Ingang accommodatie

Beoordelingen van The Level At Melia Barcelona Sky

5 out of 5
The Level At Melia Barcelona Sky
C/ Lope de Vega, 141-147, Barcelona, Barcelona

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 303 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 148 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 532 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Jurgen, Fijnaart, nl

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is niets mis met het hotel echter ik had een kamer met zeezicht geboekt dit is banuit expedia niet goed overgekomen en hiernaast had ik logies en ontbijt gedaan en hier was ook niets over bekend.... het hotel was dan wel zo gastvrij mij een beperkt ontbijt te geven... dit vindt ik uitermate teleurstellend van expedia!!! Klaarblijkelijk heeft het hotel het wel in orde maar jullie niet!!!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Team op 7 apr 2019
Dear Mr. Jurgen, We are glad to know that you have enjoyed your experience at Meliá Barcelona Sky but we regretted the problems with your reservation details. We hope to have the opportunity to welcome you again. Best Regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
De massages vielen tegen, we werden na de massage beetje aan ons lot over gelaten, een glaasje water of thee was wel prettiger geweest, in de Spa was dagenlang een plankje los. Verder was alles uitstekend geregeld, vooral vanuit de Level!
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

arno, S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Ik moet zeggen wat een fijn hotel met ontzettend vriendelijk personeel die een geweldige service geven op een goede gemeende manier.

10/10 – Uitstekend

Nick, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met schitterend uitzicht
Lang weekend in The Level verbleven. Voor de bovenste verdiepingen (The Level) gekozen vanwege ontbijt, Spa-faciliteiten en het uitzicht. Geen moment spijt van! Ondanks dat het hotel wellicht enkele schoonheidsfoutjes bevat (geen bad, grote spiegel en klein beetje verouderd sanitair) is het een absolute aanrader. Zeer behulpzaam, vriendelijk personeel en een fenomenaal uitzicht. Metro is op 5 minuten loopafstand, leuke horecastraat op 3 minuten (Rambla de Poblenou). Al met al een aanrader als betaalbaar, hip hotel.

10/10 – Uitstekend

Wouter, Zaandam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi
Helemaal geweldig, zonder het te weten hadden we een suite op 23 hoog. Gratis eten en drinken op de 25ste verdieping. 1 puntje.... Een colatje daarmee besoel ik echt een heeeel klein cola flesje zo klein heb ik nog nooit gezien, koste €5.- hahaha. Maar datmag de pret zeker niet drukken.
Ontbijt zaal

8/10 – Goed

yvonne , coevorden

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlakbij de metro
Het bed sliep goed. Ook de kamer was mooi en netjes. Alleen de toiletruimte en het douchegedeelte kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Wc erg smal en wc en douche sluiten met erg zware schuifdeuren. Deze staat paste niet bij de rest van de kamer. Wij verbleven in THE level wat inhield dat je de hele dag eten en drinken kon pakken, dit was allemaal prima voor elkaar en goed verzorgd. Al met al wel een prettig verblijf gehad

8/10 – Goed

jeroen

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Rustige omgeving, mooi uitzicht
Goed hotel, wel wat verouderd en aan onderhoud toe

8/10 – Goed

Fonny, Zeewolde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel; enige afstand van bezienswaardigheden
Wij hadden een kamer met zeezicht op de 22e verdieping. Prachtig uitzicht over alle gebouwen voor het hotel heen. De kamer was een zgn. Level-room. Dat zou ik zeker aanbevelen. De lounge op de 25e verdieping, waar je de hele dag gratis drankjes en hapjes kunt krijgen is heel prettig en rustig. Ook kun je er 's morgens ontbijten. Het ontbijt beneden in het hotel is uitgebreider. Het enige nadeel daar was dat je soms in de rij moet staan en moet wachten op een tafeltje. Er is duidelijk te weinig ruimte voor alle hotelgasten. Het personeel in het Level-gedeelte is in het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel net iets buiten het centrum.
Super hotel, mooie royale kamers, heerlijk ontbijt buffet en super vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom voor ons TOP!!!

10/10 – Uitstekend

Anja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sumintra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s in an amazing area , I love the environment . The staff was very lovely and the breakfast was such a great variety
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Surinder

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay there was made all the more enjoyable by the helpful and friendly staff. The place is maintained well and very clean
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 4 apr 2024
Dear Mr. Surinder,Thank you for such a positive review of your stay.We are thrilled to hear that our team's dedication to service culture made your stay enjoyable and that our commitment to cleanliness met your expectations. It's great to know that our staff's friendliness and helpfulness added to the richness of your room experience. We take pride in maintaining our premises to offer guests a pristine and welcoming environment. Should you choose to visit us again, we invite you to indulge in our gastronomic experiences at Merkado or unwind at the YHI SPA for a rejuvenating retreat.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is my second time at this hotel and always receive excellent service. I highly recommend this hotel. Location is very good.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 30 mrt 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

