Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 98 van 113 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
98
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 113 beoordelingen" "
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 113 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 113 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 113 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
dario
Reisde met familie
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prachtig hotel, afwerking tot in de details. Personeel is geweldig. Restaurants waren heerlijk.
dario
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Marieke
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marieke
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mei 2023
Dear Marieke,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,FATIMA AHADDAFGUEST EXPERIENCE MANAGER
10/10 – Uitstekend
Mordhay
11 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mordhay
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ethel J
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staffs were very nice and accommodating. The hotel is very new and chic. Our room were kept clean everytime we come back from our daily tours. As promised by Brendan (service desk) I had a cake for my birthday waiting at our room . Axel was very nice as well, my husband was impressed. All in all, we had a great stay and will recommend to our friends.
Ethel J
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Fiona
19 apr 2024
Fiona
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jutta
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jutta
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met familie
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this place & will return. Everything. from the service , the food , & comfort was perfect. Thank you
Kathleen
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a really great stay. The hotel itself was very nice and the team were especially wonderful.
My daughter turned 9 during our stay and the team left a cake with number 9 candle and card in our room for her. She was over the moon.
Also, at breakfast we asked for a special drink the first morning. The next morning our server remembered and was ready to go with it first thing. Really excellent service.
I would definitely stay here again.
Margaret
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Shaohui
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the beach, clean and comfortable. The only drawback was that the pool was too cold when weather is not good.
Shaohui
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Mohamadreza
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamadreza
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
29 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
Very nice
Mark
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Erik
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Dominic
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful
Dominic
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 28 mrt 2024
Dear Dominic,I thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Marissa
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Voorzieningen
Great property!
Marissa
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
Dear Marissa,We thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest experience Manager
10/10 – Uitstekend
Matthew Leigh
Reisde met partner
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spacious lobby, great restaurants, quiet location, excellent bedrooms and bathrooms
Matthew Leigh
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 21 mrt 2024
Dear Matthew Leigh,I thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest experience Manager
10/10 – Uitstekend
Cristina
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing! Great location near the beach and very close to the metro, room and amenities were great. Will definitely be staying there again.
Cristina
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 25 mrt 2024
Dear Cristina,Thank you for taking the time to write such a wonderful review of your recent stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your experience and appreciate your kind words about our facilities and staff.It is always a pleasure to receive positive feedback and we are grateful for your acknowledgement of our efforts to provide exceptional service. We will be sure to pass on your compliments to our ambassadors, who take great pride in ensuring that our guests have a memorable stay.Thank you once again for your kind words and for choosing to stay with us. We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay.Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Sabrina
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sofitel was amazing- stayed for a conferenfe at the ICCB which is a 10 min taxi, literally on the beach and walking to el born, the room was luxurious w beach view, amenities great, buffet great, lobby bar amazing, definitely would go back nd recommend
Sabrina
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 21 mrt 2024
Dear Sabrina,Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that your business stay with us was perfect in every way.It's wonderful to know that you found our hotel and service to be excellent. We're delighted that you enjoyed the decoration, design, as well as the location.Thank you for recommending our hotel, and we look forward to welcoming you back again soon for another outstanding experience!Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helt topp!
Anbefales!!
Patrick
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Katia
13 mrt 2024
Katia
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Boris
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and fabulously staff
Boris
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 5 mrt 2024
Dear Boris,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Barcelona Skipper. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,FATIMA AHADDAFGUEST EXPERIENCE MANAGER
6/10 – Redelijk
Beate
Reisde met partner
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel selbst von der Einrichtung modern, aber nicht in allen Dingen dem Gast entgegenkommend. Das Frühstücksbuffet ist immer gleich und qualitativ durchschnittlich. Bei der Reinigung der Zimmer wird täglich irgendwas vergessen. Insgesamt ist es unserer Meinung nach keine 5 Sterne wert.
Beate
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 22 feb 2024
Dear Beate,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Barcelona Skipper. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Sofitel Hotels & Resorts, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Antonio
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 22 feb 2024
Dear Antonio,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
8/10 – Goed
Mehmet Korkut
Reisde met een groep
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Odada sürekli sesler geliyordu. Ayrıca odam servis odasının yakınında olduğu için sürekli servis odasına giriş-çıkışta kapı sesi ve gürültülere maruz kaldım. İzolasyonu pek iyi değil. Temiz bir hotel
Mehmet Korkut
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 22 feb 2024
Dear Mehmet Korkut,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay regarding the noise from the nearby service room.Your comfort is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of providing you with a peaceful environment. We assure you that we take your concerns seriously and will immediately address the issues. Appropriate measures will be taken to improve the insulation and minimize any disruptive noises.We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations on your next visit to Barcelona. Please feel free to contact us directly so that we can make arrangements to ensure a more comfortable stay for you.Sincerely,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Sami
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett av de finaste hotell, frukosten va jätte god och lyxig, rummen är otrolig fina och rena
Sami
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 14 feb 2024
Dear Sami,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We are thrilled to hear that you had a satisfactory experience with us.At Sofitel Barcelona Skipper, guest satisfaction is our top priority, and we are delighted to know that we were able to meet your expectation.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Mark
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience
Overall very good. Good location within 2 min walking distance from the beach. Entire staff was friendly and courteous.
