Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Hotel Indigo Barcelona Plaza Espana, an IHG Hotel

4 out of 5
Hotel Indigo Barcelona Plaza Espana, an IHG Hotel
Gran Via de les Corts Catalanes 322-324, Barcelona

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 554 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 361 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johannes, Emmen

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel op een goede locatie, alleen veel licht in kamer met weinig dim opties
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Valentina op 1 apr 2024
Geachte Johannes,Dank u wel voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen te delen over uw recente verblijf in ons hotel. We waarderen de feedback van onze gasten enorm, omdat het ons helpt om voortdurend onze diensten te verbeteren.We betreuren het ten zeerste te horen dat de hoeveelheid licht in uw kamer niet naar uw zin was en dat de dimopties niet voldoende waren om aan uw behoeften te voldoen. We begrijpen hoe belangrijk het is voor onze gasten om te genieten van een comfortabele en ontspannen omgeving tijdens hun verblijf.Ik zal uw opmerking doorgeven aan ons onderhoudsteam, zodat zij kunnen onderzoeken en de nodige maatregelen kunnen nemen om de verlichting in de kamers te verbeteren en ervoor te zorgen dat de dimopties meer geschikt zijn voor toekomstige gasten.We hopen in de toekomst opnieuw de kans te krijgen om u te verwelkomen en u een uitzonderlijke ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet.Met vriendelijke groet,Hotel Indigo Gran Via Plaza España

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 14 aug 2023
Cher client, nous tenons à vous remercier pour votre score dans l'enquête hôtelière.Nous vous attendons si vous décidez de retourner à Barcelone.Cordialement,SERGIRÉCEPTION

8/10 – Goed

Liz Lamelia Lissandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located in a bustling area which I personally enjoy. Shops, public transportation, restaurants and landmarks all in a walking distance. The hotel itself is nice and server quite a varied breakfast. The floor we stayed on had an unappealing smell coming from the carpet. Not that it’s unbearable but as soon as you step out of your room it’s noticeable. This was on the fourth floor. Also, this is the second hotel in Barcelona that I we stay in that claims to have airconditioning however it is the worst quality airconditioning I have experienced in all of my hotel staying life. It is controlled through the central system which means the controls in your room are just for show. You can’t adjust the temperature and for an extremely hot country in the summer, I find that absurd.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van SERGI op 8 aug 2023
Dear Mrs. Lewis, Would like to thank you to take your time to write the review.We truly appreciate all feedback that it helps us improve as a hotel and provide the best possible experience for our guests.We apologize for the inconveniences caused for the A/C system during your stay. We know that is really important for your well-being, especially in summer.We are going to start this summer with renovations throughout the hotel, including the rooms and A/C caused for the change of our hotel property.So we will be very happy if you decide to come back to the hotel the next time you visit Barcelona.Wish you a pleasant day !Kind regards,SERGI - FRONT DESK

10/10 – Uitstekend

Henny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Robert D. op 21 okt 2022
Thank you Henry for your good review.We hope to see you soon! :)Kind regards

10/10 – Uitstekend

Henny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk en goed hotel
Het hotel ligt op een mooie centrale plek en alle ov is op loopafstand. Heerlijke kamers met airco en koelkastje waar dagelijks 2 flesjes water werden geplaatst. Supervriendelijk personeel. Wij hebben geen ontbijt geboekt maar gingen bij de bakker op de hoek broodjes halen of daar zitten om te ontbijten. Daar was het niet duur terwijl je in het hotel 14 euro pp moet betalen. Verder zijn er heel veel kleine supermarktjes waar je 24 uur pd o.a. wat drinken kan halen. De grote supermarkt is dichtbij op de onderste verdieping van Arenas Mall.
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel, goede isolatie van straatgeluid
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keurig hotel, goed gelegen in de stad voor als je met de auto gaat
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nette kamer, ruime badkamer, goede parkeergelegenheid, centraal gelegen in de stad (althans voor mijn doeleinden)
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen - heel proper - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - zeer uitgebreid ontbijtbuffet met bubbels
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ayre Hotel Gran Via
Prima hotel vlakbij openbaar vervoer.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Charles, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ayre HoGran Via, een aanrader voor iedereen!
Dit hotel is een aanrader voor iedereen. De kamers voldoen in alle opzichten aan wat er verwacht mag worden van een 4* hotel. Het ontbijt is ruim voldoende en de ligging vlakbij de Plaza Espanya is super. Bij een volgend verblijf in Barcelona zal ik zeker in dit hotel terug keren.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Alexandra op 24 nov 2018
Lieber Hung On, Vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir sind wirklich froh, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Freundliche Grüße,

8/10 – Goed

christine, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging zeer goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime propere kamer.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, netjes en goed ontbijt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel!
Het is een prachtig hotel en de ligging is prima. De kamer was super en schoon.

