Exterieur

Beoordelingen van ibis Barcelona Molins de Rei

2 out of 5
ibis Barcelona Molins de Rei
Avinguda De Caldes 60, Molins de Rei

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 146 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 157 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 363 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 363 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it a lot, people are nice and the room was always clean.
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Luis

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

G.T.M.

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede kamer, kleine douche
Prima lokatie, kamer netjes. Fijne bedden, maar erg kleine douche. Ook het ontbijt was zeer karig.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ralph

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Sébastien Boucher op 27 jan 2022
Dear Ralph, We greatly appreciate you taking the trouble to invest a few minutes of your time in completing this survey, so useful for our work. Similarly, we remain at your disposal for contact us to be more specific about the less favorable ratings of their survey. Thanking you once again for sharing your experience with us and hope your next visit more enjoyable than the previous. Looking forward to hearing from you again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Jo, Sint-Truiden

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het goed. De kamer was proper.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ibis Molins de Rei op 5 okt 2021
Good morning, Thank you very much for your review, I am delighted that you enjoyed your visit to our hotel. I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Juan Carlos Santos General Manager

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personeel heel aardig en behulpzaam, prima gegeten, prima ontbijt
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
Nice hotel not too far from train station due to taxi strike
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great neighbourhood outside the city.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

daniel sanchez

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Un ibis como cualquiera. Pero le falta limpieza
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Fabián

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar y desayuno perfecto
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Fabián

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente desayuno y experiencia al dormir
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No estuve mucho tiempo. Llegué de noche y me fuí a la mañana siguiente. En general me pareció un buen lugar
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

jordi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ibis Molins de Rei op 2 apr 2024
Estimado Jordi,Le agradecemos enormemente la puntuación tan positiva que acabamos de recibir, en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir valoraciones tan favorables. Haremos extensivas sus felicitaciones a todo nuestro equipo. Estoy seguro que una encuesta de este tipo les servirá de estímulo, ya que continuamente se esfuerzan en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia y opiniones con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.Ibis Molins de Rei

10/10 – Uitstekend

JORGE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio . buen precio y buenas. Instalaciones del hotel . limpieza y estacionamiento incluido.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Madeline

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was just what we needed for our stay. Staff was very friendly, helpful, and accomodating. We did purchase the breakfast in the morning and I found it underwhelming (fairly expensive and the food was cold/not a huge selection) but over all it was a great experience. I just wouldnt do breakfast again next time.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ibis Molins de Rei op 8 mrt 2024
Dear Madeline,Thank you very much for your comment and especially about our team.However, we are surprised that you did not like our breakfast at all since we are continually improving the buffet. We would like to know what you didn't like so we can see other improvements we could add to our breakfast.We look forward to your comments and to receiving you again very soon.Ibis Molins de Rei

8/10 – Goed

CELINE

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Víctor

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Colin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Luc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Enric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fácil de aparcar Quizás ampliar las opciones de cenar. Algo más vegetariano
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ahmed

2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Regular
Dos aspectos negativos, Pone que dispone de gimnasio y no es cierto. El aparcamiento está abierto por lo que puede aparcar cualquiera de la calle y no hay nunca sitio disponible El resto está ok
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 20 okt 2023
Estimado cliente,No entendemos la mala nota que nos pone si no pone ningún detalle sobre su estancia dentro del hotel (además poniendo que el resto está Ok) sino por cosas ajenas a nosotros. Primero, informarle que el parking delante del hotel es público (hay un cartel que lo especifica), por lo cual cualquier persona puede aparcar. Le recomendamos preguntar a recepción la próxima vez para así saber que tenemos un parking privado subterráneo cerrado con la entrada justo detrás del hotel (en la fachada del costado del hotel, también tenemos un cartel muy grande con esta información).También, nos gustaría que nos pase un pantallazo de donde ha visto que disponemos de gimnasio, ya que nosotros ni en el hotel, ni en nuestra Web comunicamos esta información, ya que nunca hemos tenido gimnasio en el hotel. Si ha visto esta información en una Web ajena a la nuestra, le agradeceríamos pasarnos esta información para poder denunciarla.De nuevo, nos molesta una nota mala cuando lo que no fue de su agrado es ajeno a lo que podemos nosotros hacer para que se sienta a gusto.Quedamos a su disposición por cualquier consulta.Un cordial saludo,La dirección del hotel Ibis Molins de Rei

8/10 – Goed

Khadija

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

BEE TECK

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old & Small. No maintenance.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 16 okt 2023
Dear BEE TECK,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased that you chose ibis Barcelona Molins de Rei for your stay. At ibis Barcelona Molins de Rei, we are passionate about providing all of our guests with a comfortable and enjoyable visiting experience. We strive to ensure that our rooms, amenities, and services are modern and up-to-date for all of our valued customers. We appreciate your feedback and are looking forward to welcoming you again soon. Sincerely, ibis Barcelona Molins de Rei Management

8/10 – Goed

HELIDA

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Non ho molto da aggiungere. Rapporto qualità prezzo più che bene. Non amo il lusso, perciò, ho avuto quello che cercavo. Pulizia, comodità, e soprattutto, letto molto, ma molto confortevole. Il personale en generale, hanno dimostrato cordialità e simpatia.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Victoria Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

ENRIQUE GARRIDO

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Wieslaw

3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Elisabeth Ribeiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mariya

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Reine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 25 sep 2023
Buenas tardes,Nos pone una muy mala nota pero sin darnos detalles de los problemas que ha podido tener durante su estancia. Nos podria dar detalles para saber que hemos hecho mal y poder trabajar en ellos.Gracias.Good afternoon,He gives us a very bad rating but without giving us details of the problems he may have had during his stay. Could you give us details so we know what we have done wrong and we can work on them.Thank you.

8/10 – Goed

Hamza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Joel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Houari

Safe parking.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mari Cruz

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Muy silencioso
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Naoufal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nicolas

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jhon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me pareció que es una muy buena opción costo/beneficio
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Wally

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything good
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Francisco

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Sabanas manchadas, toallas manchadas con maquillaje, seguro de puerta roto, muy descuidado el hotel
10 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 12 jul 2023
Estimado Francisco,Le agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en nuestro hotel.Sentimos enormemente que su experiencia no haya alcanzado sus expectativas; por favor permítanos hacerle llegar nuestras mas sinceras disculpas.En Ibis, nos esforzamos en proporcionar un servicio de calidad a cada uno de nuestros clientes, por ello sus comentarios son muy importantes para nosotros. Por favor tenga por seguro que tomaremos las medidas necesarias para que no vuelva a ocurrir lo acaecido en su estancia.Apreciamos sinceramente que haya compartido con nosotros este asunto y confiamos en que nos dé una nueva oportunidad para poder ofrecerle un servicio óptimo.Reciba un cordial saludo.Iván SánchezDirector

8/10 – Goed

Ole

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

JOSE

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

MARYVONNE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratique et propre
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

KAI HALLVAR

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Gregor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das erste mal im 2 Sterne Hotel, war skeptisch, zu unrecht. Wir sind mit Auto angereist, Parkplatz und Anbindung an Straße sehr gut. Frühstück alles war man benötigt sauber frisch. Badezimmer ungewöhnlich geräumig und sauber, sehr gute Betten. Würde auf jedem Fall empfehlen.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 29 mei 2023
Good afternoon,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Barcelona Molins de Rei. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Iván SánchezGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

CHERIF

1 nacht verbleven in mei 2023