Lobby

Beoordelingen van Sofitel Barcelona Skipper

5 out of 5
Sofitel Barcelona Skipper
Avinguda Litoral 10, Barcelona

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 98 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 113 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

dario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prachtig hotel, afwerking tot in de details. Personeel is geweldig. Restaurants waren heerlijk.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marieke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2023
Dear Marieke,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,FATIMA AHADDAFGUEST EXPERIENCE MANAGER

10/10 – Uitstekend

Mordhay

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ethel J

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staffs were very nice and accommodating. The hotel is very new and chic. Our room were kept clean everytime we come back from our daily tours. As promised by Brendan (service desk) I had a cake for my birthday waiting at our room . Axel was very nice as well, my husband was impressed. All in all, we had a great stay and will recommend to our friends.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fiona

6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jutta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this place & will return. Everything. from the service , the food , & comfort was perfect. Thank you
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Margaret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a really great stay. The hotel itself was very nice and the team were especially wonderful. My daughter turned 9 during our stay and the team left a cake with number 9 candle and card in our room for her. She was over the moon. Also, at breakfast we asked for a special drink the first morning. The next morning our server remembered and was ready to go with it first thing. Really excellent service. I would definitely stay here again.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Shaohui

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the beach, clean and comfortable. The only drawback was that the pool was too cold when weather is not good.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mohamadreza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Very nice
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Dominic

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 28 mrt 2024
Dear Dominic,I thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Marissa

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Great property!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
Dear Marissa,We thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest experience Manager

10/10 – Uitstekend

Matthew Leigh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spacious lobby, great restaurants, quiet location, excellent bedrooms and bathrooms
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 21 mrt 2024
Dear Matthew Leigh,I thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest experience Manager

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing! Great location near the beach and very close to the metro, room and amenities were great. Will definitely be staying there again.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
Dear Cristina,Thank you for taking the time to write such a wonderful review of your recent stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your experience and appreciate your kind words about our facilities and staff.It is always a pleasure to receive positive feedback and we are grateful for your acknowledgement of our efforts to provide exceptional service. We will be sure to pass on your compliments to our ambassadors, who take great pride in ensuring that our guests have a memorable stay.Thank you once again for your kind words and for choosing to stay with us. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay.Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofitel was amazing- stayed for a conferenfe at the ICCB which is a 10 min taxi, literally on the beach and walking to el born, the room was luxurious w beach view, amenities great, buffet great, lobby bar amazing, definitely would go back nd recommend
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 21 mrt 2024
Dear Sabrina,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that your business stay with us was perfect in every way.It's wonderful to know that you found our hotel and service to be excellent. We're delighted that you enjoyed the decoration, design, as well as the location.Thank you for recommending our hotel, and we look forward to welcoming you back again soon for another outstanding experience!Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helt topp! Anbefales!!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Katia

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Boris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and fabulously staff
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 5 mrt 2024
Dear Boris,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Barcelona Skipper. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,FATIMA AHADDAFGUEST EXPERIENCE MANAGER

6/10 – Redelijk

Beate

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel selbst von der Einrichtung modern, aber nicht in allen Dingen dem Gast entgegenkommend. Das Frühstücksbuffet ist immer gleich und qualitativ durchschnittlich. Bei der Reinigung der Zimmer wird täglich irgendwas vergessen. Insgesamt ist es unserer Meinung nach keine 5 Sterne wert.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 22 feb 2024
Dear Beate,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Barcelona Skipper. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Sofitel Hotels & Resorts, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 22 feb 2024
Dear Antonio,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Mehmet Korkut

