Binnenplaats

Beoordelingen van Hotel Sagrada Familia

3 out of 5
Hotel Sagrada Familia
Carrer de Corsega 541, Barcelona

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 448 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 371 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 111 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 1003 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Birger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Emilia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mijn 1 persoons kamer was klein maar had een royaal bed een kleding kast, bureautje 1 stoel en een prima met een deur af te sluiten natte cel met grote wasbak een enorme brede inloopdouche met schuifdeuren met perfecte douchestraal die goed te regelen was. Naast de douche de toilet. Er was een waterkoker, koffie, thee, chocolade, suiker lepel en 2 bekers ( helaas waren die van plastic). Geen plek was er voor een gemakkelijke stoel. TV kijken deed je op bed. Airco aanwezig. Uitzicht was op een binnenplaats. Ik zat op 1 hoog lift werkte prima Ontbijt was perfect. De hulp aan de balie was prima men nam alle tijd voor uitleg en hulp. Personeel vriendelijk. Ik was er om veel te gaan ondernemen en kreeg daarvoor ook alle hulp aangeboden. De ontspanning /wachtruimte was erg sober ingericht met 4 stoelen een leestafel met wat stoelen en een boekenkast. Aangrenzend was een binnenplaatsje met wat zitjes. Op het dak zou een terras zijn maar daar ben ik niet gaan kijken. Jammer dat er geen lunch en diner mogelijk heden zijn. Wel vlakbij wat eetgelegenheden. De ligging is fantastisch op 450m van de Sagrada Familia waar ook de metro ingangen zijn. Bus is iets verder lopen. Openbaar vervoer werkt prima. Hotel is vanaf het vliegveld goed te bereiken met de metro. Ongeveer 1uur tot hotel. Het weer was in de week dat ik er was prima waardoor ik nauwelijks in het hotel was. Bij slecht weer zal het sober toeven zijn. Het hotel is groter dan ik gezien heb. Prijs kwaliteit Perfekt.
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Anja

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wandelafstand Sagrada. Nette kamers. Lekker ontbijt. Aanrader voor een paar dagen. goede prijs/kwaliteit verhouding.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Linda Marga

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale locatie, vlakbij metro en bus en veel bezienswaardigheden. Ontbijt is goed, het enige wat ik mis is muesli bij het ontbijt.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sander

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

ed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Very close to the main attraction in Barcelona.
6 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Rachelle

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker kort bij alles, om de hoek van sacrada zelf. Goed ontbijt! Mooie kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Sybilla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

nicolas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche was niet super, de oploskoffie vreselijk. Voor de rest leuk hotel
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Perfecte locatie. Bij het boeken stond een zwembad op de foto maar dit bleek van een ander hotel te zijn. Ontbijtruimte verouderd
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Quim Isart / Director op 13 mei 2022
Gràcies pels teus comentaris. De totes maneres, ens ajudaria saber a quina web va veure que tenim piscina. Crec que es pot confondre amb un hotel del grup Catalunya i anomenat igual que nosaltres. En qualsevol cas, ens feu feliç si voleu tornar a comptar amb els nostres serveis. Salut!

10/10 – Uitstekend

Mary Santos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, spacious, incredible good located and amazing hotel staff.
4 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Adri, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen vlakbij de Sagrada Familia. alleen gehorig als iemand staat te douchen of naar het toilet gaat
7 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging om Barcelona te bezoeken. Ontbijt zeer basic, buffet was bijna altijd leeg en werd voldoende aangevuld. De laatste ochtend zelfs geen borden of bestek meer aanwezig, hebben hierop moeten wachten. Douchegel in badkamer was leeg en werd niet aangevuld, gelukkig hadden we zelf een flacon bij. Bedden zeer hard. Kamers aan straatkant zeer luidruchtig. Wel vriendelijk personeel, die spijtig genoeg niet allemaal enkel verstonden (wel aan balie, maar niet in restaurant).
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima locatie, dicht bij metro en/of bus richting centrum/haven. Prima kamer en badkamer Ontbijt is goed en lekker/variatie Bedden zijn hard en soms moet je lang op de lift wachten.
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kwaliteits/prijsverhouding. Goede service en ligging perfect
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het take away breakfast pakket trekt op niet veel : niets van broodjes of boterkoeken. alleen water, fruitsap, fruit (2 stuks) en een youghourtjes
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel heel vriendelijk, hotel wat gedateerd. Bedden nog met dekens, kleine en zeer warme kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

K Y

Reisde met partner
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

SUGEY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is small, but very clean. Modern and within walking distance from sagrada Familia, And metro stations. There are restaurants all around, and convenience stores. The hotel is, very quiet, And comfortable. I would stay there again. The breakfast was basic, but it definitely hits the spot. I would stay there again, I highly recommended it.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Toni

