I Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Nagoya Hill Mall
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor I Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Deluxe Double Room
Deluxe Room-Smoking
Superior Double Room
Superior Room-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Teuku Umar Bukit Nagoya, Batam, Batam Island, 29432
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Four Points by Sheraton Batam
Four Points by Sheraton Batam
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 135 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: IDR 588000.00
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): IDR 350000.00 (voor kinderen van 5 tot 12 jaar oud)
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
i Batam
Grands i Hotel Batam
i Hotel Batam
Grand i Hotel Batam
Grand i Batam
Grands i Batam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over I Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Weijie
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weijie
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Natalie
Reisde met familie
12 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Natalie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
FAIZAL, Singapore
4 mei 2025
FAIZAL
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chang
17 apr 2025
Chang
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammed
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammed
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Serene
13 apr 2025
Serene
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mohammed
8 apr 2025
Positief: Personeel en service
Mohammed
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mohammed
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Mohammed
13 mrt 2025
Mohammed
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed Zahril
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and cosy hotel
Mohamed Zahril
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wee Chong
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wee Chong
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Razali Bin
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Razali Bin
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mina
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mina
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MOHAMMAD FAIZAL
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOHAMMAD FAIZAL
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Taekseon
Reisde met een groep
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good as usual.
Taekseon
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
A Mohamed Rafeek
Reisde met een groep
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Mohamed Rafeek
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
A Mohamed Rafeek
Reisde met een groep
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Mohamed Rafeek
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
hongguk
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hongguk
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Mohammed
28 dec 2024
Positief: Netheid
Mohammed
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ajib
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ajib
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hwee Ling
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hwee Ling
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
KENTA
27 nov 2024
KENTA
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Matteo
Reisde met een groep
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matteo
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ashton
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ashton
2 nachten verbleven in november 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Port Fiesta Park Hotel
- Apex City of Bath Hotel
- AC Hotel Gran Canaria by Marriott
- Reef & Beach Resort
- Vakantieparken Gemeente Veldhoven
- Hotel NAP BV
- Sun Siyam Olhuveli
- Hotels in Schoonhoven
- Hotel PortoBay Santa Maria
- Hotels in Harlingen
- Bryce Pioneer Village
- Leonardo Hotel Cork
- Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive
- Celtic Manor Resort
- Appartementen Antwerpen
- Strandhotel Westduin
- Hotel Du Lac
- Assembly Leicester Square
- Grand Hôtel La Cloche Dijon - MGallery Collection
- Hotel Puntaquattroventi
Vakantiehuizen