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Odada sürekli sesler geliyordu. Ayrıca odam servis odasının yakınında olduğu için sürekli servis odasına giriş-çıkışta kapı sesi ve gürültülere maruz kaldım. İzolasyonu pek iyi değil. Temiz bir hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 22 feb 2024
Dear Mehmet Korkut,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay regarding the noise from the nearby service room.Your comfort is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of providing you with a peaceful environment. We assure you that we take your concerns seriously and will immediately address the issues. Appropriate measures will be taken to improve the insulation and minimize any disruptive noises.We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit to Barcelona. Please feel free to contact us directly so that we can make arrangements to ensure a more comfortable stay for you.Sincerely,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett av de finaste hotell, frukosten va jätte god och lyxig, rummen är otrolig fina och rena
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 14 feb 2024
Dear Sami,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We are thrilled to hear that you had a satisfactory experience with us.At Sofitel Barcelona Skipper, guest satisfaction is our top priority, and we are delighted to know that we were able to meet your expectation.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience
Overall very good. Good location within 2 min walking distance from the beach. Entire staff was friendly and courteous.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 6 feb 2024
Dear Mark,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We are thrilled to hear that you had a satisfactory experience with us.At Sofitel Barcelona Skipper, guest satisfaction is our top priority, and we are delighted to know that we were able to meet your expectation.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back again soonBest regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Dominic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic staff, always ready to help. Very clean and beautiful hotel and rooms
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 jan 2024
Dear Alexander,We thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Amyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Stay. Excellent Staff and hotel. Good size rooms and bathrooms. Lovely location near the beach. :)
Reactie van Guest Experience Manager op 10 jan 2024
Dear Amyn,I thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Marife

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MARIEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hajer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Carol A.

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Novak

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen acceso a transporte público, muy cómodo
Buen acceso a transporte público a pesar de estar lejos del centro de la ciudad , las personas son muy amables en el hotel nos recomendaron buenos restaurantes, la habitación es muy amplia , las personas del check in súper amables
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 14 dec 2023
Estimada claudiaGracias por tomarse el tiempo de reseñar nuestro hotel. Estamos encantados de saber que el acceso al transporte público le resultó cómodo y que nuestro personal fue amable y servicial a la hora de ofrecerle recomendaciones. Nos esforzamos por crear una estancia cómoda para todos nuestros huéspedes, y nos alegramos de haberlo podido hacer por usted.Fatima AhaddafDirectora de Experiencia del Huésped

10/10 – Uitstekend

sharla, TURCIFAL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Morayma

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotwl
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 11 dec 2023
Dear Morayma,Thank you for your wonderful review of Sofitel Barcelona Skipper! We are glad to hear that you had a pleasant experience with us and appreciate that you took the time to share your comments. At Sofitel Barcelona Skipper, we strive to provide the highest quality of service and memorable experiences for our guests. We hope that you will stay with us again soon!Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Erick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good environment
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 7 dec 2023
Dear Erick,Thank you for taking the time to review your stay with us at Sofitel Barcelona Skipper. We are pleased to hear that you found the environment to be good and we appreciate your feedback. At Sofitel Barcelona Skipper, we strive to create a comfortable and enjoyable environment for all of our guests. We hope that you will consider staying with us again in the future.Fatima AhaddafGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Wedad

Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 1 dec 2023
Dear Wedad,Thank you for sharing your impressions about Sofitel Barcelona Skipper; we hope the next stay is as enjoyable as the previous one.Warm regards,Fatima Ahaddaf

10/10 – Uitstekend

Kamil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Very Good hotel and super Deluxe but the morning shift staff make you run away i usually take one night then when is good o extend by week or two but that lady on the morning make me rune away cause of her rudeness
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Helio

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, clean and cozy room. Great breakfast. Swimmingpool at the rooftop was really nice to have a swim with my children.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Viridiana

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jutta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns rundherum wohl gefühlt. Es hat alles gepasst. Werden sicher nicht das letzte Mal dort gewesen sein.
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Liselotte

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

HANY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kouros

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo recomiendo ampliamente, todo el personal es maravilloso!!!
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Amir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it was great experience The food was good but not great Very close to beach and convenient access
3 nachten verbleven in september 2023