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location to view the sites and walk
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met partner
Good location, nice helpful desk staff. Breakfast was not that great
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Erlinda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast served all the same for the six night I stayed and the they don't fill up once the food tray finished
6 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Jacques, Ottawa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walls are papier thin. Do not expect a good night sleep if people in the room next to yours have children, watch TV or just talk amongst themselves. We will not return.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carlos, Aguada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Accesible to the Sagrada Familia area.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ronald, Chula Vista

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is great except our room is next to the lift and you can hear it especially !t night.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leonardo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and the staff were very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Harry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Should have free water to drink, like a fountain or something, other than that, it was good
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Pichmolyka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was within walking distance of many places we wanted to visit, like the Sagradia Familia (3 min walk) and Casas Mila and Batlló (20 min walk). Great staff and good breakfast!
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sawin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location and many interesting restaurants
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Pauline

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean as well as room. The room was incredibly small. I was charged twice for one breakfast - upon check out i informed the front desk that i had already paid for the breakfast. They had no record of the payment but stated all was good. I noticed my visa was charged a second time anyway.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bernardita op 16 apr 2024
After reading your comment we have reviewed your reservation in detail and have confirmed that you did NOT have breakfast included with your rate. We have only charged for one breakfast, which is what was appropriate. We do not charge any amount a second time.We hope you enjoyed your stay. Sincerely

8/10 – Goed

Leslie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay at this hotel which is as stated a 3 star property. The rooms are small but adequate, really enjoyed the shower. Staff helpful. Subway close at hand and not far from major sites. Found the buffet breakfast disappointing but adequate. Good value for money.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is extremely efficient and they give all the information very clear love to stay at the hotel
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Malgorzata

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was an excellent location-very close to Sagrada Familia, clean and quiet. Only breakfast was not good. But, overall, was a great time.
6 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Alba

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is great, walking distance to the Sagrada Familia and the metro station, breakfast was good, however when I arrived my room was super warm, when I turned in the "AC" it was just heater, and I was unable to change it. I went down to the front desk, and they told me that at this time of the year they don’t have AC and I just need to open the window if is too warm for me. Other than this the hotel was OK. Price vs Amenities.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, voorzieningen
The desk staff were very alert of their surroundings and alerted their guest to be aware of their surroundings always. Saw staff told wanders especially at meal times or night to leave the hotel. Hotel on request helpful in booking taxi to move about in city.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I got this hotel for my cousin since our did not have additional last minute rooms and this was so nice and convenient! Parking was easy and it’s very walkable. Highly recommend.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Malver

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bueno
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

julito

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
close to the Sagrada Church but the room are small.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Amrita

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

jendra

3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Syvil

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m not picky but I feel like their linens are very dirty. There is a certain texture of it in your skin. The bed are spring so it bounces when lie down in it, dunno if that’s how it should be in Barcelona. The toilet paper holder is slant so that the toilet paper drops on the floor. The toilet does not flush well.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Luis, Tucson

2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Eduardo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
T
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the positive side, breakfast was great. Hotel vey well located and safe. From the negative side, AC was a nightmare. Thus we had to pay approx. 12 Euros to store luggage for 4 hours after checking out.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Joaquim Isart / General Manager op 4 apr 2024
We are very grateful for your comment. It will help us improve our work. In any case, we would like to clarify how luggage storage works:Our left luggage service is correctly and meticulously indicated on all portals before a client wants to formalize their reservation. Maybe we should explain it better. By charging a fee for luggage storage, the property can maintain its quality, security and availability, while ensuring fair use among guests. It is also important to note that by paying for the use of the locker, you have the right to coverage in case of theft or damage (this information is applicable to all establishments in the European Union).Best regards.

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

andreea, Hialeah

2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Mayela

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Staff was great. The room was fine; the bathroom was a MESS: the water seeped out of the shower no matter what you did; it was dangerous to step out into the puddle of water and useless to even try to dry your feet, don’t even think about using the hairdryer in that situation! This is obviously an old problem, the leak even has lifted a floor plank on the other side of the wall as the floor by the closet is wet and got our dirty clothes bag wet! We had breakfast the first day and canceled the rest as it was not worth it and there’s a lot of good restaurants and cafes in the area. Again, amazing location and it would be a great place if they maintained it properly. Oh we had to pay for them to store our bags for like 1.5hrs the day we checked out.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Joaquim Isart / General Manager op 4 apr 2024
We are very grateful for your comment. It will help us improve our work. In any case, we would like to clarify how luggage storage works:Our left luggage service is correctly and meticulously indicated on all portals before a client wants to formalize their reservation. Maybe we should explain it better. By charging a fee for luggage storage, the property can maintain its quality, security and availability, while ensuring fair use among guests. It is also important to note that by paying for the use of the locker, you have the right to coverage in case of theft or damage (this information is applicable to all establishments in the European Union).