Dakterras

Beoordelingen van Sercotel Rosellon

4 out of 5
Sercotel Rosellon
C/ DEL ROSSELLON 390, Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 596 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 246 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Antonie Dirk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende locatie, goed hotel, goede bedden, ontbijtbuffet van 15 meter lang, meer heb ik niet nodig
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jessica Lasser, Management op 15 jun 2023
Dear Antonie, Thank you for such a great review of the hotel.We are glad that you enjoyed the stay and the hotel facilities.Hopefully, we'll welcome you back very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, vriendelijk personeel, kamers zagen er goed uit. Locatie is ook een aanrader
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Equipo Ayre Hotel Rosellón op 24 nov 2021
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. Voor ons is het van levensbelang dat onze gasten zich thuis voelen. We hopen je weer te zien!

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het dakterras is sowieso de eyecatcher, voor hetbeste zicht is een reservering wel handig. Prima mojito, maar daar is de prijs ook naar. Prima hotel en voldoende leuke en betaalbare eetgelegenheden in de buurt
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Hans, Eindhoven

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging op prima locatie, fijn personeel.goede verbinding met centrum
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk uitzicht vanaf het dakterras op de sagrada familia. Vriendelijk personeel. Super ontbijt. Veel leuke restaurantjes in de omgeving. Dit hotel is echt wel een aanrader.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor dinner options.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Andre, Sherbrooke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Responsable de recepción. op 29 apr 2024
Estimado Andre,Agradecemos el habernos contactado para enviarnos su valoración.Esperamos tener el agrado de volver a verlo muy pronto.Saludos,

10/10 – Uitstekend

Juan, Houston

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
It was an amazing experience at this hotel!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Responsable de recepción. op 25 apr 2024
Estimado Juan,Sólo agradecerle que nos envíe su valoración. Esperamos que continue escogiendo nuestro hotel cuando viaje a Barcelona.Atentamente,

6/10 – Redelijk

Nadia

Great views of La Sagrada familia.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 22 apr 2024
Dear Nadia,Thank you very much for your review and comments, we are glad that the stay has been to your liking. We will be happy to welcome you back.Best regards,

6/10 – Redelijk

Gilles

Positief: Personeel en service
Great view of Sagrada Familia however very noisy in the street behind hotel. Also the sink in bathroom would not empty full of old hair.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 22 apr 2024
Dear Gilles,We would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience with us. The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future! Best regards,

4/10 – Matig

Sujin

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
가격대비 호텔 상태가 좋지 않고, 뷰를 위해 갔는데 칵테일 값이 한잔에 너뮤 비싸다
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 22 apr 2024
Dear guest,We appreciate you for having the time to evaluate your stay in our hotel. We consider your comments because our goal is to know customers ‘expectations. All your comments help us to improve. Best regards,

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We loved the location of this hotel and the staff were amazing!! The room was a bit small but it was fine as we just needed it to sleep! Roof top was amazing! Loved that even though no gym on property they had passes for us to use for a local gym and it was amazing! Overall great stay!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 18 apr 2024
Dear Nicole,Thank you for your comments!We appreciate your positive words about both our staff and service. We will pass your compliments to the entire team as this is a motivation to keep providing an exception customer service.We hope to welcome you back soon,Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Juay

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room (#802) we were given is tiny than we booked. Air condition is not working at all time. We were given a fan instead. Bed is very soft and it only good for single adult.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 18 apr 2024
Dear Juay,We appreciate you for having the time to evaluate your stay in our hotel. We consider your comments because our goal is to know customers ‘expectations. All your comments help us to improve. Best regards,

8/10 – Goed

estela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location, close to Metro L5&L2, lots of restaurants and cafe's to choose from. You can find supermarket a block away. Awesome hotel except for non existent AC. Staff at the roofbar are friendly and cool.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 16 apr 2024
Dear Estela,Thank you for reviewing your stay at our hotel. We are glad overall, you had an enjoyable experience with us. We hope to host you again in the near futureBest Regards,

