Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 146 van 363 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
146
Gastenscore: 8 - Goed. 157 van 363 beoordelingen" "
8 - Goed
157
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 363 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 363 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 363 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met een groep
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it a lot, people are nice and the room was always clean.
Anna
5 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Luis
13 okt 2022
Luis
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
G.T.M.
18 aug 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede kamer, kleine douche
Prima lokatie, kamer netjes. Fijne bedden, maar erg kleine douche. Ook het ontbijt was zeer karig.
G.T.M.
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Ralph
Zakenreiziger
22 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Ralph
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Sébastien Boucher op 27 jan 2022
Dear Ralph,
We greatly appreciate you taking the trouble to invest a few minutes of your time in completing this survey, so useful for our work.
Similarly, we remain at your disposal for contact us to be more specific about the less favorable ratings of their survey.
Thanking you once again for sharing your experience with us and hope your next visit more enjoyable than the previous.
Looking forward to hearing from you again.
Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Jo, Sint-Truiden
Zakenreiziger
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het goed. De kamer was proper.
Jo
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Ibis Molins de Rei op 5 okt 2021
Good morning,
Thank you very much for your review, I am delighted that you enjoyed your visit to our hotel.
I look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Juan Carlos Santos
General Manager
10/10 – Uitstekend
Luis
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personeel heel aardig en behulpzaam, prima gegeten, prima ontbijt
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
Nice hotel not too far from train station due to taxi strike
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Priscilla
Reisde met familie
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great neighbourhood outside the city.
Priscilla
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
daniel sanchez
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Un ibis como cualquiera. Pero le falta limpieza
daniel sanchez
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Fabián
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar y desayuno perfecto
Fabián
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Fabián
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente desayuno y experiencia al dormir
Fabián
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No estuve mucho tiempo. Llegué de noche y me fuí a la mañana siguiente. En general me pareció un buen lugar
Daniel
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
jordi
Reisde met partner
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien
jordi
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ibis Molins de Rei op 2 apr 2024
Estimado Jordi,Le agradecemos enormemente la puntuación tan positiva que acabamos de recibir, en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir valoraciones tan favorables. Haremos extensivas sus felicitaciones a todo nuestro equipo. Estoy seguro que una encuesta de este tipo les servirá de estímulo, ya que continuamente se esfuerzan en mejorar la calidad de nuestros servicios.Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia y opiniones con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa.Reciba un cordial saludo.Ibis Molins de Rei
10/10 – Uitstekend
JORGE
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio . buen precio y buenas. Instalaciones del hotel . limpieza y estacionamiento incluido.
JORGE
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Madeline
6 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was just what we needed for our stay. Staff was very friendly, helpful, and accomodating. We did purchase the breakfast in the morning and I found it underwhelming (fairly expensive and the food was cold/not a huge selection) but over all it was a great experience. I just wouldnt do breakfast again next time.
Madeline
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ibis Molins de Rei op 8 mrt 2024
Dear Madeline,Thank you very much for your comment and especially about our team.However, we are surprised that you did not like our breakfast at all since we are continually improving the buffet. We would like to know what you didn't like so we can see other improvements we could add to our breakfast.We look forward to your comments and to receiving you again very soon.Ibis Molins de Rei
8/10 – Goed
CELINE
27 jan 2024
CELINE
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Víctor
4 jan 2024
Víctor
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Colin
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
Colin
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jean Luc
Reisde met familie
12 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Luc
8/10 – Goed
Enric
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fácil de aparcar
Quizás ampliar las opciones de cenar. Algo más vegetariano
Enric
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Ahmed
12 nov 2023
Ahmed
2 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 okt 2023
Regular
Dos aspectos negativos,
Pone que dispone de gimnasio y no es cierto.
El aparcamiento está abierto por lo que puede aparcar cualquiera de la calle y no hay nunca sitio disponible
El resto está ok
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 20 okt 2023
Estimado cliente,No entendemos la mala nota que nos pone si no pone ningún detalle sobre su estancia dentro del hotel (además poniendo que el resto está Ok) sino por cosas ajenas a nosotros. Primero, informarle que el parking delante del hotel es público (hay un cartel que lo especifica), por lo cual cualquier persona puede aparcar. Le recomendamos preguntar a recepción la próxima vez para así saber que tenemos un parking privado subterráneo cerrado con la entrada justo detrás del hotel (en la fachada del costado del hotel, también tenemos un cartel muy grande con esta información).También, nos gustaría que nos pase un pantallazo de donde ha visto que disponemos de gimnasio, ya que nosotros ni en el hotel, ni en nuestra Web comunicamos esta información, ya que nunca hemos tenido gimnasio en el hotel. Si ha visto esta información en una Web ajena a la nuestra, le agradeceríamos pasarnos esta información para poder denunciarla.De nuevo, nos molesta una nota mala cuando lo que no fue de su agrado es ajeno a lo que podemos nosotros hacer para que se sienta a gusto.Quedamos a su disposición por cualquier consulta.Un cordial saludo,La dirección del hotel Ibis Molins de Rei
8/10 – Goed
Khadija
Reisde met familie
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Khadija
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
BEE TECK
Zakenreiziger
13 okt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old & Small. No maintenance.
