Aston Inn Gideon Batam

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Aanlegsteiger Harbor Bay

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Superior Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Executive Suite

  • Max. aantal: 2

Family Suite

  • Max. aantal: 3

Family Room

  • Max. aantal: 3

Deluxe Premier Room

  • Max. aantal: 2

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Premier kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 33 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 60 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Familie suite

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
  • 60 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Junior Suite

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Komp Penuin Centre Blok AA No. 1, Penuin, Batam, Batam Island, 36000

In de buurt

  • BCS Mall - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Grand Batam Mall - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Nagoya Hill Mall - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Aanlegsteiger Harbor Bay - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Batam Centre ferryterminal - 8 min. rijden - 8.2 km

Lokaal vervoer

  • Batam Batu Besar (BTH-Hang Nadim) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪á2 Food Court - ‬2 min. lopen
  • ‪Sea Food A2 (M-One Venue) - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬9 min. lopen
  • ‪Si Fang Yuan Dimsum - ‬2 min. lopen
  • ‪Fore - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Aston Inn Gideon Batam

Hotel in de buurt van Aanlegsteiger Harbor Bay
Aston Inn Gideon Batam bevindt zich in de buurt van Kepri Mall en biedt extraatjes zoals stomerij-/wasservices, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciërgeservices
  • Een portier/piccolo, een kluis bij de receptie en een bankethal
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 163 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 42 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 80.000 voor volwassenen en IDR 40.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cempaka Restaurant
  • Mahony Lounge

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: IDR 200000.00 per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 80000 voor volwassenen en ca. IDR 40000.00 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gideon Hotel Batam
Gideon Hotel
Gideon Batam
Gideon Hotel Batam
Aston Inn Gideon Batam Hotel
Aston Inn Gideon Batam Batam
Aston Inn Gideon Batam Hotel Batam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aston Inn Gideon Batam?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Aston Inn Gideon Batam?

Vandaag, 23 nov. 2025, kost een verblijf bij Aston Inn Gideon Batam van één nacht voor twee volwassenen op 30 nov. 2025 min. € 45,98, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Aston Inn Gideon Batam te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aston Inn Gideon Batam?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Aston Inn Gideon Batam uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Aston Inn Gideon Batam een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 500000 per voertuig.

Waar ligt Aston Inn Gideon Batam?

Dit hotel ligt in het centrum van Batam, op 3,8 km van Aanlegsteiger Harbor Bay en binnen 10 km afstand van Kepri Mall en Batam Center Shopping Area. Batam Centre ferryterminal ligt op 6,9 km.

Beoordelingen over Aston Inn Gideon Batam

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 98 van 372 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 179 van 372 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 372 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 372 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 372 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joo Leng Joe

1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Marvin

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my 2nd stay with Aston Inn Gideon Batam over the past 2 months. It's not an overstatement to say that they are the best hotel in the Penuin area. Surrounded by massage centers within 200m, most crowned with an average rating of 4.9 stars on Google Reviews, if you're prepared to be blown away by massage paradise, this is the place to be. The restaurant within the hotel only serves breakfast, but you will be spoilt for choices with great tasting local food, all within walking distance at any time of the day. The sound insulation of the hotel room was exceptional as we were not able to hear the slightest noise at all from outside the windows, the corridors and the neighboring rooms. View was not a priority for us at all, the hotel was neither situated by the sea nor was it a tall building. So, please do not expect any breathtaking views, we're just thankful that it let's in enough sunlight. TL;DR? This hotel is best for location, good service, location, great comfort, convenience, excellent value and most importantly, location.
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Lim

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

No worth of money

bathroom hot water is damn slow or weak. unable to have hot shower. Toilet door is loose. No hand / small tower. Not worth of money
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Damond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Shower water improvements needed

Water heater is not hot. Water pressure is weak. I stayed at level 4.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Damond

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Shower water pressure n heater must improve

The stay was good. 18 of us all the hotel for the location. We stayed more than once. However, during this stay we noticed that the shower watervpressure and water heater do not seem to be doing well. Needs to resolve this to bring us back.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Professionaly managed hotel. Good experience.

IT technology made checking in more up dated. Pleasant staff except for some conversional languages problems.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

ELIANA, PUNGGO CENTRALL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and convenient place
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Sim

3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Book a family room for our family of 2 adults and 2 kids. The Family room is spacious and clean. Staff are courteous and helpful. Hotel location is very good with many eateries, massage parlors, 2 big shopping malls (1 old & 1 new), plenty retail shops and even a wet market all within short walking distance. Overall good value for money and highly recommended.
Family Room
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

MD AZMI

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A get away, recharge break

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

lim

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was fast. Breakfast was good room clean..
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

SIEW PENG

Reisde met familie

Convenient location but need to improve cleanlines

Location is good and convenience with lots of eateries and massage shops. Near 2 shopping malls. But breakfast buffet is really not good. Room cleanliness can be improved, my daughter was itching all over her body.
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Chan

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Worst stay

Our room near to mosque so early morning prayers and bext room baby cried whole night
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Wai Ngan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Decent price n area

All are decent except for breakfast, decent variety but taste no good. Service is good.
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Julia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Rahmat

2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Raymond

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms and check in all good. However, breakfast was very slow. It should start at 6 am but a number of items were not ready. The egg station was slow and also didn’t start until way past 6 am. They were much better previously but things have deteriorated. Many of us go out for golfing and we need the early start
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Boon Cheong

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Damond

1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Jodia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

PETER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Damond

1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Kosuke

2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Kosuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

残念なところが

綺麗な寝具、広くて快適な部屋、便利な立地であったが2点ほど問題があった、 チェックイン後にカードキーが動作せず、エレベーターで上に上がらず。交換したが翌日にも同じことがありまた交換。 2日目にシャワーのお湯が出なくなり部屋を移動。その際、わざわざサインをしにロビーに降りさせられる。ホスピタリティは低い。
1 nacht verbleven in januari 2025