8/10 – Goed

dave

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location for Sagrada Familia. Rooftop Bar spectacular for seeing top of Sagrada Familia. Rooms and hall are tired and could use a refresh.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 15 apr 2024
Dear Dave,We would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience with us. The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future! Best regards,

10/10 – Uitstekend

margaret

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very nice place easy to get around and can walk to shop
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 15 apr 2024
Dear Margaret,Thank you for sending us your comments. We hope you to visit us back again in a near future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woah! I mean look no further. This hotel was just amazing. The terrace alone takes the price. I will stay here again and again just to have that amazing view to the sagrada familia. Staff was friendly and the rooms were clean. Breakfast was very good with many options. We truly enjoyed our stay. We hope we would have an actual queen bed instead of the two small beds pushed together but it was still nice. We were not able to put the AC lower. It was quite hot for our preference but we understand we live in a much colder place, so we just opened the window and it helped some. This place was great. I would not book else were!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 8 apr 2024
Dear Maria,Thank you for your comments!We appreciate your positive words about both our staff and service. We will pass your compliments to the entire team as this is a motivation to keep providing an exception customer service.We hope to welcome you back soon,Regards,

6/10 – Redelijk

yoshimitsu

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
スタッフのサービスは丁寧です。サグラダ・ファミリアが部屋と屋上から見れるのはとても素晴らしいです。 施設自体はシンプルな部屋。部屋の埃など少し気になりました。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 8 apr 2024
Dear Yoshimitsu,It was a pleasure hosting you and desiring to continue to have you at our hotel when travelling to Barcelona. We hope to host you again in the near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

cesar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Responsable de recepción. op 8 apr 2024
Estimado César,Le agradecemos haber dedicado su tiempo en transmitirnos su experiencia en Sercotel Rosellon. Queremos que siga confiando en nosotros para próximas estancias y no dude en contactarnos para cualquier petición o consulta.Atentamente,

6/10 – Redelijk

Ross

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to move room as the shower flooded the room. Original room had water damage to doors, walls and floors so obviously a common issue. Second room was a twin room and the bed made a racket as the legs were loose but hadn't been tightened up. Breakfast was underwhelming for the cost. Bar in the lobby wasn't open. Location was nice, Sagrada view was nice. View from rooftop terrace was stunning and the food on the rooftop terrace was good.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 5 apr 2024
Dear Ross,Just be thankful that you have sent us your comments. Desiring to continue to have you at our hotel when travelling to Barcelona. All your comments help us to improveBest regards,

10/10 – Uitstekend

Morena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace at the front desk is absolutely the best! super friendly and helpful. Great stay.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 2 apr 2024
Dear Morena,Thank you for your comments!We appreciate your positive words about both our staff and service. We will pass your compliments to the entire team as this is a motivation to keep providing an exception customer service.We hope to welcome you back soon,Regards,

6/10 – Redelijk

WILFREDO

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staff unfriendly.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 2 apr 2024
Dear Wilfredo,We are sorry to read that what you found was not of the quality you were looking for. We will take your point of view and put it together with others to sure improve our services.Regards,

8/10 – Goed

Damarys

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved Sercotel Rosellon as a family! It was spacious, modern with nice amenities. From check-in to things in between the staff is courteous and friendly!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 2 apr 2024
Dear Damarys,Thank you for reviewing your stay at our hotel. We are glad overall, you had an enjoyable experience with us. We hope to host you again in the near futureBest Regards,

10/10 – Uitstekend

Katherine, Apex

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location and view of the Sagrada Familia was amazing. Rooftop bar is great for photos too!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 2 apr 2024
Dear Katherine,Thank you for your wonderful review. It is a pleasure for us to see that the effort of our team is noticed by our guests. We will keep working hard to improve our services. It would be an honor for us having you as our guest again . Best regards.

