Interieur

Beoordelingen van Da Vienna Boutique Hotel

3 out of 5
Da Vienna Boutique Hotel
Jl. Pembangunan Nagoya, Batam, Riau Islands

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 276 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 125 van 276 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 276 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 276 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 276 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ramesh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good
Good hotel, good food, good staff & good location.
2 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rugan

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hideki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ルームサービスをオーダーした際に聞き取り間違い?により配送が遅れたがそれ以外は問題なし
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Richard Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place for short stays.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Hairul

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Yusli

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Take a break from work
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yusli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Hunghao

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Weng Chun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Thong Joo,

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and friendly staff
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

mahendran

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Kosuke

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

JEFF

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Boo Teong

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Chio

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Soon Huat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Noel

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cons: Confirmation email from Expedia says Check-in time starts at 2pm while check-in time at hotel says 3pm. Despite waiting till 3pm, room is still not ready and had to wait again. We had reached hotel at about 1.40pm but only managed to go to room after 3.20pm. Plus: Room generally clean.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Ching Yean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enforcing non-smoking rule
Staff was helpful and overall pleasant stay. This is not the first time we’re staying here. However this round, although we’re placed on non-smoking floor, can still smell cigarette stench coming from guest room and along doorway.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Madi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa was great! totally recommended. Check in process could have been better, our queue was cut and the staff did not tell the guy to queue but instead processed his check in first. after check in, was trying to get our child to nap but kept getting disturbed by housekeeping who kept calling our room phone over a half hour period as the system did not update records that we had already checked in.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Surianiza Meriati

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank you but no thanks!
Smells of old carpet and old furniture. Toilet smell of drain sewer. And there’s mosquitoes?!?!?! View of houses roof?
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

朝食の種類が少ない、日本人が食べるには!
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Muhammad

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
good location
Staying for 2 nights, hardly have time to explore the hotel
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Goh

1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Farhan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great. The bedroom is spacious. It is a walking distance to Nagoya Mall. The breakfast was limited. Serving the same food daily. Was looking forward for the hotel Live Band and sadly there is no Live Band. Other than that the staff is good, helpful & friendly.
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Room, breakfast was good..but service from reception was terrible...toilet got choke.inform them 3 times until check out, nothing was done...not considering coming back again..bye bye
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Choose to avoid in future , no comment .
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smelly
Lousy , Smelly Bed / Pillow. Mattress so hard. Only 1 pillow each .
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Randy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NO !!!!
No No , don't waste extra money to book Grand deluxe Room. We reached the hotel at 10Pm after dinner, was given room 729. After a good 30min, aircon only blow wind and is not cold at all, technician was send after our call to front desk, after check still not cold, was told by technician that will inform front desk. After a good 30min, nothing . So we went down to front desk to request change of room, was given another grand deluxe on 1023. Same issue that aircon are not cold, worst that this room have a strong foul smell, went down again and was told that there is no more grand deluxe room avail, in normal situation, most hotel will upgrade our room but I was told that either I take 729 or 1023 , if not I would have to pay additional $26 each night for other upgrade room , which this is so ridiculous. after more than 20min of talking as we cant speak Bahasa , and he cant speak proper English, we are not willing to take room729 or 1023 and also not willing to pay addition for upgrade , we were DOWN GRADED to deluxe room with No refund. We took the room 613 and settle in for the night and was told that the management will look into it the next day , no answer from anyone till the 3rd day when we check out, No apologize , No update from hotel . And also we have 2 suits , 2 deluxe 1 grand deluxe booked for this trip , all our 5 room have the same problem, Smelly bed sheet / pillow case . We will strongly avoid this hotel in future .
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Randy

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lousy Lousy Lousy
Do not pay extra to book the Grand Deluxe room , is the worst room type comparing all room type. We book 2 night in Grand Deluxe on 19/20 July 2019 . We were given room 729 at first, air con are totally not cold, we requested to change room after technician checked and was given 1023 , again the aircon are not cold but was told there is no more grand deluxe room for us to change, staff did not upgrade us to other room type but demand us to pay extra walk in price of $26 sgd more each night if we wanted to change to a higher grade room, eventually we are being down grade to lower class deluxe room to settle our night as it was already 1am after all the hassle. Low grade with no refund but were ask to pay if up grade, what a joke. Most hotel would have upgrade their guest to a higher grade room foc but front desk manager did not. Disappointment with bad experience and hope management would look into this.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was generally okay, and staff courteous. Room amenities can be better- there was no hand towels in our room. Though we requested for non-smoking, we could still smell smoke when in the room and along the corridors.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Francy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Wee-Boon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

CK

Positief: Netheid, personeel en service
Pleasant environment, staff polite and can speak English. Bed is comfortable and shower is good. Air-con is cold. Buffet is acceptable except no fruit juice, only coffee. Avoid taking the cab arranged by hotel. Charges RP30,000 just to go Nagoya Hill Mall.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Russell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I had a wonderful stay here for my 3D2N trip. All the staff were extremely helpful and pleasant, the room was clean and i am very impressed with the selection of TV channels available. Breakfast was great and location of the hotel was very convenient, 10 mins walk to Nagoya shopping mall. Also, theres amazing street food right beside the hotel at night. Only flaw is that the gym appears to not be well equipped and poorly maintained. For its price, this hotel is definitely value for money.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spacious room!
Was surprised the room was so spacious! Distance to the popular Nagoya Hill Mall was quite close, about 7min walk. Crossing the main road to reach the mall will take a bit of good timing and reflexes as traffic at times can be very heavy. Breakfast was not fantastic but is definitely not as bad as some comments made. A decent spread of local and international items are available. Overall satisfied with the stay.
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
The breakfast spread and quality of food was poor.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

mohd hisham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Stay
its a simple boutique hotel staff are very friendly especially the manager MR Sabam and front desk like Eta and annie excellent service highly recommended 👍
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice big clean room. Good air-con and shower, great bed and pillows. Breakfast not really catering towards western food, but more than adequate. Walking distance to shops and money changers. The local 'call to prayer' at the nearby mosque proved to be a disturbance to my sleep. At check in, staff would only issue one door card, additional was at a fee. This meant going out,the air-con would be off. I used a card from my wallet which worked.!
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You recommend this hotel to friends.
Cozy room, variety of foods on breakfast, nice and hospitable staff, very near to shopping malls and other eating places.
6 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Adrian, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome stay and definitely will be back!
Really had a pleasant and enjoyable 2 nights stay at Da Vienna. Staff at the hotel are very approachable and always had a smile on their face. Room is very comfortable and clean. Had two nights of excellent rest. GF had an issue with her comb and got her hair tangled up. Managed to cut off little parts of her hair but it is too tiring to remove the hair from the comb so we threw it away. After we came back from shopping, we found out that the comb has been cleaned and back to its original state when bought. The staff at the hotel really went above and beyond by providing such excellent service. Thank you very much Da Vienna Hotel.
2 nachten verbleven in maart 2019