Hotel Majestic Barranquilla
Hotel voor gasten met huisdieren in Barranquilla, met gratis ontbijt, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor Hotel Majestic Barranquilla





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Estelar En Alto Prado
Alto Prado
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 68
30 nov - 1 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carrera 53 No. 54 -41, Barranquilla, 80001
Over deze accommodatie
Hotel Majestic Barranquilla
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Barranquilla Plaza
Hotel Barranquilla Plaza
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
8.4 van 10, Zeer goed, 889 beoordelingen
De prijs is € 56
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: COP 80000 per huisdier, per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Majestic Hotel Barranquilla
Majestic Barranquilla
Hotel Majestic Barranquilla
Majestic Hotel Boutique
Hotel Majestic
Majestic Barranquilla
Hotel Majestic Barranquilla Hotel
Hotel Majestic Barranquilla Barranquilla
Hotel Majestic Barranquilla Hotel Barranquilla
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Majestic Barranquilla
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
6/10 – Redelijk
Gary
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met een groep
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
LEONARDO
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LEONARDO
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Elenys
18 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Elenys
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
EIMMY
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EIMMY
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luisa
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luisa
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
maria, Arcadia
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
maria
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ELIANA
23 nov 2023
Positief: Netheid
ELIANA
2 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Antonio Castro
Reisde met familie
18 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio Castro
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Joel
16 okt 2023
Joel
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
ROMAN
6 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
ROMAN
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
DORIA
4 sep 2023
DORIA
4 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
iVAN D
3 sep 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
iVAN D
4 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Geverifieerde reiziger
25 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Sandra
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
7 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Sandra
10 jun 2019
Positief: Netheid
Falta mantenimiento en las habitaciones
Sandra
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hübsches Hotel mit Renovierungsrückstand
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Eduardo
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eduardo
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in februari 2019