10/10 – Uitstekend

Miguel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, very clean and nice place.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 29 mrt 2024
Dear Miguel,Just be thankful that you have sent us your comments. Desiring to continue to have you at our hotel when travelling to Barcelona. Best regards,

8/10 – Goed

Anallely

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicación
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 29 mrt 2024
Dear Anallely,Thank you very much for your review and comments, we are glad that the stay has been to your liking. We will be happy to welcome you back.Best regards,

8/10 – Goed

Céline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel , réceptionniste très accueillant
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 29 mrt 2024
Chere Celine,Merci beaucoup et c'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau! A très bientôt,

10/10 – Uitstekend

Darian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Everything was amazing, but your lower back will hurt on this mattress.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 28 mrt 2024
Dear Darian,Thank you for reviewing your stay at our hotel. We are glad overall, you had an enjoyable experience with us. We hope to host you again in the near futureBest Regards,

10/10 – Uitstekend

Dane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great. Walking distance to everything. Will be back!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 26 mrt 2024
Dear Dane,Just be thankful that you have sent us your comments! Desiring to continue to have you at our hotel when travelling to Barcelona. Best regards,

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were not so impressed with the room
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 26 mrt 2024
Dear Laura,We appreciate you for having the time to evaluate your stay in our hotel. We consider your comments because our goal is to know customers ‘expectations. All your comments help us to improve. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Celine, Greenville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved about everything about this hotel. You will not be disapointed .The view is one of a kind. Just mind blowing.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 26 mrt 2024
Dear Celine,It was a pleasure hosting you and desiring to continue to have you at our hotel when travelling to Barcelona. We hope to host you again in the near future.Best Regards,

8/10 – Goed

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing view to la sagrada familia church
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 19 mrt 2024
Dear Mary,We would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience with us. The entire staff is looking forward to welcome you back again in the near future! Best regards,

10/10 – Uitstekend

thanh

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 2 apr 2024
Dear Thanh,Just be thankful that you have sent us your comments. Desiring to continue to have you at our hotel when travelling to Barcelona. Best regards,

6/10 – Redelijk

Alan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Initial impression was reception was understaffed and one woman was struggling to check a group of four and we waited for half an hour. The room was sparsely furnished, the wifi slow and spotty. But all this was made up for by the view from the terrace and the staff up there.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 11 mrt 2024
Dear Alan,thank you so much for your time sharing your feedback with us. We've overall a very professional staff. So, I feel very sorry that your first impression at reception was not the best one. Regarding our rooms, we are planning a refurbishment at the end of this current year. Even so, our rates are the lowest ones compared to our competitor hotels. We hope to welcome you back very soon.Best regards,Jessica LasserManager

6/10 – Redelijk

Irma

Positief: Personeel en service, voorzieningen
It was very noisy at night
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 19 mrt 2024
Dear Irma,Thank you for reviewing your stay at our hotel. We are glad overall, you had an enjoyable experience with us. We hope to host you again in the near futureBest Regards,

6/10 – Redelijk

Kiyoshi

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 11 mrt 2024
Dear Mr. Kiyoshi,first at all, thank you so much for giving us a general score about your experience with us.Hopefully, you've the option to visit us very soon again.Best regards,Jessica LasserManager

6/10 – Redelijk

Erik, North Miami

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Only good thing is Parking on site at 20 eur per night and location.Really near of Sagrada Familia. Rooftop is overrated with expensive 2/5 food options😵‍💫
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 7 mrt 2024
Dear Erik,Thank you for evaluating your stay at our hotel. We are glad overall you enjoyed your time with us and liked your comfortable accommodations. However, we are sorry for the inconveniences you had. We hope to welcome you back soon.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Misa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
サグラダファミリアが見える部屋に宿泊し、眺めが本当に最高でした。また、ルーフトップテラスではお酒やタパスをいただきながら目の前のサグラダファミリアファミリアを楽しむこともでき、本当に素晴らしい体験でした。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 29 feb 2024
お客様へ、ホテルの良いレビュー、ありがとうございます。我々のホテルで滞在を満喫していただけた事にとても感謝しております。またお会いできるのをお待ちしています。Jessica LasserManager

