceptional. They cannot do enough for you to make you feel welcome. They went above and beyond our expectations.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

FERNANDO

1 nacht verbleven in oktober 2022