8/10 – Goed

Netty, Houten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie
Prima plek. Rustig, centrum goed bereikbaar met bus turistic en metro.

10/10 – Uitstekend

paul

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for visiting Barcelona with major transport connections within walkable distances.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 1 mrt 2024
Dear Paul,Thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay at Hotel Indigo Barcelona Gran Via Plaza España. We are delighted to hear that you found our location to be excellent for exploring Barcelona, with convenient access to major transport connections within walking distance.We strive to provide our guests with a comfortable and convenient experience, and we are pleased to know that our location contributed positively to your visit.We look forward to welcoming you back on your next trip to Barcelona.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Albrecht Ralph, Stuttgart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 27 feb 2024
Thank you very much for reviewing us.

2/10 – Ontzettend slecht

Atheer

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 27 feb 2024
Thank you for reviewing us! We regret to know we did not offer the best expeience as well you deserve. We hope to have a second chance to welcome in our Hotel and make you feel better.Kindly,

10/10 – Uitstekend

Ana Lilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En el hotel todo excelente, solo a los alrededores faltan restaurantes. El personal muy amable
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 27 feb 2024
Muchas gracias, Ana Lilia, por tu fabulosa puntuación así como por tus agradables palabras. Continuamos trabajando para crear experiencias brillantes. Esperamos verte pronto de nuevo por aquí.

10/10 – Uitstekend

Dov

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 27 feb 2024
Thank you for reviewing us!

10/10 – Uitstekend

Benno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Room Division Manager op 27 feb 2024
Thank you for reviewing us!

6/10 – Redelijk

CHIHARU

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 27 feb 2024
Thank you for reviewing us!

10/10 – Uitstekend

Clinton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 10 jan 2024
Thanks for your review!

10/10 – Uitstekend

Luiz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 10 jan 2024
Thanks for your review!

10/10 – Uitstekend

Julio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 22 dec 2023
Gracias por tu valoración!

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 22 dec 2023
Gracias por tu valoración!

10/10 – Uitstekend

MIDORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一流のサービス&衛生
一番感銘を受けたのはスタッフの良さです。フロントはとてもフレンドリーで親切で頼りになります。完全なプロとしてのサービスを提供してくれました。4泊しましたが私は自分の家にいるかのようにくつろぐことができました。また彼らの助けでフラメンコなどのアクティビティも楽しむことができました。部屋は非常に清潔で、リネン類も気持ちよく、ベッドも快適。また朝食会場ではスタッフがテーブルを片付ける都度、テーブルをアルコールで拭き清めていて、感銘をうけました。またバルセロナに来る際には是非リピートしたいと思います。
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 8 jan 2024
Thanks!

8/10 – Goed

JOSE ANGEL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel para visitar Barcelona.
El hotel en general muy bien, estaban de reformas por lo que estaba algo más sucio de lo habitual. El check in demasiado lento
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Aleix Nadal - Room Division Manager op 8 jan 2024
Gracias por tu valoración, Jose Angel.