8/10 – Goed

Alma

5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Erika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
What a great moment!!! It was my daughter birthday and we had a fabulous time in the Barcelona Sky Melia. Check in faultless, hotel foyer spotless, staff professional and courteous and friendly. The room is great, comfortable, spacious, airy, and bright. The level experience is on floors 24 and 24, utilising both lounges. I couldn’t be more grateful to receive for personal attentive service and experience for me and family. Thank you so much for the kindness special for Javier and Paola… all staff members!!! Well done for the super time. Highly recommend
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Júlia Pérez Guest Service Team op 2 nov 2023
Dear Erika,Thank you for positively reviewing your stay.We are thrilled to hear that you and your family had a fabulous time celebrating your daughter's birthday with us. It's great to know that you found our check-in process smooth, our hotel clean, and our staff professional, courteous, and friendly. We appreciate your kind words about our comfortable and spacious rooms, as well as the exclusive Level experience on the 24th and 25th floors.We are especially grateful for your recognition of Javier and Paola, and we will be sure to pass along your compliments to them. Our team takes pride in providing personalized and attentive service to ensure a memorable stay for our guests.We hope you will return for another memorable stay.Best wishes,Júlia PérezGuest Service Team

8/10 – Goed

Diego

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Martha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lucy

3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Rebecca

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Rude staff not enough sunbeds
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 17 aug 2023
Dear Rebecca, Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry you were not happy with your experience. We would love to know more about what we could do to improve our facilities, so please don't hesitate to share any suggestions you may have. In the meantime, please be assured that we will address our service standards with the team. We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Horacio Alberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The área is very límited and far from everywhere. The floor of the rooms si unconfortable to walk barefoot. The wardrobe withiut doors is not conveniente. It is a very good and Nice hotel but it does not suit my likes.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sara Domingo, Guest Service Coordinator op 14 aug 2023
Dear Horacio Alberto.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It is a pleasure to know that you had a pleasant stay and we truly appreciate your feedback about our dedicated team, as this encourages us to continue upholding our high standards. We are however sorry that our location was not exactly what you were looking for, our team are always available to assist with directions and recommendations on the best way to make the most of the area.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 – Uitstekend

Helena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yanelis

4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jose Angel

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Katarzyna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay , friendly staff, delicious breakfast, clean room , hallways & amazing view
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 26 mei 2023
Dear Katarzyna, Thank you for sharing this positive review.We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and appreciate your kind words about the high standards and quality service which we strive to uphold. We are glad that everything met your expectations during your time with us. It's great to know that we helped start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet.We hope to see you again.Kind regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

gissela

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas Vik

5 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Guy

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A pretty tired building and interiors which was not reflected in the price.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Paola Franco, Guest Experience Manager op 14 mrt 2023
Dear Guy, Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately, it seems that we did not meet all of your expectations; we are sorry to hear that our decor and facilities were not to your tastes. We appreciate your comments in this regard and will certainly pass on your remarks to our management team.Kind Regards, Paola Franco, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

ARTURO

Positief: Netheid
Este debería ser catalogado como un hotel 4.5 estrellas. No 5
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Service Team op 16 mrt 2023
Estimado Arturo Martinez, En primer lugar queremos agradecerle por habernos elegido durante su estancia en Barcelona, lamentamos profundamente no haber podido alcanzar sus expectativas. Esperamos poder tener la oportunidad de recibirle en un futuro y demostrarle lo que The Level@Melia Barcelona Sky tiene para ofrecer. Saludos Cordiales,

10/10 – Uitstekend

wahida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Guest Service Team op 16 mrt 2023
Dear Wahida Chowdhury, Thank you very much for choosing The Level@Melia Barcelona Sky during your visit to Barcelona and for rating in such a positive way your stay with us. We wish we can welcome you back to your home in Barcelona. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Refael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
Very lovely stuff great and nice to stay in this hotel!
3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor stay
Power cut on last two days Suffer from a disability which impacts legs and had to walk 26 floors as lifts were off then eventually they got two lifts working again. Had to go to spa to dry hair as the floors above 15 had no power all day . Offered a 50% refund of one night stay which was an utter joke Could not move room as hotel fully booked It ruined the last two days of holiday and the apology from hotel was poor
5 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

MARIA C

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
El servicio de check in del Level fue excepcional. Sin embargo, el servicio a la habitación es verdaderamente malo. La comida costosa y llega fría. Llamé decenas de veces para que me subieran unos huevos en el desayuno y jamás me atendieron desde el Room Service. Luego del mal rato, creo no volveré a este hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Suleiman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location and very nice staff
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Service Team op 29 sep 2022
Dear Suleiman,Thank you for choosing The Level at Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback.Im delighted to read you enjoyed your stay with us!We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 – Goed

Andras

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Service Team op 18 aug 2022
Dear Andras, Thank you for your rating!

