GHL Hotel Barranquilla

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor gasten met huisdieren met een sauna bij een winkelcentrum in Barranquilla

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor GHL Hotel Barranquilla

Terras
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Receptie
Receptie
Serveert ontbijt, lunch en diner

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Zwembad

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

8,4 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
  • 29 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 queensize bedden

Deluxe Twin kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 queensize bedden

Twin Room Standard

  • Max. aantal: 3
  • 2 queensize bedden

Double Room Standard

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Calle 106 50-11, Atlantico, Barranquilla, Atlantico, 080010

In de buurt

  • Winkelcentrum Buenavista - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Clínica Portoazul - 16 min. lopen - 1.3 km
  • Parque Venezuela - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Centro Comercial Viva Barranquilla - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Gran Malecón - 8 min. rijden - 4.8 km

Lokaal vervoer

  • Barranquilla (BAQ-Ernesto Cortissoz Intl.) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬15 min. lopen
  • ‪Teriyaki - ‬15 min. lopen
  • ‪Juan Valdez Cafe - ‬14 min. lopen
  • ‪Coco Beach Sunset Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Subway - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

GHL Hotel Barranquilla

Hotel in de buurt van Clínica Portoazul
GHL Hotel Barranquilla bevindt zich in de buurt van Monumento Ventana al Mundo en Dierentuin van Barranquilla en biedt extraatjes zoals een bar aan het zwembad, een terras en winkels ter plaatse. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Het plaatselijke restaurant Restaurante Mallorquín serveert ontbijt, lunch en diner. Alle gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi op de kamer met een snelheid van 50+ Mbps en van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een kapsalon.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), vervoer naar de luchthaven (toeslag) en huwelijksservices
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en vergaderruimtes
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservices en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle 126 kamers bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 42 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 50 meter van de accommodatie
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.30 uur tot 10.30 uur in het weekend: COP 40.000 per persoon
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • BAR TERRAZA
  • LOBBY BAR
  • Restaurante Mallorquín

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Segwayverhuur/-tours
  • Sportschool
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 242 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 4 vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Tegelvloer in de kamer
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 13 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2010
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 42 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heeft identiteitsbewijzen nodig van alle gasten, waaronder ook kinderen. Kinderen die zonder ouders reizen, dienen een ondertekend formulier met ouderlijke toestemming te overleggen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen COP 95000 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
2 in totaal
Huisdieren mogen niet alleen worden gelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. COP 40000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 47000 per voertuig (passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor huisdieren: COP 95000 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sonesta Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel
GHL Hotel Barranquilla Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel Barranquilla

Veelgestelde vragen

Is GHL Hotel Barranquilla voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is geopend van 09.00 uur tot 21.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij GHL Hotel Barranquilla?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van COP 95000 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij GHL Hotel Barranquilla te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij GHL Hotel Barranquilla?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij GHL Hotel Barranquilla uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt GHL Hotel Barranquilla een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van COP 47000 per voertuig.

Waar ligt GHL Hotel Barranquilla?

Dit hotel ligt in Riomar, op 1,2 km van Clínica Portoazul en op 2,5 km van Monumento Ventana al Mundo. Ook Dierentuin van Barranquilla en Plaza de la Paz liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over GHL Hotel Barranquilla

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 329 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 168 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 597 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 597 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Silvano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ignace De Baerdemaeker

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

prima

aangenaam
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Luz Karyme

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the location, views of the city and breakfast
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Diana

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio y ubicación. Todo el staff muy amable y dispuesto a ayudar!. Muy recomendado!
11 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Omarr

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alex

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

JUAN CARLOS, Barranquilla

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

CARLOS ALBERTO

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Wilmer

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great services
7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jhon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All Good
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shopping
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Luis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Andres Felipe

2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Roberto

6 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Luis C

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Un gran hotel en decadencia

El hotel en alguna oportunidad fue de los mejores de Barranquilla, luego decayó mucho en la época de la pandemia, recién había mejorado, pero en esta ocasión me fue muy regular. Habitación deteriorada, con muchísimo olor a humedad. Pese a esto, algo que merece una mención importante es que absolutamente todo el personal es muy atento, amable y servicial. Honestamente no sé si me hospedaría nuevamente.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

PAULO

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Carolina

5 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

DANNYS JOSE

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service
10 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Giovanni

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The only problem was that they charged me extra money for taxes that I didn't have to pay.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Benjamin, Fort Lauderdale

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Wilmer

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Daniela

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MUY REGULAR. Hay mejores opciones por el mismo $

Es un hotel DEMASIADO pero DEMASIADO regular. Por su precio hay opciones mucho mejores en la ciudad. Lo único que destaco del hotel es a Jesús, uno de los trabajadores de la recepción quien siempre está disponible y diligente con una sonrisa. En nuestra habitación las almohadas estaban sucias (completamente desagradable y antihigiénico), nos cambiaron de habitación luego de mas de 4 horas de espera, a una en donde la puerta del baño no servía bien, la puerta de la habitación no tenía pasador y donde dos veces se descargó la batería de la puerta para ingresar. No hubo un solo día donde no tuviéramos que pedir ayuda con algo. Una lástima que tengan el hotel tan descuidado, la limpieza es muy superficial y se siente abandonado. La comida del restaurante es deliciosa y también son muy amables allí. En la recepción a excepción de Jesús, la atención es MUY regular.
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Wilmer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They need to improve on their parking availability, there is not enough spaces.
3 nachten verbleven in februari 2025