Aston Batam Hotel & Residence

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Nagoya Hill Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aston Batam Hotel & Residence

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Een buitenzwembad
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 180000 per persoon)
Familie studio (Deluxe) | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Lobbylounge

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Deluxe Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
Waterkoker
  • 34 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Appartement, 3 slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
3 slaapkamers
Privébadkamer
  • 117 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
Waterkoker
  • 34 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite (Aston)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
  • 76 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior Suite Apartment (Apartment Building)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie studio (Deluxe)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
Waterkoker
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Premier (Apartment Building)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een ventilator
Privébadkamer
Een haardroger
Een regendouchekop
Waterkoker
  • 41 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Aston Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Two Bedroom Apartment

  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed en 1 kingsize bed

Junior Suite Located At Apartment

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Premier Located At Apartment

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Three Bedroom Apartment

  • Max. aantal: 5
  • 1 eenpersoonsbed en 2 kingsize bedden

Deluxe Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Family

  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Sriwijaya No. 1, Kp. Pelita, Lubuk Baja, Batam, 29444

In de buurt

  • Nagoya Hill Mall - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Grand Batam Mall - 3 min. rijden - 2.6 km
  • BCS Mall - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Aanlegsteiger Harbor Bay - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Batam Centre ferryterminal - 6 min. rijden - 6.3 km

Lokaal vervoer

  • Batam Batu Besar (BTH-Hang Nadim) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizza Hut - ‬10 min. lopen
  • ‪RM Arai Pinang - ‬11 min. lopen
  • ‪Ayam Bakar Taliwang Pelita - ‬3 min. lopen
  • ‪Mie Kampung Bagan Siapi-api - ‬11 min. lopen
  • ‪D1 Resto & Bar - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Aston Batam Hotel & Residence

Hotel in de buurt van Nagoya Hill Mall
Profiteer bij Aston Batam Hotel & Residence van faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Bij het plaatselijke restaurant, Basil Restaurant, kun je genieten van lokale en internationale gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een balzaal, een portier/piccolo en een kluis bij de receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 232 gastenkamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, ventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en 23.00 uur
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: IDR 180.000 voor volwassenen en IDR 100.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Basil Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Ventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 400000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 180000 voor volwassenen en ca. IDR 100000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 160000 per persoon (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 160000 (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aston Batam Hotel
Aston Batam
Aston Batam & Residence Batam
Aston Batam Hotel & Residence Hotel
Aston Batam Hotel & Residence Batam
Aston Batam Hotel & Residence Hotel Batam

Veelgestelde vragen

Is Aston Batam Hotel & Residence voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Aston Batam Hotel & Residence?

Vandaag, 22 jul. 2025, kost een verblijf bij Aston Batam Hotel & Residence van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 51,03, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Aston Batam Hotel & Residence?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aston Batam Hotel & Residence te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aston Batam Hotel & Residence?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Aston Batam Hotel & Residence uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Aston Batam Hotel & Residence een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 06.00 uur en 23.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 160000 per persoon.

Waar ligt Aston Batam Hotel & Residence?

Dit hotel in Batam ligt binnen 3 km afstand van Nagoya Hill Mall, BCS Mall en Grand Batam Mall. Ook Maha Vihara Duta Maitreya Buddhist Temple en Maha Vihara Duta Maitreya Tempel liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Aston Batam Hotel & Residence

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 213 van 417 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 153 van 417 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 417 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 417 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 417 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

danny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sai Tim

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This property where I stay: Shower head crashes. Swich for turning ON/OFF light outside toilet which cover come out. There's no face towels. Not a good location. There's no dinning shops nearby. Customer's Service is not good enough. Hotel's restaurant always full-housed for breakfast due to There's no other shops or restaurants to eat.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Henry

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Joseph

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was fine, but they didnt have towrls by the pool. We were told to use our bath towels. Not ideal. Therexwas also no hand towels on our toom only large bath towels.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

April

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall everything was good n up to my expectations however I was disappointed that there were no hand towels and floor mat and non- slip bath mat. The toilet paper was also lacking-only half a roll in each toilet which was not sufficient for 4 people
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

dewi

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Yu Yen

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Garson

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aston Batam has an amazing array of staff who attended promptly to all our requests. We stayed in a 3-bedroom residence apartment. The room was clean, tidy, and comfortable. There was an air conditioner in each room, and they provided a large 20L water cooler. The swimming pool was large enough to swim laps, which we did every morning. Breakfast was delicious with plenty of variety to satisfy even the pickiest eaters. All Grab drivers were familiar with the hotel's location. We had a fantastic time in Batam, and Aston contributed to our enjoyable stay. There were two minor issues with our apartment; the room and bathroom door locks did not lock seamlessly and the certain had a tear. As stated, these were minor.
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Su Hia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This has been my go to hotel in Batam. Service is great as the staff are always ready to help you with your luggages and shopping bags when you arrive at the hotel. Room condition has gotten quite aged over the years, a make over and renovation will be great.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Front desk staff very helpful.
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Ying Xun