2/10 – Ontzettend slecht

Christine

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Service Team op 17 jul 2022
Dear Christine, Thank you for your rating!

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 starts as best
This should be a 2 stars hotel at best. Terrible hygiene, lack of amenities, old used and harsh towels, stinking room, hallways and elevator, no english speaking staff, reception not answering the phone. And I am sure there are more, truing to forget the horrible experience.
9 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Service Team op 14 jul 2022
Dear Ana, Thank you for taking the time to give us your feedback and for choosing Melia Barcelona Sky for your visit to our city. I would like to apologize on behalf of the whole team for not reaching your expectations. I hope you spoke to a member of staff for us to rectify the issues you encountered. We hope to see you again soon, so you can experience what Melia really is!

8/10 – Goed

Victor, Winter Springs

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relations Team op 27 jun 2022
Dear Victor, Thank you for choosing The Level @ Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback. I´m happy to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again soon!

6/10 – Redelijk

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not as good as it was
Second stay at this hotel. Good location, great views. Hotel is becoming tired and corners are being cut. Door seals on shower didn’t work, phone in room didn’t work, fridge continually had puddle of water in, reception in The Level not staffed in the morning, standard/ choices for food for ‘aperitif hour’ was much reduced, taxi at end of stay hadn’t been booked as requested. . Nothing major, just a number of minor ones. The coffee was bad, which there is no excuse for at an alleged 5* hotel.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Service Team op 29 jun 2022
Dear Matthew, Thank you for choosing The Level @ Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback. I´m sorry that on this occasion we didn´t meet your expectations and we were not up to our standards. I take note of all your comments, to share with my colleagues so we can fix and improve our services. We hope you give us another chance and we look forward to welcoming you back again soon!

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Guest Experience Team op 4 mei 2022
Lisa, Thank you for your rating!

8/10 – Goed

Pauline

3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations Team op 4 mei 2022
Hi Pauline, Thank you for your rating!

2/10 – Ontzettend slecht

Mariela

3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations Team op 4 mei 2022
Hi Mariela. Thank you for your rating!

6/10 – Redelijk

Günther

Positief: Personeel en service, comfort kamer
4 Sterne Business Hotel
Das Hotel ist schon sehr abgewohnt und entspricht maximal einem 4 Sterne Standard!
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Relations Team op 4 mei 2022
Hi Günther, Thank you for taking the time to give us your feedback. I´m sorry to read your experience wasn´t as expected with us. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Uitstekend

Catherine, Montréal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very friendly, large room, beautiful views on the sea @ breakfast and apero Walkable distance from the sea, metro and tramway.
12 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Relations Team op 4 mei 2022
Hi Catherine, Thank you for taking the time to give us your feedback. I´m delighted to read you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back again soon.

6/10 – Redelijk

Albaraa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel but the location so far
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Jacopo Mossio - Guest Experience Manager op 6 jan 2022
Dear Albaraa Thank you for choosing Meliá Barcelona Sky during your last stay in Barcelona. We are really sorry if we haven´t reached your satisfaction in particular with the location of our emblematic Hotel. We look forward to welcoming you backand take care of your experience. Please consider myself at your complete disposal Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Niels-Henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skønt hotel
Skønt hotel med rart værelse og faciliteter. Vi nød de fantastiske udsigter, rigtig gode morgenmad. Loungen var fin, udvalget var ok, og stedet var hyggeligt at tage en pause i. Hotellet er væk fra centrum af Barcelona, men lokalområdet er rart og hyggeligt og der er mange spisesteder og butikker, og ikke så mange turister. Klart et sted vi ville bo igen. Det er let at komme til centrum af Barcelona. Der er bus, metro og sporvogn meget tæt på.
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Experience Team op 28 dec 2021
Dear Niels-Henrik , Thank you for choosing our hotel for your stay at Barcelona and for the time you have spent sharing your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guest´s satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente todo
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Experience Team op 9 nov 2021
Estimado Juan, Muchas gracias por su positiva puntuación. Nos alegra saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos que vuelva pronto. Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Tina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super oplevelse
Rigtig dejligt hotel. Super service og virkelig dejlig morgenmad - min søn siger, at de serverer de bedste pandekager, han nogensinde har smagt, og det siger ikke så lidt. Eneste lille men var værelset, der var lige lille nok til 3 personer.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Guest Experience Team op 9 nov 2021
Dear Firas, Thank you very much for your positive score. We are really glad to know that you ahve appreciated our service and facilities. We hope you come back soon, Best regards,

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like all the services that we received from them. Amazing and professional staff 👏 👌 👍 0 complain We will definitely stay with them again❤❤❤
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Guest Experience Team op 26 sep 2021
Dear Emmanuel, Thank you very mcuh for sharing your positive review at Expedia! We are really glad to know that you ahve enjoyed your stay with us and we have exceed your expectations! We hope you come back soon. Best regards,