OYO Hotel Majestic

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Barrow-in-Furness

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO Hotel Majestic

Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, een bureau
Restaurant
Receptie
Standaard eenpersoonskamer | Badkamer | Handdoeken, zeep, shampoo, toiletpapier
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard driepersoonskamer, meerdere bedden

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Slaapkamers
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Lakens van Egyptisch katoen
Privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Duke Street, Barrow-in-Furness, Barrow-in-Furness, England, LA14 1HP

In de buurt

  • The Dock Museum - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Holker Street Stadium - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Furness Abbey - 5 min. rijden - 3.9 km
  • South Lakes Safari Zoo - 11 min. rijden - 10.8 km
  • Manjushri Kadampa Meditation Centre - 21 min. rijden - 20.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Barrow - 13 min. lopen

Restaurants

  • ‪The Hive - ‬6 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬4 min. lopen
  • ‪Costa Coffee - ‬4 min. lopen
  • ‪Marmaris Grill - ‬3 min. lopen
  • ‪Hot Potato - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO Hotel Majestic

Hotel in een winkelbuurt
OYO Hotel Majestic biedt onder meer voorzieningen zoals een bar aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van OYO Hotel Majestic zijn uitgerust met gemakken zoals luxe beddengoed en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met baden of douches en shampoo
  • Lcd-televisies van 36 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Italiaans en Portugees

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge

Restaurants ter plaatse

  • Ciprianos

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 36 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Restaurantgidsen
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 10.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Majestic
OYO Hotel Majestic Hotel
OYO Hotel Majestic Barrow-in-Furness
OYO Hotel Majestic Hotel Barrow-in-Furness

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO Hotel Majestic?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO Hotel Majestic te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij OYO Hotel Majestic?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij OYO Hotel Majestic uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 10.00.

Waar ligt OYO Hotel Majestic?

Dit hotel ligt in het centrum van Barrow-in-Furness, binnen 15 minuten lopen van The Dock Museum en Barrow Park. Ook Holker Street Stadium en North Walney National Nature Reserve liggen binnen 5 km afstand. Station Barrow ligt op 13 minuten lopen.

Beoordelingen over OYO Hotel Majestic

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 66 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yasir

Zakenreiziger
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Theresa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was wonderful
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had everything I needed in my room was clean and I would stay there again
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Chloe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

steve

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Jason

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff , but disappointed that the restaurant was closed for renovation( not informed before hand ) and rooms need renovation (or painting at least ) .
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Amanda

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Work in progress?

I thought I was entering a 1970’s B&B. The entrance was extremely shabby and off putting. A bit creepy. No lift available. Staircase carpet very thread bare and shabby. Bath, toilet and sink were sparkling clean. Tiles round bath seemed new. Bedsheets we’re clean. Pillows had slight sweat stains on them when I looked under the pillow slip. Hence why I travel with my own pillow. Decor was really shabby. Stains on ceiling tiles, carpets and divan part of bed. Paint peeling off radiator. I get the feeling it’s a work in progress. Or I hope it’s a work in progress. It has potential. It’s suitable for a one night stay. I’d consider it again if I had no choices.
Stains on bed base
Super sparkly shower. All bathroom fixings were new except for the wood fixings that housed them.
Side of curtains
Stains on carpet that could easily be removed with some 1001 or other carpet cleaner.
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Aldwin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Needs upgrading

The receptionist could not find our room bookings even when I spoke to her over the phone and has promised to me that rooms were all sorted before arrival. As I gave her our booking id she couldn’t find the other two rooms. We were blessed that Craig was there to sort it all out for us and that we did not have to move rooms or worst to move to another hotel. The room was boiling hot when we went in there was no fan inside and as we open the windows we can smell car fumes coming from outside. Dirty curtains,dated furniture and carpet was dirty the bathroom was clean but the glass shield does not help the water going into the floor.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was nice and clean. The bathroom was a bit small and the room was warm with no working windows.
2 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Paul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The room was clean, but very basic and needs redecorating. Shower was broke and had to improvise to get a shower. The cleaner/hotel know about this as it was propped up when we got there. When tried to shower, there was no shower gel. Had a very poor nights sleep as could hear the traffic outside and the people next door decided it was funny to argue and play a game of guess the password to enter the room. When they did, they made lots of noise and argued. Woke kids up too. Was not asked how my stay was at checkout. The guy who checked us in was really nice and could not do more for us!
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pro: central location Free parking Friendly and helpful staff Plenty of restaurants and food places within 15 minutes walk Cons: Car park is small No customer lift
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff who were very helpful. Hotel location was very good. Hotel was good for the money I paid
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Ricky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

russell

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Allan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Comfortable night.

Satisfactory as bed for night and early start without breakfast. Pleasant vegan cafe nearby. Hotel restaurant closed.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Rachael

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Room and bathroom were lovely and clean, the hotel could do with a refurb. Threadbare carpets on the stairs and the walls in the rooms could do with some tlc. Probably the worst sleep Iv had staying in a hotel as the mattress was just springs and clunked every time I rolled over. the staff on the desk were lovely and chatty.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

wayne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Jon

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Adam

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Shaun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Craig

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Robert

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Philip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Satisfactory stay, great Staff

Hotel had no hot water, i was asked to run the taps gor 10/15 mins, Room 215, Following ngt nothing had changed so i spoke to reception they sugested going for a shower at their sister hotel the Imperial, Not happy with this i complained agaig, and was given an upgrade to a dbl in the Imperial for no extra cost, The staff where excellent ! and you get what you pay for with OYO
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020