10/10 – Uitstekend

Kjell

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjell
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aleix op 22 nov 2023
Dear Kjell, Thank you very much for your review. Kindly,Aleix NadalRoom Division Manager

10/10 – Uitstekend

BARBARA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel. Clean, comfortable and quiet.
We flew into Barcelona for a 24 day cruise and we were pleasantly surprised. The room was clean, comfortable beds, and front desk personnel was helpful and courteous. The free breakfast was great. We ate our evening meal in the restaurant twice and it was very good both times. I would recommend this hotel because it is very close to the Hop-On/Hop-Off bus route which was handy.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel muito bom. Limpo e confortável. Perto da Fira. Restaurante bom com você x ele tem care de manhã.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sergio Arturo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Rocsolana Pyzh op 14 okt 2023
Estimado/a Sergio Arturo,Gracias por dedicarnos parte de su tiempo para hablarnos acerca de su experiencia en Hotel Barcelona Gran Vía Plaza España.Debe saber que su opinión es muy valiosa para nosotros. Utilizamos opiniones como la suya para hacer cambios continuamente en nuestra marca con el objetivo de mejorar la experiencia de nuestros huéspedes. Esperamos que nos dé la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro.Una vez más, gracias por elegir Hotel Barcelona Gran Vía Plaza España, y si puedo serle de ayuda, por favor, póngase en contacto conmigo directamente en el +34933675500 o en RECEPTION@INDIGOBARCELONAPLAZAESPANA.COM.Atentamente,Rocsolana PyzhHotel Barcelona Gran Vía Plaza España+34933675500RECEPTION@INDIGOBARCELONAPLAZAESPANA.COM

8/10 – Goed

LuckyEgg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access and clean!
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gallus Othmar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and location
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mehdi

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aleix op 22 nov 2023
Cher Mehdi, Merci beaucoup pour votre valoration. Cordialement, Aleix NadalRoom Division Manager

8/10 – Goed

Dolores Antonina, San Diego

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s okay for the price
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Dear Guest,Thank you for taking your time to share with us your opinion.Hope to have a great day and see you again.Kind Regards,SERGI SOLANOFront Desk

10/10 – Uitstekend

liseth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atención . Todo impecable . Súper buen ubicado . Cerca de todo . Nos encantó
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Estima clienta,Queremos agradecerle su confianza para escoger nuestro hotel para su estancia en Barcelona y por sus bonitas palabras.Esperamos poder volver a verla pronto.Un saludo,SERGI SOLANORecepción

4/10 – Matig

Desmond

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like the property. Room floor was dirty and sticky mentioned ti cleaning personnel but in my 3 nights reminded unclean. Airconditioning is non exisit. No working do wouldn't recommend this hotel.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

JAE KU

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Dear guest,Thank you for your scores about your stay with us.We will be very happy if you choose our hotel for your next Barcelona trip.Kind regards,SERGI SOLANOFront Desk

10/10 – Uitstekend

Stefan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Dear Mr. Frusa,Thank you for choose our hotel for your recent stay at Barcelona Gran Via Plaza España Hotel.Hope to see you very soon!Best Regards,SERGI SOLANOFront Desk

10/10 – Uitstekend

Jan Egil

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Dear guest,We would like to thank you for your score in the review.Really appreciate it and we hope to see you again.Kind reghards,SERGI SOLANOFront Desk

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, los cuartos son bien espaciosos. El personal muy amable. Me coordinaron desayuno y transportación al momento de hacer el check out del hotel a las 04:30 am
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 27 aug 2023
Estimado cliente,Nos alegra ver que ha disfrutado de su estancia y que ha tenido una buena experiencia con nuestros empleados.Esperamos poder volver a verle pronto si decide volver a Barcelona!Un saludo,SERGI - RECEPCIÓN

8/10 – Goed

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was a definite 5 star everything is delicious.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Dear Mr. Blais,We want to thank you for your score and your nice words.We are delightful to see that you liked our breakfast. Hope to see you again if you decide to come back to Barcelona in the future.Best regards,SERGI SOLANOFront Desk

8/10 – Goed

Lucile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 23 aug 2023
Cher client,Merci beaucoup pour votre score lors de votre séjour dans notre hôtel.Nous espérons vous revoir la prochaine fois que vous viendrez à Barcelone.Cordialement,SERGI - Réception

10/10 – Uitstekend

Josep

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van SERGI op 23 aug 2023
Estimado cliente,Queremos agradecerle el habernos dado la mayor puntuación y nos complace ver que la estancia ha sido de su agrado.Un saludo,SERGI - Recepción

6/10 – Redelijk

Nicholas

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van SERGI op 1 okt 2023
Dear Mr. Evans,We would like to thank you for taking your time to do this review.We will be very happy to have you with us in the future.Best Regards,SERGI SOLANOFront Desk