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in time is 2:00pm but I can only check in at 4:30pm due to the room was not prepared yet,I wait at the lobby for one hour,hope improve
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Rina

Positief: Personeel en service

Run-Down apartment but still comfortable

The stay was okay, acceptable. Book a junior one bedroom apartment. The apartment was run down, dull and not that clean. What i suggest to the hotel, is that do a repaint to the wall. Change the sofa, as its all so old, prepare a garbage bag for customer to use.put more deco to the apartment so that it wont be dull anymore
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Sin Yee

Positief: Netheid, personeel en service
Overall is good.
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

adibah

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is alright. There is an international electrical outlet for your plugs. No usb outlet. Buffet's good. I love the herbal bar. Gym's good, big, though rowing machine spoilt. I came for their tub. Though they fixed it the hot water came out like piss at first. Made me not wanna use the tub anymore.
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Kristine

Junior suite is not good

We stayed in this hotel a few times but this is the first time for junior suite which happened to be in the apartment side. The cleanliness and maintenance of room is not up to standard. The plates and cutleries are dirty and no dishwashing liquid provided. The fridge doesn't get cold. There is no hand towel and bathrobes. I had to call 2x to get it. The design of the bathroom is bad. There is no division between the lavatory and the shower. I'm always worried the water will get to the hairdryer. The drain is very slow when you shower so there's water everywhere. The wifi password indicated in the room card they provide you during check-in is not correct. Staff in the reception area are friendly, no issues there. The check-in/out is fast.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Kartini

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Nur Mohammed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

System down? Hmm...

Greeted with a smile from the frontliners. From security to reception very welcoming. Well done. During checking in process, i was told that their system was having some issues and im told to wait. 45 minutes later my wife check with the reception staff and finally we are able to check in and straight to our room. Cleanliness was good. Im impressed with the wifi connection. Breakfast was not bad but was not good either. Was at the dining hall around 6.10am but some of the live food station was not in operation. Food choices is okay but there are still many room for improvement. This is my first time here and i hope it can be better next time . Overall its a pleasant stay. I hope i can see some improvements if i return for another stay. Keep it up.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Wesley

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Management must seriously look at the front office behaviour, my bed sheets were dirty and I request for a change of bed sheets the next day, it was through my shock that the front office staff said that I had to pay RP50,000? why would you charge clients for washing of the bed sheets when it is not the clients issue? I stayed many times and cannot believe that this is how aston treats their long term customers, becareful of front office staff trying to scam hotel guest
2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Kenn

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kurniawati

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
**Length of Stay: 1 night (25-26 May 2024)** Rating: ★★☆☆☆ (2/5) I recently stayed at Aston Pelita Batam for one night, from 25th to 26th May 2024. Unfortunately, my experience was far from satisfactory, especially due to an unsettling incident and the unhelpful attitude of the night front desk staff. On the night of 25th May, we experienced a bizarre episode in our room, number 804. Around 11 PM, the kettle in our room inexplicably boiled by itself three times. This eerie occurrence made us feel extremely uneasy, prompting us to leave the room immediately. Seeking assistance, we approached the night front desk staff, hoping for a swift resolution to our predicament. Despite my crying for help and requesting to change rooms, the staff insisted that all rooms were fully booked and offered no solution or remedy. Due to the lack of support, we ended up bunking with our friends in room 830 for the remainder of the night. To add to the frustration, when I called the front desk in a panic to request extra towels to be sent to our friends' room (since we left abruptly without even taking a shower), the staff hung up on me. This lack of empathy and support was incredibly disappointing. This incident significantly marred our stay. While the hotel may have other redeeming qualities, the unsettling experience in room 804 and the unhelpful response from the night staff
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Wesley

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

May Lin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiteo with NO heater. Change to service apartment after waiting for 2hrs longer late check in. Worst with shower room flooded. Wet floor in the bathroom which is very dangerous slippery to use the toilet as it is no partion to seperate. Using hair dryer stick on the wall with wet slippery floor in the bathroom it is very dangerous. Staff at the house keeping Using malay language to scold us stuip to come here for whay. How rude it is and they think we dont understand malay? Unsafe and dangerous with this hotel which i will never ever stay.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Zouhni

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yuen Kin

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
3 nachten verbleven in april 2024