Mark
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 6 feb 2024
Dear Mark,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback. We are thrilled to hear that you had a satisfactory experience with us.At Sofitel Barcelona Skipper, guest satisfaction is our top priority, and we are delighted to know that we were able to meet your expectation.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back again soonBest regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Dominic
Zakenreiziger
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic staff, always ready to help. Very clean and beautiful hotel and rooms
Dominic
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Alexander
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexander
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 17 jan 2024
Dear Alexander,We thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Amyn
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Stay. Excellent Staff and hotel. Good size rooms and bathrooms. Lovely location near the beach. :)
Amyn
Reactie van Guest Experience Manager op 10 jan 2024
Dear Amyn,I thank you for sharing your experience following your stay at the Sofitel Barcelona Skipper.We are glad that you had such a great time in our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation and encouragement for all our ambassadors.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Marife
31 dec 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional
Marife
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MARIEL
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIEL
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hajer
Reisde met partner
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajer
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Carol A.
18 dec 2023
Carol A.
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Novak
17 dec 2023
Novak
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Ali
Zakenreiziger
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
claudia
Reisde met familie
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen acceso a transporte público, muy cómodo
Buen acceso a transporte público a pesar de estar lejos del centro de la ciudad , las personas son muy amables en el hotel nos recomendaron buenos restaurantes, la habitación es muy amplia , las personas del check in súper amables
claudia
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 14 dec 2023
Estimada claudiaGracias por tomarse el tiempo de reseñar nuestro hotel. Estamos encantados de saber que el acceso al transporte público le resultó cómodo y que nuestro personal fue amable y servicial a la hora de ofrecerle recomendaciones. Nos esforzamos por crear una estancia cómoda para todos nuestros huéspedes, y nos alegramos de haberlo podido hacer por usted.Fatima AhaddafDirectora de Experiencia del Huésped
10/10 – Uitstekend
sharla, TURCIFAL
Reisde met partner
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff
sharla
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Morayma
Reisde met familie en kleine kinderen
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotwl
Morayma
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 11 dec 2023
Dear Morayma,Thank you for your wonderful review of Sofitel Barcelona Skipper! We are glad to hear that you had a pleasant experience with us and appreciate that you took the time to share your comments. At Sofitel Barcelona Skipper, we strive to provide the highest quality of service and memorable experiences for our guests. We hope that you will stay with us again soon!Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Erick
Reisde met familie
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good environment
Erick
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 7 dec 2023
Dear Erick,Thank you for taking the time to review your stay with us at Sofitel Barcelona Skipper. We are pleased to hear that you found the environment to be good and we appreciate your feedback. At Sofitel Barcelona Skipper, we strive to create a comfortable and enjoyable environment for all of our guests. We hope that you will consider staying with us again in the future.Fatima AhaddafGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Wedad
28 nov 2023
Positief: Personeel en service
Wedad
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 1 dec 2023
Dear Wedad,Thank you for sharing your impressions about Sofitel Barcelona Skipper; we hope the next stay is as enjoyable as the previous one.Warm regards,Fatima Ahaddaf
10/10 – Uitstekend
Kamil
Zakenreiziger
23 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Very Good hotel and super Deluxe but the morning shift staff make you run away i usually take one night then when is good o extend by week or two but that lady on the morning make me rune away cause of her rudeness
Kamil
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Helio
22 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Helio
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Marko
Reisde met familie
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, clean and cozy room. Great breakfast. Swimmingpool at the rooftop was really nice to have a swim with my children.
Marko
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Viridiana
8 nov 2023
Viridiana
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jutta
Reisde met een groep
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns rundherum wohl gefühlt. Es hat alles gepasst.
Werden sicher nicht das letzte Mal dort gewesen sein.
Jutta
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Victor
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Liselotte
17 okt 2023
Liselotte
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
HANY
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HANY
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kouros
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kouros
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo recomiendo ampliamente, todo el personal es maravilloso!!!
Carlos
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Amir
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it was great experience
The food was good but not great
Very close to beach and convenient access