BEE TECK
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 16 okt 2023
Dear BEE TECK,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased that you chose ibis Barcelona Molins de Rei for your stay. At ibis Barcelona Molins de Rei, we are passionate about providing all of our guests with a comfortable and enjoyable visiting experience. We strive to ensure that our rooms, amenities, and services are modern and up-to-date for all of our valued customers. We appreciate your feedback and are looking forward to welcoming you again soon. Sincerely, ibis Barcelona Molins de Rei Management
8/10 – Goed
HELIDA
Reisde met partner
11 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Non ho molto da aggiungere. Rapporto qualità prezzo più che bene. Non amo il lusso, perciò, ho avuto quello che cercavo. Pulizia, comodità, e soprattutto, letto molto, ma molto confortevole. Il personale en generale, hanno dimostrato cordialità e simpatia.
HELIDA
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Victoria Maria
Reisde met familie
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victoria Maria
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jean
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean
7 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
ENRIQUE GARRIDO
8 okt 2023
ENRIQUE GARRIDO
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Thomas
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wieslaw
27 sep 2023
Wieslaw
3 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Elisabeth Ribeiro
Reisde met familie
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Elisabeth Ribeiro
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Mariya
24 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariya
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Reine
22 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reine
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 25 sep 2023
Buenas tardes,Nos pone una muy mala nota pero sin darnos detalles de los problemas que ha podido tener durante su estancia. Nos podria dar detalles para saber que hemos hecho mal y poder trabajar en ellos.Gracias.Good afternoon,He gives us a very bad rating but without giving us details of the problems he may have had during his stay. Could you give us details so we know what we have done wrong and we can work on them.Thank you.
8/10 – Goed
Hamza
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamza
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Joel
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Houari
9 aug 2023
Safe parking.
Houari
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Mari Cruz
7 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Muy silencioso
Mari Cruz
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Naoufal
Reisde met familie
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naoufal
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Nicolas
29 jul 2023
Nicolas
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Jhon
Reisde met familie
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me pareció que es una muy buena opción costo/beneficio
Jhon
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Wally
Reisde met familie
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything good
Wally
2 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Francisco
Reisde met familie
10 jul 2023
Negatief: Netheid
Sabanas manchadas, toallas manchadas con maquillaje, seguro de puerta roto, muy descuidado el hotel
Francisco
10 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 12 jul 2023
Estimado Francisco,Le agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia en nuestro hotel.Sentimos enormemente que su experiencia no haya alcanzado sus expectativas; por favor permítanos hacerle llegar nuestras mas sinceras disculpas.En Ibis, nos esforzamos en proporcionar un servicio de calidad a cada uno de nuestros clientes, por ello sus comentarios son muy importantes para nosotros. Por favor tenga por seguro que tomaremos las medidas necesarias para que no vuelva a ocurrir lo acaecido en su estancia.Apreciamos sinceramente que haya compartido con nosotros este asunto y confiamos en que nos dé una nueva oportunidad para poder ofrecerle un servicio óptimo.Reciba un cordial saludo.Iván SánchezDirector
8/10 – Goed
Ole
Zakenreiziger
6 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ole
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
JOSE
5 jul 2023
JOSE
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
MARYVONNE
Reisde met partner
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratique et propre
MARYVONNE
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
KAI HALLVAR
10 jun 2023
KAI HALLVAR
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Gregor
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das erste mal im 2 Sterne Hotel, war skeptisch, zu unrecht.
Wir sind mit Auto angereist, Parkplatz und Anbindung an Straße sehr gut.
Frühstück alles war man benötigt sauber frisch.
Badezimmer ungewöhnlich geräumig und sauber, sehr gute Betten.
Würde auf jedem Fall empfehlen.
Gregor
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ibis Molins de Rei op 29 mei 2023
Good afternoon,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Barcelona Molins de Rei. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Iván SánchezGeneral Manager