Zitruimte lobby

Beoordelingen van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira
Carrer dels Alts Forns, 40, Barcelona

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 292 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 430 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 feb 2024
Dear Valerie, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Degelijk hotel.
Goed hotel met een fijne bar/restaurant en goed ontbijt. Ik kom zeker terug.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 29 jan 2024
Dear Sebastian,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Marloes Ter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, prima service , aardig personeel, heerlijk ontbijt ! Balie medewerkster nemen echt de tijd voor je en geven prima tips aan de hand . Uitermate tevreden
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 okt 2023
Dear Marloes Ter,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, mooie kamer , uitgebreid ontbijt en vlakbij openbaar vervoer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office Team op 5 okt 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

10/10 – Uitstekend

Azita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie uitzicht
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Office Team op 19 sep 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

10/10 – Uitstekend

Bart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice experience
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office Team op 2 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Tarik El

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Maike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie en super hotel. Vriendelijk personeel, super behulpzaam. Vanaf het hotel een goede metrolijn die je snel overal kan brengen. Uitgebreid ontbijtbuffet.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Office Team op 23 aug 2022
Dear Maike,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 9 jul 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ivan Lara Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Giuliano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Roy

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 15 nov 2021
Thank you,

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very clean! Staff is friendly, helpful and kind. I enjoyed my stay. I will stay again if in Barcelona.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Monica Del

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personale molto attento e disponibile
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 29 apr 2024
Dear Monica,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and found our team to be attentive and helpful. We hope to see you again very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Aldo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, it was very clean and staff were very friendly and helpful. Only thing I didn’t like was the lack of gym equipment.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 apr 2024
Dear Aldo, Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Madeline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean with very friendly & professional staff. Great breakfast!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 apr 2024
Dear Madeline, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding our staff and breakfast buffet.We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

8/10 – Goed

rogelio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a bit of the main areas, but nothing a 5 minute taxi ride can't fix. 😃
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 apr 2024
Dear Rogelio,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are super friendly and helpful. Good restaurant. Nice ambience. Magnificent buffet breakfast.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Peter,Thank you for the great review of our hotel, our staff and our breakfast! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Heinrich

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Heinrich,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Hachem, Manassas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel need to work on their staff to be very friendly to their guest...
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Hachem,Thank you for your feedback. We are dedicated to providing an exceptional guest experience and we take all comments into consideration.We hope to welcome you back to our hotel very soon. Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was polite, efficient and helpful
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

6/10 – Redelijk

Tooba, Pickering

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was okay staff was rude
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Tooba, While we wish you had a better experience, your feedback is very valuable to us. We strive to provide excellent service to every guest, and we hope to have the opportunity to deliver that for you in the future.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Francisco, ZAPOPAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar recomendable muy amables en recepción!!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Estimado Francisco, Gracias por la magnífica reseña sobre nuestro hotel y nuestro personal de recepciónNos alegramos de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos volver a verte muy pronto.Atentamente,Guest experience department

8/10 – Goed

Saiyam

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

bernard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the hotel nice rooftop pool clean and nice table and chairs around the pool
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Bernard, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Fabiano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Fabiano,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

René

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the Hotel was good! Apartment is showing significant signs of wear!!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear René, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

Ida Emelie Elise

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frukosten var utmärkt. Ett stort utbud och god frukost. Det enda negativa var att det inte fanns solsängar vid poolen samt att poolen var väldigt kall.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Ida Emelie Elise, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Celine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Department op 10 apr 2024
Dear Celine, Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Judy Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not within walking distance of city centre.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Department op 10 apr 2024
Dear Judy Elizabeth,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

8/10 – Goed

Jonathan

6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Jonathan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat der Unterkunft sehr gut gefallen! Sauber, freundliche Personal, sehr reichhaltige Frühstück ! Alles Super!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Department op 10 apr 2024
Dear Irina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Norlans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Norlans,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Claudia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and convenient. Staff are friendly. Service was very good. Food and drink was a bit pricey.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Jeff,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Ioannis K

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel a bit far off the center
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Ioannis K, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Manel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Manel,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Allison

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and beautiful hotel.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Allison,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Ning, San Francisco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The facility is so good, front desk personnel is so friendly and helpful.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 11 mrt 2024
Dear Ning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Hrvojka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut 👍
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 6 mrt 2024
Dear Hrvojka,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Hamdi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 6 mrt 2024
Dear Hamdi,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of the front desk attendants we interacted with were awesome. They made us feel very welcome and provided helpful information about where to dine and go for fun activities. The bar service was one the best we have experienced. The drinks were very well prepared and the bar tenders delivered five star service consistently. The property is impeccably clean and smells wonderful. This hotel has a sophisticated yet pleasantly relaxing vibe. A unique thing we enjoyed very much was the music playing in the lobby, restaurant and common areas. The playlists contained various genres from around the world which provided a true international feel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 27 feb 2024
Dear Michael,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is excellent: They were very helpful.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 feb 2024
Dear Michael, Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Felix

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles, modernes Hotel in guter Lage
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 feb 2024
Dear Felix, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Minnekus

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
All was good
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 feb 2024
Dear Minnekus, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Fredy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Customer Service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 feb 2024
Dear Fredy,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher, Toronto

8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for Barcelona Fira
I like this hotel. Convenient for working at the Fira Barcelona, good breakfast and comfortable rooms
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 6 feb 2024
Dear Paul,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Francis, Hoffman Estates

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Francis, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

signe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polite staff
It was a nice and clean hotel. Very friendly and polite staff, specially the reception and the ladies at the breakfast. Yhe breakfast was also very good and we didnt miss anything. The barmen was a bit stressed and gave us both wrong drink and wrong bill. Maybe add one person extra there, as he was probably overworked😄 We had a familysuite which was 2 rooms with an hallway between - that was perfect for us that was travelling with kids. We could have the doors open so it was kinda one big room with 2 bedrooms and 2 bathrooms. It was 3 or more foodstores only 100-200m away, aswell as other stores. Only minus for npt having a toilet-brush, to clean the toilet with (maybe not common in Spain, idk) and that the Sangria in the hotelbar was really expensive (8€ for 1 small glass), and it wasnt like any special.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 29 jan 2024
Dear Signe,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Libera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 29 jan 2024
Dear Libera,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department