Sahid Vanilla Nagoya Batam

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Nagoya Hill Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sahid Vanilla Nagoya Batam

Een 32-inch lcd-televisie met kabelzenders en een televisie
Receptie
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Gang

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Superior kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Family Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Family Quad Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Room with No Window

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Pembangunan Blok VI Penuin, Batam, Batam Island, 29432

In de buurt

  • Grand Batam Mall - 3 min. lopen - 0.3 km
  • BCS Mall - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Nagoya Hill Mall - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Aanlegsteiger Harbor Bay - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Batam Centre ferryterminal - 8 min. rijden - 8.2 km

Lokaal vervoer

  • Batam Batu Besar (BTH-Hang Nadim) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Liang Sandwich Bar - ‬6 min. lopen
  • ‪Kimukatsu - ‬6 min. lopen
  • ‪Ramenten10 - ‬7 min. lopen
  • ‪Steak Holycow - ‬6 min. lopen
  • ‪Shaburi & Kintan Buffet - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Sahid Vanilla Nagoya Batam

Hotel in de buurt van Nagoya Hill Mall
Profiteer bij Sahid Vanilla Nagoya Batam van faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een 24-uurs businesscentrum. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Sky Light Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vergaderruimtes en conciërgeservices
  • Een portier/piccolo, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 94 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels, Indonesisch en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 75.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Sky Light Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2016
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: IDR 200000.0 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 75000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Vanilla Hotel Batam
Vanilla Batam
Vanilla Hotel
Sahid Vanilla Nagoya Batam Hotel
Sahid Vanilla Nagoya Batam Batam
Sahid Vanilla Nagoya Batam Hotel Batam

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sahid Vanilla Nagoya Batam?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Sahid Vanilla Nagoya Batam?

Vandaag, 12 jul. 2025, kost een verblijf bij Sahid Vanilla Nagoya Batam van één nacht voor twee volwassenen op 13 jul. 2025 min. € 20,59, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Sahid Vanilla Nagoya Batam te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sahid Vanilla Nagoya Batam?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Sahid Vanilla Nagoya Batam uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Sahid Vanilla Nagoya Batam?

Dit hotel in Batam ligt binnen 15 minuten lopen van Grand Batam Mall en Nagoya Hill Mall. Ook BCS Mall en Aanlegsteiger Harbor Bay liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Sahid Vanilla Nagoya Batam

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 39 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jeremy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damn terrible hotel. Stay here if you want to sleep with bedbugs, wipe yourself with a towel with yellow stains and get woken up by loud music, banging sounds in other room and people shouting outside the window.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Zuming

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room door lock spoil,air con spoil,water boiler spoil,noisy at midnight!
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Bret

Reisde met partner
Negatief: Netheid
The room 314, shower gel and shampoo not provided when we check in. Total blow dirty, and the heater when bathing from hot water change to cool when bathing half way. The room dont have fridge.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Stephan

1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

ABDUL RAHIM

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Need to improve alot.

No fridge as promised. Aircon feeling warm n need repair. Told the front desk not to do room service but it’s done when we returned to hotel. Breakfast too little choices.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Kamsani

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Happy trip

Good all my friends are happy
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Warren

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

t water please

The room was a little bit dirty about the table etc. There was no hot water at all.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

alex

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all, I am deeply impressed by how pleasant my smoking room was. There was not a hint of the usual stale cigarette smell, and even more commendable with how quickly my own cigarette smell dissipated (in sufficient time). The bed, showers, bedside table, work desk, were free of any burn marks, appearing as new as they could be. Walking distance to Rasa Station, my recommended, roadside seafood stall, and the awesome satay stall that was priced very reasonably. BCS Mall is a stone throw away, especially convenient if there are signs of rain. Their rooftop bar, Skylight, was a joy to sit at and listen to, with very enthusiastic live bands. Highly recommended for travellers who want to shop in a more 'heartland' kind of mall, and eat local food that isn't priced for tourists. Great service at the front desk, polite and professional. Ride-hail works fine on location, just have to be understanding about the drop-off points that the drivers sometimes can't stop at.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Tok

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Not a non smoking hotel

I’ve difficulty in sleeping at night as I can smell cigarettes smoke in my non smoking room, I guess the smell is from the corridor outside my room. I’ve difficulty in breathing and throat sore issue.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

AR

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room 313 the air con noisy. I came before 3 months ago other room is fine. Think msy b that room the air con never turn properly.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a 3D2N stay there, convenient place for me. Walking distance to BCS mall, Grand mall, Nagoya Hill shopping. Service staff are friendly, room are clean, I stayed on 3rd facing the main road, the road noise is quite noisy at times. I will come back next time.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Samantha

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Chee

Positief: Netheid, comfort kamer

Getaway

The hotel is located along the main road, especially at night till dawn you can hear traffic noise.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Ong

4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice stay

Nice location as shooping mall and food court is just 10mins walk away.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Mel, SG

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
there’s a big rubbish bin just behind the hotel building and if it’s rubbish collection day it makes our room smelled of rubbish if the aircon is turned on
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Real badly managed hotel

Booked grand deluxe non smoking for 3 pax paid usd 36. Beyond the avg rate what the hotel provided. Seriously when checked in, no non smoking room available. They changed the smaller non smoking room and promised will refund our $. They refunded 150k idr which equal to 15sgd. I find not Worthed with all the services and all the things I experienced even for a night. The new room 404 still has strong smoking smell. The grand deluxe 610 also has sewage smell and smoking smell too. Condition in room 410 Bathroom dirty some hair seen at the edge, basin clog, no hair dryer The time when I asked for spare hair dryer none and I washed my hair. The receptionist said the hairdryer is not avail in every room. I gotta sleep with wet hair.. After 2 calls the recept said hair dryer being used by other room. Do u think he really called at 12am.. Poor managed hotel. Also the Internet connection I failed to connect to the WiFi. Their saving grace only their brekkie food.with nice decent taste of Indonesian home cooked meal, which I find okay. 1.Wifi/inet connection, rating 0 I can't connect at all 2.Room poor, rating 1 not that bad, but amenities only soap and shampoo and no hair dryer. The sheet has some stains. Even it is smoking room still has smokes smells escp room 404 3.Staff attitude on the phone 0 they keep promising etc and very slow 4. Bathroom rating 0.dirty They don't clean throughly, can see hair and some visible dirt. Basin clogging
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Mohd Khairul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room condition was clean but less smaller than I expected. Friendly staffs, hotel's transport service was cheaper than other hotels in batam. Overall condition of the hotel were satisfactory and worth taking for the price.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Ashton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Plesant Stay

It was a pleasant stay. Staff were plesant n friendly
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Hollis Yong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hassle Free Trip in term of convenience

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Decent hotel for a one-night stay

The hotel staff are approachable. Hotel room is clean but bathroom is not. We had to rinse the floor before we could use it. Breakfast service was slow but food was ok. You can choose to skip the breakfast and go for a better alternative outside. Parking is free so it gets full on weekend nights due to the lounge upstairs. So if you drive, you may have to park about 100 metres down the road.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Good location, comfortable and clean.
2 nachten verbleven in juni 2018