Hana Hotel
Hotel met gratis ontbijt, op 8 minuten lopen van Nagoya Hill Mall
Fotogalerie voor Hana Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer laden

Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Komplek Business Center Blok IV No. 17, Nagoya, Lubuk Baja, Batam, 29444
Over deze accommodatie
Hana Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Lovina inn nagoya
Lovina inn nagoya
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Wasvoorzieningen
- 24/7 receptie
De prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: IDR 200000.0 per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 120000 per persoon (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hana Hotel Batam
Hana Batam
Hana Hotel Hotel
Hana Hotel Batam
Hana Hotel Hotel Batam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hana Hotel
7,8
Goed
7,6
Netheid
8,2
Locatie
8,4
Personeel en service
6,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Chua
29 jun 2024
Chua
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Omar
26 mei 2024
Omar
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Toshiyuki
Reisde met een groep
10 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
wan ahmad kamal
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wan ahmad kamal
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Tan
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tan
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Ravindran
24 jul 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ravindran
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Christina
Reisde met een groep
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Kok Keong David
30 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kok Keong David
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Rajakumar
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rajakumar
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
OMAR
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OMAR
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Ivy
17 okt 2019
Positief: Personeel en service
Ivy
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Syed
29 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Syed
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sok Li Shirley
19 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Unpleasant Stay
Sok Li Shirley
1 nacht verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 apr 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cockroaches infested room
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hana
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
sharif
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sharif
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
sharif
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sharif
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
George
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strongly recommend
George
1 nacht verbleven in december 2018








