Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Barcelona Cornella





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, meerdere bedden laden

Kamer, meerdere bedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

SLS Barcelona
Sant Adria de Besos
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.0 van 10, Fantastisch, 97 beoordelingen
De prijs is € 291
inclusief belastingen en toeslagen
13 aug - 14 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrer Albert Einstein, 53-55, Cornella de Llobregat, 08940
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 voor volwassenen en ca. EUR 5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Barcelona Cornella
ibis Cornella
ibis Cornella Hotel
ibis Cornella Hotel Barcelona
Ibis Barcelona Cornella Hotel Cornella De Llobregat
Ibis Cornella De Llobregat
ibis Barcelona Cornella Hotel
ibis Barcelona Cornella Cornella de Llobregat
ibis Barcelona Cornella Hotel
ibis Barcelona Cornella Cornella de Llobregat
ibis Barcelona Cornella Hotel Cornella de Llobregat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Barcelona Cornella
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 jul 2024
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
R
28 mrt 2023
R
9 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Haoxuan
12 mei 2022
Haoxuan
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Wim
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wim
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Jeroen
Zakenreiziger
20 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeroen
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Robin
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Robin
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Joke, Barcelona
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel.
Joke
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
betaalbaar hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fatsoenlijk hotel
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
gerry, Breda
5 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerry
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 min van een metrostation
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
joey , Breda
1 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel ligt centraal
joey
10/10 – Uitstekend
RASHEDA
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RASHEDA
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Richard
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Luis
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Diego, Paramount
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Maher
Reisde met familie
22 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maher
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Melanie
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mohammed Hanif
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed Hanif
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Robin
15 jul 2025
Robin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Kuen Peter, Richmond
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chun Kuen Peter
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rolando
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolando
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
1 nacht verbleven in juni 2025