Fotogalerie voor NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
9 nov - 10 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
7,4 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior kamer (Extra Bed 2 adults + 1 child) laden

Superior kamer (Extra Bed 2 adults + 1 child)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Premium kamer (Extra Bed 2 Adults + 1 Child) laden

Premium kamer (Extra Bed 2 Adults + 1 Child)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior kamer, terras laden

Superior kamer, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior suite (Extra Bed 2 adults + 1 child) laden

Junior suite (Extra Bed 2 adults + 1 child)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Misschien vind je dit ook leuk

Barranquilla Marriott Hotel
Sabanilla Montecarmelo
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 213 beoordelingen
De prijs is € 110
24 okt - 25 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 80 No. 51 B - 25, Barranquilla, Atlantico, 80020
Over deze accommodatie
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal
Vergelijkbare accommodaties

BH Barranquilla
BH Barranquilla
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 856 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. COP 37673–75311 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 47000 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: COP 153996 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een huisdier wilt inchecken, dien je bij het inchecken het gezondheidscertificaat van het huisdier te tonen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan de accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, worden mogelijk verplicht om de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te overleggen bij het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd met het kind naar Colombia reist, kan dat familielid of die voogd worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder met het kind naar Colombia reist, kan deze ouder worden verplicht om door de notaris bekrachtigde reistoestemming te overleggen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met een kind te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis contact op te nemen met het Colombiaanse consulaat.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 12 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Barranquilla
Hotel SmartSuites Royal
Hotel SmartSuites Royal Barranquilla
SmartSuites
SmartSuites Royal
SmartSuites Royal Barranquilla
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal Hotel
Collection Smartsuites Royal Hotel
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal
Collection Smartsuites Royal
Smart Suites Royal Hotel Barranquilla
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal Hotel
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal Barranquilla
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal Hotel Barranquilla
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Eric
Reisde met partner
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
pieter v.
10 apr 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
goed hotel voor een paar dagen.
pieter v.
10/10 – Uitstekend
Pattyn Gert, Belgium
12 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolute max
Pattyn Gert
8/10 – Goed
Evelin
Zakenreiziger
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Evelin
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Islam
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Islam
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Freddy, Orlando
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freddy
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge Enrique
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge Enrique
14 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas, Lusby
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
7 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Michael
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Michael
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Oscar
12 sep 2025
Oscar
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel, Key Biscayne
5 sep 2025
Miguel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Edward
Zakenreiziger
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
WILLIAM
Zakenreiziger
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WILLIAM
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
David, Saint Marys
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jose M
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose M
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TULIO
12 aug 2025
TULIO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vicky
10 aug 2025
Vicky
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
James Scott, Monroe
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
James Scott
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
michael, miami
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
3 nachten verbleven in juli 2025