10/10 – Uitstekend

Ivy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast buffet
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Management op 26 feb 2024
Dear Ivy,Thank you for taking the time to share your feedback.We hope to welcome you back soon.Kind regards,Jessica LasserHotel Management

10/10 – Uitstekend

LINLIN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like it
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 25 feb 2024
Dear Linlin,wow! What a fabulous mark and comment of your stay at Sercotel Rosellón! Thank you so much!Come back again very soon!Yours sincerely,Jessica LasserManager

8/10 – Goed

Hwachun

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 25 feb 2024
Dear Mr. Hwachun,first at all, thank you so much for your time, sharing your experience with us and for giving us a good mark.Hopefully, you've the option to visit us again very soon!Best regards,Jessica LasserManager

10/10 – Uitstekend

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jessica Lasser, Management op 21 feb 2024
Dear Elaine,Thank you for taking your time to leave us your feedback.Kind regards,Jessica LasserHotel Management

2/10 – Ontzettend slecht

Hugo

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The temperature in the rooms are super hot and you CAN NOT change it. I can’t sleep the whole night
Reactie van Jessica Lasser, Management op 21 feb 2024
Dear Hugo,We are sorry for the inconvenience caused, at this time of the year the hotel is in heating mode. However we will contact the relevant department in order to change this situation in the near future.Kind regards,Jessica LasserHotel Management

10/10 – Uitstekend

Masako

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gonzalo Varela - Front desk manager. op 26 mrt 2024
Dear Masako,Thank you for reviewing your stay at our hotel. We are glad overall, you had an enjoyable experience with us. We hope to host you again in the near futureBest Regards,

4/10 – Matig

Ming hui, Arden

Negatief: Netheid, personeel en service
房间,臭。枕头没洗有異味,房间与预定不一致,一位女性服务员.回答问题很怪,一句太忙无法给予任何帮助与处理
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Management op 2 feb 2024
Dear Ming Hui, Thank you for sharing your review.We are very sorry about your experience with us. We can assure that every piece of clothes that is left in the rooms are cleaned and well treated. We always try our best to help every guest, we are sorry that it felt short in this case. Best regards,

8/10 – Goed

Navi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 28 jan 2024
Dear Navi,thanks for your time, posting this positive mark about your experience at Sercotel Rosellón.We hope to welcome you back very soon.Best regards,Jessica LasserManager

10/10 – Uitstekend

Heidie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel la atención y la ubicación sobre todo es insuperable..
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Directora op 25 feb 2024
Estimada Heidie,nada puede hacer sentirnos más orgullosos que leer reseñas tan fabulosas como la suya, destacando la buena atención recibida.Ojalá vuelva muy pronto por estos lares.Un saludo,Jessica LasserDirectora

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful spot, amazing staff and lovely location
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Management op 26 jan 2024
Dear Jorge,Thank you for your positive feedback. We will pleased to welcome you back soon!Kind regards,Jessica LasserHotel Management

10/10 – Uitstekend

Dervin

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jessica Lasser, Management op 23 jan 2024
Dear Dervin,Thank your for taking the time to rate your stay with us.Kind regards,Jessica LasserHotel Management

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed our stay at Sercotel Rosellon so much that I had to go back to Barcelona for my flight back and I decided to book another 2 nights here. Breakfast was delicious. We really loved staying here. The staff there recommended restaurants nearby and they were within walking distance. When we go back to Barcelona we’ll make sure to be back at this hotel.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jessica Lasser, Management op 22 jan 2024
Dear Patricia,Thank you for your kind words, we will pleased to welcome you back in your next visit to Barcelona.Kind regards,Jessica LasserHotel Management